lolquote:
Geef hem een pak slaagquote:Op donderdag 5 april 2018 23:01 schreef PrisTheShiz het volgende:
Wat is dit voor topickaap, vuile kloon
De 1e had te grote tetten. Vind ik gewoon niet mooi.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit beter mistig?
Zo dat hebben we weer gehad tetten genoeg
afknapper.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Dit is meer mijn type borsten...![]()
[ afbeelding ]
Ik welquote:Op donderdag 5 april 2018 23:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De 1e had te grote tetten. Vind ik gewoon niet mooi.
om melkkoeien te zien loop ik wel 500 mtr de achtertuin uit.quote:
zou likkenquote:Op donderdag 5 april 2018 23:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Dit is meer mijn type borsten...![]()
[ afbeelding ]
Dan mis je iets.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ze überhaupt niet in de buurt.
Ja maar daar doe ik hele andere dingen mee dan met zo’n mooie rondborstige dame.. maar wat is jouw ideale cupmaat voor een vrouw?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
om melkkoeien te zien loop ik wel 500 mtr de achtertuin uit.
meestal een B cup bij slankere dames en C bij wat vollere.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja maar daar doe ik hele andere dingen mee dan met zo’n mooie rondborstige dame.. maar wat is jouw ideale cupmaat voor een vrouw?
Oo Ahha ...quote:Op donderdag 5 april 2018 23:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
meestal een B cup bij slankere dames en C bij wat vollere.
sorry.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja daar val ik buiten.. vandaar dat ik er zelf ook meer op val
latersquote:Op donderdag 5 april 2018 23:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Vecht ht samen maar uit ik ga... 👋🏼
gelukkig wel. Iedereen het zelfde is ook niet leuk.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee ieder zn eigen smaak toch..
quote:
hey nieuwe winnaarquote:
gaat je lukkenquote:
Ik zie net dat pownews een documentaire heeft gemaakt over Crooswijk maar nog niet op youtube helaas.quote:
die heb ik volgens mij gisteren op tv gezien.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie net dat pownews een documentaire heeft gemaakt over Crooswijk maar nog niet op youtube helaas.
Ja heb ik van de week gezien.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie net dat pownews een documentaire heeft gemaakt over Crooswijk maar nog niet op youtube helaas.
quote:
zo maar eens checken via gemist.quote:
staat wel op uitzending gemist.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:
quote:
jammer.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik grap maar man
Meestal slaap ik al om 2130
Bijstand hebben. Niet iets geweldigs maken van je leven.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:58 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik heb slecht nieuws, ik moet niet naar school of naar het werk. Niet morgen niet overmorgen en ook niet daarna. Die gekken geven me gewoon geld om thuis te blijven. Great succes
[ afbeelding ]
Ik heb wel veel vrije tijdquote:Op donderdag 5 april 2018 23:59 schreef _--_ het volgende:
[..]
Bijstand hebben. Niet iets geweldigs maken van je leven.
Heb je ook genoeg geld om de dingen te doen dat je leuk vindt? Denk eens aan een wereldreis? of een luxe hotel.quote:
1980 wil z'n gif terugquote:
Toen bestond een computer uit een woonkamer.quote:
ABRIKOOSquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:00 schreef _--_ het volgende:
Ik ga weg als ik een luid en duidelijke antwoord krijg
Ik heb men eigen huis gek. Ik ben inderdaad een dwaas om mijn tijd hier op de fok te verspelenquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:01 schreef _--_ het volgende:
[..]
Heb je ook genoeg geld om de dingen te doen dat je leuk vindt? Denk eens aan een wereldreis? of een luxe hotel.
Misschien wil je wel een leuk huis kopen? Of een auto?
Je laat alles aan je voorbij gaan door in je luie stoel te gaan zitten.
appartement is wat anders dan een penthouse midden in amsterdam.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:03 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik heb men eigen huis gek. Ik ben inderdaad een dwaas om mijn tijd hier op de fok te verspelen
Ik heb een vrij staand huis, wel in België omdat belg.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:05 schreef _--_ het volgende:
[..]
appartement is wat anders dan een penthouse midden in amsterdam.
Eng. Trump?quote:
Belgiëquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:07 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik heb een vrij staand huis, wel in België omdat belg.
Geen hypotheek gek, het is 100 % mijn huis. Ik heb dus wel een paar jaar gewerkt.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:08 schreef _--_ het volgende:
[..]
België![]()
Hoe kom je aan de hypotheek van zo'n huis met een bijstand?
Wel jammer van die Eric Bristowquote:
Kan ik binnenkort ook de seconden zienquote:
werken -> huis kopen -> bijstandquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:10 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Geen hypotheek gek, het is 100 % mijn huis. Ik heb dus wel een paar jaar gewerkt.
Beter je best doen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ik binnenkort ook de seconden zien
De topics zien er nog niet uit alleen
Da's desktop lay-out op mobiel huh.quote:
Ja dat snap ik.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is stap 2. Eerst deze mooi, dan die pas.
Maak je over mij maar geen zorgen, komt wel goedquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:12 schreef _--_ het volgende:
[..]
werken -> huis kopen -> bijstand
woa
[ afbeelding ]
En de menu boven die niet past, is die schuifbaar?quote:
alsquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beter om mee te fokken als de mobile layout.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:15 schreef _--_ het volgende:
[..]
En de menu boven die niet past, is die schuifbaar?
Als ie bruikbaar is welquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beter om mee te fokken als de mobile layout.
man man man.quote:
nattekutquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is momenteel onwerkbaar in topics.
natte spleetquote:
Je zusje?quote:
Nog steeds niet. Veel te klein.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
jawel hoor. Heb wel een apart toetsenbord aan de mobiel.
Heeft die een zusje?quote:
Jezus stierf aan het kruis voor jóu zonden.quote:
Ik heb heul geen zondenquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:22 schreef Project_Cloaca het volgende:
[..]
Jezus stierf aan het kruis voor jóu zonden.
Leugensquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:22 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de computer waarmee ik FOK!
ze heeft ook een streepje.quote:
quote:
is ze turks ?quote:
quote:
Heb u naasten lief.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geen idee. het zijn restjes smegma van streepje
pics van je zusje.quote:
quote:
Professor Charles Xavier allias Dokter Xquote:
Egoïst.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
kijk naar het plaatje en het is duidelijk. Ik ga jouw huiswerk niet maken.
heb jij een zusje?quote:
Zal ik jou melden bij de fa's voor klonen?quote:
Ik heb het over je identieke IPquote:
nee, is tegen de regels.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:36 schreef m1st1g het volgende:
klonen mogen zolang je geen ban hebt dus niet miepen
HAHAHA, YOU'LL NEVER GET MY IP!1!!quote:
quote:f. Het is niet toegestaan een extra account (kloon) te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon, of herleidbaar naar hetzelfde systeem, de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde, verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare onkostenvergoeding van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze “kloon” geplaatste post of verzonden bericht geldt als één gebeurtenis.
g. Indien de kloon van een gebruiker geblokkeerd wordt kan ook het oorspronkelijke account hierdoor getroffen worden. Uitsluiting van FOK! is gebonden aan een persoon of systeem, niet aan een specifiek account.
Jow, leuk dat je dat doet maar er staat niet dat het wel is toegestaan.quote:
nou, de waarschuwingen staan te popelen.quote:
quote:
Je Nederlands begrijpend lezen moet je nog maar eens overdoen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:42 schreef _--_ het volgende:
[..]
Jow, leuk dat je dat doet maar er staat niet dat het wel is toegestaan.
klonen wordt namelijk ook gebruikt met als doel trollen en dat doet mikey nu.
zoute lande.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:43 schreef _--_ het volgende:
[..]
nou, de waarschuwingen staan te popelen.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je Nederlands begrijpend lezen moet je nog maar eens overdoen.
Wat wil je hiermee bewijzen?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:44 schreef _--_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg toch een waarschuwing gestrekte noodle dat je bent.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:46 schreef m1st1g het volgende:
Je weet echt nog niet met wie je speelt, streepje.
f. Het is niet toegestaan een extra account (kloon) te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon, of herleidbaar naar hetzelfde systeem, de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde, verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare onkostenvergoeding van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze “kloon” geplaatste post of verzonden bericht geldt als één gebeurtenis.quote:
Ooit gehoord van ongeschreven regels. Je doet echt autistisch nu. Jeetje mina.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
f. Het is niet toegestaan een extra account (kloon) te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon, of herleidbaar naar hetzelfde systeem, de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde, verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare onkostenvergoeding van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze “kloon” geplaatste post of verzonden bericht geldt als één gebeurtenis.
g. Indien de kloon van een gebruiker geblokkeerd wordt kan ook het oorspronkelijke account hierdoor getroffen worden. Uitsluiting van FOK! is gebonden aan een persoon of systeem, niet aan een specifiek account.
Dat is niet hoe lachen werkt.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik lig bijna onder tafel van het lachen.
Ongeschreven regels zijn niet rechtsgeldig in een geschreven omgeving.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:49 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ooit gehoord van ongeschreven regels. Je doet echt autistisch nu. Jeetje mina.
Niet alles hoeft zwart op wit.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ongeschreven regels zijn niet rechtsgeldig in een geschreven omgeving.
Dat zegt niets of het wel of geen kloon is, die melding verschijnt bij elk account wat recent is aangemaakt. En jij kunt daarbij geen IP adressen zien en die vergelijking simpelweg niet maken.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:44 schreef _--_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg toch een waarschuwing gestrekte noodle dat je bent.
Hallo Özturkquote:
Ip-adres was een bluf iddquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat zegt niets of het wel of geen kloon is, die melding verschijnt bij elk account wat recent is aangemaakt. En jij kunt daarbij geen IP adressen zien en die vergelijking simpelweg niet maken.
Dat je een sterk vermoeden hebt dat het een kloon is kan ik wel begrijpen, en dat is het waarschijnlijk ook gezien de manier van posten. Maar blijft een aanname totdat een admin het heeft gecontroleerd.
Hoeft idd niet. Het staat duidelijk in de artikelen die ik aanhaal.quote:
Nee, als het er mee getrolled wordt mag het niet.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:55 schreef bondage het volgende:
En klonen mag natuurlijk gewoon zolang een ander account van dezelfde persooon maar geen ban heeft. Ik zou anders Monitor (en nog wat andere accounts) ook niet mogen hebben. Sterker nog, dit is een kloonaccount, ik heb nog een andere welke ik een paar jaar eerder heb aangemaakt.
Wat kan ik zijn?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:55 schreef _--_ het volgende:
het kan ook flip zijn, die komt ook altijd met DENK shit.
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:56 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee, als het er mee getrolled wordt mag het niet.
Kamayaayaya yipiyipiyeee of zoquote:
Dan is het trollen het probleem en niet het klonen. Als jij gaat lopen trollen met dit account dan kun je ook een ban krijgen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:56 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee, als het er mee getrolled wordt mag het niet.
Da's een ongeschreven regel. Ben ik een keer een maand voor gebanned.quote:
Ja wat?quote:
Nee je bent gebanned voor trollen niet voor klonen. Trollen kan heel ver gaan voordat je een ban krijg. Waarschijnlijk ben je toen te ver gegaan.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:57 schreef _--_ het volgende:
[..]
Da's een ongeschreven regel. Ben ik een keer een maand voor gebanned.
Als ik nu een topic open in r&p en zeg dat ik homo ben en het topic krijgt 3 pagina's dan wordt het gesloten voor bagger omdat mensen mij kennen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan is het trollen het probleem en niet het klonen. Als jij gaat lopen trollen met dit account dan kun je ook een ban krijgen.
heb je al gewonnen ?quote:
Nee, ik deed gewoon alsof ik iemand anders was. Alleen was ik blijkbaar best slecht.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee je bent gebanned voor trollen niet voor klonen. Trollen kan heel ver gaan voordat je een ban krijg. Waarschijnlijk ben je toen te ver gegaan.
Oh dat dus...quote:
moet je vragen naar zijn zusje.quote:
Okay dit is project cloaca. 101% zeker.quote:
ik heb geen actieve kloon alleen octaaf_de_b r.i.pquote:
Beide niet.quote:
Je voordoen als iemand anders lijkt me ook niet echt de bedoeling...quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:00 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee, ik deed gewoon alsof ik iemand anders was. Alleen was ik blijkbaar best slecht.
Ik gebruikte zeg maar bewust @Foknaam
Dat is zeg maar het voornaamste doel van een kloon.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Je voordoen als iemand anders lijkt me ook niet echt de bedoeling...
Als ik het zo inschat was dat niet zo slim.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Je voordoen als iemand anders lijkt me ook niet echt de bedoeling...
quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die heeft een smegma streep onder haar neus.
ik kan niet reageren op DM _--_quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:02 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat is zeg maar het voornaamste doel van een kloon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |