Omdat er een frituurpan op de bijrijdersstoel staatquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:20 schreef CarltonBanks het volgende:
hoezo ga je naar binnen dan?
Waarom stuur je je slaaf assistent van de chauffeur niet?
[ afbeelding ]
Wat een onhandige plekquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Omdat er een frituurpan op de bijrijdersstoel staat
Als je chauffeur rijdt kan hij niet de pan bedienen toch?quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarom?
Frituren tijdens het rijden
Ik rij zelf uiteraardquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:25 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Als je chauffeur rijdt kan hij niet de pan bedienen toch?
Lees de klacht.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:53 schreef Linkiss het volgende:
Geachte*
Niet bij een onbemande tankstation tanken
Wat is je klacht precies?
Haten op koetjesrepen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Terechte klacht.
"Moet je er een koetjesreep bij?"
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie:quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:04 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie:
De reep weegt slechts 15 gram en bevat minder dan 35% cacaobestanddelen, waardoor het product volgens de Nederlandse Warenwet geen chocoladereep mag worden genoemd. De Koetjesreep wordt daarom cacaofantasie genoemd.
Je moet de cacao erbij fantaseren.
Fixtquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:20 schreef Plompzakker het volgende:
Geacht KLB gespuis, vogeltjesdans, Iwanius en Argo,
Zoals zovaak moest ik vandaag weer eens tanken, die 5 liter v8 drinkt namelijk net zo graag als zijn baasje. Waar ik overigens geen enkel probleem mee heb, een beter klimaat begint immers bij jezelf.
Nu is het zo dat elke keer bij het afrekenen die medewerker erbij vraagt of ik een of ander overpriced product uit de aanbieding erbij wil kopen.
Natuurlijk wil ik dat niet, als ik dat zou willen zou ik dat wel gepakt hebben. Reken gewoon mijn benzine af en verdoe mijn tijd niet
He wat een oude foto. Je moet wel updaten naar een rode twingo nu.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:20 schreef CarltonBanks het volgende:
hoezo ga je naar binnen dan?
Waarom stuur je je slaaf assistent van de chauffeur niet?
[ afbeelding ]
Wat? Is Corrie dood?quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:35 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
He wat een oude foto. Je moet wel updaten naar een rode twingo nu.
Ik vraag er altijd zelf naar, nog voor ze de kans gekregen hebben er zelf over te beginnen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:23 schreef Pharkus het volgende:
Ik koop die aanbiedingen af en toe, alleen maar om dit fenomeen in stand te houden.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:20 schreef Plompzakker het volgende:
Geacht KLB gespuis, vogeltjesdans en Iwanius,
Je doet dat niet om met de kassajuffrouw te sjansen?quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:23 schreef Pharkus het volgende:
Ik koop die aanbiedingen af en toe, alleen maar om dit fenomeen in stand te houden.
Hersteld.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:53 schreef Linkiss het volgende:
Geachte*
Niet bij een onbemande tankstation tanken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |