quote:Op donderdag 5 april 2018 20:04 schreef Goudenvis het volgende:
Wat een kut klacht vervelende situatie voor je TS.
#metooquote:Op donderdag 5 april 2018 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
Ik word ook al jaren door die lui bestookt. Zal wel in een of andere cambridge analytica target group vallen.
Terechte klacht...quote:Op donderdag 5 april 2018 19:58 schreef Taaladvies het volgende:
En dan die lui die dat 'liken'.Allemaal importlingen van de vroegere kolonien en daarbuiten. Shaniqua's, Fawad's en Yousef's. Daarnaast enkele Denk-stemmers en een D66 campagnemedewerker.
Klacht: De EU is een systeem om middels een vreemd kiezerspotentieel vat te krijgen op de eens soevereine nationale rechtstaten in Europa.
Ik verloochen mijn land land niet voor ¤400.000 p.j + Mercedes met chauffeur.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:23 schreef Geelman het volgende:
Ik wil wel voor de EU werken. Schijnen snoepbaantjes te zijn.
Op mensen zoals jij kan de koning bouwen!quote:Op donderdag 5 april 2018 21:36 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Ik verloochen mijn land land niet voor ¤400.000 p.j + Mercedes met chauffeur.
Leve de Koning! Hiep Hiep!!quote:Op donderdag 5 april 2018 21:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Op mensen zoals jij kan de koning bouwen!
Koning schrijf je met een K!quote:Op donderdag 5 april 2018 21:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Op mensen zoals jij kan de koning bouwen!
Zoals het zuiden van Italie ooit werd geconfiskeerd door de Casa Savoia, zo zal Italie straks na overname slechts een slaapgemeente zijn van de Europäische Union. R.I.P.quote:
Duitsers. Europa EU muss sein.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:07 schreef Aiciu het volgende:
Die Oostenrijkers hadden beter bij Oostenrijk kunnen blijven inderdaad. Daar passen ze cultureel gezien beter bij, in plaats van ons lastig te vallen.
Ikke wel hoor, waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:36 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Ik verloochen mijn land land niet voor ¤400.000 p.j + Mercedes met chauffeur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |