SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
lip 250 euro, maar is heel veel milliliterquote:Op woensdag 4 april 2018 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jette verteld over de botex \one's
de traangoot is iets van 3honderd bog wat
iets anders maar 65,-
.. op de bank , kaarten ,kleppen
Bo, Linda, Baldr ,Jett,Djumal,Rienk
. Twins keuken iets te eten frotten
Memh is met de vuile vaat bezig
Ik mag hopen dat ze een goedkoop slechtkoop over de top lip wallen mag krijgen en dat ze allergische reactie met vlekken of zo krijgt.. Misschien wordt het wel een afraad campagnequote:Op woensdag 4 april 2018 18:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
lip 250 euro, maar is heel veel milliliter
Nou snap ik ook waarom de koeien weg moeten.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:43 schreef Bramenstruik het volgende:
Reums heeft een idee, de koeien, waar de koe naar toe loopt is Utopiaan van de eeuw, Maag haft iedegeen een wagtal, vraagt geile Beu, nee zegt Reums. Nou ik begrijp wel waar de wagtel van Beu verstapt ward
Lekker simpel.Je doet biks in je hand en de koe loopt naar jou.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:43 schreef Bramenstruik het volgende:
Reums heeft een idee, de koeien, waar de koe naar toe loopt is Utopiaan van de eeuw, Maag haft iedegeen een wagtal, vraagt geile Beu, nee zegt Reums. Nou ik begrijp wel waar de wagtel van Beu verstapt ward
flinke dreun op dr snaveltquote:Op woensdag 4 april 2018 18:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
lip 250 euro, maar is heel veel milliliter
Wat is Maag haft iedegeen een wagtal dat danquote:Op woensdag 4 april 2018 18:43 schreef Bramenstruik het volgende:
of ze wortels mogenquote:Op woensdag 4 april 2018 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is Maag haft iedegeen een wagtal dat dan
daagom, wal dat mans weeg een wagtalquote:Op woensdag 4 april 2018 18:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lekker simpel.Je doet biks in je hand en de koe loopt naar jou.
Hardop lezenquote:Op woensdag 4 april 2018 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
heeft iedereen een wortelquote:Op woensdag 4 april 2018 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
tassah dah tettahquote:Op woensdag 4 april 2018 18:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Hardop lezen
dan hoor je : Maar heeft iedereen een wortel dan.....
foenetisch noemen ze datquote:Op woensdag 4 april 2018 18:50 schreef chufi het volgende:
Ik luister liever de vertaling dan dat ik het moet lezen in de meeste gevallen begrijp ik Bo nml wel maar de vertaling hier niet
dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 4 april 2018 18:50 schreef chufi het volgende:
Ik luister liever de vertaling dan dat ik het moet lezen in de meeste gevallen begrijp ik Bo nml wel maar de vertaling hier niet
ook die heeft het hoog in de bol gekregen na de stemming net als cemal.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:54 schreef Bramenstruik het volgende:
Wat is Reums bezig vandaag zeg, irritant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Al 2 jaar, maar de laatste weken lijkt het erger te worden.. Denk dat de spanning haar op gaat breken.. Kind is gewoon te opgewonden bij alles en nog wat ...quote:Op woensdag 4 april 2018 18:54 schreef Bramenstruik het volgende:
Wat is Reums bezig vandaag zeg, irritant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Romy heeft een heleboel veren in haar reet gekregen. Dat stijgt naar bovenquote:Op woensdag 4 april 2018 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Al 2 jaar, maar de laatste weken lijkt het erger te worden.. Denk dat de spanning haar op gaat breken.. Kind is gewoon te opgewonden bij alles en nog wat ...
quote:Op woensdag 4 april 2018 18:55 schreef Bramenstruik het volgende:
Reums voelt zich helemaal de bom, voor zolang het duurt, maar van het zo eerlijke pure karaktertje, wat zo echt is, is weinig meer over sinds ze heeft vernomen dat ze dat is
valt gewoon echt op, ze is echt vervelend, en kon best wel wat van haar hebbenquote:Op woensdag 4 april 2018 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Romy heeft een heleboel veren in haar reet gekregen. Dat stijgt naar boven
Ik heb weken een stem op haar gezet.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
valt gewoon echt op, en ze is echt vervelend, en kon best wel wat van haar hebben
dat gaat nog wat worden als Lott en Lau dr zijnquote:Op woensdag 4 april 2018 18:56 schreef snetje het volgende:
Romy zal straks wel voor de 5e keer gaan vertellen dat ze nog steeds met die strepen op haar wang rondloopt...
met malle Bats erbij ook nogquote:Op woensdag 4 april 2018 19:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat gaat nog wat worden als Lott en Lau dr zijn
LIEFFFIESSSSSS
jaaaaaaaaaaaa jij LIEFFIIESS
. over de top gekirr![]()
kapot vermoeiend
En een hoop gekrijs.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
LIEFFFIESSSSSS
kapot vermoeiend
Nog even ze gaat een lesbische ervaring tegemoet.Cemal vindt alles best.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
LIEFFFIESSSSSS
kapot vermoeiend
die moet ikutesten oefenenquote:Op woensdag 4 april 2018 19:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nog even ze gaat een lesbische ervaring tegemoet.Cemal vindt alles best.
ja, of dat nou zo'n goed idee is.Die vreselijke aso grootbek Lau...quote:Op woensdag 4 april 2018 19:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
LIEFFFIESSSSSS
kapot vermoeiend
You spilled my drinkquote:Op woensdag 4 april 2018 18:59 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
Tamlyn komt 1 dag voor de finale terug en wint de eindpot![]()
![]()
Ik denk dat ze haar eigen hoofdkussen meeneemtquote:Op woensdag 4 april 2018 18:59 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
Tamlyn komt 1 dag voor de finale terug en wint de eindpot![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2018 19:03 schreef Raven2000 het volgende:
Ik lees net in het vorige topic dat beau zegt: het kan ook zijn dat ik de map van ivan in de la van Chip had gedaan.
Nou als ze dat zo zegt dat denk ik dat dit ook wel zo gebeurd is, en waarschijnlijk heeft zij erin zitten lezen. En komt het briefje wel van haar. Is een aanname hoor maar ik zie haar wel voor aan.
on cam ookquote:Op woensdag 4 april 2018 19:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nog even ze gaat een lesbische ervaring tegemoet.Cemal vindt alles best.
Ze kust zichzelf maar dat nare kut wijfquote:Op woensdag 4 april 2018 19:03 schreef formule het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar eigen hoofdkussen meeneemt
Tamlynquote:Op woensdag 4 april 2018 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kust zichzelf maar dat nare kut wijf
beu is ook echt een type om rondjes als stip te gebruiken...net als hartjes.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:03 schreef Raven2000 het volgende:
Ik lees net in het vorige topic dat beau zegt: het kan ook zijn dat ik de map van ivan in de la van Chip had gedaan.
Nou als ze dat zo zegt dat denk ik dat dit ook wel zo gebeurd is, en waarschijnlijk heeft zij erin zitten lezen. En komt het briefje wel van haar. Is een aanname hoor maar ik zie haar wel voor aan.
Wat heb ik toen gelachen.quote:
doet ze ook, maar scheen niet hetzelfde rondje van Beu te zijn, waarom weet ik ook niet, zat waarschijnlijk geen spleet in, (_|_)quote:Op woensdag 4 april 2018 19:05 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
beu is ook echt een type om rondjes als stip te gebruiken...net als hartjes.
Brr slijmjurk
wat is ie intelligent hequote:Op woensdag 4 april 2018 19:06 schreef rowan634 het volgende:
ivan denkt dat holadiejee artiesten het best scoren bij het schuim
[ afbeelding ]
Plus dat ze op dat moment wat tegen Linda had.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:05 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
beu is ook echt een type om rondjes als stip te gebruiken...net als hartjes.
Brr slijmjurk
Ik ook maar meer om Boyd "Spreek gewoon Nederlands trut"quote:
dan druk je op kruisje zijn ze wegquote:Op woensdag 4 april 2018 19:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
LIEFFFIESSSSSS
kapot vermoeiend
is u detective?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:08 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Plus dat ze op dat moment wat tegen Linda had.
Uhhquote:Op woensdag 4 april 2018 19:09 schreef Bumfuzzle het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Cemal denkt dat een actie, 1 product en de tweede voor 1 euro beter is dan 1 + 1 gratis.![]()
![]()
Echt niet normaal hoe dom die gast isquote:Op woensdag 4 april 2018 19:10 schreef DeKenau het volgende:
1+1 gratis is minder goedkoop dan 1 plus tweede voor 1 euro volgens Cemal
is gewoon bijna gevaarlijkquote:Op woensdag 4 april 2018 19:11 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoe dom die gast is
nou, die gaat wel slagen voor z'n IQ testquote:Op woensdag 4 april 2018 19:10 schreef DeKenau het volgende:
1+1 gratis is minder goedkoop dan 1 plus tweede voor 1 euro volgens Cemal
Er is ook niemand daar die er wat van zegtquote:Op woensdag 4 april 2018 19:11 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Die muts staat vaak in dit sub forumquote:Op woensdag 4 april 2018 19:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sindsdien nooit meer.Wat zielig.
zou ook best zielig zijnquote:Op woensdag 4 april 2018 19:12 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Er is ook niemand daar die er wat van zegt
Zelfs Linda viel het niet opquote:Op woensdag 4 april 2018 19:12 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Er is ook niemand daar die er wat van zegt
Morgen zogenaamde IQ test defensiequote:Op woensdag 4 april 2018 19:11 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2018 19:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan druk je op kruisje zijn ze weg
Dat heeft enorm geholpen ook.Een stem van Soury.quote:
misschien mag het niet.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:12 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Zelfs Linda viel het niet op![]()
Valt me tegen..
Zelfde als het beeldscherm dat ze van de boot afhaalden. Beau wil het verkopen. Cemal:misschien zit er nog garantie op😀quote:Op woensdag 4 april 2018 19:09 schreef Bumfuzzle het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Cemal denkt dat een actie, 1 product en de tweede voor 1 euro beter is dan 1 + 1 gratis.![]()
![]()
Hij heeft Romy toch al... Oh ja die is nog minder slimquote:Op woensdag 4 april 2018 19:17 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
jammer dat t niet vrijdag is. VRijdag had Laura hem kunnen helpen, is ook zo'n licht
Ik denk iemand van buitenquote:Op woensdag 4 april 2018 19:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bo ; wat denk jij dan ??
Romy ; ik denk zoveel
maar dat zijn geen feiten
Ivan kwam naar mij toe wat ik dacht
handschrift vergelijken dat heeft hij gedaan
Bo ; en ?????!!!!
Romy; geen idee
tis iemand die linn niet mag , en tis mislukt
denk dat de bedoeling ruzie was ofzo
Bo ; denk je dan iemand van binnen??!!
hij is echt zwak begaaft.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:18 schreef DeKenau het volgende:
Linda ''hier 1+1 gratis ''
Cema ''nee dat moet je niet doen hoor , ze hebben vaak veel beter actie`s, dan is het nog veel goedkoper''
Linda ''Oh ja wat dan ', want ik vind dit al heel goedkoop ?'
Cemal ''Dan koop je er een en de tweede krijg je er voor 1 euro bij ''
Ja dat weten we al jaren,quote:
quote:
toestanden hoor 😰quote:Op woensdag 4 april 2018 19:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bo ; ik hoop gewoon echt niet
dat iemand van hierbinnen het heeft gedaan
Romy ; tis iemand die het leuk vnd
dat linn zich kut voelt
quote:
Hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |