quote:Op maandag 9 april 2018 15:45 schreef m1st1g het volgende:
Ik geloof dat ik vannacht weer aan de bak moet. Iedereen pakt punten.
Houdt je scherpquote:Op maandag 9 april 2018 15:45 schreef m1st1g het volgende:
Ik geloof dat ik vannacht weer aan de bak moet. Iedereen pakt punten.
Gister was aloa er nog. Zei wel gezeik zat te zijn.quote:Op maandag 9 april 2018 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom komt Aloa hier niet meer?
wat voor gezeik danquote:Op maandag 9 april 2018 16:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gister was aloa er nog. Zei wel gezeik zat te zijn.
Goed planquote:Op maandag 9 april 2018 16:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Idd, gewoon niet zeiken maar pilsies drinken!!
quote:Op maandag 9 april 2018 16:02 schreef _--_ het volgende:
Echt kut wanneer je denkt dat een serieus topic het dodetopic spel is en je er gaat spammen.![]()
![]()
![]()
![]()
eensquote:Op maandag 9 april 2018 16:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Idd, gewoon niet zeiken maar pilsies drinken!!
Dat heb ik zo vaak.quote:Op maandag 9 april 2018 16:02 schreef _--_ het volgende:
Echt kut wanneer je denkt dat een serieus topic het dodetopic spel is en je er gaat spammen.![]()
![]()
![]()
![]()
lolquote:Op maandag 9 april 2018 16:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak.
Als ik mensen van hier zie en half op let.
Post 45 46. Ff edit histort bekijken. KLB / Ik mis het oude internetquote:
quote:Op maandag 9 april 2018 16:04 schreef _--_ het volgende:
[..]
Post 45 46. Ff edit histort bekijken. KLB / Ik mis het oude internet
Ik denk steeds dat ik in KPD zit te posten, dat is ook vervelendquote:Op maandag 9 april 2018 16:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak.
Als ik mensen van hier zie en half op let.
quote:Op maandag 9 april 2018 16:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ik in KPD zit te posten, dat is ook vervelend
quote:
quote:
Hij heeft het erover dat jouw kut nat is.quote:
beetje ver uit de buurt maar okay.quote:Op maandag 9 april 2018 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja zullen we daar potje schaken om 21.00?
mooi toch dat er uit een topicreeks een meme uit voortkomtquote:Op maandag 9 april 2018 16:17 schreef _--_ het volgende:
Dat schaken is wel een geweldige meme geworden hoor.
Eigenlijk is het wel een vorm van waardering.quote:Op maandag 9 april 2018 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooi toch dat er uit een topicreeks een meme uit voortkomt
trumps_kwartiertjequote:Op maandag 9 april 2018 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
beetje ver uit de buurt maar okay.
komt niet door mijquote:Op maandag 9 april 2018 16:17 schreef _--_ het volgende:
Dat schaken is wel een geweldige meme geworden hoor.
Zit streepje daar ?quote:
Kunnen we daar niet op een nette manier een eind aan maken ? De Erdogan manier bijvoorbeeld ?quote:
Kan zeker jaquote:Op maandag 9 april 2018 16:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Kunne we daar niet op een nette manier een eind aan maken ? de Erdogan manier bijvoorbeeld ?
Maak jij eens een einde aan je domme mentaliteit.quote:Op maandag 9 april 2018 16:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Kunnen we daar niet op een nette manier een eind aan maken ? De Erdogan manier bijvoorbeeld ?
hij is een ambtenaar, dus neequote:Op maandag 9 april 2018 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
Niet dat ik weet of noodgang echt nachtdienst heeft
Ik ook niet maar als hij een lekker mokkeltje op bezoek krijgt kan je dat ook als nachtdienst zien.quote:Op maandag 9 april 2018 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
Niet dat ik weet of noodgang echt nachtdienst heeft
ligt eraan wat voor soortquote:Op maandag 9 april 2018 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hij is een ambtenaar, dus nee
Betaald slaper.quote:Op maandag 9 april 2018 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hij is een ambtenaar, dus nee
kankerachterlijkquote:Op maandag 9 april 2018 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is dit ineens voor rare hype
Iets meer respect voor onze profeet graag.quote:
Ik ook maar toen had ik nog niet gepoept, nu weer normaal gewichtquote:Op maandag 9 april 2018 16:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben van het weekend een kilo aangekomen.
DMquote:Op maandag 9 april 2018 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Pics van je dikke getrainde ass
Meer rijst in huis halen voor als je trek krijgt.quote:Op maandag 9 april 2018 16:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben van het weekend een kilo aangekomen.
quote:Op maandag 9 april 2018 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook maar toen had ik nog niet gepoept, nu weer normaal gewicht
Ik ben 2 x buiten de deur wezen eten.quote:Op maandag 9 april 2018 16:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Meer rijst in huis halen voor als je trek krijgt.
Daar hebben ze ook rijstquote:Op maandag 9 april 2018 16:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 2 x buiten de deur wezen eten.
quote:Op maandag 9 april 2018 16:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
En toen wachtte je vrouw met deegroller in hand op je?quote:Op maandag 9 april 2018 16:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 9 april 2018 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En toen wachtte je vrouw met deegroller in hand op je?
quote:Op maandag 9 april 2018 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo daar verbleekt Iskra Lwarence bij
Die heeft daar niets meer mee te maken.quote:Op maandag 9 april 2018 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En toen wachtte je vrouw met deegroller in hand op je?
Hier net over de grens heb je lunch voor ¤6,-- en diner voor ¤8,-- dus ik kwam daar te vaak.quote:Op maandag 9 april 2018 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
Er was een tijdje dat ik 21+ keer per week buiten de deur at. Maar dat was niet in NL
3x per dag dusquote:Op maandag 9 april 2018 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
Er was een tijdje dat ik 21+ keer per week buiten de deur at. Maar dat was niet in NL
In Nederland moet het altijd weer duur zijnquote:Op maandag 9 april 2018 17:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hier net over de grens heb je lunch voor ¤6,-- en diner voor ¤8,-- dus ik kwam daar te vaak.
quote:
Tussen de middag was het een soep en daarna of een uitsmijter met salade en soms een hamburger met patat.quote:Op maandag 9 april 2018 17:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In Nederland moet het altijd weer duur zijn
Wat voor gerechten zijn het?
Klinkt goed.quote:Op maandag 9 april 2018 17:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Tussen de middag was het een soep en daarna of een uitsmijter met salade en soms een hamburger met patat.
's avonds kon je altijd kiezen uit drie vleesgerechten met salades en soep vooraf.
quote:Op maandag 9 april 2018 17:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik wil mijn kostuums gewoon weer aankunnen. Er zijn erbij die ik maar 1 keer gedragen heb.
Dat is wel heel veel. Doe je aan sport?quote:Op maandag 9 april 2018 17:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het was ook goed maar ik kwam elke week aan. In een jaar tijd bijna 20 kilo.
Kan makkelijk tochquote:Op maandag 9 april 2018 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier moet er ook zo'n 20 kilo vet af. Gaat voorlopig echt niet gebeuren
Ik fiets nog maar daar is alles mee gezegd.quote:Op maandag 9 april 2018 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel. Doe je aan sport?
Als je je zoveel mogelijk met fiets verplaatst ipv auto of ov, dan helpt dat wel veel. Fietsen is prima lichaamsbeweging.quote:Op maandag 9 april 2018 17:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik fiets nog maar daar is alles mee gezegd.
FIETSBELquote:Op maandag 9 april 2018 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik fiets en bel met mijn fietsbel bel
het komt er makkelijker aan dan dat het er af gaat toch.quote:
Ik ben nu inmiddels op de helft.quote:Op maandag 9 april 2018 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier moet er ook zo'n 20 kilo vet af. Gaat voorlopig echt niet gebeuren
das waarquote:Op maandag 9 april 2018 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
het komt er makkelijker aan dan dat het er af gaat toch.
quote:Op maandag 9 april 2018 17:34 schreef _--_ het volgende:
Het ontstaan van landbouw
Deze paragraaf gaat over het kenmerkend aspect: het ontstaan van landbouw en landbouwsamenlevingen.
quote:Op maandag 9 april 2018 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
moet ik weer met map spam komen haags?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |