Dit ja.quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Klinkt als een prima moment om dat mokkeltje ff aan te duwen.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nee dank je, ik betwijfel of dat geheim zal blijvenquote:
tsjonge, jij moet dan wel de knapste vent van de hele wereld zijn dan he (denk jij dan). eigendunk!quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:20 schreef Werkman het volgende:
[..]
[..]
Nee dank je, ik betwijfel of dat geheim zal blijvenen bovendien laat ze me qua uiterlijk zo koud als een voordeelpak vanille-ijs.
Dus als ik aan jou slecht vraag ''hoe gaat het er mee?''quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarom vraag je er dan naar, als het je geen moer boeit?
Integendeel, ik ben een ongeschoren, langharige stinkende betonarbeider van over de veertig met maar één wenkbrauw.quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:31 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
tsjonge, jij moet dan wel de knapste vent van de hele wereld zijn dan he (denk jij dan). eigendunk!
Dit hoop ik inmiddels al bijna 3 jaar m.b.t. de bovenburen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:30 schreef Henno het volgende:
Op het moment dat je mensen constant ruzie hoort maken om niks duurt het niet lang meer.
Daar gaat het niet over. Als het jou niks boeit, vraag er dan niet naar.quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:31 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dus als ik aan jou slecht vraag ''hoe gaat het er mee?''
Vertel jij gelijk alles in geuren in kleuren tot je bedgeheimen toe?
haar kan je kort knippen. of even met de tondeuse er over heen. en misschien wat vaker scheren.quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:33 schreef Werkman het volgende:
[..]
Integendeel, ik ben een ongeschoren, langharige stinkende betonarbeider van over de veertig met maar één wenkbrauw.
Maar ook ik heb mijn grenzen.
Precies, op de vraag "hoe gaat het?" zijn twee maatschappelijk geaccepteerde antwoorden:quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:31 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dus als ik aan jou slecht vraag ''hoe gaat het er mee?''
Vertel jij gelijk alles in geuren in kleuren tot je bedgeheimen toe?
ik ben het wel met hem eens dat het super vervelend is als mensen ongevraagd echt alle details op gaan ratelen over hun privé leven.quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over. Als het jou niks boeit, vraag er dan niet naar.
Ik ook niet. Maar als je dat wel doet uit misplaatste beleefdheid, heb dan ook het fatsoen om dat jankverhaal helemaal af te luisteren.quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:44 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik ben het wel met hem eens dat het super vervelend is als mensen ongevraagd echt alle details op gaan ratelen over hun privé leven.
kijk en daarom vraag ik dus ook nooit aan random mensen op straat en/of buren hoe is het ermee? juist vanwege dat mensen helemaal los gaan met informatie die ik niet wil weten.
hij had ook gewoon midden in haar verhaal weg kunnen lopen ofzo. zou dat onbeleefd zijn geweest?quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar als je dat wel doet uit misplaatste beleefdheid, heb dan ook het fatsoen om dat jankverhaal helemaal af te luisteren.
Wat denk je zelf? Je stelt een vraag en je luistert niet naar het antwoord. Komt niet alleen onbeleefd over maar ook heel dom.quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:48 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
hij had ook gewoon midden in haar verhaal weg kunnen lopen ofzo. zou dat onbeleefd zijn geweest?
Fijn dat je dit deelt met ons.quote:Op zaterdag 7 april 2018 12:03 schreef Aansteker707 het volgende:
Sowieso, mensen die alles met anderen moeten delen 'omdat ze het kwijt moeten'wat een emotioneel zwakke kloothommel ben je dan.
2 werkt misschien met Amerikanen, maar in Nederland heb ik dat echt nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:44 schreef XL het volgende:
[..]
Precies, op de vraag "hoe gaat het?" zijn twee maatschappelijk geaccepteerde antwoorden:
1) het is mijn ogen ietwat egoïstische "goed"
2) het veel beter gepaste "hoe gaat het?", waarbij beide personen interesse tonen in elkaar met een geïnteresseerde vraag, die gemakshalve onbeantwoord blijft.
Terechte klacht want...daarom zijn het ook "wijven" en geen mannen. Wij mannen doen niet aan hysteria en zitten dus anders in elkaar.quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:06 schreef Werkman het volgende:
Nee, ik heb het niet over #metoo, en ook niet als je thuis door een zuiplap kapot geslagen word of als er andere dingen gebeuren die met geweld op misbruik te maken hebben hoef je van mij je bek niet te houden.
Ik heb het hier over die loslippige jankmiepen die bij de minste of geringste onenigheid in hun relatie iedereen en alles op de hoogte stellen om hun ''hart te luchten''
[knip= bla]
Mijn klacht is deze:
Wijven die binnen minder dan drie tellen hun hele boeh en bah op straat gooien.
ditquote:Op zaterdag 7 april 2018 11:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
De wekelijkse zure post van boca raton. Doet het altijd goed. Onder het genot van een fles azijn namens alle verongelijkte viva posters. Vooral namens diegenen die al jaren droog staanquote:Op zaterdag 7 april 2018 13:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Het wekelijkse klaagtopic over de vrouw. Doet het altijd goed. Onder het genot van een biertje verzamelen alle verongelijkte mannelijke FOK!kers zich. Vooral diegenen zonder partner laten zich gelden.
Imitatie is het grootste complimentquote:Op zaterdag 7 april 2018 13:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De wekelijkse zure post van boca raton. Doet het altijd goed. Onder het genot van een fles azijn namens alle verongelijkte viva posters. Vooral namens diegenen die al jaren droog staan
Tja hoe zou dat komen met de Nederlandse vrouwquote:Op zaterdag 7 april 2018 13:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Het wekelijkse klaagtopic over de vrouw. Doet het altijd goed. Onder het genot van een biertje verzamelen alle verongelijkte mannelijke FOK!kers zich. Vooral diegenen zonder partner laten zich gelden.
Het zijn geen avances want ze doet dat bij iedereen, ook andere vrouwen.quote:Op zondag 8 april 2018 12:46 schreef Piebe het volgende:
Ze wou dus gewoon dus wat aandacht van iemand anders TS.
Van jou wellicht
Netjes dat je niet op die slet haar avances bent in gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |