Ja precies: met andere woorden, hij heeft nooit zelf gekeken hoeveel de entree was. Alsof je in Nederland een park binnenkomt voor minder dan ¤ 15.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:54 schreef LurkJeRot het volgende:
Wacht, dus je liet zien dat je korting kreeg en toen was het ineens te duur?
Ik snap er geen kut van.
En daarna naar een gaysauna zekerquote:Op donderdag 5 april 2018 11:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
Had mijn beste maat gevraagd of hij mee wilde, naar Keukenhof.
Ja was het antwoord direct: leuk dus met zijn vijven naar Keukenhof.
Ja met zijn vrouw en baby zekerquote:Op donderdag 5 april 2018 11:56 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
En daarna naar een gaysauna zeker
Het is ook wel een korting van niks moet ik zeggen, want ik zie dat een ticket zonder korting 17 euro kost.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja precies: met andere woorden, hij heeft nooit zelf gekeken hoeveel de entree was. Alsof je in Nederland een park binnenkomt voor minder dan ¤ 15.
Meer de Anjerhof dus dan.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:56 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
En daarna naar een gaysauna zeker
Hebben of niet hebben: bij vier entreekaartjes is het toch ¤ 6 hoor. En van dat geld kun je de parkeerkaart dan van betalen.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:58 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Het is ook wel een korting van niks moet ik zeggen, want ik zie dat een ticket zonder korting 17 euro kost.
De vriendin wil dat: als jezelf relatie hebt, dan snap je zoiets wel.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:25 schreef wielrennerdt het volgende:
de echte klacht is natuurlijk dat je naar Keukenhof wilt gaan![]()
Keukenhof .
Ja als je met je chick gaat is 't toch logisch dat je maat niet mee wil. Dan voelt ie zich derde wielquote:Op donderdag 5 april 2018 12:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
De vriendin wil dat: als jezelf relatie hebt, dan snap je zoiets wel.
Als mijn vrouw zegt dat ze naar de Keukenhof wil dan zeg ik dat ze daar alleen heen kan gaan. Nu zal ze dat niet zeggen, maar, ik zou daar niet heen gaan. Moet ze maar met een vriendin gaan.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
De vriendin wil dat: als jezelf relatie hebt, dan snap je zoiets wel.
Maar die maat zou zijn vrouw meenemen dacht ik?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:35 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ja als je met je chick gaat is 't toch logisch dat je maat niet mee wil. Dan voelt ie zich derde wiel
oh dat heb ik niet gelezen. Dan is 't al een ander verhaal.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar die maat zou zijn vrouw meenemen dacht ik?
Mijn maat neemt dan zijn vrouw en kind mee: het zijn 255km en ook weer 255km terug. Dus eigenlijk niet onlogisch, om ze mee te vragen.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:35 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ja als je met je chick gaat is 't toch logisch dat je maat niet mee wil. Dan voelt ie zich derde wiel
quote:Op donderdag 5 april 2018 12:36 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Mijn maat neemt dan zijn vrouw en kind mee: het zijn 255km en ook weer 255km terug. Dus eigenlijk niet onlogisch, om ze mee te vragen.
Scheelt in de brandstofkosten, omdat wij die kunnen delen.
Is een baby dan geen persoon?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:51 schreef Chai het volgende:
Wie was nou die vijfde persoon in eerste instantie dan?
Oh een baby werd als persoon gerekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |