Drie maal hoezee voor Godquote:Op zondag 8 april 2018 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ook in dit topic zal er weer alle ruimte zijn voor de Heere.
wat?quote:
Kinder prostitutie nederlandquote:
pest tyfus tering?quote:Op zondag 8 april 2018 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
Oh ik dacht Koninklijke PTT Nederland
quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij met verlof is die week!
quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Betekend niet dat ik niet naar Groningen kan komen natuurlijk.
lekker even slapen danquote:
Dat was een beetje vaag. Er was ooit een topic waar je alle reacties inquote:
hallo markjesdansgodquote:
ja die herinner ik mij ook nog wel, en nog voorbij het slotje ook.quote:Op zondag 8 april 2018 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was een beetje vaag. Er was ooit een topic waar je alle reacties inhad veranderd, maar ik kan het zo snel niet vinden.
quote:
Flipjequote:Op zondag 8 april 2018 20:38 schreef FlippingCoin het volgende:
mensen haten op ONZ, beetje imago verbeteren mensen.
Toetjesgodquote:
Famke Louise huren, die laat die haters huilenquote:Op zondag 8 april 2018 20:38 schreef FlippingCoin het volgende:
mensen haten op ONZ, beetje imago verbeteren mensen.
jaaaa net als Lubach, gaan we een ONZ rap video maken.quote:Op zondag 8 april 2018 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Famke Louise huren, die laat die haters huilen
ik heb liever dat ze in de playboy de middenpagina vult.quote:Op zondag 8 april 2018 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Famke Louise huren, die laat die haters huilen
Dan zullen die haters pas huilen. Als ze zien wat voor prachtig schepsel de Heere heeft geschapen.quote:Op zondag 8 april 2018 20:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze in de playboy de middenpagina vult.
volgens mij zou ze idd niet verkeerd moeten zijn.quote:Op zondag 8 april 2018 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zullen die haters pas huilen. Als ze zien wat voor prachtig schepsel de Heere heeft geschapen.
Ik denk dat ze het wel zo doet met wat flappen. Denk dat ze alles wel doet voor een beetje money en famequote:Op zondag 8 april 2018 20:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze in de playboy de middenpagina vult.
als het hoedje nou niet pastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Interessant.quote:Op zondag 8 april 2018 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel zo doet met wat flappen. Denk dat ze alles wel doet voor een beetje money en fame
quote:Op zondag 8 april 2018 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als het hoedje nou niet pastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Misschien de hoofdredacteur van de playboy ff bellen met het idee.quote:
De Heere!quote:
even kijken in de klapper of ik dat nummer nog heb.quote:Op zondag 8 april 2018 20:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien de hoofdredacteur van de playboy ff bellen met het idee.
Klapper ook!! Ouwe lulquote:Op zondag 8 april 2018 20:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
even kijken in de klapper of ik dat nummer nog heb.
hoi sexy.quote:Op zondag 8 april 2018 20:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jij stond niet als laatste ... maar haai lekkernij
Ja ja en dat nr waar ik in stond had je toch ook gezien! BUSTED!quote:Op zondag 8 april 2018 20:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
zolang is het geleden dat ik een playboy heb ingekeken.
welk nummer?quote:Op zondag 8 april 2018 20:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ja en dat nr waar ik in stond had je toch ook gezien! BUSTED!
wie heeft dat op zijn geweten?quote:Op zondag 8 april 2018 21:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ok ik heb een slokje op maar ik ontdek een foutje...... dodetopicispel
dan mag je morgen, nuchter, de andere fouten zoeken in de op.quote:Op zondag 8 april 2018 21:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Dat is een hele opgave... Dat nuchter bedoel ik.quote:Op zondag 8 april 2018 21:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
dan mag je morgen, nuchter, de andere fouten zoeken in de op.
Nee ben liever dronkenquote:Op zondag 8 april 2018 21:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
dan mag je morgen, nuchter, de andere fouten zoeken in de op.
What has been seen...quote:Op zondag 8 april 2018 21:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
we zijn niet readyquote:Op zondag 8 april 2018 21:04 schreef _--_ het volgende:
gvd dit topic bestaat al 1292 delen met die fout.![]()
Speak 4 yourselfquote:Op zondag 8 april 2018 21:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is een hele opgave... Dat nuchter bedoel ik.
ik neem jou wel achter een heg.quote:Op zondag 8 april 2018 21:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee hier.. en anders pech in de heg
Door mijn gigantisch drukke agenda dit weekend een gigantische achterstand opgelopen, geen tijd gehad voor powernaps om mijn nachtritme in leven te houden en een leger m1st1g-volgelingen die elke nacht klaar staan om levenloos te reageren...quote:
ik heb idd wel wat op.quote:Op zondag 8 april 2018 21:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ok excuse meben je ook lekker in de oil ...
Verslaafd raken aan dit spel en dan klagen over anderen.quote:Op zondag 8 april 2018 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door mijn gigantisch drukke agenda dit weekend een gigantische achterstand opgelopen, geen tijd gehad voor powernaps om mijn nachtritme in leven te houden en een leger m1st1g-volgelingen die elke nacht klaar staan om levenloos te reageren...
Ik zie mijn kansen somber in.
mijn agenda is komende week ook drukker dus je hebt echt nog kans.quote:Op zondag 8 april 2018 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door mijn gigantisch drukke agenda dit weekend een gigantische achterstand opgelopen, geen tijd gehad voor powernaps om mijn nachtritme in leven te houden en een leger m1st1g-volgelingen die elke nacht klaar staan om levenloos te reageren...
Ik zie mijn kansen somber in.
quote:Op zondag 8 april 2018 21:08 schreef _--_ het volgende:
[..]
Verslaafd raken aan dit spel en dan klagen over anderen.
quote:
huhhhh?quote:Op zondag 8 april 2018 21:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Gaat heen met je negativiteit.quote:Op zondag 8 april 2018 21:08 schreef _--_ het volgende:
[..]
Verslaafd raken aan dit spel en dan klagen over anderen.
Nou dat stond sinds dit topic met jou als TSquote:Op zondag 8 april 2018 21:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
1. Onmogelijk drukker dan mijn schema. Dit moment is serieus de eerste keer dat ik op de bank kan zitten (F1 kijken uitgezonderd) zonder dat ik binnen een uur alweer weg moet.quote:Op zondag 8 april 2018 21:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
mijn agenda is komende week ook drukker dus je hebt echt nog kans.
Ik ben al verboden.quote:Op zondag 8 april 2018 21:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
niet op Erdogan reageren. Voordat je het weet moet je verboden worden.
Ik niet gedaanquote:Op zondag 8 april 2018 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou dat stond sinds dit topic met jou als TS
ONZ / [Zevende ronde] Het dodetopicispel #1262 Piemels
jij wil nooit vluggertjes.quote:Op zondag 8 april 2018 21:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel je bent ik moet om 14.15 naar de tandarts
Dan zijn de kids thuis..quote:Op zondag 8 april 2018 21:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
jij wil nooit vluggertjes.![]()
Dan maar als je terug komt. Bel dan maar.
ik heb de kalverstraat, betalen!quote:
Daar shop ik nooit te duur ik hebquote:
allemaal van die kleur? dan win je.quote:Op zondag 8 april 2018 21:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Daar shop ik nooit te duur ik heb
Oranje rosé groen en geel SUCCES!
Neeh .. onze tijd komt nog wel of ben je bang dat Haags wint met het avondje stappen?quote:Op zondag 8 april 2018 21:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die kunnen wel een middag naar de naschoolse opvang.
Jup maar ik let niet opquote:Op zondag 8 april 2018 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
allemaal van die kleur? dan win je.
Daar ben ik niet bang voor. We gaan dan met 4 personen een spelletje spelen.quote:Op zondag 8 april 2018 21:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Neeh .. onze tijd komt nog wel of ben je bang dat Haags wint met het avondje stappen?
wie denk je dat je naar ons toebrengt.quote:Op zondag 8 april 2018 21:29 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Doe ff lullig ja... en wie is persoon 4 dan?
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 april 2018 21:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Vuisten maken.. en dat gaat te gek hoor
quote:
ik heb weer een mi.quote:Op zondag 8 april 2018 21:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Vuisten maken.. en dat gaat te gek hoor
quote:
quote:
nee Dat niet. Ik vond het wel een prettig beeld.quote:Op zondag 8 april 2018 21:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja duh .., traag van begrip zeker ..!
quote:Op zondag 8 april 2018 21:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nee Dat niet. Ik vond het wel een prettig beeld.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: