SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door markdeajaxfan op 06-04-2018 23:53:28 ]Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Ben dr weer... Mn date ging niet door... dus dan moet ik me maar met jullie vermaken.quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:25 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is deze user trouwens? roosjeroosje ofzo
hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ben dr weer... Mn date ging niet door... dus dan moet ik me maar met jullie vermaken.
ben jij roosjeroosje?quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ben dr weer... Mn date ging niet door... dus dan moet ik me maar met jullie vermaken.
olivaquote:
Opgedoft en wel in de kroeg zitten en een appje krijgen ik kom niet...quote:
ah klotequote:Op vrijdag 6 april 2018 22:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat is lullig voor jequote:Op vrijdag 6 april 2018 22:42 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Opgedoft en wel in de kroeg zitten en een appje krijgen ik kom niet...
Ik geef je Mn roosje Mn roosje... ik geef je een roos elke dag...quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:41 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
ben jij roosjeroosje?
quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:42 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
wat een +#&^%^&^*(&%#quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:42 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
oke ja ik wil jou ook best een narcis geven past wel bij mijn narcismequote:Op vrijdag 6 april 2018 22:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik geef je Mn roosje Mn roosje... ik geef je een roos elke dag...
wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:44 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Thnxx all maar ik kom dr wel over heen hoor... his lost.. not mine.
(Vriendschap gaat niet over rozen)
quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:44 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
oke ja ik wil jou ook best een narcis geven past wel bij mijn narcismeDat is een grapje, ben gewoon vrij geweldig
op het laatste moment afzeggen als je al klaar zit is zwakquote:Op vrijdag 6 april 2018 22:44 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Thnxx all maar ik kom dr wel over heen hoor... his lost.. not mine.
(Vriendschap gaat niet over rozen)
Had afgesproken voor een drankje .. en hij appt ineens af..quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:44 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
wat is er gebeurd dan?
Oke ja drankjes zijn ook duur tegenwoordig, kwam te dichtbij voor hemquote:Op vrijdag 6 april 2018 22:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Had afgesproken voor een drankje .. en hij appt ineens af..
Jupquote:Op vrijdag 6 april 2018 22:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
op het laatste moment afzeggen als je al klaar zit is zwak
Ik betaal Mn eigen drankjes heurquote:Op vrijdag 6 april 2018 22:47 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Oke ja drankjes zijn ook duur tegenwoordig, kwam te dichtbij voor hem
misschien had die een goede reden lexy?quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Had afgesproken voor een drankje .. en hij appt ineens af..
Dan app je dat toch ..quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
misschien had die een goede reden lexy?
Ik had wel zin in een gezellig avondje... maar het is het eind van de wereld niet.quote:
lijkt mij wel maar misschien helemaal van slag of zo? Ik zou een vriend niet zo laten zitten iig, dus als dat het niet is weet ik hoe het zit.quote:
Ik zei: ???quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lijkt mij wel maar misschien helemaal van slag of zo? Ik zou een vriend niet zo laten zitten iig, dus als dat het niet is weet ik hoe het zit.
zekerquote:
mooiquote:
pure kwaliteitsnummersquote:Op vrijdag 6 april 2018 23:09 schreef m1st1g het volgende:
Wat een bagger muziek zie ik hier voorbij komen.
Eerste post slaat de spijker op de kopquote:Op vrijdag 6 april 2018 23:26 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
heb weer een geniaal topic geopend, ben benieuwd, zal wel 300 posts verdergaan over God en dit en dat en bla
?quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste post slaat de spijker op de kop
Hmm weet niet, geef het wat tijd om te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste post slaat de spijker op de kop
?quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:29 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Hmm weet niet, geef het wat tijd om te ontwikkelen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
kamehameha finaal flash en masenko gedaan.quote:
gekkietaalquote:Op vrijdag 6 april 2018 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kamehameha finaal flash en masenko gedaan.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kamehameha finaal flash en masenko gedaan.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:45 schreef Project_Cloaca het volgende:
waar is de spannende dame van gisteravond.
welken?quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:45 schreef Project_Cloaca het volgende:
waar is de spannende dame van gisteravond.
sexylexy een opvallend type.quote:
cool plaatjequote:
staat erinquote:
truste MARKJESDANSGODquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |