FOK!quote:
Maar toch kan je jezelf soms afvragen waarom zulk dom volk het voor elkaar krijgt om zoveel geld te verdienen. Maarja zodra je dan kijkt naar de viewers van deze jongens begrijp je het ook wel weer.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:51 schreef DD_Kong het volgende:
Dat is het probleem met youtube en al die sociale media.
Je vergelijkt je niet meer met buurman piet en klaas maar met al die figuren zoals Enzo Knol en Boef. Doordat je die figuren overal ziet, lijkt het alsof iedereen van die leeftijd maar gigantisch veel geld aan het verdienen is
Een helpende gedachte is voor mij dat het vaak gewoon een kwestie was van op de juiste plaats op de juiste plek zijn. Enzo Knol was toevallig één van de eerste vloggers. Als hij nu nog zou beginnen, zou hij nooit meer zo ver komen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:58 schreef ITrade het volgende:
[..]
Maar toch kan je jezelf soms afvragen waarom zulk dom volk het voor elkaar krijgt om zoveel geld te verdienen. Maarja zodra je dan kijkt naar de viewers van deze jongens begrijp je het ook wel weer.
Ja, net doen alsof.. Maar los dan wel ff mijn hypotheek af tijdens dat 'net echt' doen.quote:
oke gedaanquote:Op woensdag 4 april 2018 00:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, net doen alsof.. Maar los dan wel ff mijn hypotheek af tijdens dat 'net echt' doen.
En terecht dat die hovenier en vloerenlegger meer pakken !quote:Op woensdag 4 april 2018 00:09 schreef DD_Kong het volgende:
[..]
Een helpende gedachte is voor mij dat het vaak gewoon een kwestie was van op de juiste plaats op de juiste plek zijn. Enzo Knol was toevallig één van de eerste vloggers. Als hij nu nog zou beginnen, zou hij nooit meer zo ver komen.
Daarnaast moeten we ook gewoon gaan accepteren dat de maatschappij niet langer zodanig is ingericht dat het uitgangspunt is : Hoe hoger je opleiding, hoe meer je gaat verdienen.
Veel mensen met een hoveniers-eenmanszaakje of een beetje vloerenlegger pakt meer dan de meeste mensen die momenteel hbo/universitair afstuderen. Daar zijn er gewoon veel te veel van
Dit is correct, ik zit ook op fok en ben ook niet rijk namelijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:39 schreef BlauweHoofd het volgende:
de enige factor die ik kan bedenken is dat zij niet op fok! zitten maar ik wel
Dank je wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |