ik ben aan mijn passie gehecht ::'(quote:Op donderdag 5 april 2018 15:01 schreef LurkJeRot het volgende:
Nee, kwijt is kwijt, daar moet je geen tijd en moeite meer in steken verder.
Ja, vervelend, maar de Passie wordt nu elke avond door de Panorama helemaal uit elkaar getrokken, dus de hechting gaat duidelijk maar één kant op.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:02 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ik ben aan mijn passie gehecht ::'(
Geerd, deze zin heb ik van jou al zeker 36 keer gezien. Doe me een groot plezier: dòe eens wat of haal die kras uit je plaat. Alvast bedankt.quote:
wejoooooooooquote:Op donderdag 5 april 2018 16:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Geerd, deze zin heb ik van jou al zeker 36 keer gezien. Doe me een groot plezier: dòe eens wat of haal die kras uit je plaat. Alvast bedankt.
Ik krijg nu al kotsneigingenquote:Op donderdag 5 april 2018 15:05 schreef noodgang het volgende:
Die had je bij mij laten staan, hier heb je het terug
[ afbeelding ]
flikkerstraal toch een eind op met je eeuwige gezeikquote:Op donderdag 5 april 2018 16:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Geerd, deze zin heb ik van jou al zeker 36 keer gezien. Doe me een groot plezier: dòe eens wat of haal die kras uit je plaat. Alvast bedankt.
Iemand hier is een beetje jaloersquote:Op donderdag 5 april 2018 16:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dag zonnetje.quote:Op donderdag 5 april 2018 16:25 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
flikkerstraal toch een eind op met je eeuwige gezeik
Ik zou je keihard doen !!!quote:Op donderdag 5 april 2018 16:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Koop dan een nieuwe na een fapsessie, viespeukquote:Op donderdag 5 april 2018 15:02 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ik ben aan mijn passie gehecht ::'(
Nee nee, dat is Pesjun, dat is weer wat anders.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:14 schreef Fer het volgende:
Volgend jaar weer op donderdag voor Pasen, komt er weer een nieuwe Passie.
Dat is ook niet de passie van ts, want voluit is het "de pesjun of de krijst".quote:Op vrijdag 6 april 2018 08:42 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee nee, dat is Pesjun, dat is weer wat anders.
Ik moest onredelijk hard gniffelen om deze postquote:Op vrijdag 6 april 2018 11:06 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat is ook niet de passie van ts, want voluit is het "de pesjun of de krijst".
Er is elk jaar wéér The Passion, houd vol.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:00 schreef CarltonBanks het volgende:
Na 1,5 jaar de mooiste tijd van ons leven te hebben gehad samen, is de "passie" weg. Het is nog altijd zo ontzettend fijn samen, maar er ontbreekt iets, de "passie".
Is dat het eind? Houdt al het moois nu echt op?
Of kan de passie terugkomen? Kun je daar aan werken? En zo ja, hoe?
(als het mogelijk is aub alleen serieuze reacties aub)
quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:47 schreef Onaniem het volgende:
[..]
Voor serieuze reacties moet je het wellicht in [R&P] of in [F&L] proberen, niet in [ONZ]
http://www.bydagmarvaleri(...)ssie-voor-het-leven/quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |