Goed bezig.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:47 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mooi! Die gaat in Cemal's fototopic.
De afgelopen dagen ben ik ijverig bezig geweest met het bijwerken van de topics van de bewoners met hun foto's. En met het updaten van het bijnamen topic.
Ja, voor hun. Als ik deze actie zou willen ondernemen, kan er nog wel een nul achter denk ik zo.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Jaja, ik geloof echt wel dat ze hele excercitie maar 300 euro kost.
Voorrijkosten en het het uurloon, gebruik van de rijtuigen kost al genoeg als het de parkeerplaats wegrijdt.
Van cobain1994 van gisteren. Opdat wij niet vergetenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:49 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
heel graag en...Fay had beter iets aan haar oren kunnen laten doen ipv die ogen
Kan me ook vaag herinneren dat een dergelijk bedrag, kan iets meer zijn genoemd werd toen (paar honderd) maar het was heel onduidelijk en het werd niet beaamd dat dat het bedrag was dat toen genoemd werd. Er werd heel geheimzinnig over gedaan toen. Het was nog niet eens duidelijk of de boot gekocht was... of...quote:Op woensdag 4 april 2018 12:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daarom ook het vraagteken, ik viel halverwege er in en dacht dat hij dat zei.. Maar ik zet er geen geld op.
Graag gedaan. Dit soort klusjes zijn wel aan mij besteed. Daarvan komt mijn rare adhd/autisme brein wat tot rust.quote:
Dat denk ik ook wel, ja. Ik bedoelde eigenlijk dat het bootje niet zo groot is, dus dat de kraan wel een tandje kleiner had gekund, maar ik heb er geen verstand van.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:47 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Hij moet nu waarschijnlijk over de bomen getakeld worden.
Misschien kunnen ze er door het prieel niet goed bij komen?
de rekening gaat gewoon naar Talpa...tis een stuk decor van een programma met heel wat reclame-inkomsten ...quote:Op woensdag 4 april 2018 12:51 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd wat de rekening zal worden.. Transport + huur van de bok waar de boot opligt en de schade die ze in rekening gaan brengen
Dat ding is idd aan de grote kant.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, ja. Ik bedoelde eigenlijk dat het bootje niet zo groot is, dus dat de kraan wel een tandje kleiner had gekund, maar ik heb er geen verstand van.
Ondertussen moet de halve boot gesloopt worden, want de boot was zonder hout opgeleverd.
dat weet ik wel zeker!quote:Op woensdag 4 april 2018 12:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, voor hun. Als ik deze actie zou willen ondernemen, kan er nog wel een nul achter denk ik zo.
Uurloon wordt echt niet berekent door die gastenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:54 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaan hem nu dus pas ontmantelen....je verwacht het niet...
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:54 schreef Gooddeal het volgende:
Het ding staat op het punt om opgetakeld te worden, en nu moet er nog gesloopt worden
1 van de genfoutjes van de twins. Net als het praat probleem van die andere groothoofdquote:Op woensdag 4 april 2018 12:49 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
heel graag en...Fay had beter iets aan haar oren kunnen laten doen ipv die ogen
Volgens mij liegt ze dat ze barst.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Hahaha, Billy heeft het zelf gedaan en dat ze het er nu uit moet halen....
Volgens Baldr stond er eerst iets anders in de mail.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:54 schreef freaky40 het volgende:
Linda die altijd behulpzaam is blijft lekker staan waar ze staat......quote:Op woensdag 4 april 2018 12:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Hahaha, Billy heeft het zelf gedaan en dat ze het er nu uit moet halen.... Grenzeloos.
Dat zou ik ook denken.... Het gebeurt niet vaak, dat je een Utopiaan geld uit zijn zak kan trekken.. Normaal doen zij datquote:Op woensdag 4 april 2018 12:54 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Dat ding is idd aan de grote kant.
Het begint een beetje op en showtje te lijken.
Ach. Die gasten denken.... Als het maar schuift
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:54 schreef freaky40 het volgende:
linda heeft toch niks met die bootquote:Op woensdag 4 april 2018 12:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Linda die altijd behulpzaam is blijft lekker staan waar ze staat......
Blijkbaar stond er niet in de mail, dat de 'stoffering' er ook uit moest. Ze moeten al het houtwerk eruit slopen.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:56 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]![]()
![]()
Een fucking dure kraan laten komen en dan die kraan laten wachten totdat die troep uit de boot gehaald is. Doe dat dan verdomme de dag ervoor.
Hoe dom kun je zijn.
Dat zaad is er ook in gekomen... hadden ze ook geen masker opquote:Op woensdag 4 april 2018 12:58 schreef Bumfuzzle het volgende:
Gadverdamme, ze halen gewoon die zaad/schimmel doeken zonder beschermende kleding of maskers uit die boot.![]()
![]()
Die is er misschien nog nooit in geweest ook. Heerlijk, en Bas die nu als enige man helpt.....echt heerlijk......hij die ook nooit helpt......quote:
O moeten ze dat nu dan allemaal nog doen/ Het is ook wat altijd.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Blijkbaar stond er niet in de mail, dat de 'stoffering' er ook uit moest. Ze moeten al het houtwerk eruit slopen.
Maar ach vooruitdenken en/of doen heb ik ze nog nooit op kunnen betrappen.
Ze hadden daar mooie fragmenten van kunnen maken voor TV.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:56 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]![]()
![]()
Een fucking dure kraan laten komen en dan die kraan laten wachten totdat die troep uit de boot gehaald is. Doe dat dan verdomme de dag ervoor.
Hoe dom kun je zijn.
Scheelt dat het hun eigen zaad en schimmel is.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:58 schreef Bumfuzzle het volgende:
Gadverdamme, ze halen gewoon die zaad/schimmel doeken zonder beschermende kleding of maskers uit die boot.![]()
![]()
BAldr zegt net ook , ze zijn ook nooit behulpzaam naar mij te geweest dus ga nu ook niet helpen.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die is er misschien nog nooit in geweest ook. Heerlijk, en Bas die nu als enige man helpt.....echt heerlijk......hij die ook nooit helpt......
Hoop echt de rest niet mee gaat helpen.....
Die zusjes dachten we krijgen we hulluuuupppp hoeven dat echt niet alleen te doehunnnn hooeeurrrr.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Blijkbaar stond er niet in de mail, dat de 'stoffering' er ook uit moest. Ze moeten al het houtwerk eruit slopen.
Maar ach vooruitdenken en/of doen heb ik ze nog nooit op kunnen betrappen.
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:59 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ze hadden daar mooie fragmenten van kunnen maken voor TV.
De boot leeghalen en de cos speculeren wat er komen gaat.
Maar zoals geschreven. De camera's waren er misschien al uitgehaald.
Die doet er alles aan om in beeld te komen.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die is er misschien nog nooit in geweest ook. Heerlijk, en Bas die nu als enige man helpt.....echt heerlijk......hij die ook nooit helpt......
Hoop echt de rest niet mee gaat helpen.....
Lijkt mij demi haar taak.... was haar boot. Maar die zie ik dat niet alleen doen, het schuift ook niks¤¤quote:Op woensdag 4 april 2018 13:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Die zooi blijft vast liggen.
Ik hoorde het ookquote:Op woensdag 4 april 2018 13:00 schreef DKUp het volgende:
Ballie is niet zo van het toekijken naar werkende mensen![]()
![]()
Hij heeft er nu weinig moeite mee met “deze mensen”
Ik schrok,had niet door dat het een gifje was.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:02 schreef Dotteke het volgende:
Wat kijkt ze weer vrolijk
[ afbeelding ]
Vindt haar daar gewoon staren......of ik zie het niet meer.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het is geen Beau die de hele dag als de plaaggeest rond looptquote:Op woensdag 4 april 2018 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar om nu die spullen er pas uit te halen slaat echt alles.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]werd al gezegd eerder, dat ze er al uit waren.
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het is geen Beau die de hele dag als de plaaggeest rond loopt
Weer eens wat anders dan een fake glimlach.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk: NIEMAND ( misschien Ivan)quote:Op woensdag 4 april 2018 13:04 schreef Hagenesie het volgende:
Benieuwd wie de rotzooi gaat opruimen.
Denk Ivan.........ben verbaast dat hij er nog niet bij is......niet dat het hoeft van mij hoor.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:04 schreef Hagenesie het volgende:
Benieuwd wie de rotzooi gaat opruimen.
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het is geen Beau die de hele dag als de plaaggeest rond loopt
Zijn zeen boormachine aan het slopen?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Teveel mensen daar in de boor schiet ook niet op
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Da's balen, geen nieuwe boot halen
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik schrok,had niet door dat het een gifje was.
Jahh en "ik heb een rokje aan" roepen.. die had echt niet op werken gerekendquote:Op woensdag 4 april 2018 13:09 schreef Bumfuzzle het volgende:
Demi moet zo die ladder af... Bas staat beneden met de camera![]()
Die kan daar toch niets doen.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:10 schreef cobain1994 het volgende:
The lone ranger staat op de uitkijk.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |