SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
holiganquote:
waar?quote:
eeekkkkquote:
JAquote:
Op een slecht bed geslapen afgelopen nacht ?quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb overal pijn. Dit is niet goed
nope.quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Op een slecht bed geslapen afgelopen nacht ?
Brabant daar zijnnde nachten lang.quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is donker buiten. Maar in BrabRAND nog licht
schijnbaar jaquote:Op zaterdag 7 april 2018 00:19 schreef Project_Cloaca het volgende:
[..]
Brabant daar zijnnde nachten lang.
quote:
u doet mijn topic dichtquote:
mag ik u vragen naar de reden ?quote:
omdat de aangehaalde user daar vast niet om vraagtquote:Op zaterdag 7 april 2018 00:38 schreef Project_Cloaca het volgende:
[..]
mag ik u vragen naar de reden ?
zéker van ?quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
omdat de aangehaalde user daar vast niet om vraagt
zie hen fluitend komen.quote:
bedoel maarquote:Op zaterdag 7 april 2018 00:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geen rekeningenmaar ook geen liefdesbrieven
PRISSSSSSSquote:
hallo mede ambtenaar.quote:
sowiesoquote:
cloaca is van jou?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:51 schreef _--_ het volgende:
Eigenlijk ben ik hetero. Ik heb het nog aan niemand vertelt
Snap ik. Ik ben ook net uit de koelkast gekomen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb hier wel even tijd voor nodig hoor
ik accepteer het nietquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:52 schreef _--_ het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ben ook net uit de koelkast gekomen.
tuurlijk welquote:Op zaterdag 7 april 2018 01:04 schreef _--_ het volgende:
Owh jullie kennen saw en jigsaw niet? Ik kom zometeen met een demo.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 01:07 schreef m1st1g het volgende:
Ik ga ff op zoek naar New Kids. Heb wel ff zin in die ongein.
?quote:Op zaterdag 7 april 2018 01:10 schreef m1st1g het volgende:
bah dat wordt dan een torrentje pakken, ik wil toch de hele film hebben.
jij danquote:
Darkraverquote:
Ik heb hem paar keer ontmoet.quote:Op zaterdag 7 april 2018 01:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb ik heel wat avondjes op staan hakken.
1 v an de betere dj's van die tijd.quote:Op zaterdag 7 april 2018 01:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem paar keer ontmoet.
quote:
Familievreetfestijn @myplace. Was gezellig. Had zus+zwager die zat op de bank in slaap vielen. Amateursquote:
Mooi dat het gezellig was. Duidelijk geen Fok!ers.quote:Op zaterdag 7 april 2018 02:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Familievreetfestijn @myplace. Was gezellig. Had zus+zwager die zat op de bank in slaap vielen. Amateurs
nachtbraker pur sang dusquote:Op zaterdag 7 april 2018 02:34 schreef m1st1g het volgende:
Ik ben niet zat maar kan heel goed wakker blijven.
k ben trots op jequote:Op zaterdag 7 april 2018 02:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
heb een lieveheersbeestje net gered
weer bevrijd terug naar mother nature
Spinnen eten de muggen op dus die moet je juist koesteren.quote:Op zaterdag 7 april 2018 02:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
dacht eerst dat het een spin was
gelukkig niet![]()
ja kloptquote:Op zaterdag 7 april 2018 02:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Spinnen eten de muggen op dus die moet je juist koesteren.
me 2quote:Op zaterdag 7 april 2018 02:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
He ik ben echt een natuur liefhebber.
Ik heb niets in de tuin staan aan kruiden behalve dille.quote:Op zaterdag 7 april 2018 02:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
me 2leuk liedje lekker mellow voor het moment
ik was morgen van plan om een kruidentuintje bak of iets aan te leggenheb nu alleen bieslook en munt
ooo dille lekker!quote:Op zaterdag 7 april 2018 02:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb niets in de tuin staan aan kruiden behalve dille.
Meeste kruiden koop ik bij de makro. Dat werkt wat makkelijker.
Zien er idd wel leuk uit maar heb ik nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 7 april 2018 02:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
tuinieren is gezond
![]()
wat me ook leuk lijkt is een peperplantje
Ik heb een achtertuin van 25 * 6. Die is te groot om alleen maar als kruidentuin te dienen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 02:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ooo dille lekker!
Ja kopen is zeker makkelijker, ik vind gewoon leuk om voor iets te zorgen![]()
sow! grote tuinquote:Op zaterdag 7 april 2018 02:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zien er idd wel leuk uit maar heb ik nog nooit gehad.
[..]
Ik heb een achtertuin van 25 * 6. Die is te groot om alleen maar als kruidentuin te dienen.
Uitslapen en daarna vervelen denk ik.quote:Op zaterdag 7 april 2018 02:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hebben jullie al plannen voor de mooie dag morgen?
Gelukkig is de 1e 6 meter vanaf de pui een terras en ligt er ook nog een flink stuk gras in. Anders is er geen bijhouden aan.quote:
wil je het originele nummer ook nog horenquote:
Heerlijk toch, lekker chillaxenquote:Op zaterdag 7 april 2018 02:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uitslapen en daarna vervelen denk ik.
ohh kan je wel goed zitten iigquote:Op zaterdag 7 april 2018 02:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gelukkig is de 1e 6 meter vanaf de pui een terras en ligt er ook nog een flink stuk gras in. Anders is er geen bijhouden aan.
Vanmiddag ff naar de Ikea. en misschien dat ik nog een prei- broccoli taart ga bakken voor het avondeten.quote:Op zaterdag 7 april 2018 02:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hebben jullie al plannen voor de mooie dag morgen?
heb een tyfushekel aan dat nummer, des te geweldiger ik vakkenvuller vondquote:Op zaterdag 7 april 2018 02:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wil je het originele nummer ook nog horen
echt een draak van een nr![]()
Liggen in de zon gaat nog veel beter.quote:Op zaterdag 7 april 2018 02:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ohh kan je wel goed zitten iig
hahah jaquote:Op zaterdag 7 april 2018 02:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb een tyfushekel aan dat nummer, des te geweldiger ik vakkenvuller vond
quote:Op zaterdag 7 april 2018 02:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Liggen in de zon gaat nog veel beter.
Het idee was om hard te gaan sporten maar dat worrem niet meer na de alcoholinname van vanavond.quote:Op zaterdag 7 april 2018 02:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heerlijk toch, lekker chillaxen
verwacht je een kater?quote:Op zaterdag 7 april 2018 02:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het idee was om hard te gaan sporten maar dat worrem niet meer na de alcoholinname van vanavond.
strand gaan is ook leukerquote:Op zaterdag 7 april 2018 02:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk zonde van mijn grasveld.
Prrrrrrquote:Op zaterdag 7 april 2018 02:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het idee was om hard te gaan sporten maar dat worrem niet meer na de alcoholinname van vanavond.
Slaap lekker Borrelquote:Op zaterdag 7 april 2018 03:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Lekker slapen
alvast goedemorgengoede nacht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ga nog effe uurtje of 5 door voor ik ga slapenquote:
Waar haal je ze toch altijd vandaan. Trusten.quote:Op zaterdag 7 april 2018 03:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Lekker slapen
alvast goedemorgengoede nacht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ga mn best doenquote:Op zaterdag 7 april 2018 03:14 schreef m1st1g het volgende:
Dan kan je serieus punten pakken vannacht.
truste toetjesgodquote:
ik ga zo slapenquote:
geen idee, bijna niet op FOK! geweest.quote:Op zaterdag 7 april 2018 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb ik vandaag nog iets gemist? Veel te druk op werk enzo om te fokken
Helemaal niks, niks gemist, ga rustig slapen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb ik vandaag nog iets gemist? Veel te druk op werk enzo om te fokken
Zo, dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 7 april 2018 03:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Bijna niets, ohja streepje heeft een permban gekregen.
quote:
Success. Straks komen de ander nachtbrakers weer uit de kroeg en nog even en de ochtendploeg is er weer.quote:Op zaterdag 7 april 2018 03:38 schreef Clicks_nl het volgende:
zuigen... staat nog op de todo list voor later vannacht
Ik zou dan zelfs de frieze vlag wel willen uithangenquote:Op zaterdag 7 april 2018 03:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
als Dat zo is gaat hier de vlag uit. De Nederlandse wel te verstaan.![]()
![]()
ik zou bijna de andere naam van 020 kunnen gaan uitspreken.quote:Op zaterdag 7 april 2018 03:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou dal zelfs de frieze vlag wel willen uithangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |