Eventjes door LAPO heen posten he. FOEIquote:
Opbouwen of afbouwen?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:34 schreef scrupuleus het volgende:
Nee man.
Was druk bezig met verslaving enzo.
Fok verslaving?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:34 schreef scrupuleus het volgende:
Nee man.
Was druk bezig met verslaving enzo.
Dat gaat vanzelfquote:Op woensdag 4 april 2018 21:34 schreef _--_ het volgende:
[..]
Eventjes door LAPO heen posten he. FOEI
nietquote:
Daarom hoef je niet zo nors te reageren op mijn blijheid jou terug te zien. Die nu wel gelijk getemperd is, by the way.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:32 schreef scrupuleus het volgende:
Mijn leven is 1 grote ellende hexx, dat mag je best weten.
Maar ik zie het licht weer.
Daarom ben ik hier
Jij beweert dat jij er wel wat van weet?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:37 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Wat weet jij van anale seks? Ga slapen.
Sorry lieverd.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:36 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Daarom hoef je niet zo nors te reageren op mijn blijheid jou terug te zien. Die nu wel gelijk getemperd is, by the way.
Hier, neem wat meer licht van mij.
markjesdansgodquote:
Okay, ik geef toe. Op dat gebied weet ik even veel als jij.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:37 schreef _--_ het volgende:
[..]
Jij beweert dat jij er wel wat van weet?![]()
![]()
Dus je hebt trio anale seks gehad met 3 oude shemales?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:38 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Okay, ik geef toe. Op dat gebied weet ik even veel als jij.
Streepje, heb jij dat gedaan?!quote:Op woensdag 4 april 2018 21:38 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dus je hebt trio anale seks gehad met 3 oude shemales?
niceequote:Op woensdag 4 april 2018 21:38 schreef _--_ het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet oud manquote:Op woensdag 4 april 2018 21:38 schreef _--_ het volgende:
[..]
alleen op zondagquote:
Nee natuurlijk niet. Het hoogste waar ik ben gekomen is een knuffel met een meid.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:40 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Streepje, heb jij dat gedaan?!![]()
Dan heb ik me in je vergist
Ah, een maagdquote:Op woensdag 4 april 2018 21:43 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Het hoogste waar ik ben gekomen is een knuffel met een meid.
Ja ben dan ook 16. Waarschijnlijk is bijna iedereen in mijn leerjaar op deze school maagd.quote:
daarom verander ik op zondag in een vrouw, hebben ze niet door johquote:Op woensdag 4 april 2018 21:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat mag verdomme nooit van de kerk he
Die komt in de hel, zeker wetenquote:Op woensdag 4 april 2018 21:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat mag verdomme nooit van de kerk he
ik kom hier op aarde ook hoor dwquote:
vooral een indrukwekkende naamquote:
Was ik ook op jouw leeftijd, dus ik geloof jequote:Op woensdag 4 april 2018 21:44 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ja ben dan ook 16. Waarschijnlijk is bijna iedereen in mijn leerjaar op deze school maagd.
Past wel bij hem.quote:
Heh? Een vlinder?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:48 schreef FlippingCoin het volgende:
ik was op die leeftijd nog een libelle
Hoe bedoel je zo groot?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:49 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Past wel bij hem.
Jij bent niet zo groot geworden toch, met je sport?
Ik weet hoe ik mijn eerste zoon ga noemen. Kristoph!
neen een libellequote:
Oh nee denk niet zo groot als hij,quote:
Ja, maar met veel van die gewichtsheffen kun je straks ook zo groot wordenquote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh nee denk niet zo groot als hij,
is zijn werk van mij niet.
hoe heten die andere ook alweer, die er op lijken?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Het grootste deel van het leven brengt een Libelle als larve door onder water. Dan worden ze eindelijk Libelle, en dan ga ze na het voortplanten dood..
Hmmm, denk wel wat middelen voor nodig.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:53 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja, maar met veel van die gewichtsheffen kun je straks ook zo groot worden
Dat was Flip op zijn 16equote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Het grootste deel van het leven brengt een Libelle als larve door onder water. Dan worden ze eindelijk Libelle, en dan ga ze na het voortplanten dood..
muggenquote:Op woensdag 4 april 2018 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hoe heten die andere ook alweer, die er op lijken?
nee neequote:
Ik ben toch geen bioloog niequote:Op woensdag 4 april 2018 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee nee
waterjuffer, hebben die ook zo'n larvenleven?
ja maar nouquote:
zeker geen libelle jijquote:
Vandaag 6.9 gehaald op Genetica.quote:
boh lekker glibberigquote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 22:03 schreef FlippingCoin het volgende:
katten zijn leuk of ze nou nat zijn of kaal
hoe is het met Bob de zeehond?quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 22:04 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Oh shit moet m nog uit de doos halen
Margreet staat al wat langer droog?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
is maar goed dat ik niet Bob maar Margreet heb gestuurd
Margreet is een kale tarantula, die overleefd het zelfs bij jou welquote:Op woensdag 4 april 2018 22:05 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Margreet staat al wat langer droog?
Wanneer ben jij klaar met je master?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Tarantula's zijn de vetplanten van de huisdieren
eind volgend studiejaarquote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 22:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Margreet is een kale tarantula, die overleefd het zelfs bij jou wel
dit was een test, en gezien je de doos nog niet open hebt blijf ik hierbijquote:
Ik ga in hoger beroepquote:Op woensdag 4 april 2018 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dit was een test, en gezien je de doos nog niet open hebt blijf ik hierbij
dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
zelf weten, moet je bij murp zijn, die is niet meer vergevingsgezind dan ikquote:
Ik neem de gok.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zelf weten, moet je bij murp zijn, die is niet meer vergevingsgezind dan ik
Wel makkelijker omkoopbaarquote:Op woensdag 4 april 2018 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zelf weten, moet je bij murp zijn, die is niet meer vergevingsgezind dan ik
ja maar goed ik heb ook een piratenvlag in mijn winkelquote:Op woensdag 4 april 2018 22:11 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik neem de gok.
Ik zit hier nu met een tarantula terwijl ik een zeehond had besteld, dat is contractbreuk en valse levering.
ja okéquote:
pandora's doosquote:
Met een master diploma op zak een betere baan vinden? Of is de baan die je nu hebt al goud waard.quote:
Geen baan maar wel veel aanbod, van de week weer aanbod van Capgemini gekregen.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:14 schreef _--_ het volgende:
[..]
Met een master diploma op zak een betere baan vinden? Of is de baan die je nu hebt al goud waard.
Heb je uberhaupt een baan.
Ik wil een aanbod van de Albert Heijn.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen baan maar wel veel aanbod, van de week weer aanbod van Capgemini gekregen.
linkedin meestal jaquote:Op woensdag 4 april 2018 22:17 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik wil een aanbod van de Albert Heijn.![]()
Maar ff serieus he. Hoe krijg je die aanboden voor elkaar? Via linkedin?
Ja weet veel vragen, maar wil me zelf graag voorbereiden JWZ.
gewoon uitkering aanvragenquote:Op woensdag 4 april 2018 22:17 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik wil een aanbod van de Albert Heijn.![]()
Maar ff serieus he. Hoe krijg je die aanboden voor elkaar? Via linkedin?
Ja weet veel vragen, maar wil me zelf graag voorbereiden JWZ.
Wacht capgemini ligt in Groningen!quote:Op woensdag 4 april 2018 22:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen baan maar wel veel aanbod, van de week weer aanbod van Capgemini gekregen.
ze hebben meerdere locaties afaik.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:18 schreef _--_ het volgende:
[..]
Wacht capgemini ligt in Groningen!
Accepteer aanbod plsplsplspls
doe eens minder wanhopig plsquote:Op woensdag 4 april 2018 22:18 schreef _--_ het volgende:
[..]
Wacht capgemini ligt in Groningen!
Accepteer aanbod plsplsplspls
Wij zijn wereldwijd marktleider op het gebied van consulting, technologische diensten en digitale transformatie en bieden een scala aan geïntegreerde diensten, waarbij toptechnologie wordt gecombineerd met diepgaande sectorkennis.quote:
Snap er geen cholera van.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wij zijn wereldwijd marktleider op het gebied van consulting, technologische diensten en digitale transformatie en bieden een scala aan geïntegreerde diensten, waarbij toptechnologie wordt gecombineerd met diepgaande sectorkennis.
quote:Op woensdag 4 april 2018 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wij zijn wereldwijd marktleider op het gebied van consulting, technologische diensten en digitale transformatie en bieden een scala aan geïntegreerde diensten, waarbij toptechnologie wordt gecombineerd met diepgaande sectorkennis.
Beetje gas borenquote:Op woensdag 4 april 2018 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ze hebben meerdere locaties afaik.
hoop ik, al zou ik best naar Groningen willen met een leuk aanbod.
Nee liever niet.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:20 schreef scrupuleus het volgende:
Streepje ik wil best je pooier worden
quote:
Shellquote:Op woensdag 4 april 2018 22:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
nieuwe dochteronderneming van Shell![]()
![]()
maar de NAM is van Shellquote:
quote:
Nederlandse aardolie maatschappijquote:
platquote:Op woensdag 4 april 2018 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:
De Nederlandse Aardolie Maatschappij is een bedrijf dat zich bezighoudt met de productie van aardgas en aardolie in Nederland en op het Nederlandse continentaal plat.
Gronings gas fikt beterquote:
Somaliërquote:
Zo plat als je moeder.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:
De Nederlandse Aardolie Maatschappij is een bedrijf dat zich bezighoudt met de productie van aardgas en aardolie in Nederland en op het Nederlandse continentaal plat.
Maximaquote:
22quote:
daar heb je een puntquote:
truste ouwe reusquote:
quote:
quote:
quote:
heb jij een betere naam ?quote:
Prblsmnumjquote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 22:42 schreef noodgang het volgende:
Stinkmensen die stilstaan voor je neus zodat je niet door kan rijden
6, punten, geen windeierenquote:
quote:
Dat is ook wel aardig snel ja.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook windeieren doen pijn als ze met 5000km/h op je hoofd vallen.
Dat is zo ja, daar moeten we iets aan doen, volgende keer maar PVV stemmen.quote:
De PVV zal alle wind het land uitzettenquote:Op woensdag 4 april 2018 23:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is zo ja, daar moeten we iets aan doen, volgende keer maar PVV stemmen.
Ben je het zo zat?quote:
quote:
hoezee hoezee hoezeequote:Op woensdag 4 april 2018 23:06 schreef devzero het volgende:
[..]
De PVV zal alle wind het land uitzettenDat zal de wind uit de zijlen van alle windbuilen halen
ik stem altijd via FOK!quote:
Oh ik heb wel gestemd.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de Fok! verkiezingen gemist afgelopen jaar. Grootste baggeruser, etc etc
quote:Op woensdag 4 april 2018 23:13 schreef homijn Nattekat het volgende:
Geef mij puntjes, alsjeblieft stop met posten en geef mij puntjes.
En Homijn zijn vertrek schuurt akelig tegen het entree van Nattekat aan.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb homijn en nattekat nooit tegelijkertijd zien posten hier......
En na 3 dagen verrezen uit de panquote:Op woensdag 4 april 2018 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
homijn is definitief opgediend tijdens Pasen
quote:Op woensdag 4 april 2018 23:21 schreef devzero het volgende:
Ik durf niets meer te speculeren, maar kreeg net een DM van murp dat als ik ging speculeren over klonen van nattakat, mijn mikey kloon snel weg zou zijn
Ja aan de binnenkant van de kastdeur en die kast zat op slot, tis gewoon misleiding.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar goed ik heb ook een piratenvlag in mijn winkel
quote:Op woensdag 4 april 2018 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
homijn is definitief opgediend tijdens Pasen
quote:Op woensdag 4 april 2018 23:21 schreef devzero het volgende:
Ik durf niets meer te zeggen hier. Ik kreeg net een DM van murp dat als ik ging speculeren over klonen van nattakat, mijn mikey kloon snel weg zou zijn
ja weet ik veel dat jij al uit de kast wasquote:Op woensdag 4 april 2018 23:26 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja aan de binnenkant van de kastdeur en die kast zat op slot, tis gewoon misleiding.
Jij gemenerik.
Dat mag niet.
Ik heb één kloon, en als ik met die ga posten hebben jullie het direct doorquote:Op woensdag 4 april 2018 23:21 schreef devzero het volgende:
Ik durf niets meer te zeggen hier. Ik kreeg net een DM van murp dat als ik ging speculeren over klonen van nattakat, mijn mikey kloon snel weg zou zijn
Drogehond?quote:Op woensdag 4 april 2018 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb één kloon, en als ik met die ga posten hebben jullie het direct door
Opletten, dat was al toen in tante petunia naar buiten liet vliegen tijdens het diner.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja weet ik veel dat jij al uit de kast was
hey dat is de harry potter hoerquote:Op woensdag 4 april 2018 23:31 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Opletten, dat was al toen in tante petunia naar buiten liet vliegen tijdens het diner.
Bezemkasten zijn niet echt mijn ding
quote:Op woensdag 4 april 2018 23:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hey dat is de harry potter hoer
Ik kan toch niet posten met m'n ogen dicht gekkie.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon niet je mobiel pakken en ogen dicht doen
Je moet ook doorslapen, niet posten.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan toch niet posten met m'n ogen dicht gekkie.
Dan moet je proberen om weer in slaap te vallen, niet posten.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja maar als ik wakker ben kan ik toch niet m'n ogen dichthouden en posten
Hard werken en zweten vaak.quote:
Ik ben toch maar weer mooi in slaap gevallen!quote:
Na 2 uurquote:Op woensdag 4 april 2018 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben toch maar weer mooi in slaap gevallen!
Anders had ik de rest ook wakker gelegen joh.quote:
Wanneer ben je van plan om nu wakker te worden? Weet ik wanneer ik moet slapen.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Anders had ik de rest ook wakker gelegen joh.
ik ga er zo in liggen, normaal gesproken pak ik wel een uur of vier voordat ik wakker ligquote:Op woensdag 4 april 2018 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer ben je van plan om nu wakker te worden? Weet ik wanneer ik moet slapen.
Okay.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik ga er zo in liggen, normaal gesproken pak ik wel een uur of vier voordat ik wakker lig
Je valt later in slaap, dus de 4 uur duren tot laterquote:Op woensdag 4 april 2018 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel nog een powernap gedaan toenstraks die wat uitliep, dus ik hoop dat ik überhaupt een beetje kan pitten.
Grapjen zekerquote:
Wel jammer, een blonde snol is nooit wegquote:
Heb je een zusje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |