Past nog wel hoor, maar comfortabel is wat anders: ik had slim fit hemden in maatje M.quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:09 schreef CarltonBanks het volgende:
TS is vies dik
Niet in slimfit passen
Ik ben niet viesdik, maar die hipsterbroeken passen mij echt niet, (beenspieren) of het lijkt alsof ik in een legging loop.. en bewegingsruimte geef je daarmee ook direct op.quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:09 schreef CarltonBanks het volgende:
TS is vies dik
Niet in slimfit passen
Kom jij zó vaak van je zolder af dan? Dat je zulke spieren hebt gekweekt van het traplopen?quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:18 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Ik ben niet viesdik, maar die hipsterbroeken passen mij echt niet, (beenspieren) of het lijkt alsof ik in een legging loop.. en bewegingsruimte geef je daarmee ook direct op.
Ik heb niet eens een zolder.. wel een fiets..quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:20 schreef Slabber het volgende:
[..]
Kom jij zó vaak van je zolder af dan? Dat je zulke spieren hebt gekweekt van het traplopen?
Gewoon leg day skippenquote:Op vrijdag 6 april 2018 12:37 schreef Aiciu het volgende:
Altijd fucked up als die pijpen aan mijn kuiten blijven hangen
Na het opstaan van je stoel steeds die ondingen naar beneden moeten sleuren, terechte klacht.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:37 schreef Aiciu het volgende:
Altijd fucked up als die pijpen aan mijn kuiten blijven hangen
Inderdaad, zodra je ook maar enigszins ontwikkelde beenspieren hebt zitten ze eigenlijk al te strak.quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:18 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Ik ben niet viesdik, maar die hipsterbroeken passen mij echt niet, (beenspieren) of het lijkt alsof ik in een legging loop.. en bewegingsruimte geef je daarmee ook direct op.
slimfit shirtjes ziet er trouwens ook uit alsof ik een basic-fit abbo heb.
Juist als je een welvaartsbuikje hebt is het niet zo'n probleem, want dan heb je bovenaan niet ineens cms over als je een maat pakt die je fatsoenlijk over je kuiten heen krijgt.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Gewoon prima die slim fit hoor. Lekker je welvaartsbuikje showen.
Of bij het uittrekken die hele broek binnenstebuiten en dan struikelen over je eigen broekquote:Op vrijdag 6 april 2018 12:54 schreef Nobu het volgende:
[..]
Na het opstaan van je stoel steeds die ondingen naar beneden moeten sleuren, terechte klacht.
Ik had het eigenlijk over slim fit overhemden.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist als je een welvaartsbuikje hebt is het niet zo'n probleem, want dan heb je bovenaan niet ineens cms over als je een maat pakt die je fatsoenlijk over je kuiten heen krijgt.
Ja dat is wel sexy danquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:02 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over slim fit overhemden.
Ook herkenbaar ja.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:01 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Of bij het uittrekken die hele broek binnenstebuiten en dan struikelen over je eigen broek
Slimfit is voor ecto's die niet squatten. De rest van de wereld past nooit in die kleuterkleding.quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:09 schreef CarltonBanks het volgende:
TS is vies dik
Niet in slimfit passen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |