Ook al was de klacht niet terecht, het is toch schandalig om mensen eerst op kosten te jagen en het daarna alsnog te verbieden.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik verklaar je klacht terecht.
Ik dacht dat dat je klacht was.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ook al was de klacht niet terecht, het is toch schandalig om mensen eerst op kosten te jagen en het daarna alsnog te verbieden.
Wij hebben de laatste tijd best goed gesprekken, Samuel.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:24 schreef Samuel24 het volgende:
fuck die hele anti-rokers-lobby.die mensen maken mij echt pisnijdig.
ja dat zeg jij nu. maar dat is alleen maar omdat ik het nu toevallig met je eens ben nu.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wij hebben de laatste tijd best goed gesprekken, Samuel.
Als je nou eens kapt met je '' en 'daaaag' word je misschien nog eens volwassen.
echt hequote:Op zaterdag 7 april 2018 21:24 schreef Samuel24 het volgende:
ja echt ja. dat gezeik steeds met dat mensen last hebben van roken. nu mag je ook al niet meer in een rokershok roken. waar eindigt deze waanzin?quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:27 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja dat zeg jij nu. maar dat is alleen maar omdat ik het nu toevallig met je eens ben nu.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Als je nou eens kapt met je '' en 'daaaag' word je misschien nog eens volwassen.
Ik rook gewoon binnen, m'n stamkroegquote:
Ja dat ging laatst ook al mis.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:31 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar even geen vrachtwagen besturen dan
ja nou prima toch. maar jij gebruikt toch ook wel eens dequote:
Lekker he alleen zijnquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik rook gewoon binnen, m'n stamkroeg![]()
Daar gaat het topic niet over.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:34 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja nou prima toch. maar jij gebruikt toch ook wel eens desmiley? dus waarom mag ik dat dan niet doen dan?
en daarna mag je ook nergens meer buiten roken. en als klap op de vuurpijl is roken straks gewoon helemaal verboden en mag het niet eens meer verkocht worden in de winkels.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:34 schreef BoneThugss het volgende:
Straks zijn de terrassen aan de beurt hoor![]()
Ik dacht dat jij veel te links was voor dit soort opvattingen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:24 schreef Samuel24 het volgende:
Ja, in rokershokken zit normaal geen hond.quote:
nee dat zie je verkeerd.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij veel te links was voor dit soort opvattingen.
In before "dahag"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |