Niks mis mee als het dak dicht moet. Dan nog vind ik het een mooie auto.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:37 schreef Lunatiek het volgende:
Haha, je auto drie keer per jaar kunnen gebruiken zoals die bedoeld is![]()
Koop er dan tenminste een met een echt dak.
Niet zo standaard als alle andere auto’snwaar die brave tutjes in rijden.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:41 schreef Blue_note het volgende:
Geen standaard auto en dan koop je een Peugeot
En dan jezelf girlnextdoor noemen![]()
Dat zijn dus de drie dagen dat je eigenlijk de kap erop moet laten.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:37 schreef Lunatiek het volgende:
Haha, je auto drie keer per jaar kunnen gebruiken zoals die bedoeld is![]()
Koop er dan tenminste een met een echt dak.
Oude TT.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:52 schreef wielrennerdt het volgende:
Als chick moet je gewoon een Audi A1 of BMW 1 of Mini kopen.
Niet zo'n kappersporsche.
nee man die zijn niet meer mooi tenzij de 'nieuwe TT', dus diegene met grote grille.quote:
Ik heb 2 jaar geleden een auto op gas gekocht, hoeveel problemen ik er niet mee zou krijgen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:46 schreef Marsenal het volgende:
Moet je ook helemaal zelf weten, zeker als je het altijd zo wilde. En dan blijk je over drie jaar je aan allerlei dingen te ergeren met je auto, maar datnis met iedere eerste auto. Daar leer je van, en helpt je beslissen wat je volgende auto is. Lekker doen, laat ze maar lullen. Zeker die autisten die een mening hebben over het juiste model en merk, gelul in de marge van mensen die er vaak de centjes niet voor hebben
Ja die bedoel ik, ik vind daar ook geen flikker aan, maar minder burgerlijk dan de Peugeot.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:55 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
nee man die zijn niet meer mooi tenzij de 'nieuwe TT', dus diegene met grote grille.
Niet dat ding met die kleine grille.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |