quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:50 schreef UitStraling het volgende:
Slechter dan dit zal het niet snel worden maar minder dan US ook niet snel![]()
Ja h, het heeft voor mij iets heel troostend...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Haha. Jij begrijpt dat het weekend isquote:Op vrijdag 6 april 2018 20:09 schreef Wiebeldak het volgende:
Mister Noir gaat weer eens ff los met de meest bizarre nummers in 1 set.
Die set is vet ja. Dat, ik denk 4e of 5e numnmer met dat acid geluid en die dikke melody is echt het best moment van die set. Dat nummer is geniaal.quote:
LoL ik reageer op jouw en jij op mij tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 6 april 2018 20:16 schreef heracles het volgende:
[..]
Haha. Jij begrijpt dat het weekend is![]()
Ik vind ze allemaal geniaal. Geloof me. Uiteindelijk is er altijd weer eentje beter. Gisteren luisterde ik nog naar Dennie Christian.quote:Op vrijdag 6 april 2018 20:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
LoL ik reageer op jouw en jij op mij tegelijkertijd.
Noir is geniaal. Vooral zijn livesets in Noir recomments. Maar 1 van zijn beste recente sets is de 2017 jaar mix die hij gemaakt heeft. Dat nummer waar hij die set met start is echt ziek.
Eens kijken of ik zoiets kan vindenquote:Op vrijdag 6 april 2018 20:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
LoL ik reageer op jouw en jij op mij tegelijkertijd.
Noir is geniaal. Vooral zijn livesets in Noir recomments. Maar 1 van zijn beste recente sets is de 2017 jaar mix die hij gemaakt heeft. Dat nummer waar hij die set met start is echt ziek.
Deze set. Dat eerste nummer vind ik zo goed. Zo'n vreemde....melodie of hoe je het ook mag noemen.
En ik ga Noir eindelijk live zien de 16e met backstage tickets. Ik moet en zal een praatje maken met Noir danquote:Op vrijdag 6 april 2018 20:21 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal geniaal. Geloof me. Uiteindelijk is er altijd weer eentje beter. Gisteren luisterde ik nog naar Dennie Christian.
Ik hoop dan dat het een aardige man is zonder sterallures.quote:Op vrijdag 6 april 2018 20:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En ik ga Noir eindelijk live zien de 16e met backstage tickets. Ik moet en zal een praatje maken met Noir danAls een echte groupie haha.
Deze zal jij dan ook wel waarderen denk ik van Pan-Pot op hetzelfde festival als Charlotte de witte.quote:Op vrijdag 6 april 2018 20:29 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat het een aardige man is zonder sterallures.
Er lopen nu wat meer oudere mannen rond tussen de DJ'squote:Op vrijdag 6 april 2018 20:31 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Deze zal jij dan ook wel waarderen denk ik van Pan-Pot op hetzelfde festival als Charlotte de witte.
Die gasten draaien ook zo lekker minimaal en deep.
Mn vorige feest met backstage tickets. Het Dockyard festival heb ik zelfs met de enige echte Sven Vath gepraat vlak na zijn set. Zeer relexte man. Dj's en ik denk vooral in de techno scene zijn allemaal zeer relaxed met wat ik tot nu toe heb meegemaakt.
check dit. hij heeft mij beantwoord op zijn youtube kanaal. Heel vet.quote:Op vrijdag 6 april 2018 20:42 schreef heracles het volgende:
[..]
Er lopen nu wat meer oudere mannen rond tussen de DJ's
Ronnie?quote:
sex huh?quote:Op zaterdag 7 april 2018 01:14 schreef lrishCassidy het volgende:
Tijd voor een serietje. Niet veel te beleven hier![]()
geloof je, kende ze nog nietquote:
The 'MOTHERFOKKING' Fall.quote:
quote:Op maandag 9 april 2018 17:31 schreef heracles het volgende:
[..]
The 'MOTHERFOKKING' Fall.
[ afbeelding ]
Fucking Heilig
Vandaag heb ik gewerkt. Dacht dat het zonnetje zou schijnen. Was dat even een teleurstelling. Heb wel al een mooi kleurtje gekregen.quote:
Mazzelkont, ik krijg niet zo snel een kleurtje ,maar ben ook ziek, lig al een week met koorts binnenquote:Op maandag 9 april 2018 17:41 schreef heracles het volgende:
[..]
Vandaag heb ik gewerkt. Dacht dat het zonnetje zou schijnen. Was dat even een teleurstelling. Heb wel al een mooi kleurtje gekregen.
Ja sorry. Ik ging weer een beetje uit mijn plaat. We doen eventjes iets rustigers op. Wat dacht je van dezequote:
Niet helemaal mijn smaak, van de Raggende Mannen wordt ik toch wat rustigerquote:Op maandag 9 april 2018 17:51 schreef heracles het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik ging weer een beetje uit mijn plaat. We doen eventjes iets rustigers op. Wat dacht je van deze
Ziek zijn is niet leuk. Veel beterschap Puzzquote:Op maandag 9 april 2018 17:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mazzelkont, ik krijg niet zo snel een kleurtje ,maar ben ook ziek, lig al een week met koorts binnen![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2018 17:56 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn smaak, van de Raggende Mannen wordt ik toch wat rustiger
Ik haat muggen , en vliegenquote:Op maandag 9 april 2018 17:57 schreef heracles het volgende:
[..]
Ziek zijn is niet leuk. Veel beterschap Puzz![]()
. Deze hele week word warm. Je moet maar gauw beter. Lekker de zon in. En zwoele avonden. En lekker BarbieQn. En MUGGEN
Haha
![]()
Ik voel me redelijk goed op t moment. Vind het leuk je weer is te spreken hierquote:Op maandag 9 april 2018 17:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik haat muggen , en vliegen![]()
![]()
Maar thnx ! Komt vast goed![]()
quote:Op maandag 9 april 2018 18:07 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik voel me redelijk goed op t moment. Vind het leuk je weer is te spreken hier![]()
Hahaha. Youtube. Prachtig medium om mee te reizen in de tijd.quote:Op maandag 9 april 2018 18:18 schreef Klepper272 het volgende:
Er zijn toch veel dingen langs mij heen gegaan in die tijd![]()
The Brian Jonestown Massacre is ook
Poeslief. Waar kan ik je vandaag blij mee maken?quote:
hahaha. Dit kende ik niet.quote:
Heb je wel wat meegekregen van deze tijd?quote:
Heb ik momenteel niet, het zweet baggert me van mijn lijf ...quote:
Ik weetut echt nietquote:Op maandag 9 april 2018 18:52 schreef heracles het volgende:
[..]
Poeslief. Waar kan ik je vandaag blij mee maken?
Nee, van die tijd heb ik niet veel meegekregen.quote:Op maandag 9 april 2018 19:19 schreef heracles het volgende:
[..]
Heb je wel wat meegekregen van deze tijd?
Nee das waarquote:Op maandag 9 april 2018 20:00 schreef Klepper272 het volgende:
^^ Is toch niks mis mee als je iets vaker post ?
Mmmmmquote:Op maandag 9 april 2018 19:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb ik momenteel niet, het zweet baggert me van mijn lijf ...
Altijd goed!quote:
In dit geval eerder ieuuwwwquote:
quote:Op maandag 9 april 2018 20:41 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik heb de oplossing. Kan alsnog erg heet worden![]()
[ afbeelding ]
Deze weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |