quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:03 schreef Catkiller het volgende:
Hoorde dat de rookboetes die ze hebben gekregen door een stoffige oude man met grootheidswaanzin en een sigaar de reden is dat ze failliet zijn.
Ze gaan gewoon onder een nieuwe naam en op een nieuwe locatie weer open alleen zeggen ze dat niet tegen TS.quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:03 schreef Catkiller het volgende:
Hoorde dat de rookboetes die ze hebben gekregen door een stoffige oude man met grootheidswaanzin en een sigaar de reden is dat ze failliet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk aan het milieu voordat u deze post print.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:03 schreef Catkiller het volgende:
De loempia kraampjes zijn er nog altijd.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Zie ik hier in Amsterdam ook vaak ja, trendy tenten die tijdelijk inspringen op hypes. Vaak nog best ok hoor, maar soms wel zonde. Japans zie je al zovaak, Vietnamees is zeldzamer.
Ja, maar die zijn nou juist niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:38 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
De loempia kraampjes zijn er nog altijd.
Alle Vietnamezen zitten tegenwoordig in de hennep. Helaas. Geenloempia nog tr verkrijgen in brabantquote:Op vrijdag 6 april 2018 10:34 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht
Heb je vanmorgen trek in wat "lekkel..lekkel" Vietnamees, rijd je erheen, en wat zie je?
[ afbeelding ]
![]()
Kortom voor je het weet verdwijnen in je stad allerlei 'bekende' horecazaken om plaats te maken voor andere, alleen maar omdat de uitbaters een korte termijn planning hebben om geld te verdienen i.v.g. met vroeger toen uitbaters een langdurige verbintenis met de plaats en klanten waar zij zich vestigden, aan gingen.
Alsof we al niet genoeg "Japans-Europees" Ramen toko's hebben in Rotjeknor.
Ja is zonde inderdaad als de variatie daardoor minder raakt.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Zie ik hier in Amsterdam ook vaak ja, trendy tenten die tijdelijk inspringen op hypes. Vaak nog best ok hoor, maar soms wel zonde. Japans zie je al zovaak, Vietnamees is zeldzamer.
Vind ik stiekem best lekker af en toe.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:38 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
De loempia kraampjes zijn er nog altijd.
Haha nee ik weet wat je bedoelt. Nu heb ik ook zin in een goede kom phở.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn nou juist niet zo bijzonder.
Ik ook man.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vind ik stiekem best lekker af en toe.
Het is een bekend racistisch grapje: Aziaten spreken de r uit als een l. Witte lijst. Hi ha ho. Kleinerend doen over andere mensen, maar wel verwachten dat ze in alle nederigheid eten voor je maken. Onbeschoft varken.quote:
Kleinerend doen over Iwanius, maar wel verwachten dat hij je uitkering financiertquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:02 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Het is een bekend racistisch grapje: Aziaten spreken de r uit als een l. Witte lijst. Hi ha ho. Kleinerend doen over andere mensen, maar wel verwachten dat ze in alle nederigheid eten voor je maken. Onbeschoft varken.
Kom je weer fanboyen, jochie? Ga leren voor je so.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:06 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kleinerend doen over Iwanius, maar wel verwachten dat hij je uitkering financiert
Goede inhoudelijke reactie weerquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kom je weer fanboyen, jochie? Ga leren voor je so.
nou nou nou, rustig aan.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:02 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Het is een bekend racistisch grapje: Aziaten spreken de r uit als een l. Witte lijst. Hi ha ho. Kleinerend doen over andere mensen, maar wel verwachten dat ze in alle nederigheid eten voor je maken. Onbeschoft varken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |