just for tonight genotquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis wel de tijden dat Nederland met fris aanvallend voetbal wedstrijden kon winnen.
2008GENOT
Maniche, Petit, Figo, Ricardo, Nuno Valente, van Bommel, Sneijder, Raffie, Costinha 2x geel, Deco 2x geel, Boulahrouz 2x geel en Gio 2x geelquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verlicht ons.
Die keek ik ook wel eens maar tegenwoordig is ie weg![]()
![]()
Zou wel echt een heerlijke plot twist zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:19 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Weer eens een andere ploeg in de halve finales mag wel.
Waren vooral heerlijke countersquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis wel de tijden dat Nederland met fris aanvallend voetbal wedstrijden kon winnen.
2008GENOT
Meest overschatte oranje ooitgodquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
2008GENOT
Die 8-3 toenquote:
oke.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:20 schreef Doublepain het volgende:
BOEF STOPT MET SNAPCHAT
even tussendoor
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maniche, Petit, Figo, Ricardo, Nuno Valente, van Bommel, Sneijder, Raffie, Costinha 2x geel, Deco 2x geel, Boulahrouz 2x geel en Gio 2x geel
zie liever een affiche tussen real - bayern ipv real - sevillaquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:19 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Weer eens een andere ploeg in de halve finales mag wel.
Was een snelle fapquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:20 schreef Doublepain het volgende:
BOEF STOPT MET SNAPCHAT
even tussendoor
Als ie nu ook nog stopt met ademen is het helemaal mooi.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:20 schreef Doublepain het volgende:
BOEF STOPT MET SNAPCHAT
even tussendoor
Dat zeker, hadden dikke mazzel tegen Frankrijk toen maar tegen Italië wel een heerlijke pot.quote:
Ze doen leuk mee maar horen hier gewoon niet te staan.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:20 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind Juve best aardig spelen, maar ze moeten zichzelf alleen ff BELONEN
Frankrijk was ook wel heerlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeker, hadden dikke mazzel tegen Frankrijk toen maar tegen Italië wel een heerlijke pot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |