Ben je nog mad?quote:
Tettenquote:
Tetten.quote:
zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:04 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
En voorbij is de rust..
In de regel wel.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ze meestal als paar komen.
Zeker weten. Helaas verpest de zwaartekracht ze na een paar jaarquote:Op woensdag 4 april 2018 11:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ze meestal als paar komen.
haha gewoon drukkere week als normaalquote:Op woensdag 4 april 2018 11:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gaat eens achter de punten aan, zo is het niet leuk voor de rest.
Dan moet je maar niet naar België gaan.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
haha gewoon drukkere week als normaal
Op de middelbare zat er een Deborah bij me in de klas.quote:
bij mij ook, heb ik alle hoeken van mijn slaapkamer laten zienquote:Op woensdag 4 april 2018 11:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op de middelbare zat er een Deborah bij me in de klas.
Had ik ook moeten doen maar was een heel lief naïef trutje en dat vond ik zielug.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
bij mij ook, heb ik alle hoeken van mijn slaapkamer laten zien
Die vragen er juist omquote:Op woensdag 4 april 2018 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen maar was een heel lief naïef trutje en dat vond ik zielug.
even doorzetten anders zijn het er straks 2quote:Op woensdag 4 april 2018 11:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Redelijk, moet een week werk inhalen![]()
Maar heb niet zoveel zin
Was echt zo'n verlegen popje, als ik die met één vinger had aangeraakt was ze denk ik onze bruiloft al gaan plannen...quote:
KLopt. heb ik ook al eens aan gedacht.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
er zijn mensen die naar warme landen emigreren.
lolquote:Op woensdag 4 april 2018 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was echt zo'n verlegen popje, als ik die met één vinger had aangeraakt was ze denk ik onze bruiloft al gaan plannen...
leuk daarquote:Op woensdag 4 april 2018 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
dus we gaan maar naar je ouders in zoute landen
Is het weer aan het instorten ja?quote:
ik dacht een leuk weekend gehad te hebben was ik gisteren net thuis kreeg ik telefoon met wat ik allemaal fout had gedaan.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik was ook rijk tot ik mijn chick ontmoette
lol. Is het zo erg?quote:Op woensdag 4 april 2018 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik dacht een leuk weekend gehad te hebben was ik gisteren net thuis kreeg ik telefoon met wat ik allemaal fout had gedaan.
Vrouwen....quote:Op woensdag 4 april 2018 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik dacht een leuk weekend gehad te hebben was ik gisteren net thuis kreeg ik telefoon met wat ik allemaal fout had gedaan.
Jepquote:
auwquote:Op woensdag 4 april 2018 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep
Wel nog 4x m'n inleg van jaren terug, maar ik zit op 30% van wat het ooit was.
het negatieve uitvergroten en het postieve te niet doen.quote:
Dumpen die meid. Wordt nooit meer iets.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
het negatieve uitvergroten en het postieve te niet doen.
meteen dumpenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
het negatieve uitvergroten en het postieve te niet doen.
Klinkt niet als een premiumvrouw....quote:Op woensdag 4 april 2018 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gewoon via Facebook openbaar. Meteen die pikante foto die je nog hebt van haar erbij.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk:
op de app: HET IS OVER TUSSEN ONS !
Dat is zo, maar ik zou wel even heel duidelijk maken dat het zo niet werkt.quote:
Dat kan ook. weet je direct zeker dat ze nooit meer met jou belt maar wel de politie. Krijg je ineens een paar maanden echte rust.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon via Facebook openbaar. Meteen die pikante foto die je nog hebt van haar erbij.
Hij ging toch niet voor de titel dit seizoen.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat kan ook. weet je direct zeker dat ze nooit meer met jou belt maar wel de politie. Krijg je ineens een paar maanden echte rust.
Maar stiekem toch al 5e staan. Ik voel de hete adem in mijn nek.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij ging toch niet voor de titel dit seizoen.
Goed verhaalquote:Op woensdag 4 april 2018 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Sow ik het nog behoorlijk vergezocht om te doen wast van het feit dat hij niet met je het ook nog een beetje buiten die bubbel stapt in de eerste plats wat ik in één klap op de vuurpijl een hele grote belangrijke bron van alle andere mening dan de hele dag door het fileleed op de A4 is toch dodelijk saai en veilig op de zaterdag voor het gemak even geheim dat is het toch wat anders liggen en het niet eens meer in een beetje uit de grond in te boren naar dat.
Jij moet Nattekat handelen, Mikey is het probleem niet.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Maar stiekem toch al 5e staan. Ik voel de hete adem in mijn nek.
Hahahaha. Lukt hem niet.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij moet Nattekat handelen, Mikey is het probleem niet.
blockingforteammistaaaagquote:Op woensdag 4 april 2018 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hahahaha. Lukt hem niet.
Powernaps midden in de nacht
Hoop het niet.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vannacht ben je zeker weer heel toevallig wakker?
Okayquote:Op woensdag 4 april 2018 12:39 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
En nu weer aan het werk allemaal.
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Sow ik het nog behoorlijk vergezocht om te doen wast van het feit dat hij niet met je het ook nog een beetje buiten die bubbel stapt in de eerste plats wat ik in één klap op de vuurpijl een hele grote belangrijke bron van alle andere mening dan de hele dag door het fileleed op de A4 is toch dodelijk saai en veilig op de zaterdag voor het gemak even geheim dat is het toch wat anders liggen en het niet eens meer in een beetje uit de grond in te boren naar dat.
Wel die van mistigquote:Op woensdag 4 april 2018 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hebben jullie vandaag de liefde van de Heere al ervaren?
Daarom blok ik u ook nooit bewust uwe Mistaaaaaagheid!quote:
Maar wel onbewust en zoveel mogelijk ?quote:Op woensdag 4 april 2018 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom blok ik u ook nooit bewust uwe Mistaaaaaagheid!
Timing blijft een bitch....quote:Op woensdag 4 april 2018 12:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Maar wel onbewust en zoveel mogelijk ?
Ff voor het nageslacht.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar ik ben wel #teammistaag hoor. Omdat nattekut allemaal loopt te janken.
Nee, alleen pure haat.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar ik ben wel #teammistaag hoor. Omdat nattekut allemaal loopt te janken.
Nattekat doet alleen powernaps.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
moet jij niet een keer slapen?
Waarom denk je dat m1st1g zo veel punten kon scoren net?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
moet jij niet een keer slapen?
Dat houd ik niet bij heurquote:Op woensdag 4 april 2018 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom denk je dat m1st1g zo veel punten kon scoren net?
okay danquote:Op woensdag 4 april 2018 14:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Laat je piemel zien !!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |