Dan moet ik weg van FOK! Ga je mij missen?quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:25 schreef Chai het volgende:
Hoax, FOK!kers hebben altijd minimaal 10k op hun spaarrekening
quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dan moet ik weg van FOK! Ga je mij missen?
quote:
Box drie beste box.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:25 schreef Chai het volgende:
Hoax, FOK!kers hebben altijd minimaal 10k op hun spaarrekening
Wel jammer dat je dan steeds van die gare baantjes moet gaan doen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:48 schreef girlnextdoor. het volgende:
Werkloos zijn is best chill. en dan om de paar maanden een baan is zo slecht nog niet.
Ach, zo verkeerd is op je rug liggen en een beetje in de onderbokser friemelen nog niet als je dat ondertussen tokens oplevert.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:49 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wel jammer dat je dan steeds van die gare baantjes moet gaan doen.
Zou bij mij nog minder opleveren dan burgers flippen ben ik bang.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach, zo verkeerd is op je rug liggen en een beetje in de onderbokser friemelen nog niet als je dat ondertussen tokens oplevert.
Ach je weet het niet, wie weet kan je een niche markt bedienen voor voetfetisjhomo's of zo. Gewoon een beetje je voeten masseren in je blote pielemuis in dat geval.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:55 schreef Nobu het volgende:
[..]
Zou bij mij nog minder opleveren dan burgers flippen ben ik bang.
Ja da’s waar.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:49 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wel jammer dat je dan steeds van die gare baantjes moet gaan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |