Dit.quote:
Ik ben een 6quote:Op donderdag 5 april 2018 14:33 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Als ze hem toch een leuke vent vindt zie ik geen probleem?
Wat boeit het jou?
Waarschijnlijk ben je zelf niet moeders mooiste als je hier zo je gal kwijt moet.
Als je wel lekker bent mag je dat eerst even bewijzen.
Oké,quote:Op donderdag 5 april 2018 14:36 schreef Cookings het volgende:
[..]
Ik ben een 6
Ik denk dat die gozer een 3 is
Geestelijk schat ik je in op een 2 (hooguit) ...........quote:Op donderdag 5 april 2018 14:36 schreef Cookings het volgende:
[..]
Ik ben een 6
Dikke wielrenners.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:34 schreef wielrennerdt het volgende:
terechte klacht.
té dunne mannen (en vrouwen en transgenders en weet ik veelwat ) zijn lelijk
pics van jezelf?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:34 schreef wielrennerdt het volgende:
terechte klacht.
té dunne mannen (en vrouwen en transgenders en weet ik veelwat ) zijn lelijk
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:27 schreef macuscam het volgende:
Waarom doe jij 't dan niet met je vriendin in plaats van die ratmens?
Jij zult het wel goed in kunnen schatten als vriend van haar vriendinquote:Op donderdag 5 april 2018 14:37 schreef matspontius het volgende:
[..]
Geestelijk schat ik je in op een 2 (hooguit) ...........
en toch leg je het af. Kut man.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:36 schreef Cookings het volgende:
[..]
Ik ben een 6
Nou, een zesje is gewoon doable hoor. Een vijfje doe ik ook nog wel, en een 4 onder bepaalde omstandigheden ook nog als ik zeker weet dat niemand er achter komt.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:36 schreef Cookings het volgende:
[..]
Ik ben een 6
D...dit topic gaat over mij?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:25 schreef Cookings het volgende:
... Mijn vriendin heeft een nieuwe vriend en die is teeeering dun en zelfs zijn hoofd is zo dun he. En scheve tanden (!), zijn wenkbrauwen zijn lelijk, zijn ogen zijn als een rat/ muis en uitpuilend...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |