Almhof hoektoetjes zijn ook viesdik makend.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:43 schreef Scuidward het volgende:
Waarom kook je dan niet extreem weinig? Aardappel schillen, wortel snijden, samen koken, beetje prakken, bitterbal uit de oven, geen jus, en misschien nog een almhof hoektoetje of hoe die fancy zooi ook mag heten.
Ow ik koop ze nooit. Vast om die reden, en om de reden dat ik een harde kloppende roede krijg als ik aan die blonde alpenboerin denk die zo met haar lepel door de romige witte ... kuch, je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:02 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Almhof hoektoetjes zijn ook viesdik makend.
Beter gewoon 100% varkensgelatine met wat slagroom voor 19 ct.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 18:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow ik koop ze nooit. Vast om die reden, en om de reden dat ik een harde kloppende roede krijg als ik aan die blonde alpenboerin denk die zo met haar lepel door de romige witte ... kuch, je snapt wat ik bedoel.
Pasen is over 4 dagen.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pasen valt op 21 april in 2019.
't wordt een beetje oud hèquote:Op woensdag 4 april 2018 18:48 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
‘Kijk mij in Griekenland zitten en Orthodox Pasen vieren binnenkort’
Lekker laat, voor de verandering.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pasen valt op 21 april in 2019.
want de 30e valt minder vaak op zaterdag?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lekker laat, voor de verandering.
Week later koningsdag op zaterdag
Die zet van een paar jaar terug om van de 30ste af te stappen heeft echt super gewerkt voor de werkgevers
Wat een armoedige maaltijd, je kan toch wel iets beters verzinnen dan dit.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:43 schreef Scuidward het volgende:
Waarom kook je dan niet extreem weinig? Aardappel schillen, wortel snijden, samen koken, beetje prakken, bitterbal uit de oven, geen jus, en misschien nog een almhof hoektoetje of hoe die fancy zooi ook mag heten.
Dat kan ja, maar in geval van TS was het juist de bedoeling om iets compleets karigs te verzinnen.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat een armoedige maaltijd, je kan toch wel iets beters verzinnen dan dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |