Verkeerde vergelijkingquote:Op zondag 8 april 2018 17:37 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, en ik wil ook meer seks, maar dat betekent niet dat ik op elke vrouw duik die haar benen spreidt. Denk wat minder zwart-wit.
Volgens mij straalt de Nederlandse kijker heel veel slechte karma uit. Als wij kijken gaat Max het niet halenquote:Op zondag 8 april 2018 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
komend weekend
Max wordt 2e. Jullie hoeven niet meer te kijken nu
Uiteindelijk boeit het geen reet meer nu, hij is eruit, volgende keer weer een kans.quote:Op zondag 8 april 2018 17:39 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Verkeerde vergelijking
Soms gaat een inhaalactie goed en soms gaat ie fout.
Een coureur kan het beste inschatten wanneer hij een inhaalactie en niet iemand op het FOK! forum
Gewoon weer een optocht.quote:Op zondag 8 april 2018 17:41 schreef maniack28 het volgende:
En dikke race tot zover. Dus minder discussiëren en meer kijken guys!
Als je de top4 weg denkt, heb je een mooie racequote:
die britse commentator heeft gewoon gelijkquote:Op zondag 8 april 2018 17:42 schreef DeeBee het volgende:
Britse commentaar echt hilarisch overigens, kwam er ongeveer op neer van 'waarom durfde Verstappen daar te rijden?!'
Dit ja, gaat ook niet veranderen zolang de auto's zijn zoals ze zijn.quote:
strijd in het middenveld is wel lachen, voorin weerquote:
Ja en dan wel lyrisch zijn over aanval van Hamilton op 3 auto's waarbij ze met z'n allen waren gecrashed als ze Hamilton niet de ruimte hadden gegeven.quote:Op zondag 8 april 2018 17:42 schreef DeeBee het volgende:
Britse commentaar echt hilarisch overigens, kwam er ongeveer op neer van 'waarom durfde Verstappen daar te rijden?!'
Dat is natuurlijk onzin, alle analisten, experts en coureurs over de hele wereld delen dezelfde mening, Max is een coureur van wereldklasse.quote:
Eeeeuh, oke, mag ik vragen wat dan het punt is van uberhaupt zo'n topic als deze, als we toch niks te zeggen hebben?quote:Op zondag 8 april 2018 17:39 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Verkeerde vergelijking
Soms gaat een inhaalactie goed en soms gaat ie fout.
Een coureur kan het beste inschatten wanneer hij een inhaalactie en niet iemand op het FOK! forum
Dat zou wel voor spektakel kunnen zorgen , hamilton zal wel op een 1 stopper staanquote:Op zondag 8 april 2018 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel op tijd binnen. Gaat Ferrari voor een tweestopper?
quote:
Ben wel benieuwd hoeveel echte fouten hij heeft gemaakt en hoeveel Materiaalfouten het zijn geweest. Denk dat zijn fouten op een hand te tellen zijn.quote:Op zondag 8 april 2018 17:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, alle analisten, experts en coureurs over de hele wereld delen dezelfde mening, Max is een coureur van wereldklasse.
ik was bier halen sorry!!!quote:
Hoeveel heb je al op?quote:
Hier kun je het nog een keer terug kijken: https://streamable.com/24rfequote:Op zondag 8 april 2018 17:42 schreef Vriezzer het volgende:
Mensen die roepen dat Max teveel risico heeft genomen, hebben 0,0% verstand van racen. Er was een zee van ruimte op het rechte stuk, er was een zee van ruimte ten hoogte van de apex. Er was geen vuiltje aan de lucht. Bij het inzetten van de inhaalactie was Alonso helemaal niet in beeld. Dat Alonso hondsberoerd door de bocht komt zorgt ervoor dat je in de problemen komt. Hamilton laat hem, zoals algemeen bekend, altijd staan en hoopt dat hij zonder brokken erdoorheen komt.
Kortom: waarop zou je willen wachten? Hoe wil je anders voorbij Hamilton? Wachten tot zijn banden op zijn? Een rijdersfout maakt Hamilton zelden, dus daarop wachten gaat hem ook niet worden.
Wat een treurnis.
Eensquote:Op zondag 8 april 2018 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel echte fouten hij heeft gemaakt en hoeveel Materiaalfouten het zijn geweest. Denk dat zijn fouten op een hand te tellen zijn.
*knip* Max reed dan op p4 en niet op p5.quote:Op zondag 8 april 2018 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hammelton rijd nu gewoon op plek 3
*knip*
Max staat er juist om bekend dat hij weinig fouten maakt, volgens de experts en Analisten op televisie.quote:Op zondag 8 april 2018 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel echte fouten hij heeft gemaakt en hoeveel Materiaalfouten het zijn geweest. Denk dat zijn fouten op een hand te tellen zijn.
Als je, in plaats van wederom een topic te verzieken met je geëtter, naar de race had gekeken, dan had je gezien dat Hamilton zich direct in ieder gevecht stortte. Nota bene probeerde hij - en met succes - in één klap drie coureurs in te halen. Dat was ook met de botte bijl racen, zonder enig voorbehoud.quote:Op zondag 8 april 2018 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hammelton rijd nu gewoon op plek 3
*knip*
precies, hamilton reed op de kerbs, de racelijn is daar midden op de baanquote:Op zondag 8 april 2018 17:45 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hier kun je het nog een keer terug kijken: https://streamable.com/24rfe
Als die actie mis was gelopen, had ook niemand medelijden met Hamilton gehad.quote:Op zondag 8 april 2018 17:46 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Als je, in plaats van wederom een topic te verzieken met je geëtter, naar de race had gekeken, dan had je gezien dat Hamilton zich direct in ieder gevecht stortte. Nota bene probeerde hij - en met succes - in één klap drie coureurs in te halen. Dat was ook met de botte bijl racen, zonder enig voorbehoud.
Maar dat heb je dus niet gezien. Internetheld die je bent.
Hij heeft altijd de mindere auto gehad en met de mindere auto zich in heel veel gevechten weten te mengen. Dan moet je af en toe een risico nemen of echt op het randje rijden. Dan wil het ook wel eens fout gaan.quote:Op zondag 8 april 2018 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
4 flessiesquote:
Mag niet. Staat in het contract met Ziggo.quote:Op zondag 8 april 2018 17:48 schreef Zipportal het volgende:
Jack gaat alle plooien weer gladstrijken. Totaal geen kritiek.
Yep Jack geeft alle coureurs kritiek en Max niet.quote:Op zondag 8 april 2018 17:48 schreef Zipportal het volgende:
Wat zou je er van willen maken dan? Misschien kan je jou race ervaring eens willen delen?quote:Op zondag 8 april 2018 17:48 schreef Zipportal het volgende:
Gelukkig volgende week, dan zijn we dit weer snel vergeten.quote:Op zondag 8 april 2018 17:48 schreef MakkieR het volgende:
Volgende week lekker de GP van China, nieuwe ronden en nieuwe kansen voor Verstappen.
Ging het hier ook maar verder....quote:Op zondag 8 april 2018 17:49 schreef MagicIsland1 het volgende:
Totaal geen winnaarsmentaliteit bij die verstappen. geen zelf kritiek. gewoon lekker naar volgende race.wat maakt het uit verder.
kritiek op max mag nietquote:Op zondag 8 april 2018 17:48 schreef Zipportal het volgende:
Hopen een goede race van Verstappen dan. Hoewel het nu ook een leuke race is om te kijken is het toch jammer dat Verstappen en Ricciardo eruit liggen.quote:Op zondag 8 april 2018 17:48 schreef MakkieR het volgende:
Volgende week lekker de GP van China, nieuwe ronden en nieuwe kansen voor Verstappen.
dat een user pretendeert alles te weten wil tegenwoordig zeggen dat ik die niet meer dom mag vinden? Beetje overkill aan modereren als je het mij vraagt.quote:Op zondag 8 april 2018 17:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
*knip* Max reed dan op p4 en niet op p5.
Daar heeft hij zijn linkervoet voorquote:Op zondag 8 april 2018 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
hamilton kan gewoon niet meer ruimte geven dan ie al deed
Hij was gepasseerd, er is geen ruimte, kan je stug door blijven rijden en je rechter voorband riskeren of even nog verder over het groen uitwijken.quote:Op zondag 8 april 2018 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
precies, hamilton reed op de kerbs, de racelijn is daar midden op de baan
hoe bedoel je hamilton liet geen ruimte en dat ie maar op de rem moest staan
De actie van Alonso is eerder, daarom zit hij daar. Hij zit verder voor Hamilton dus normaal gesproken hoort die erachter te gaan.quote:Op zondag 8 april 2018 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
max zit gewoon dik fout
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 april 2018 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
max zit gewoon dik fout
[ afbeelding ]
Nee Max zit ervoor Hamiloton wil er doorheen rammen, maar goed, *knip* in de F1 is marketing technisch handig.quote:Op zondag 8 april 2018 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
max zit gewoon dik fout
[ afbeelding ]
Hoe kom je bij die onzin? Ik loop helemaal niet achterquote:Op zondag 8 april 2018 17:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw stream loopt standaard 100 jaar achter. Genot.
Of nog meer ellende.quote:Op zondag 8 april 2018 17:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Gelukkig volgende week, dan zijn we dit weer snel vergeten.
dit is racistischequote:Op zondag 8 april 2018 17:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
Nee Max zit ervoor Hamiloton wil er doorheen rammen, maar goed, een zwartje in de F1 is marketing technisch handig.
Als jij nou gewoon niet reageert op dit?quote:Op zondag 8 april 2018 17:46 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Als je, in plaats van wederom een topic te verzieken met je geëtter, naar de race had gekeken, dan had je gezien dat Hamilton zich direct in ieder gevecht stortte. Nota bene probeerde hij - en met succes - in één klap drie coureurs in te halen. Dat was ook met de botte bijl racen, zonder enig voorbehoud.
Maar dat heb je dus niet gezien. Internetheld die je bent.
man man manquote:Op zondag 8 april 2018 17:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
Nee Max zit ervoor Hamiloton wil er doorheen rammen, maar goed, een zwartje in de F1 is marketing technisch handig.
Ja, door er saai achter te blijven hangen. Hij deed gewoon een strakke move, zonder overdreven veel risico.quote:Op zondag 8 april 2018 17:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is weer dom gereden. Dit had voorkomen kunnen worden
Eens een keer niet. Meestal meld je 30sec. later wat wij bij ziggo al hebben gezien.quote:Op zondag 8 april 2018 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je bij die onzin? Ik loop helemaal niet achter
max heeft de lijn. Lewis had wijd kunnen gaan of max laten gaan. Dat doet lewis niet. En max laat hem ook staan. Dat gaat vaak goed en soms niet. Dit was geen fout van max. Ook niet van lewis.quote:Op zondag 8 april 2018 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
max zit gewoon dik fout
[ afbeelding ]
Max had hetzelfde gedaanquote:Op zondag 8 april 2018 17:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
max heeft de lijn. Lewis had wijd kunnen gaan of max laten gaan. Dat doet lewis niet. En max laat hem ook staan. Dat gaat vaak goed en soms niet. Dit was geen fout van max. Ook niet van lewis.
Ach andersom was het de schuld van Max geweest in het ogen van de trollen. Dan was Hamilton er opeens voorbij geweest en had Max moeten uitwijken.quote:Op zondag 8 april 2018 17:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
Geralt for presidentquote:Op zondag 8 april 2018 17:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
max heeft de lijn. Lewis had wijd kunnen gaan of max laten gaan. Dat doet lewis niet. En max laat hem ook staan. Dat gaat vaak goed en soms niet. Dit was geen fout van max. Ook niet van lewis.
ehhhh lewis is juist wijd gegaan zoals je zietquote:Op zondag 8 april 2018 17:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lewis zat dus duidelijk fout.quote:Op zondag 8 april 2018 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
max zit gewoon dik fout
[ afbeelding ]
https://streamable.com/a0gt4quote:Op zondag 8 april 2018 17:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ehhhh lewis is juist wijd gegaan zoals je ziet
Ik ben objectief, Max zit er duidelijk voor, Lewis was degene die had moeten corrigeren.quote:Op zondag 8 april 2018 17:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ach andersom was het de schuld van Max geweest in het ogen van de trollen. Dan was Hamilton er opeens voorbij geweest en had Max moeten uitwijken.
Zodra er 2 vechten is het altijd de schuld van Max in de ogen van enkele pipo's hier die voor de sfeer in dit topic te beschermen beter een perma ban kunnen krijgen voor dit forum.
Vooral dit.quote:Op zondag 8 april 2018 17:50 schreef VacaLoca het volgende:
Irritant dat alle zure Max trollen weer het aangrijpen.
Ja, door er saai achter te blijven hangen. Hij deed gewoon een strakke move.quote:Op zondag 8 april 2018 17:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is weer dom gereden. Dit had voorkomen kunnen worden
Hamilton houdt Vettel op en Bottas profiteertquote:Op zondag 8 april 2018 17:54 schreef potjecreme het volgende:
Waarom in Bottas op plan B? Ik weet dat jullie dat ook niet weten. Is retorisch.
'alonso in de weg' 'hamilton moet remmen'quote:Op zondag 8 april 2018 17:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
https://streamable.com/a0gt4
Duidelijk zat, Alonso zit in de weg.
Zo werkt het dus niet. Max had de lijn en zat voor Lewis.quote:Op zondag 8 april 2018 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
max had lewis niet moeten afsnijden
Omdat hij nu achter HAM zit ipv ervoor en dus een andere strategie kiestquote:Op zondag 8 april 2018 17:54 schreef potjecreme het volgende:
Waarom in Bottas op plan B? Ik weet dat jullie dat ook niet weten. Is retorisch.
tuurlijkquote:
Omdat hij wil uitrijdenquote:
race uitrijden.quote:
luister gozerquote:
Godverdommequote:Op zondag 8 april 2018 17:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
luister gozer
ik heb al berekeningen gemaakt en die wijzen uit dat hammelton de race gaat winnen...
ik spreek je over een uur
Oke, dealquote:Op zondag 8 april 2018 17:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
luister gozer
ik heb al berekeningen gemaakt en die wijzen uit dat hammelton de race gaat winnen...
Bottas gaat winnen jaquote:
oke, doeiquote:Op zondag 8 april 2018 17:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
luister gozer
Prima, tegen die tijd lever ik je vriendin weer af.quote:Op zondag 8 april 2018 17:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
luister gozer
Kan me races herinneren dat ze wel 30 ronden haalt met supersoftquote:Op zondag 8 april 2018 17:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar haal je de finish niet mee met nog 30 ronden.
Geen halo, vloog wel watquote:
Ligt ook aan de baanomstandigheden en temperatuur.quote:Op zondag 8 april 2018 17:58 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Kan me races herinneren dat ze wel 30 ronden haalt met supersoft
Ik moest lachen.quote:Op zondag 8 april 2018 17:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
luister gozer
Kwam van een Haas blijkbaar, zal dus wel een paasei zijn.quote:
Maar de supersofts van dit jaar zijn niet de supersofts van vorig jaar. De supersofts van dit jaar zijn te vergelijken met de ultrasofts van vorig jaar.quote:Op zondag 8 april 2018 17:58 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Kan me races herinneren dat ze wel 30 ronden haalt met supersoft
Was er bijna 1quote:
Nog wel hoor, echte nwe compounds komen pas rond Barcelona begreep ikquote:Op zondag 8 april 2018 18:01 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar de supersofts van dit jaar zijn niet de supersofts van vorig jaar. De supersofts van dit jaar zijn te vergelijken met de ultrasofts van vorig jaar.
Heeft wel gelijk overigensquote:
Wanneer?quote:Op zondag 8 april 2018 18:04 schreef F1gamer het volgende:
Steiner heeft zelf gezegd dat Magnussen beter is dan Grosjean
Honda>>>Renaultquote:Op zondag 8 april 2018 18:04 schreef SnowOokami het volgende:
GaslyGoden loopt gewoon een halve seconde per ronde uit op Hulkenberg.
Preciesquote:Op zondag 8 april 2018 18:04 schreef maniack28 het volgende:
Grosjean is echt een lul zeg, als je de pit in gaat laat hem dan voor.
McLaren is blij dat ze van die GP2-engine af zijnquote:Op zondag 8 april 2018 18:04 schreef SnowOokami het volgende:
GaslyGoden loopt gewoon een halve seconde per ronde uit op Hulkenberg.
Nee, dat Grosjean niet veel beter is dan Magnussen.quote:Op zondag 8 april 2018 18:04 schreef F1gamer het volgende:
True or False van Olav en Jack bij Ziggoquote:
Dat zei hij daar niet.quote:Op zondag 8 april 2018 18:05 schreef F1gamer het volgende:
[..]
True or False van Olav en Jack bij Ziggo
Magnussen reed vorig jaar al goed, alleen heel Nederland haat hem zonder echte redenquote:Op zondag 8 april 2018 18:04 schreef F1gamer het volgende:
Alleen was dat niet wat hij zeiquote:Op zondag 8 april 2018 18:05 schreef F1gamer het volgende:
[..]
True or False van Olav en Jack bij Ziggo
Denk dat ze wel spijt hebben als dit de standaard gaat worden voor Toro Rosso.quote:Op zondag 8 april 2018 18:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
McLaren is blij dat ze van die GP2-engine af zijn
Heeft een beetje een grote bek, dat is het probleem..quote:Op zondag 8 april 2018 18:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Magnussen reed vorig jaar al goed, alleen heel Nederland haat hem zonder echte reden
Omdat het gewoon een mongool is af en toe, de acties die hij uithaalt als achterblijver e.d. of mensen van de baan drukken.quote:Op zondag 8 april 2018 18:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Magnussen reed vorig jaar al goed, alleen heel Nederland haat hem zonder echte reden
Er is wel een reden. Geen enkele coureur is vriendjes met Magnussen.quote:Op zondag 8 april 2018 18:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Echt waar? Weet je ook waarom?quote:Op zondag 8 april 2018 18:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog wel hoor, echte nwe compounds komen pas rond Barcelona begreep ik
Vorige race waren ze nergens. Misschien maakt de verse motor nu wel het verschilquote:Op zondag 8 april 2018 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat ze wel spijt hebben als dit de standaard gaat worden voor Toro Rosso.
Hij is een beetje wild. De Deense Max zeg maar.quote:Op zondag 8 april 2018 18:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Magnussen stiekem homo is (suck my balls opmerking richting Hulkenberg)quote:Op zondag 8 april 2018 18:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er is wel een reden. Geen enkele coureur is vriendjes met Magnussen.
Hopelijk, kan RBR volgend jaar ook eindelijk mee doen voor het WDC.quote:Op zondag 8 april 2018 18:07 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Vorige race waren ze nergens. Misschien maakt de verse motor nu wel het verschil
Is alleen iets te gefocust op ballenquote:Op zondag 8 april 2018 18:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Straks weer een zondag zonder punten in de managerquote:Op zondag 8 april 2018 18:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als het maar niet nul punten wordt.
Nee, ze zijn al een compound zachter. In Barcelona zijn de meegenomen banden ook een extra type zachter.quote:Op zondag 8 april 2018 18:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog wel hoor, echte nwe compounds komen pas rond Barcelona begreep ik
Ze hebben een MGU-H upgrade gehad die meer rpm toe laat. ICE is hetzelfde gebleven.quote:Op zondag 8 april 2018 18:07 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Vorige race waren ze nergens. Misschien maakt de verse motor nu wel het verschil
Nee, nieuwe aero updates.quote:Op zondag 8 april 2018 18:07 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
De snelheid is niet zo verkeerd, maar er is al weer zoveel gebeurd bij RBR. Contrast met Ferrari en Mercedes is in dat opzicht wel groot.quote:Op zondag 8 april 2018 18:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
RIC: loss of al power (was ook gewoon te zien) en klonk wel erg verdrietig/verslagen op Sky
Kimi komt al binnenquote:Op zondag 8 april 2018 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Debiele tactiek van Ferrari als ze nog moeten stoppen
Ok, dan worden de feitelijke nieuwe compounds pas geintroduceerd rond Barcelona of Monaco oid. Er was iets mee iigquote:Op zondag 8 april 2018 18:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, ze zijn al een compound zachter. In Barcelona zijn de meegenomen banden ook een extra type zachter.
Die loopt de komende weken niet zo soepel denk ikquote:
Mwa medisch personeel is nog bezig.quote:Op zondag 8 april 2018 18:12 schreef zoem het volgende:
Zou hij eerst naar de engineer lopen? Dat zou hem wel sieren.
Niet dusquote:Op zondag 8 april 2018 18:12 schreef zoem het volgende:
Zou hij eerst naar de engineer lopen? Dat zou hem wel sieren.
Omdat het een boerenlul is.quote:Op zondag 8 april 2018 18:12 schreef Smoofie het volgende:
Waarom liep kimi niet even naar de monteur?
en in de weg lopen.quote:Op zondag 8 april 2018 18:13 schreef marcodej het volgende:
Kimi is ook een dwaas hoor. Ga anders even kijken.
Kan daar weinig aan doen, heeft geen nut denk ikquote:Op zondag 8 april 2018 18:12 schreef Smoofie het volgende:
Waarom liep kimi niet even naar de monteur?
Herstel... monteur krijgt niet eens een blikquote:Op zondag 8 april 2018 18:11 schreef ondeugend het volgende:
Monteur krijgt een ijskoud ijsje van Kimi
Jaquote:
hij gaat naar het cafequote:
Beetje matig wel jaquote:Op zondag 8 april 2018 18:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Herstel... monteur krijgt niet eens een blik
Als Kimi groen had en gas gaf. Was het niet zijn fout.quote:
Verkeerde band erop mag hij niet mee doorrijdenquote:Op zondag 8 april 2018 18:14 schreef opgebaarde het volgende:
Even domme vraag, ik begrijp dat deze actie van Raikonnen voor een Dimachaerus, klaasweetalles en PSVCL een fout van Max is, maar waarom stopte Raikonnen na het ongeluk? Mocht hij niet doorrijden?
Verkeerde band rechtsachterquote:Op zondag 8 april 2018 18:14 schreef opgebaarde het volgende:
Even domme vraag, ik begrijp dat deze actie van Raikonnen voor een Dimachaerus, klaasweetalles en PSVCL een fout van Max is, maar waarom stopte Raikonnen na het ongeluk? Mocht hij niet doorrijden?
Lijkt me niet handig om door te rijden met 2 verschillende typen banden op je wagen/quote:Op zondag 8 april 2018 18:14 schreef opgebaarde het volgende:
Zat nog een oud wiel opquote:Op zondag 8 april 2018 18:14 schreef opgebaarde het volgende:
Wiel zat niet vast en oude bandquote:Op zondag 8 april 2018 18:14 schreef opgebaarde het volgende:
Links achter niet gewisseld volgens mij.quote:Op zondag 8 april 2018 18:14 schreef opgebaarde het volgende:
1 band was nog niet verwisselt en zat wellicht niet eens meer vast met een wielmoer.quote:Op zondag 8 april 2018 18:14 schreef opgebaarde het volgende:
Ja de F1 wereld is hard zegt ie ookquote:Op zondag 8 april 2018 18:15 schreef wdn het volgende:
Olav"wil zeggen dat in China er een ander staat op die plek"
wtf
En toch moest ik lachenquote:Op zondag 8 april 2018 18:15 schreef wdn het volgende:
Olav"wil zeggen dat in China er een ander staat op die plek"
wtf
Ja mag niet? K thanksquote:Op zondag 8 april 2018 18:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Verkeerde band erop mag hij niet mee doorrijden
Iedereen roept dat maar aangezien ze de monteur later niet meer in beeld nemen kun je dat niet zeggen denk ik. Je ziet hem wel ergens naar kijken.quote:Op zondag 8 april 2018 18:15 schreef LTVDK het volgende:
Kimi rijdt iemand half kapot en gunt hem niet eens een blik waardig, matig dit
Linksachterquote:
Ligt ging op groen.quote:Op zondag 8 april 2018 18:16 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
1 band was nog niet verwisselt en zat wellicht niet eens meer vast met een wielmoer.
Verschild per team afaik. Maar volgens mij komt het er meestal op neer dat iedere wheelguy een knopje indrukt. En 4 knopjes = gogogoquote:Op zondag 8 april 2018 18:16 schreef Smoofie het volgende:
Die mensen met groen licht..gaat dat automatisch of is er iemand die op een knopje drukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |