is dan ook daardoorquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
febo is n prima naam. Al moet ik om een of andere reden aan frikandellen denken
ja, zag ik ook. Vrees wel dat er gênant weinig mensen zullen zijnquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dacht trouwens dat Nobel een klein kutzaaltje was, maar is nog best groot zo te zien
Die kans is wel aanwezig jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja, zag ik ook. Vrees wel dat er gênant weinig mensen zullen zijn
vaker bij deze artiesten gezien, helaas... We zullen zien. Ik heb sws 'n leuke dag en Seán hoi zeggen en supporten is altijd leuk!quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van mij niet gepast om te zeggen, maar ik ook![]()
Elke (werk)dag, door de weilandenquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon heerlijk weer kunnen fietsen![]()
Hoe vaak ik al niet in een zaaltje heb gestaan met 5 man en een paardenkopquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vaker bij deze artiesten gezien, helaas... We zullen zien. Ik heb sws 'n leuke dag en Seán hoi zeggen en supporten is altijd leuk!
ja, echt he.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe vaak ik al niet in een zaaltje heb gestaan met 5 man en een paardenkop![]()
En dan een jaar later zie je diezelfde artiest op een festival voor minstens 500 man
Toen ik die van mij verzon stond ik er ook niet bij stil dat ik niet voor eeuwig een Budapestenaar zou zijnquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaja, ik heb niet nagedacht over mijn nickname
Daar wilde ik vorig jaar naartoe, maarja had net al een vakantie gehad, en tickets naar IJsland zijn ook niet goedkoop, plus overnachtingen etc... mehquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja, echt he.
Ben ik ook wel benieuwd naar op Iceland Airwaves in November, menig grote band heeft daar gestaan voor hun doorbraak, hopelijk ontdek ik er wat nieuwe pareltjes.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:50 schreef Faxie het volgende:
Iemand bij museum voor Volkenkunde geweest toevallig?
Hahaha, dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik die van mij verzon stond ik er ook niet bij stil dat ik niet voor eeuwig een Budapestenaar zou zijn
klopt, staat al jaren op m'n lijstje maar altijd pas concreet aan het kijken als alles heel duur was, nu was ik er vroeg bij.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar wilde ik vorig jaar naartoe, maarja had net al een vakantie gehad, en tickets naar IJsland zijn ook niet goedkoop, plus overnachtingen etc... meh
Moet je het perse verkleinen dan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Childje of the Stars klinkt ook niet
Hoeveel ben je kwijt dan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
klopt, staat al jaren op m'n lijstje maar altijd pas concreet aan het kijken als alles heel duur was, nu was ik er vroeg bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |