De PNVD was geen partij maar een vereniging?quote:Op maandag 9 april 2018 10:28 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Pedopartij?
Tweede keer dat ik dit lees deze week. Het was een vereniging, geen partij.
Schijnbaar vind D’66 het chill om Oxfam feestjes bij te wonen.quote:
NVD en later PnvD was opgericht als politieke partij maar kreeg gek genoeg niet genoeg handtekeningen om mee te mogen doenquote:Op maandag 9 april 2018 10:28 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Pedopartij?
Tweede keer dat ik dit lees deze week. Het was een vereniging, geen partij.
Omdat ze pedofielen zijn.quote:Op maandag 9 april 2018 11:25 schreef Pharkus het volgende:
Beetje kort door de bocht hè. Weet je ook waarom ze nee hebben gezegd?
En waarmee het dus ook geen partij was maar een vereniging/stichting.quote:Op maandag 9 april 2018 11:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
NVD en later PnvD was opgericht als politieke partij maar kreeg gek genoeg niet genoeg handtekeningen om mee te mogen doen
Wellicht hadden ze een strenger voorstel in gedachte? Beetje gissen zo hè.quote:
Geloof daar niets van.quote:Op maandag 9 april 2018 12:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wellicht hadden ze een strenger voorstel in gedachte? Beetje gissen zo hè.
Ach, het is de pedofiel Fortuyn ook gelukt om 26 zetels binnen te halen. Dat is iets van half Nederland ofzo?quote:Op maandag 9 april 2018 12:54 schreef BasEnAad het volgende:
Ik denk dat TS beter niet van zijn stemrecht gebruik kan maken.
Niet algeheel onbekend.quote:
Pim Fortuyn was aangetrokken tot kinderen t/m 12 jaar?quote:Op maandag 9 april 2018 19:07 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Niet algeheel onbekend.
Overigens ben je wel gewoon echt een mongool TS. D66 Stemmen zou je sieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |