Ik zit nu hele rare piepgeluiden te maken.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:24 schreef Cyan9 het volgende:
Ik neem even de lift naar de 76ste verdieping.
Dit lijkt een herhaling met vorig jaarquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
Als Sennek niet verbeterd voor mei zie ik het eigenlijk de finale nog niet eens halen
Dat was wel een beter nummer vind ik, en Blanche deed het live uiteindelijk toch nog wel goedquote:
geen geld voor vliegtickets?quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:25 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ze hebben toch 7 leden, en maar 5 mogen mee naar Lissabon en nu maar 3 naar Tel Aviv?
Ja. Nog even en er staat er nog maar eentje. Maar ik vind het goed gedaan met z'n drie zo! Kan je nagaan hoe indrukwekkend het is met vijf.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:25 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ze hebben toch 7 leden, en maar 5 mogen mee naar Lissabon en nu maar 3 naar Tel Aviv?
Prima geloot voor het vocaal matige Polen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
Georgië kan ook zeker nog een dark horse worden in mei!
wel allemaal heeeeeel voorbarigquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
Als Sennek niet verbeterd voor mei zie ik het eigenlijk de finale nog niet eens halen
Onze Waylon gaat ze wegblazen in meiquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:30 schreef Greys het volgende:
Tis wel duidelijk dat goed live zingen zo makkelijk nog niet is..
Nou zoals het nu was, was het echt niet veel hoorquote:
Het was anders wel heel slecht. Het is te hopen dat ze ziek is of een jetlag heeft.quote:
Op zo'n podium buiten hoor je jezelf niet zo goed, denk dat Waylon ook iets scheller dan normaal zijn geweest. Maar wel beter dan België uiteraard, ze heeft ook wel lastige noten die ze móét raken.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:30 schreef Chocoladesoes het volgende:
Oh ik baal nu wel een beetje dat Waylon nu niet optreedt. Had wel geweldig geweest.
Ja, geen brug, twee keer opmaat naar een refrein en klaar.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:34 schreef Greys het volgende:
Ik vond het einde van België ook zo raar abrupt overkomen live.
Misschien zij ook later? Blanche werd toch ook afgeschilderd op haar zangkunsten?quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was wel een beter nummer vind ik, en Blanche deed het live uiteindelijk toch nog wel goed
Note to self :quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee zo'n lamlul is het wel ondoordacht is onze afvaardiging wel.
Dat is dan inderdaad te hopen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:37 schreef ato het volgende:
[..]
Misschien zij ook later? Blanche werd toch ook afgeschilderd op haar zangkunsten?
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Note to self :
Cee niet het interview met Waylon laten doen zaterdag.
Toch denk ik dat zij de grootste concurrenten van Waylon gaan zijn qua genre. (En ook Outlaw heeft niet echt een climax)quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
Dit klinkt wel goed! Ik vind alleen dat het nummer een climax mist.
Sinds wanneer vind je het een lamlul?quote:
Ik verwacht eigenlijk Hongarije misschien juist voor Waylon. Allebei rockend en rebels.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch denk ik dat zij de grootste concurrenten van Waylon gaan zijn qua genre. (En ook Outlaw heeft niet echt een climax)
Jawel, dat yeah, yeah, YEAAAAAAAHHHHHquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch denk ik dat zij de grootste concurrenten van Waylon gaan zijn qua genre. (En ook Outlaw heeft niet echt een climax)
Hongarije staat op zichzelf. Qua hardheid.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:41 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk Hongarije misschien juist voor Waylon. Allebei rockend en rebels.
Hopelijk heeft Zweden hun lichttunnel bij zich!quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:44 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb het idee dat de Israëlische LED wall het begeven heeft.
Palestijnse sabotage?quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:44 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Zweden hun lichttunnel bij zich!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |