Ja, vind het iets vanzelfsprekends maar daar is dus niet iedereen het mee eens.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Terechte klacht. Als Zuiderling herken ik dit.
Ik vind het ook heel normaal om zo'n gebaar te maken. Niks meer dan fatsoen en respect voor elkaar.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:42 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ja, vind het iets vanzelfsprekends maar daar is dus niet iedereen mee eens.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:38 schreef Brybry het volgende:
'Neem je ook een taart mee als je naar de tandarts gaat!?'
'Of een pakket bbqvlees als je een brood koopt bij de bakker'
Volgens mijn vriend heeft het niks met fatsoen en respect te maken , je hebt een zakelijke overeenkomst en thats it.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Terechte klacht.
[..]
Ik vind het ook heel normaal om zo'n gebaar te maken. Niks meer dan fatsoen en respect voor elkaar.
Wat een kortzichtige hork.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:48 schreef Brybry het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend heeft het niks met fatsoen en respect te maken , je hebt een zakelijke overeenkomst en thats it.
Als ik dan uitleg dat ik dat doe uit gastvrijheid en dat je honger krijgt van fysiek zwaar werk dan roept hij dat ze hun eigen eten moeten meenemen of een andere baan moeten zoeken en meer van dat soort blablabla
Hij is ook een tegenstander van zakelijke lunches waarbij de catering verzorgd wordt? Er kan immers ook gepraat worden terwijl iedereen zijn eigen bammetje nuttigt.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:48 schreef Brybry het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend heeft het niks met fatsoen en respect te maken , je hebt een zakelijke overeenkomst en thats it.
Als ik dan uitleg dat ik dat doe uit gastvrijheid en dat je honger krijgt van fysiek zwaar werk dan roept hij dat ze hun eigen eten moeten meenemen of een andere baan moeten zoeken en meer van dat soort blablabla
Neuh, vast nietquote:Op vrijdag 6 april 2018 09:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is ook een tegenstander van zakelijke lunches waarbij de catering verzorgd wordt? Er kan immers ook gepraat worden terwijl iedereen zijn eigen bammetje nuttigt.
En toch heeft hij gelijk want hoe nobel je geste wel mag zijn (of voor mij part gewoonte uit de provincie) als je het omdraait lijkt het mij sterk dat men jou enige korting geeft op wat je uiteindelijk moet betalen voor hun verdiensten. Bedoel....het 1 houdt wel verband met het ander uiteindelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:38 schreef Brybry het volgende:
Ts heeft de komende week bouwlieden over de vloer, na lang sparen kan ik eindelijk mijn tuin en aanbouw renoveren. Helemaal fantastisch.
Ts komt uit het Oosten des lands en hier is het vrij normaal om de hardwerkende mannen te voorzien van een hapje en een drankje. Dus ik zorg dat er genoeg koffie,fris,koek en soep met broodjes aanwezig is.
Vriendlief van ts komt uit het westen en vind het allemaal maar grote onzin en vind het idioot dat ik die mannen soep e.d. geef want ze worden er toch voor betaald!?
'Neem je ook een taart mee als je naar de tandarts gaat!?'
'Of een pakket bbqvlees als je een brood koopt bij de bakker'
Klacht: Westerling die een half uur een rant houdt over mijn gastvrijheid. Sukkel.
Worstenbrood voor de bouwvakkers FTWquote:Op vrijdag 6 april 2018 09:39 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Haha nee ze worden voor de hele klus betaalt en ik heb best een goede deal kunnen sluitenquote:Op vrijdag 6 april 2018 10:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Als ze per uur worden betaald snap ik je vriend ergens wel. ‘Nom nom nom’, en wèg tikken de uurtjes
Dat is erg leuk ja!quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:01 schreef LXIV het volgende:
Het is ook gewoon slim ze goed te verzorgen. Toen ik hier een grote verbouwing had, heb ik met Sinterklaas overal chocoladeletters in de gereedschapskisten gedaan. Vonden ze leuk.
Het kleine meerwerk dat er altijd moet gebeuren (sleuf uitfresen stopcontact, dat soort werk) kwam niet op de rekening van de aannemer. Dat is slim.
Dit dus.quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:01 schreef LXIV het volgende:
Het is ook gewoon slim ze goed te verzorgen. Toen ik hier een grote verbouwing had, heb ik met Sinterklaas overal chocoladeletters in de gereedschapskisten gedaan. Vonden ze leuk.
Het kleine meerwerk dat er altijd moet gebeuren (sleuf uitfresen stopcontact, dat soort werk) kwam niet op de rekening van de aannemer. Dat is slim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |