Uiteraard, als ik maar deelquote:Op zaterdag 7 april 2018 15:22 schreef CarltonBanks het volgende:
Mag je wel bitterballen frituren op zondag voor je naaste?
Allochtonie?quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:20 schreef wielrennerdt het volgende:
Biblebelt
Niet in de Randstad wonen waar het leven gewoon doorgaat op zondag.
Zondag
Waar de sharia wet langzaam maar zeker geactiveerd wordt ja.quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:20 schreef wielrennerdt het volgende:
Biblebelt
Zondag
De biblebelt scheert wel heel dicht aan Rotterdam hoorquote:Op zaterdag 7 april 2018 15:20 schreef wielrennerdt het volgende:
Biblebelt
Zondag
Uit zwolle komen en niet uit de Randstadquote:Op zaterdag 7 april 2018 15:37 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Waar de sharia wet langzaam maar zeker geactiveerd wordt ja.
Precies. net geen Rotterdamquote:Op zaterdag 7 april 2018 15:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De biblebelt scheert wel heel dicht aan Rotterdam hoor
Shariabelt formerly known as The Randstad. Paupergebied, afstoten en nooit meer betreden.quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:48 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Precies. net geen Rotterdamdus.
Biblebelt
jaloers zijnquote:Op zaterdag 7 april 2018 15:51 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Shariabelt formerly known as The Randstad. Paupergebied, afstoten en nooit meer betreden.
.
dag des Heeren*quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:14 schreef Plompzakker het volgende:
Omdat ik dan de mods laat werken en dat mag niet op de dag des Heeres![]()
Kan eigenlijk geen dag zonder. Help mij met dit dilemma
Zeker niet.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
dag des Heeren*
Jammer dat je dominee zijn oud-Hollandse grammatica niet beheerst, zal wel zo'n PKN-er zijn.
Die domineequote:Op zaterdag 7 april 2018 15:14 schreef Plompzakker het volgende:
Omdat ik dan de mods laat werken en dat mag niet op de dag des Heeres![]()
Kan eigenlijk geen dag zonder. Help mij met dit dilemma
Ja goed, maar ik moet nu de keuken in anders mis ik straks het voetbal.quote:
Wel goed man!quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:34 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja goed, maar ik moet nu de keuken in anders mis ik straks het voetbal.
Hoe is het met jou?
Tot je er weg bent.. zoals ik.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:02 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ik woon in de Randstad maar weet niet wat er nou echt zo geweldig aan is.
Ja, het hele plaatje. Vrijstaande woning, grote tuin en een stuk weiland in het noorden van Nederland.. maar ik verlang soms toch stiekem naar Den Haag.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:24 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Wat voor woning heb je? Waar? Tuin erbij? 120+ m2?
Roomsenquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zeker niet.
Hij heeft zelfs nog bij de paus in het koor gezeten
Lol ik kom uit Groningen, woon nu in Rijswijk, hoop over een aantal jaar ergens weer in het Noorden te wonenquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:27 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
Ja, het hele plaatje. Vrijstaande woning, grote tuin en een stuk weiland in het noorden van Nederland.. maar ik verlang soms toch stiekem naar Den Haag.
Het is maar net waar en hoe je opgroeit denk ik. Ik heb wel vrienden in Rijswijk wonen, die zijn daar best happy.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:40 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Lol ik kom uit Groningen, woon nu in Rijswijk, hoop over een aantal jaar ergens weer in het Noorden te wonen
quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:19 schreef Klepper272 het volgende:
Het zou beter voor Fok zijn indien je dominee je helemaal zou verbieden om te posten
quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een verstandige dominee. Zou goed zijn als je dat advies volgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |