quote:Op woensdag 4 april 2018 00:22 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Op je smartphone werkt dat geloof ik niet
Ze beginnen binnenkort in mijn regio. Hoop dat het meevalt.quote:Op woensdag 4 april 2018 09:26 schreef VarkensHart het volgende:
Twee weken picnic geprobeerd. Wat een bagger. Fruit en groentes zijn slecht en weinig smaak, weinig keus,echt een afrader
Ik raad jumbo zelf ophalen aan. Bestelling in app zetten, kun je nog wijzigen en wordt voor je verzameld en je haalt.het af voor een paar euro. Ideaal en prima kwaliteitquote:Op woensdag 4 april 2018 09:38 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ze beginnen binnenkort in mijn regio. Hoop dat het meevalt.
Hoe oud ben jij dat jij weet wat een SRV man is?quote:Op woensdag 4 april 2018 09:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
De SRV man is weer terug. Die wagentjes zijn heel irritant. Ik gebruik t niet.
Hij komt nog steeds bij m’n oma langs.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dat jij weet wat een SRV man is?
Daar zit mij te veel vertraging in. Vandaag bestellen en dan pas overmorgen op kunnen halen.quote:Op woensdag 4 april 2018 10:41 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ik raad jumbo zelf ophalen aan. Bestelling in app zetten, kun je nog wijzigen en wordt voor je verzameld en je haalt.het af voor een paar euro. Ideaal en prima kwaliteit
Ik woonde 10 jaar terug ergens als kraakwacht. Daar kwam nog een SRV wagen. Hoorde bij een piepklein buurtsupertje. Ideaal als je katerig wakker wordt en dat ding staat voor je deur. Je mocht ook tot middernacht aankloppen bij het winkeltje als je wat nodig had.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dat jij weet wat een SRV man is?
Dus hij doet jou en je oma? Heb je ook wel eens een triootje met hen?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij komt nog steeds bij m’n oma langs.
Maar ik weet ook veel van oude mensen
quote:Op woensdag 4 april 2018 11:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus hij doet jou en je oma? Heb je ook wel eens een triootje met hen?
Waarom niet? Dat is toch heel normaal tegenwoordig?quote:
Jumbo is de volgende dag ophalen hoor. En een meer dan prima app met vele opties. Super makkelijkquote:Op woensdag 4 april 2018 11:24 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Daar zit mij te veel vertraging in. Vandaag bestellen en dan pas overmorgen op kunnen halen.
Ik zie wel hoe het voor mij werkt, ken genoeg mensen die het goed bevalt (en ook genoeg die het niets vinden).
Ja alleen veel te duur. Picnic is veel goedkoper. Jammer dat het een eeuwigheid duurt voor ze eens nieuwe steden/dorpen aanboren. Dat moet echt veel en veel sneller.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:40 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Jumbo is de volgende dag ophalen hoor. En een meer dan prima app met vele opties. Super makkelijk
Dat prijsverschil merk je straks wel aan de kwaliteitquote:Op woensdag 4 april 2018 12:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja alleen veel te duur. Picnic is veel goedkoper. Jammer dat het een eeuwigheid duurt voor ze eens nieuwe steden/dorpen aanboren. Dat moet echt veel en veel sneller.
Je weet dat Picnic enkel A-merken levert? Zoals Calve, Cola etc? Hebben geen huismerken.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:42 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Dat prijsverschil merk je straks wel aan de kwaliteit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |