Als ze een ring geeft en de helft van je bezittingen als je een nieuwe neemt dan wel hoor.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:45 schreef Pharkus het volgende:
Je mag toch helemaal geen slaven meer hebben.
Vertel dat bepaalde werkgevers maarquote:Op woensdag 4 april 2018 18:45 schreef Pharkus het volgende:
Je mag toch helemaal geen slaven meer hebben.
Dit is pas een terechte klacht. TS laat zich als een slaaf behandelenquote:Op woensdag 4 april 2018 18:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Vertel dat bepaalde werkgevers maar
Met de kerst enzo haal je de luxe borden uit de kastquote:Op woensdag 4 april 2018 18:24 schreef CoolGuy het volgende:
Plastic bordjes, bekers en bestek gebruiken, kun je alles zo weg flikkeren.
Ja, zo'n gevangenisbordje ja, met in elk van de 3 vakjes zo'n ondefinieerbaar prakkiequote:Op woensdag 4 april 2018 19:00 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Met de kerst enzo haal je de luxe borden uit de kast
[ afbeelding ]
Borden met vakjes
en plastic pannenquote:Op woensdag 4 april 2018 18:24 schreef CoolGuy het volgende:
Plastic bordjes, bekers en bestek gebruiken, kun je alles zo weg flikkeren.
Inderdaad! Wel even de afzuigkap aanzetten, want dat het gaat roken is zeker!quote:
echte badboys eten met kerst van dit soort bordjesquote:Op woensdag 4 april 2018 19:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, zo'n gevangenisbordje ja, met in elk van de 3 vakjes zo'n ondefinieerbaar prakkie
Had je maar geen Suzuki Celerio van ¤8000,- moeten kopen, had je een vaatwasser/neger kunnen kopen.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
En ook geen slaaf, die voor mij de afwas doet
quote:Op woensdag 4 april 2018 19:56 schreef Acryl het volgende:
[..]
Had je maar geen Suzuki Celerio van ¤8000,- moeten kopen, had je een vaatwasser/neger kunnen kopen.
Geloof je serieus, ik heb geen geld voor een vaatwasser? Ik heb er simpelweg geen plaats voor in de keuken.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:56 schreef Acryl het volgende:
[..]
Had je maar geen Suzuki Celerio van ¤8000,- moeten kopen, had je een vaatwasser/neger kunnen kopen.
En een slaaf past (opgevouwen) gemakkelijk in een keukenkastje?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Geloof je serieus, ik heb geen geld voor een vaatwasser? Ik heb er simpelweg geen plaats voor in de keuken.
Dat kost een vaatwasser ook?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:56 schreef Acryl het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wist niet wat een Celerio wasquote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:33 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wist niet wat een Celerio was
Ik dacht die vaatwasser.
Bij nader inzien zat ik er niet heel ver naast overigens.
Onderschat het niet chef!quote:Op woensdag 4 april 2018 20:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Zo duur zal een vaatwasser toch niet zijn? Hoogstens ¤ 500 denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |