Uiteraard, als ik maar deelquote:Op zaterdag 7 april 2018 15:22 schreef CarltonBanks het volgende:
Mag je wel bitterballen frituren op zondag voor je naaste?
Allochtonie?quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:20 schreef wielrennerdt het volgende:
Biblebelt
Niet in de Randstad wonen waar het leven gewoon doorgaat op zondag.
Zondag
Waar de sharia wet langzaam maar zeker geactiveerd wordt ja.quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:20 schreef wielrennerdt het volgende:
Biblebelt
Zondag
De biblebelt scheert wel heel dicht aan Rotterdam hoorquote:Op zaterdag 7 april 2018 15:20 schreef wielrennerdt het volgende:
Biblebelt
Zondag
Uit zwolle komen en niet uit de Randstadquote:Op zaterdag 7 april 2018 15:37 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Waar de sharia wet langzaam maar zeker geactiveerd wordt ja.
Precies. net geen Rotterdamquote:Op zaterdag 7 april 2018 15:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De biblebelt scheert wel heel dicht aan Rotterdam hoor
Shariabelt formerly known as The Randstad. Paupergebied, afstoten en nooit meer betreden.quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:48 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Precies. net geen Rotterdamdus.
Biblebelt
jaloers zijnquote:Op zaterdag 7 april 2018 15:51 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Shariabelt formerly known as The Randstad. Paupergebied, afstoten en nooit meer betreden.
.
dag des Heeren*quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:14 schreef Plompzakker het volgende:
Omdat ik dan de mods laat werken en dat mag niet op de dag des Heeres![]()
Kan eigenlijk geen dag zonder. Help mij met dit dilemma
Zeker niet.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
dag des Heeren*
Jammer dat je dominee zijn oud-Hollandse grammatica niet beheerst, zal wel zo'n PKN-er zijn.
Die domineequote:Op zaterdag 7 april 2018 15:14 schreef Plompzakker het volgende:
Omdat ik dan de mods laat werken en dat mag niet op de dag des Heeres![]()
Kan eigenlijk geen dag zonder. Help mij met dit dilemma
Ja goed, maar ik moet nu de keuken in anders mis ik straks het voetbal.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |