brood is ook niet te etenquote:Op woensdag 4 april 2018 21:51 schreef Hamzoef het volgende:
Ik vind dat dus super lekker. Veel lekkerder dan brood bijvoorbeeld.
Hoe dan?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:51 schreef Hamzoef het volgende:
Kwakjes?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
brood is ook niet te eten
Gewoon kwak of yoghurt
Heb jij elke avond toevallig diaree?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
brood is ook niet te eten
Gewoon kwark of yoghurt
quote:
Dit. Ik moet altijdquote:Op woensdag 4 april 2018 22:20 schreef Goudenvis het volgende:
Inderdaadtokkies die deze zooi eten
net als brood
waarom zou je die zooi eten als er ook lekkere dingen bestaan
Dat eet ik al een jaar ofzo elke ochtend. Eerst even laten rusten in een laagje amandelmelk van de AH en its good to go.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:49 schreef Blue_note het volgende:
Als ontbijt, of welke maaltijd dan ook.
Het is alsof je een hap braaksel neemt.
Hoe krijgen het mensen het weg?
[ afbeelding ]
Hoe krijgen mensen überhaupt het idee om van dat gore spul ook nog andere dingen te maken zoals pannenkoeken of koekjes?! Havermoutkoekjes, de horror echt
![]()
En wilt u daar frietsaus bij?quote:Op donderdag 5 april 2018 08:29 schreef -river- het volgende:
Als ik 's morgens vogeltjeszaad slik krijg ik daarna een lekker ontbijt
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En wilt u daar frietsaus bij?
Dat zijn zware minpunten bij vogeltjesdansquote:
Zij kan geen minpunten bij me scorenquote:Op donderdag 5 april 2018 11:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat zijn zware minpunten bij vogeltjesdans
Fixed.quote:Op donderdag 5 april 2018 08:29 schreef -river- het volgende:
Als ik 's morgens vogeltjesdanszaad slik krijg ik daarna een lekker ontbijt
Je zou dit maar werkelijk menen.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:04 schreef Plompzakker het volgende:
Niet bitterballen frituren als ontbijt
Haten op bitterballenquote:Op donderdag 5 april 2018 11:43 schreef Aansteker707 het volgende:
[..]
Je zou dit maar werkelijk menen.
Integendeel. Maar 's ochtends? Naast dat het erg ongezond is, is dat toch veel te zwaar op de maag man?quote:
Je hebt gelijk, ik ren snel naar de winkel!quote:Op donderdag 5 april 2018 11:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat zijn zware minpunten bij vogeltjesdans
Je moet het ook niet direct uit het pak vreten.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:37 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Terechte klacht, net zaagsel dat spul
Nat zaagsel danquote:Op donderdag 5 april 2018 15:06 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je moet het ook niet direct uit het pak vreten.
Nee joh. Ik pak ook wel eens een lekkere verse pizza als ontbijtquote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Aansteker707 het volgende:
[..]
Integendeel. Maar 's ochtends? Naast dat het erg ongezond is, is dat toch veel te zwaar op de maag man?![]()
Ik heb ooit eens met een flinke kater met een bord spghetti ontbeten, pfff dat viel echt zo smerig zwaar. Nooit meer zoiets!
Broodquote:Op woensdag 4 april 2018 21:51 schreef Hamzoef het volgende:
Brood is het enige alternatief inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2018 10:05 schreef Questular het volgende:
Overnight oats met appel, honing en kaneel. Mensen die brood eten
Vogels eten het liefst superwormenquote:
Mensen die drinken en daarna gaan plassenquote:
Dat deed ik ook (en met whey erbij), maar dan nog was het goor.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik altijd doe is havermout tot poeder malen in de blender. Daarna gewoon shake beker met halve liter melk en 100gr havermout er doorheen. Dan is het gewoon soort melk met stukjes, beetje als die breaker of hoe heet dat spul.
Kotsen en zweten is ook een oplossing alhoewel wel wat intensiever.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:38 schreef Aansteker707 het volgende:
[..]
Mensen die drinken en daarna gaan plassen
quote:Op woensdag 4 april 2018 21:49 schreef Blue_note het volgende:
Als ontbijt, of welke maaltijd dan ook.
Het is alsof je een hap braaksel neemt.
Hoe krijgen het mensen het weg?
Hoe krijgen mensen überhaupt het idee om van dat gore spul ook nog andere dingen te maken zoals pannenkoeken of koekjes?! Havermoutkoekjes, de horror echt.
Faalpost.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]Zo kun je achter alles wel iets smerigs zien.
[ afbeelding ]
Feit is dat havermout als ontbijt gewoon gezond en goed voor je is i.p.v al die idioten die in de ochtend niks eten of naar Starbucks rennen voor jun bekertjes slootwater met allerlei zoete troep erin i.c.m. een muffing omdat ze zo stom zijn alles wat in speelfilms wordt getoond, en natuurlijk uit de USA komt, willen na-aapen ongeacht of het hun gezondheid schaadt.
Aldus de vetklep die complete rijsttafels wegwerkt als ontbijt.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]Zo kun je achter alles wel iets smerigs zien.
[ afbeelding ]
Feit is dat havermout als ontbijt gewoon gezond en goed voor je is i.p.v wat al die idioten die in de ochtend dan niks eten, en vervolgens naar Starbucks rennen voor hun bekertjes slootwater met allerlei zoete troep erin i.c.m. een muffin verorberen, omdat ze zo stom zijn alles wat in speelfilms wordt getoond, en natuurlijk uit de USA komt, willen na-aapen ongeacht of het hun gezondheid schaadt.
ik ben dol op havermoutquote:Op donderdag 5 april 2018 18:45 schreef Blue_note het volgende:
Dit topic is useless zonder een post van
[..]
Je slaapt met Vogeltjesdans?quote:Op donderdag 5 april 2018 08:29 schreef -river- het volgende:
Als ik 's morgens vogeltjeszaad slik krijg ik daarna een lekker ontbijt
Als ik een half uur werk heb met het ontbijt, dan eet ik wel brood. Slaap is heilig.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:11 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik vond het eerst ook echt heel smerig maar nu kan ik er goed tegen.
Kook een deel havermout in 3 delen water met een snufje zout totdat het grootste gedeelte van het water is verdampt. Doe er dan het allerkleinste scheutje melk in en kook nog ff een paar minuten door. Serveer met wat blauwe bessen er doorheen en dan is het heel erg goed te doen.
quote:Op donderdag 5 april 2018 21:35 schreef spiritusbus het volgende:
Aldus de vetklep die complete rijsttafels wegwerkt als ontbijt.
Ah gossie.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Aansteker707 het volgende:
[..]
Integendeel. Maar 's ochtends? Naast dat het erg ongezond is, is dat toch veel te zwaar op de maag man?![]()
Ik heb ooit eens met een flinke kater met een bord spghetti ontbeten, pfff dat viel echt zo smerig zwaar. Nooit meer zoiets!
Ecto gespot.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Aansteker707 het volgende:
[..]
Op een lege maag vult het goed en is het precies wat je lichaam in de basis nodig heeft. Niet die Starbucks slootwater die de Z-Millennial generatie aan studenten elke dag graag voor in de rij staat a 4 euro+ per bekertje i.c.m. zo een muffin en zich dan verdedigen dat ze "niet zo veel kunnen hebben in de ochtend."quote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Aansteker707 het volgende:
Dat zal je de bolognese wel te vet en te dik hebben bereidt want dat maakt dik - vettig alias opgeblazen gevoel. Niet de pasta mits je die goed kookt.quote:Ik heb ooit eens met een flinke kater met een bord spghetti ontbeten, pfff dat viel echt zo smerig zwaar. Nooit meer zoiets!
Havermout als ontbijt is prima. Paar boterhammetjes ook. Maar avondeten in de ochtend (bv frituur, of pasta..) dat was MIJ iig bepaald niet bevallen. Had de hele dag een vies zwaar, opgeblazen gevoel.quote:Op zaterdag 7 april 2018 13:08 schreef Iwanius het volgende:
Op een lege maag vult het goed en is het precies wat je lichaam in de basis nodig heeft. Niet die Starbucks slootwater die de Z-Millennial generatie aan studenten elke dag graag voor in de rij staat a 4 euro+ per bekertje i.c.m. zo een muffin en zich dan verdedigen dat ze "niet zo veel kunnen hebben in de ochtend." Mietjes.
Je lichaam is net een motor die goed gevoed moet worden in de ochtend met vooral veel vocht en o.a. koolhydraten voor de energie. Dus is havermout op welke wijze bereidt prima.
quote:
Dat zal je de bolognese wel te vet en te dik hebben bereidt want dat maakt dik - vettig alias opgeblazen gevoel. Niet de pasta mits je die goed kookt.
Net zoals de kwakjes? Ook hap slik weg?quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
ik eet 100 gram havermout per dag
gwn half liter volle melk 50 gram havermout en een banaan in de mixer en drinken maar hap slik weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |