Klopt, daarom werk ik ookquote:Op zaterdag 7 april 2018 15:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die Breitling komt niet uit de lucht vallen baas
Shinen dit dat alles, jeweetzelf.quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:05 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Klopt, daarom werk ik ook![]()
Maar heb vandaag gewoon even geen zin om te werken met dit lekkere weer
Die Breitling komt meteen als ik m'n studie heb afgerond en een goede eerste baan heb.![]()
Zeker met dit weer man. Beetje in auto, raam open, arm naar buiten en dikke klok om je pols hebben hangen. Shit is aanquote:
Baasquote:Op zaterdag 7 april 2018 15:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zeker met dit weer man. Beetje in auto, raam open, arm naar buiten en dikke klok om je pols hebben hangen. Shit is aan
breitlingquote:Op zaterdag 7 april 2018 15:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die Breitling komt niet uit de lucht vallen baas![]()
Lol. Ik was ook ooit jongquote:
Braddy?quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zeker met dit weer man. Beetje in auto, raam open, arm naar buiten en dikke klok om je pols hebben hangen. Shit is aan
Zodra ik m'n rijbewijs heb, pak ik de wagen van m'n vader en ga daar mee shinenquote:Op zaterdag 7 april 2018 15:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol. Ik was ook ooit jongtoen shinede ik ook, alleen niet met deze auto
Lekker laag in de RS6.quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat moet je doen dan?quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:49 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
succes bro. ik begin wss pas wanneer jij al klaar bent
Heb je hem daar wel eens gezien ofwat?quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoertjes terug achter het raam slaan.
Waarom regaeer jij selectief?quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:20 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
op je 27ste nog bij je ouders wonen en rood staan na 2 dagen napels
Ja hoor, jij jast er meteen 2 maandsalarissen doorheen voor een horloge als je begint met werkenquote:Op zaterdag 7 april 2018 15:05 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Klopt, daarom werk ik ook![]()
Maar heb vandaag gewoon even geen zin om te werken met dit lekkere weer
Die Breitling komt meteen als ik m'n studie heb afgerond en een goede eerste baan heb.![]()
Randstadquote:
quote:
Ja toch, eerst ff wat shit kopen die je altijd al wilde. Sparen kan m'n hele leven nog.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:47 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ja hoor, jij jast er meteen 2 maandsalarissen doorheen voor een horloge als je begint met werken
Goede investering wel
Nee, valt zwaar tegen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:48 schreef DeadWorld het volgende:
Zijn er geen lekkere wijven op je werk?
Ik zou beginnen met dingen te kopen die je nodig hebt. Waarschijnlijk is je poen dan al op.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:50 schreef wielrennerdt het volgende:
Ja toch, eerst ff wat shit kopen die je altijd al wilde. Sparen kan m'n hele leven nog.
Blijf eerst nog ff in mn studentenhuis wonen. Daarna pas naar een appartement en dan pas dingen kopen die écht nodig zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met dingen te kopen die je nodig hebt. Waarschijnlijk is je poen dan al op.
Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten.
Dan is het werk kut ja.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:50 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Randstad
[..]
[..]
Ja toch, eerst ff wat shit kopen die je altijd al wilde. Sparen kan m'n hele leven nog.
[..]
Nee, valt zwaar tegen.
Jezelf op water en brood zetten om een duur klokkie te kunnen dragen. Doet me een beetje denken aan Marokkanen in een audi in een pauperbuurt.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:53 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Blijf eerst nog ff in mn studentenhuis wonen. Daarna pas naar een appartement en dan pas dingen kopen die écht nodig zijn.
dat zeg ik toch nietquote:Op zaterdag 7 april 2018 16:55 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jezelf op water en brood zetten om een duur klokkie te kunnen dragen. Doet me een beetje denken aan Marokkanen in een audi in een pauperbuurt.
Ach ja, je moet het zelf weten, ik vind het nogal onverstandig.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:56 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet
Ik zeg dat ik van mn eerste salarissen een klok ga kopen. Gewoon sparen en dan na een paar maanden een mooie klok kopen.
Duurt ook nog wel ff dus waarschijnlijk dat ik tegen die tijd al van mening ben veranderdquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:00 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ach ja, je moet het zelf weten, ik vind het nogal onverstandig.
Atak, is that you?quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:17 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Zodra ik m'n rijbewijs heb, pak ik de wagen van m'n vader en ga daar mee shinen_O_
kan niet wachten
Atak doet dat nu al.quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:05 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Atak, is that you?
lekker thuis nu een witbiertjequote:Op zaterdag 7 april 2018 15:49 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
succes bro. ik begin wss pas wanneer jij al klaar bent
Ik woon niet bij mijn ouders.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:20 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
op je 27ste nog bij je ouders wonen en rood staan na 2 dagen napels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |