SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
En dat ookquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
O ik ga Bondage zowiezo wel een keer tegenkomen maar dit wist ik niet.
Haha..
Ja hoge ogen gooien en dan de TT niet veranderen.quote:
Kan je de tt niet even veranderen in vrolijk pasen?quote:
als een lieve moeder.quote:
Ik geef er geen toestemming voor.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan je de tt niet even veranderen in vrolijk pasen?
homofielquote:
Pakistaanquote:
Mensen die denken dat homofoob angst is voor homo'squote:
Rusquote:Op vrijdag 6 april 2018 15:04 schreef _--_ het volgende:
[..]
Mensen die denken dat homofoob angst is voor homo's
Homofoob is de angst voor hetzelfde.quote:
Honingquote:
Een beetje genieten van mn weekend.quote:
Wie?quote:
Waar moet ik nog meer op reageren?quote:
+ uit een volksbuurt (niks mis mee hoor)quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2018 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
maar users met bondage en sexy in de naam gaan meeten met een minderjarige.
hmmm even in de gatenhouden.
enigszins toch wel een beetje apart.quote:
?quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
hoeveel heb je al? Misschien kan je ze hier inwisselen.
ik wil nog wel concurrentie hebben. Anders is er niets aan.quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Right, tijd om weer iets nuttigs te doen. BLOCK DIE NATTEKAT!1!!!
Huh daar was een toch van dood laatst?quote:
dat is prima bierquote:Op vrijdag 6 april 2018 16:37 schreef m1st1g het volgende:
Het is warm dus ik lust er wel 2 ook.
[ afbeelding ]
quote:
netjes. Ik zelf ben meer van de hertog Jan maar brand is ook primaquote:Op vrijdag 6 april 2018 16:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Was in de aanbieding dus maar 2 kratje meegenomen.
normaal karten is nog niet gek genoeg?quote:
Je hebt het over nattekat.. Die is al niet normaal.quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
normaal karten is nog niet gek genoeg?
Zegt hij.quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je hebt het over nattekat.. Die is al niet normaal.
Nee dat blijkt elke keer weer. Een powernap en dan kom je weer om te zien dat je op achterstand staat.quote:
ah ja moet extreem natuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2018 16:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je hebt het over nattekat.. Die is al niet normaal.
Ik had vandaag 0,0 tijd voor powernapsquote:Op vrijdag 6 april 2018 16:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee dat blijkt elke keer weer. Een powernap en dan kom je weer om te zien dat je op achterstand staat.
Mij ookquote:
Zonder die powernaps maak je juist meer kans om een gaatje te slaan.quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had vandaag 0,0 tijd voor powernaps
Morgen ook niet echt, dus rip mijn kansen.
Slechts 'goed' zijnquote:Op vrijdag 6 april 2018 16:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mij ook
In normaal karten ben ik wel goed.
Daar doe ik aan mee.quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slechts 'goed' zijn
Tijd voor een FOK!-ONZ-kartcompetitie in Lelystad.
Maar mijn nachtschema werkt niet zonder.quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zonder die powernaps maak je juist meer kans om een gaatje te slaan.
Is goed jongequote:Op vrijdag 6 april 2018 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slechts 'goed' zijn
Tijd voor een FOK!-ONZ-kartcompetitie in Lelystad.
Dat moet je dan maar ombouwen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar mijn nachtschema werkt niet zonder.
Dan kan je nooit goed zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is goed jonge
Heb het maar 3 keer gedaan alleen.
beter dan de andere n00bs waar ik mee was maar moet ik gauw weer eensndoen was tofquote:
Niet klagen ik weeg ook veel te zwaar. en mijn leeftijd werkt ook tegen mij.quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
beter dan de andere n00bs waar ik mee was maar moet ik gauw weer eensndoen was tof
Weeg alleen 15 kilo meer nu dat werkt tegen me
Ik wil wel een kartbaan in mijn huis bouwenquote:Op vrijdag 6 april 2018 16:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet klagen ik weeg ook veel te zwaar. en mijn leeftijd werkt ook tegen mij.
Waarschijnlijk kom ik vanavond ook nog langs een grote M. Ik ben benieuwd of ik de verleiding kan weerstaan.quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:58 schreef markdeajaxfan het volgende:
Mcdonald was top lekkere hamburger gegeten
Mooi.quote:
Gestrekt been ditdatquote:
coolquote:Op vrijdag 6 april 2018 17:02 schreef m1st1g het volgende:
Sorry Nattekat. Ik heb daar waarschijnlijk een neus voor.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:02 schreef m1st1g het volgende:
Sorry Nattekat. Ik heb daar waarschijnlijk een neus voor.
Dit moeten we écht beter coördinerenquote:
Ja idd maar dat zie ik niet als ik op een telefoon aan het klooien ben.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Dit moeten we écht beter coördineren
ja topquote:Op vrijdag 6 april 2018 17:08 schreef scrupuleus het volgende:
Ik zit weer in vbl haags
Pharkus is een lieverd
nietquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feitelijk gezien heb jij het bij het rechte eind.
Jawel.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gaat vast niet over dit topic
nog steeds g3en iedee wie het isquote:
Ik heb 6 gegadigden waarvan 1 achter een google-proxyquote:Op vrijdag 6 april 2018 17:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nog steeds g3en iedee wie het is
Deze was voor jou. ——->quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het zal wel niet voor jou geweest zijn.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:22 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
In dat geval: bedankt.
Waarschijnlijk het laatste want nattekat heeft de punten hard genoeg nodig om mij voor te blijven.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:25 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Maar heb je ze echt “gegeven” of had ik mazzel?
quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het laatste want nattekat heeft de punten hard genoeg nodig om mij voor te blijven.
Echt gegevenquote:Op vrijdag 6 april 2018 17:25 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Maar heb je ze echt “gegeven” of had ik mazzel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |