En nog verslapen ookquote:Op donderdag 5 april 2018 07:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed gedaan. Van 5 punten achter naar een uur voorsprong
Dacht mijn bovenkamer anders over, die heeft er nog een uur aan vastgeplaktquote:
moet kunnenquote:Op donderdag 5 april 2018 07:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dacht mijn bovenkamer anders over, die heeft er nog een uur aan vastgeplakt
dan heb je het nodig.quote:Op donderdag 5 april 2018 07:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dacht mijn bovenkamer anders over, die heeft er nog een uur aan vastgeplakt
Tuurlijk. Vroegah werd ik pas na 8:00 scheldend wakker als ik weer in slaap geflikkerd wasquote:
Ik kan zo aan 12 uur doorslapen als ik eens als zombie wakker word van de wekker, dus dat is het nietquote:
dat gaat mij niet lukken.quote:Op donderdag 5 april 2018 07:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan zo aan 12 uur doorslapen als ik eens als zombie wakker wordt van de wekker, dus dat is het niet
Geen aanrader. Je voelt je de rest van de dag als door een bus overreden.quote:
idd ja, als ik te lang slaap voel ik me een zombie de rest van de dagquote:Op donderdag 5 april 2018 07:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen aanrader. Je voelt je de rest van de dag als door een bus overreden.
ik nietquote:Op donderdag 5 april 2018 07:22 schreef aloa het volgende:
[..]
idd ja, als ik te lang slaap voel ik me een zombie de rest van de dag
Daarom!!quote:Op donderdag 5 april 2018 08:00 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Het is tenslotte 8:00.
hehe na 3xquote:
geene goedemorgen terug zeggen.quote:
morguh prizzle dizzlequote:
Ik zie taferelen, can't help...quote:Op donderdag 5 april 2018 09:33 schreef m1st1g het volgende:
Eens kijken of ik vandaag weer in de buurt van nattekat kan komen.
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:45 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Tot het geluidjes maakt.
[..]
Gelukkig!
quote:
sterktequote:Op donderdag 5 april 2018 10:00 schreef m1st1g het volgende:
Heel de winter nergens last van en nu voel ik me ziek, zwak en misselijk en heb ik buikpijn.
Zou iets met slaap te maken kunnen hebben.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:00 schreef m1st1g het volgende:
Heel de winter nergens last van en nu voel ik me ziek, zwak en misselijk en heb ik buikpijn.
oververmoeidheidsklachtenquote:Op donderdag 5 april 2018 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou iets met slaap te maken kunnen hebben.
nee ik denk dat ik op die verjaardag iets heb opgelopen.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
als je direct voor en na mij post welquote:Op donderdag 5 april 2018 10:12 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Nee, maar je kan ons wel dwarszitten.
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op donderdag 5 april 2018 10:16 schreef m1st1g het volgende:
Vermoeidheid krijg ik geen buikpijn van.
zou tijd wordenquote:Op donderdag 5 april 2018 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mikey pakt tegenwoordig ook weer slaap. Verstandige jongen, gaat ver komen.
Vermoeidheid vermindert je weerstand.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:16 schreef m1st1g het volgende:
Vermoeidheid krijg ik geen buikpijn van.
ik ben niet moe. Ik slaap genoeg.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vermoeidheid vermindert je weerstand.
quote:
Ik heb goed geslapen vannacht mang.quote:
Das mooi.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb goed geslapen vannacht mang.
Heb je goed puntjons kunnen harken?quote:
is geen kwestie van gegund worden maar van voldoende effort er in stoppen mijn waarde Pris.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:32 schreef PrisTheShiz het volgende:
Gun me eens wat punten. Ik wil ook in de top 20
quote:Op donderdag 5 april 2018 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je goed puntjons kunnen harken?
quote:Op donderdag 5 april 2018 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
is geen kwestie van gegund worden maar van voldoende effort er in stoppen mijn waarde Pris.
Mad respect voor degenen die dat weten te combineren.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:35 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]lieverd ik moet gewoon werken en slapen. Heb geen tijd om de hele dag te fok!ken
Sowiesoquote:Op donderdag 5 april 2018 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mad respect voor degenen die dat weten te combineren.
ik doe dat al 20 jaar langer.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minder dan ik. En ik ben getraind op powernaps.
Ik krijg respect van een mede-FOK!er... dat deze dag ooit zou aankomen.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mad respect voor degenen die dat weten te combineren.
Dan zet ik het er gewoon weer in. Regels van deze OP.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Bij de 1e de beste keer dat ik een lapo heb haal ik het er weer uit.
Regel is dat ik het gevraag moet hebben. Dat heb ik niet.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zet ik het er gewoon weer in. Regels van deze OP.
quote:Op donderdag 5 april 2018 11:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Regel is dat ik het gevraag moet hebben. Dat heb ik niet.
En er zijn geen regels over het ongevraagd erin zetten.quote:Sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.![]()
![]()
Dan zet ik die regel er gewoon bijquote:Op donderdag 5 april 2018 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
En er zijn geen regels over het ongevraagd erin zetten.
Regels gaan pas in werking in het eerste deel waarin ze in de OP staan. Jouw plaatje is reeds geplaatst in een topic waar dat niet het geval isquote:
Wie?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:53 schreef m1st1g het volgende:
Ik hou er over op. Ik vind het beter om naar Josephine1998 te kijken.
Machtsmisbruik voeren we altijd aan. Alleen al omdat je blauw bent.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regels gaan pas in werking in het eerste deel waarin ze in de OP staan. Jouw plaatje is reeds geplaatst in een topic waar dat niet het geval is
Je kan ook geen beroep doen op machtsmisbruik, omdat ik de TS ben
Josephine1998 zoek maar eventjes.quote:
hahahaha was je ineens nat ?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"vandaag blijft het droog, lekker naar buiten!". Val dood weerapp.
Hahaquote:Op donderdag 5 april 2018 11:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"vandaag blijft het droog, lekker naar buiten!". Val dood weerapp.
Twitch?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Machtsmisbruik voeren we altijd aan. Alleen al omdat je blauw bent.
[..]
Josephine1998 zoek maar eventjes.
Jup. Zat op de fiets en kreeg ineens plens over me heen. Hardop godverdomme geroepenquote:
Maar god kan daar niets aan doen. Het zijn de engeltjes die op je hoofd plasten.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jup. Zat op de fiets en kreeg ineens plens over me heen. Hardop godverdomme geroepen
God is omnipotent toch. Had er iets aan kunnen doen dus.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Maar god kan daar niets aan doen. Het zijn de engeltjes die op je hoofd plasten.
Goed plan. Doe het ook namens mij.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
God is omnipotent toch. Had er iets aan kunnen doen dus.
Maar toch maar even mijn excuses aanbieden aan de Heere.
Niet uit jezelf wakker worden.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net één ding geleerd: nu uitslapen tot 10:00, ook al ben ik daarvoor ruim 2 uur wakker geweest, voelt hetzelfde aan als uitslapen tot 11:00 toen ik nog niet dit godenritme had
Gewoon netjes de wekker van 8:15 volgen voortaan dus. Was nogal lui toen ie af ging en besloot verder te slapen
Slapenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net één ding geleerd: nu uitslapen tot 10:00, ook al ben ik daarvoor ruim 2 uur wakker geweest, voelt hetzelfde aan als uitslapen tot 11:00 toen ik nog niet dit godenritme had
Gewoon netjes de wekker van 8:15 volgen voortaan dus. Was nogal lui toen ie af ging en besloot verder te slapen
Dat doen alleen mensen in de bijstand.quote:
Hoe weet jij dat? Ben jij zo'n figuur?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:08 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat doen alleen mensen in de bijstand.
Ik ga naar school.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ben jij zo'n figuur?
Ik was al wakker om 8:15 toen ie af gingquote:
Een wekker zetten om te gaan fok!en.... hoe zielig is dat.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was al wakker om 8:15 toen ie af ging
Heb een wekker die op beweging reageert, en ik bewoog een beetje om te controleren of het al tijd was.
En ik werd ook om 5:10 uit mezelf wakker na door m'n wekker van een uur eerder te hebben geslapen
Omdat het zo rustig was heb ik zowaar de kans gehad om ook nuttige dingen te doenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een wekker zetten om te gaan fok!en.... hoe zielig is dat.
Nope, iedereen werkt in huis.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan is je vader een bijstandsfiguur. of heb je een zusje in de bijstand?
Zonder wekker te zetten sta ik niet eens zoveel achter op je. vannacht maar een uurtje extra wakker blijvenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het zo rustig was heb ik zowaar de kans gehad om ook nuttige dingen te doen
Wilde ik gisteren al, maar toen werd ik constant afgeleid.
Eenmaal verlsaafd aan dit topic en je kan nooit meer terug. Sterkte.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het zo rustig was heb ik zowaar de kans gehad om ook nuttige dingen te doen
Wilde ik gisteren al, maar toen werd ik constant afgeleid.
Dat nuttige dingen doen is de reden dat ik überhaupt dit ritme heb. Dit topic ben ik verslaafd aan geraakt door dat ritme
Nee, jij blijft gewoon gigantisch lang op. Dan heb ik toch liever de wekker, maar de goude slaapuurtjes meegepikt.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zonder wekker te zetten sta ik niet eens zoveel achter op je. vannacht maar een uurtje extra wakker blijven
Mijn missie is m1st1g verslaan, daardoor ben ik per ongeluk op de eerste plaats terecht gekomen en nu wil ik het vasthouden ookquote:Op donderdag 5 april 2018 12:13 schreef _--_ het volgende:
[..]
Eenmaal verlsaafd aan dit topic en je kan nooit meer terug. Sterkte.
Valt wel mee hoor. op jouw leeftijd kwam ik rond 4 uur thuis.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, jij blijft gewoon gigantisch lang op. Dan heb ik toch liever de wekker, maar de goude slaapuurtjes meegepikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |