Victor Reinierquote:
Hoi Doublepain.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:34 schreef Doublepain het volgende:
FOK! VBL heeft dus 2 extra mods en geen ervan is aanwezig
Sked is er wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Sked is erquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Zipportal heeft een vrijbrief om dit soort posts te maken als het goed is.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
De mods zijn ook alweer verdwenen zeker.
Om daar te cruisen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Pokemon is zeer kinderachtig. Wie gaat er dit weekend met mij naar Kijkduin?
Daar hebben ze alles afgesloten heb ik gelezen van Haags.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Pokemon is zeer kinderachtig. Wie gaat er dit weekend met mij naar Kijkduin?
sowquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Niet dat Sked ook maar 1 post van toegevoegde waarde heeft gepost, maar oké.
MODS!quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ben er weerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Sow dan.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
VBL is niet compleet zonder de memes die Zipportal uit zijn mouwen schudt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zipportal heeft een vrijbrief om dit soort posts te maken als het goed is.
Heb je de goal al gezien?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ben er weerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Bijzonder.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zipportal heeft een vrijbrief om dit soort posts te maken als het goed is.
Ik vraag me af wanneer Arie Boomsma met een programma komt dat 'ie met jonge homo's meegaat op Grindrdates..quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet wel, Beffie. Grindr durf ik niet meer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 21:32:56100% - Isco (35 passes) is the only player with a 100 percent passing accuracy in the first half of Juventus v Real Madrid. Wizard. https://t.co/TLEDjQMOZY reageer retweet
ja goallllllllllllllllllllllllllllquote:
Op naar de muur van Jesse Mussertquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik keur hem goed. Dit plaatje hangt in zijn penthouse.
Het maakt mij verder geen reet uit hoor, heb er smakelijk om gelachen Caland. Ik lig er niet wakker van. In before ....quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij toevallig familie van stabiel?
Arno Vermeulenquote:
Johan Cruijff zou zeggen: Huhquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je de bal plaatst waar de keeper niet is scoor je. Gewoon prima geraakt en Navas redt prachtig.
Ronald de Boer
Ik luister liever naar KieftGodquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:40 schreef MTheBassman het volgende:
Sinds wanneer mag Fraser CL analyseren?
en waarom zou die dat niet mogenquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:40 schreef MTheBassman het volgende:
Sinds wanneer mag Fraser CL analyseren?
Weet je wie er ook niet wakker van ligt?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het maakt mij verder geen reet uit hoor, heb er smakelijk om gelachen Caland. Ik lig er niet wakker van. In before ....
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik luister liever naar KieftGod
Al zit hij weer aan de drank volgens Hornbach
volgens mij ben jij 48 uur aan de drankquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hallo.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
De mods zijn ook alweer verdwenen zeker.
Daar zal Wim Kieft vast wel moe van worden.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aldus de fan van twee Nederlandse clubs. Ga even heel gauw terug de keuken in.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Bij jou is het niet eens duidelijk waar je aan zit Klaas, maar het moet haast wel goed spul zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
volgens mij ben jij 48 uur aan de drank
schoten gevuurdquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Aldus de fan van twee Nederlandse clubs. Ga even heel gauw terug de keuken in.
Eens jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:42 schreef DeadWorld het volgende:
Die bal van Kroos had er wel in gemogen.
Die commentator is wel anti real elke keer schreeuwen als Juventus een kans heeft.
het enige wat ik gebruik is waterquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij jou is het niet eens duidelijk waar je aan zit Klaas, maar het moet haast wel goed spul zijn.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had bronnen die hem bezopen in Amsterdam hadden zien slenteren.
Ach, moet kunnenquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat je begeleider er stiekem wel eens wat anders in gooit als je even niet kijkt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het enige wat ik gebruik is water
Gedestilleerd, ja..quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het enige wat ik gebruik is water
bezopen terwijl hij cokeverslaafd isquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeien.Hij is ook niet tot lastquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind dat als je één van de slechtste moderators in de geschiedenis van vbl bent geweest je wijselijk je mond moet houden jojoortjequote:Op dinsdag 3 april 2018 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom speel je zo op de man? Laat je niet kisten Klaas.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat je begeleider er stiekem wel eens wat anders in gooit als je even niet kijkt.
ik heb geen begeleider .....ik heb heel wat mensen onder me....dat welquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat je begeleider er stiekem wel eens wat anders in gooit als je even niet kijkt.
Onlogisch zegt toch ook niks.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat als je één van de slechtste moderators in de geschiedenis van vbl bent geweest je wijselijk je mond moet houden jojoortje
Naiseeee, ga je hem waterboarden?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
wat vinden jullie van viese matennaaiers
[..]
ik heb geen begeleider .....ik heb heel wat mensen onder me....dat wel
en ze doen allemaal wat ik zeg
en dat ga jij zo ook doen zuiplap
sow boem koekoekquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat als je één van de slechtste moderators in de geschiedenis van vbl bent geweest je wijselijk je mond moet houden jojoortje
One flew over the cucos's nestquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb geen begeleider .....ik heb heel wat mensen onder me....dat wel
en ze doen allemaal wat ik zeg
en dat ga jij zo ook doen zuiplap
verzuipen is een beter woordquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naiseeee, ga je hem waterboarden?
goede filmquote:
Dat kan altijd nog toch? Laat hem eerst goed voelen wie er de baas is en wie vooral niet met zijn stoere online posts tegen jou.quote:
Zijn broer varieert het wel goed met zijn eh eh eh ehquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:47 schreef DeadWorld het volgende:
Het enige wat De Boer te melden heeft is.
Hé-Hé-Hë-Hë !!
Je moeder komt niet verder dan oooh-ooooh-auw-auw-ooohh..quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:47 schreef DeadWorld het volgende:
Hé-Hé-Hë-Hë !!
Hey het maandelijkse keukengrapje. Leukquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Aldus de fan van twee Nederlandse clubs. Ga even heel gauw terug de keuken in.
he?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:47 schreef DeadWorld het volgende:
Hé-Hé-Hë-Hë !!
the FUCKquote:
Prima mod hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Boeien.Hij is ook niet tot last
Mods krijgen 8,4/10 van mij tot nu toe
Die kandelaar vind ik eigenlijk best tof gedaan. Er zijn echt veel ergere designs. Google maar eens op Stunfisk.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Na de kandelaar weer een nieuw dieptepunt
Ik pakte Sked alleen maar terug Caland. Je weet toch dat ik een vriendelijk persoon ben.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heeft mijn moeder hier mee te maken? He?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je moeder komt niet verder dan oooh-ooooh-auw-auw-ooohh..
*googelt stunfisk*quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kandelaar vind ik eigenlijk best tof gedaan. Er zijn echt veel ergere designs. Google maar eens op Stunfisk.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik pakte Sked alleen maar terug Caland. Je weet toch dat ik een vriendelijk persoon ben.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je moeder komt niet verder dan oooh-ooooh-auw-auw-ooohh..
Ik heb net twee runderburgers met een bonenschotel en aardappels op.. Ik heb vanavond 40 km gefietst..quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb knäckebröd met brie en kippige pitsalade
Ik ga Nibbits eten #kanjerdikquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat weet ik niet maar het klinkt niet best.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:49 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Wat heeft mijn moeder hier mee te maken? He?
ja al bijna 2 koters hahaquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
Heb niet voor niets een FOKAWARD gewonnen.
Mew 151 niet kenen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe of zo? Ik ken alleen de eerste 150.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kandelaar vind ik eigenlijk best tof gedaan. Er zijn echt veel ergere designs. Google maar eens op Stunfisk.
Genot.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Sked op 03-04-2018 21:50 (Even normaal doen) ]
jij heb helemaal niet zoveel gelukquote:
De kip was een voorgerechtje?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb net twee runderburgers met een bonenschotel en aardappels op.. Ik heb vanavond 40 km gefietst..
Ik twijfel of ik zo brie,pindakaas of speculoos neemquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
is dat een naaktkarperquote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb net twee runderburgers met een bonenschotel en aardappels op.. Ik heb vanavond 40 km gefietst..
Je bent net mod, lolquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:51 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ik heb er even geen kracht meer voor.
wijffiequote:Op dinsdag 3 april 2018 21:51 schreef Klummie het volgende:
[..]
Miet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:51 schreef Klummie het volgende:
[..]
die eendenkop van jouquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat is erger? Vaak zwanger of altijd dik?
Dat is meer een Bruxishquote:
ja echt werken ken jij nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooi je nagaan hoe slopend dat is Dp.
Oké Drizzt..quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou je dit voortaan wel even kunnen doorgeven zodat ik de administratie kan aanpassen.
Wat krijg je als je Muk omdraait?quote:
Doe maar allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik zo brie,pindakaas of speculoos neem
Op dit soort momenten besef ik hoe rijk ik ben vergeleken met de rest van de wereld
Die was wel erg niet creatief jaquote:
Een verslaafde wobefettquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MewTwo is 150.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
151 was MewTwo toch? Of was dat 152?
Mijn oma heeft 13 kinderen gebaard en kwam in een gekkenhuisquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
150 Mewtwo, 151 Mew (dacht ik)quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
151 was MewTwo toch? Of was dat 152?
Nu nog één keer in de week een kleintje Snickers..quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je toch al? Ik hoorde dat er wel van alles inpaste bij jou
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
vandaar dat je zo dom bentquote:
Die heeft een hoop leed veroorzaakt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn oma heeft 13 kinderen gebaard en kwam in een gekkenhuis
Dan liever dik
Wobbufet was een baasquote:
Moet jij weten..quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Druppel, emmer. Jullie hebben aan Befbekje te danken dat ik hier niet meer post.
vieze handenquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat krijg je als je Muk omdraait?
De kip was eerder dan het ei.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:54 schreef Coco. het volgende:
Guus' vader was een gans en zijn moeder een eend. Guus zelf is een gans.
wat
Uitstekendquote:
Jojoortje is en vaak zwanger en werkt in het onderwijsquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zit vaker thuis met je zwanger zijn
en dan willen vrouwen nog meer salaris ook
Beetje jammer dat die altijd als een lulletje werd neergezet. Zwaar onderschatquote:
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:54 schreef Coco. het volgende:
wat
Beter woonde ik in Noorwegen. Daar is het pas relaxed.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zit vaker thuis met je zwanger zijn
en dan willen vrouwen nog meer salaris ook
Zal wel opgesloten door Erdogan zijn op dit punt.quote:
Kan je alleen niet zuipenquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Beter woonde ik in Noorwegen. Daar is het pas relaxed.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Jojoortje is en vaak zwanger en werkt in het onderwijs
Dan heb je zo ongeveer je hele leven vakantie
Dan ga..quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
GOOSED.comquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:54 schreef Coco. het volgende:
wat
Real wintquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:55 schreef Slobeend het volgende:
Is er niemand die met mij voetbalinhoudelijk over de wedstrijd wil praten? #dtv
nog een leuke danquote:
Alles beter dan Ponkemon rotzooi.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:55 schreef Slobeend het volgende:
Is er niemand die met mij voetbalinhoudelikk over de wedstrijd wil praten? #dtv
Dat zou voor iedereen beter zijn geweest jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Succes met je bankrekening.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stijn wordt node gemist.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:55 schreef Slobeend het volgende:
2 gratis kills als je slim speelt en je tegenstander niet zo slim is bohhquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die altijd als een lulletje werd neergezet. Zwaar onderschat
Niet voor niets dat ie ooit geband was in toernooienquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die altijd als een lulletje werd neergezet. Zwaar onderschat
Wordt toch volgespamd door de andere berichtenquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:55 schreef Slobeend het volgende:
Wordt er gevoetbald?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:55 schreef Slobeend het volgende:
Destiny bondgodenquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
2 gratis kills als je slim speelt en je tegenstander niet zo slim is bohh
Shadow TagGENOTquote:
Dat laatste lijkt me niet normaal vermoeiend, bij alles wat je doet jack van gelder imiteren.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nog een leuke dan
[ afbeelding ]
altijd geinig als je DS voor de zoveelste keer gestolen wordtquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet voor niets dat ie ooit geband was in toernooien
doctorandusquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wisten jullie dat Chiellini econoom is?
Maar in Noorwegen hebben ze wel een veertig punten hoger liggend gemiddeld IQ dan in Twente..quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat ik Tukkerland dan moet verlaten.
Del Piero bijna een vrachtwagenchauffeurquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
nou nou nouquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:57 schreef JanCees het volgende:
Flut commentator
Schreeuwen voor halve kansen
sowquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:57 schreef JanCees het volgende:
Flut commentator
Schreeuwen voor halve kansen
fortuin ligt onder het grasquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het fortuin zit niet bij Real Madrid vanavond?
flamini een biochemicusquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weet je welke oud voetballer ook goed achter het stuur wasquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Del Piero bijna een vrachtwagenchauffeur
Die commentator was zeker ooit perschef bij ADO?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
De Veronica commentator dacht dat het een doelpunt was maar dan wel voor Real Madrid
Ronald van der Geer? Of is dat een andere lul.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die commentator was zeker ooit perschef bij ADO?
Arnautovicquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet je welke oud voetballer ook goed achter het stuur was
Jonathan Reisquote:
gast kap eens met dat framenquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
Er zit iemand in Volendam snuivend voor zijn TV te schreeuwen.
Jij zou geen tyfusplaatjes posten vanavond trouwens, waar is het misgegaan en maakt dit het banwaardig?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die commentator was zeker ooit perschef bij ADO?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ik heb mijn belofte gebrokenquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zou geen tyfusplaatjes posten vanavond trouwens, waar is het misgegaan en maakt dit het banwaardig?
quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet hoe dat gaat met Madridquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:00 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg altijd alleen maar porno linkjes in mijn DM van een niet nader te noemen FC Twente supporter.quote:
Haha jij mag Mexi volgens mij echt nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zou geen tyfusplaatjes posten vanavond trouwens, waar is het misgegaan en maakt dit het banwaardig?
Tegen dortmund nog vgmquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
Staat Arjen überhaupt nog wel eens basis dit seizoen?
soms wel soms nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
Nee hoor. Maar sinds zijn heiligeboontjes act in feedback een tijd terug moet ik hem wel hard aanpakken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Haha jij mag Mexi volgens mij echt niet
(Of ik trap in je act)
Eind seizoen zal besproken worden of die nog langer bij Bayern blijft, ben benieuwd wat er uit gaat komen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
moet je doenquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah ok. Kijk eigenlijk nooit meer Duits voetbal.
Wordt wel een mooi potjequote:Op dinsdag 3 april 2018 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet je doen
dortmund - stuttgart
dortmund in crisis
stuttgart met gomez in vorm
Gaat Gomez mee naar het WK, denk je?quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet je doen
dortmund - stuttgart
dortmund in crisis
Als hij deze vorm nog 2 potjes doortrekt jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Gaat Gomez mee naar het WK, denk je?
Zal hem even meepakkenquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet je doen
dortmund - stuttgart
dortmund in crisis
Werner gaat sowieso wel toch?quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als hij deze vorm nog 2 potjes doortrekt ja
Jij pakt mij al jaren hard aan.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar sinds zijn heiligeboontjes act in feedback een tijd terug moet ik hem wel hard aanpakken.
Moderator op fok zijn![]()
En dat terwijl ze een wereldploeg zijn volgens bianconeriquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Juventus kan echt helemaal niks forceren. Wat een drama aanvalspel.
Ze zijn tot dit weekend ongeslagen geweest onder de nieuwe coach maar het voetbal is verre van sprankelend.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal hem even meepakkenBosz out heeft daar ook nog niks geholpen dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |