Doe ik ook nooit, betaal altijd contant. Wat is contactloos pinnen?quote:Op zondag 8 april 2018 18:31 schreef KennyPowers het volgende:
Fossielen die niet (contactloos) pinnen
Pas tegen automaat houden en hoppa, afgerekendquote:Op zondag 8 april 2018 18:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit, betaal altijd contant. Wat is contactloos pinnen?
Echt. En dan is het betaald? Dus iedereen kan met jouw pasje geld betalen?quote:Op zondag 8 april 2018 18:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Pas tegen automaat houden en hoppa, afgerekend
Sommige mensen kunnen hun pasjes en portemonnee wél bij zich houden.quote:Op zondag 8 april 2018 18:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Echt. En dan is het betaald? Dus iedereen kan met jouw pasje geld betalen?
Lekker systeem.
Ja, tot max 25 euro per pinbeurt. Daarboven moet je code ingeven. Dit kan tot 50 euro (dus bv 2x 25 euro), maar ook daarna moet je pincode ingeven.quote:Op zondag 8 april 2018 18:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lekker systeem.
Gewoon je pas niet kwijt raken. Dan gaat alles goedquote:Op zondag 8 april 2018 18:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lekker systeem.
Okee dank je. Niet dat ik nu opeens ga pinnen hoor. Ik betaal liever contant.quote:Op zondag 8 april 2018 18:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, tot max 25 euro per pinbeurt. Daarboven moet je code ingeven. Dit kan tot 50 euro (dus bv 2x 25 euro), maar ook daarna moet je pincode ingeven.
Laat mij maar lekker een fossiel zijn! Ik hou m'n centen in de gaten!quote:Op zondag 8 april 2018 18:31 schreef KennyPowers het volgende:
Fossielen die niet (contactloos) pinnen
En mensen die (contactloos) pinnen doen dat niet?quote:Op zondag 8 april 2018 18:40 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker een fossiel zijn! Ik hou m'n centen in de gaten!
Ja, ik ook, maar dan niet door contant te betalen.quote:Op zondag 8 april 2018 18:40 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker een fossiel zijn! Ik hou m'n centen in de gaten!
Hallo, we leven in 2018. Niet in 1998 ofzo.quote:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op zondag 8 april 2018 18:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Hallo, we leven in 2018. Niet in 1998 ofzo.
Denk niet dat ze genderstudies deed, ze was namelijk best wel agressief verder, zo van 'rot op ik moet m'n volgende klant helpen'quote:Op zondag 8 april 2018 18:42 schreef oranjevogel1 het volgende:
Als mevrouw al op het hbo zat, dan was het vast genderstudies wat ze deed. Verder is dit natuurlijk de schuld van de invoering van rekenmachines in het onderwijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |