Lijkt je slaapritme wel.quote:Op maandag 9 april 2018 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is nog steeds zo onregelmatig as fuck.
Vannacht genoten van mijn afwezigheid?quote:
quote:Op maandag 9 april 2018 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vannacht genoten van mijn afwezigheid?
NIet echt.quote:Op maandag 9 april 2018 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vannacht genoten van mijn afwezigheid?
Alsof jij nooit moet poepon.quote:
Tetten ja!quote:
Ik ook! De grote massa is er al uit. Het is nu wachten op de naschokken!quote:
echt hequote:
ja net speelt nattekat nog ?quote:
Als je dat spelen mag noemen...quote:
jij moet aan de bak gooi die Aloa eruit.quote:
quote:Op maandag 9 april 2018 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij moet aan de bak gooi die Aloa eruit.
scruplelneusquote:
Vorig seizoen al gedaan. Was teveel werk om nog eens over te doen.quote:Op maandag 9 april 2018 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij moet aan de bak gooi die Aloa eruit.
okéquote:Op maandag 9 april 2018 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig seizoen al gedaan. Was teveel werk om nog eens over te doen.
Zover sta je niet achter toch?quote:Op maandag 9 april 2018 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig seizoen al gedaan. Was teveel werk om nog eens over te doen.
Nee, maar ik mik mooi op een plek in de top 20, kan ik ook gewoon eens normaal de dag doorkomenquote:
zo denk ik óók ben die drive ook wel een beetje kwijtquote:Op maandag 9 april 2018 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar ik mik mooi op een plek in de top 20, kan ik ook gewoon eens normaal de dag doorkomen
met een adblock plus,ublock of hosts file aanpassen werkt het overal.quote:Op maandag 9 april 2018 12:15 schreef noodgang het volgende:
facebookknopje eruit weten te slopen met customcss
liever aloa dan die eikelquote:Op maandag 9 april 2018 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
zo lang als aloa maar niet wint is het helemaal prima.
aloa begon laatst random overleden familieleden van mij uit te schelden ben nog geen grotere eikel tegen gekomen.quote:
Ik kan op mn werk hostfile niet aanpassenquote:Op maandag 9 april 2018 12:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
met een adblock plus,ublock of hosts file aanpassen werkt het overal.
Ik een beetje veelquote:Op maandag 9 april 2018 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zo denk ik óók ben die drive ook wel een beetje kwijt
hij heeft een klein hartjequote:Op maandag 9 april 2018 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
aloa begon laatst random overleden familieleden van mij uit te schelden ben nog geen grotere eikel tegen gekomen.
posten met tegenzin?quote:
Niet zo tegen mistagquote:
Snap ikquote:Op maandag 9 april 2018 12:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik kan op mn werk hostfile niet aanpassen
quote:
Nu post ik niet met tegenzin, de laatste vier vijf dagen van vorig seizoen wel. Toen wilde ik per se podiumplek. Daarom nu geen doel behalve in de top 20 staan.quote:Op maandag 9 april 2018 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
posten met tegenzin?
had ik vorig seizoen last van.
mijn doel was 5 tot 10.quote:Op maandag 9 april 2018 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu post ik niet met tegenzin, de laatste vier vijf dagen van vorig seizoen wel. Toen wilde ik per se podiumplek. Daarom nu geen doel behalve in de top 20 staan.
herkenbaarquote:Op maandag 9 april 2018 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu post ik niet met tegenzin, de laatste vier vijf dagen van vorig seizoen wel. Toen wilde ik per se podiumplek. Daarom nu geen doel behalve in de top 20 staan.
gaan we weerquote:Op maandag 9 april 2018 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
aloa begon laatst random overleden familieleden van mij uit te schelden ben nog geen grotere eikel tegen gekomen.
nee hóór jij bent eeb kneus dat weet ik maar negeer het gewoon indien mogelijk.quote:
Maar je ging wat te fanatiek van start?quote:
ik wilde zorgen dat ik nog een paar keer een dagje weg kon blijven.quote:Op maandag 9 april 2018 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar je ging wat te fanatiek van start?
Zijn tweede doel was mij verslaanquote:Op maandag 9 april 2018 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar je ging wat te fanatiek van start?
goed bezig ben je.quote:Op maandag 9 april 2018 12:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik wilde zorgen dat ik nog een paar keer een dagje weg kon blijven.
quote:Op maandag 9 april 2018 12:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
het is altijd leuk om jou tegen te werken.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 april 2018 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zal ik de kracht van de Heere gebruiken om dit seizoen alsnog te winnen?
quote:
De rest van de maand in retraite zitten met alleen dit topic.quote:
van mij mag jequote:Op maandag 9 april 2018 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zal ik de kracht van de Heere gebruiken om dit seizoen alsnog te winnen?
Ik vrees dat dat je geestelijke gezondheid niet ten goede komt.quote:Op maandag 9 april 2018 12:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De rest van de maand in retraite zitten met alleen dit topic.
Van de retraite zo naar de gesloten afdeling.quote:Op maandag 9 april 2018 12:49 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat je geestelijke gezondheid niet ten goede komt.
Heel de dag lopen roepen daar:"De Heere! De Heere!!! Jaaahaahaa, de Heere!!! NatteKUT, NatteKUT, hahahahaha! Mistaaaaag! Aloa vrienden! Kaags!"quote:Op maandag 9 april 2018 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van de retraite zo naar de gesloten afdeling.
quote:Op maandag 9 april 2018 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel de dag lopen roepen daar:"De Heere! De Heere!!! Jaaahaahaa, de Heere!!! NatteKUT, NatteKUT, hahahahaha! Mistaaaaag! Aloa vrienden! Kaags!"
zo loopt mijn buurvrouw regelmatig.quote:Op maandag 9 april 2018 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel de dag lopen roepen daar:"De Heere! De Heere!!! Jaaahaahaa, de Heere!!! NatteKUT, NatteKUT, hahahahaha! Mistaaaaag! Aloa vrienden! Kaags!"
"Schrijf deze maar in op de "long stay" zuster...".quote:
En er dan achterkomen dat die halve afdeling uit FOK!kers bestaat..quote:Op maandag 9 april 2018 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze lurkt hier mee dus?quote:
Streng internetverbod op die afdeling instellen dan. Bezoek niet met smartphone naar binnen.quote:Op maandag 9 april 2018 12:59 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
En er dan achterkomen dat die halve afdeling uit FOK!kers bestaat..
Kaags hahahahaha! Jajajajaja: Kaags! Hahahahaha!quote:
net als elke andere fok!erquote:Op maandag 9 april 2018 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zo het best goed doen als doorgedraaide denk ik.
quote:Op maandag 9 april 2018 12:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De rest van de maand in retraite zitten met alleen dit topic.
Je zou denken in een borrelnootje.quote:
Nee, ze zijn zo lekker dat ik overmatig spuug produceer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
Posten wanneer je kan toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |