SPOILER: Hall of FameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plompzakker was de grote winnaar van vorige topic nr 72en won tevens de laatste foto. Wij wachten vol spanning op zijn nieuwe bijdrage
[ Bericht 0% gewijzigd door marcel.de op 04-04-2018 08:08:50 ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
2quote:Op woensdag 4 april 2018 22:25 schreef SpiekerJozef het volgende:
Kinderboerderij Tjernobyl beloofd een stralende dag wanneer je ook maar komt.
3quote:Op woensdag 4 april 2018 14:14 schreef ToT het volgende:
Merkel succesvol gekloond; een varken met 2 gezichten.
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:26 schreef BB-King het volgende:
Biggetje werd bij de geboorte al een vreemde snuiter gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang duurt zo’n wedstrijd hier eigenlijk normaal?quote:
Tussen een paar dagen en soms een week. Hangt van de plaatjes poster af.quote:Op maandag 9 april 2018 21:51 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Hoelang duurt zo’n wedstrijd hier eigenlijk normaal?
quote:Op maandag 9 april 2018 13:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
nadat zij vertrok, heeft men nooit meer iets van dit paaltje vernomen.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:29 schreef Plompzakker het volgende:
illusioniste in opleiding werkt aan illusie waarbij ze een lantaarnpaal op een kleiner paaltje doet laten lijken
quote:Op maandag 9 april 2018 17:29 schreef ToT het volgende:
Anouk heeft zo veel pijnlijk grote lullen gehad dat zelfs FOK!kers met hun 30cm haar niet meer kunnen plezieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stand:
sjoemie1985 4 (+4)
SpiekerJozef: 4
ToT: 3 (+1)
Plompzakker 2 (+2)
BB-King: 1Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
Ligt ook een beetje aan de hoeveelheid reacties en sorry maar het was druk vandaag.quote:Op maandag 9 april 2018 21:51 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Hoelang duurt zo’n wedstrijd hier eigenlijk normaal?
2.quote:Op dinsdag 10 april 2018 13:09 schreef SpiekerJozef het volgende:
motorrijders groeten elkaar altijd het zelfde, ook zonder motor!
3.quote:Op woensdag 11 april 2018 15:46 schreef devzero het volgende:
Stoel van de keizer best verkochte item bij Leen Bakker
Stand:quote:Op donderdag 12 april 2018 21:10 schreef Mubassie het volgende:
Charlie S(c)heen vroeger aan karate te doen.
2#quote:Op zaterdag 14 april 2018 08:08 schreef marcel.de het volgende:
Het blijft een misselijkmakend gezicht; Lig je net te relaxen op je vakantiebestemming, spoelt er weer zo'n bootvluchteling aan.
3#quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:46 schreef ToT het volgende:
Black Panther moet toch eens ophouden met zijn luipaarden-eetverslaving; zijn vibranium pak past onderhand niet echt meer.
Stand:quote:Op zondag 15 april 2018 08:27 schreef iamredleader het volgende:
Vrijwilligers Greenpeace hebben geen zin om deze walvis naar het strand van Scheveningen te duwen.
2quote:Op maandag 16 april 2018 18:51 schreef NothingHappened het volgende:
Kenny Rogers mateloos populair in Azië na geslaagde transplantatie met Japans schaamhaar
3quote:Op maandag 16 april 2018 20:54 schreef Plompzakker het volgende:
broer gordon blij dat familiereünie er op zit
Zeer komisch, dankjewelquote:Op maandag 16 april 2018 19:15 schreef SpiekerJozef het volgende:
Één avondje zuipen... Weer veertien uur gekort op mijn leven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door ToT op 24-04-2018 16:34:27 ]
Lokquotequote:Op zondag 22 april 2018 19:42 schreef Mubassie het volgende:
Thanks
[ [url=http://r.fod4.com/c=ar16x9/s=w350,pd1/o=80/http://t.fod4.com/t/7f609f66e7/c1280x720_19.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:35 schreef ToT het volgende:
Bonus voor spek en bonen:*vanaf dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet meer editen!![]()
2.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:07 schreef Rob310 het volgende:
Kom op gast. Ik kan hier toch geen leuk onderschrift bij bedenken!
3.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
En is de bingo al gevallen, ik voel nog niks namelijk?
quote:
Ik heb weliswaar geen dm/pm gehad gezienquote:
Oeps je hebt gelijkquote:Op zaterdag 28 april 2018 20:22 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Ik heb weliswaar geen dm/pm gehad gezienmaar zal toch maar een nieuwe foto posten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My 2 points goes to:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My 1 point goes to:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik probeer alvast een beetje in de stemming te komen voor het ESF![]()
Tussenstand:
SpiekerJozef 9
Mubassie 7 (+2)
sjoemie1985 6
iamredleader 5 (+4)
ToT 5
NothingHappened 4
marcel.de 4
Rob310 4
Plompzakker 4
devzero 3
PartyHard 2
Karstman 1 (+1)
Witchybitch 1
BB-King 1
Dm naar de winnaar is onderweg.
[ Bericht 4% gewijzigd door Rob310 op 01-05-2018 20:47:13 (excuus toegevoegd) ]De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...![]()
Ludieke manier gevonden voor het ontharen van de anusstreekvoorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Poes ruikt vis maar ziet hem niet.Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...![]()
Topic gaat meestal niet zo snel vaak wel 1 á 2 dagen over het algemeen.quote:
Maar bij deze mijn inzending: Kat zoekt mosselen op laagwaterI'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
Eens, derhalve een laatste schop, vanmiddag de winnaars!quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
Topic gaat meestal niet zo snel vaak wel 1 á 2 dagen over het algemeen.![]()
Opmerkelijk: Frits (31) slaapt vanavond weer op de bank.Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.![]()
Schokkend jeugd van tegenwoodig bezit maar 5 boeken gemiddeldEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
SM 2.0, in plaats van een zweep een kat om het achterwerk van je slavin te bewerken."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
kat wacht op groen licht om hol te mogen betredenDeze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.![]()
Winnaar!Tweede plaatsquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:26 schreef ToT het volgende:
Poekie stond op het punt te bewijzen dat het inderdaad een kutkat was.Derde plaatsquote:Nieuwe tussenstand:quote:Op donderdag 3 mei 2018 07:49 schreef DaMart het volgende:
Iemand hier houdt er een flinke kater aan over als de kat in de buurt van de poes komt.
SpiekerJozef 9
ToT 9 (+4)
Mubassie 7
sjoemie1985 6
iamredleader 5
Sigaartje 4 (+4)
DaMart 4 (+4)
NothingHappened 4
marcel.de 4
Rob310 4
Plompzakker 4
devzero 3
PartyHard 2
Karstman 1
Witchybitch 1
BB-King 1
En een pm/dm is onderweg naar ToT![]()
![]()
Nieuwe methodiek om baby's te baren blijkt enorm succes.Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.![]()
chick betrapt tijdens kannibalistische handeling in het zwembad.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
Syrische vluchtelingen zo uitgehongerd dat zij bij aankomst op Kreta de eenden uit de vijver grijpen en rauw opeten.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Heb je de Tinder vijver bijna helemaal leeg gevist blijft er waarschijnlijk altijd wel een rare eend in de bijt over!Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...![]()
Demonstratie huwelijksnacht met kip na hete vakantie op de Vesuvius eindigt in barensnood.Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
na de rel om ponypletten, wordt er nu met argusogen naar hele kip atten gekeken.klassieke autist en zolderbewoner![]()
Victoria Beckham dik geworden."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Merkel schaft er weer een
[ Bericht 20% gewijzigd door Plompzakker op 05-05-2018 19:21:48 ]Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.![]()
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees... KIP!Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Nummer 1, Sigaartje met:Nummer 2, SpiekerJozef met:quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:11 schreef Sigaartje het volgende:
Demonstratie huwelijksnacht met kip na hete vakantie op de Vesuvius eindigt in barensnood.Nummer 3, iamredleader met:quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:00 schreef SpiekerJozef het volgende:
Heb je de Tinder vijver bijna helemaal leeg gevist blijft er waarschijnlijk altijd wel een rare eend in de bijt over!Tussenstand:quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:54 schreef iamredleader het volgende:
Whale gives birth to roast chick, cofusing the hell out of all the biologists
SpiekerJozef 11 (+2)
ToT 9
Sigaartje 8 (+4)
Mubassie 7
iamredleader 6 (+1)
sjoemie1985 6
DaMart 4
NothingHappened 4
marcel.de 4
Rob310 4
Plompzakker 4
devzero 3
PartyHard 2
Karstman 1
Witchybitch 1
BB-King 1
De Sigaar krijgt een DM!![]()
![]()
Alleen zie ik dat de vorige ronde alle winnaars +4 hebben gekregen?
Dan zou de stand dit moeten zijn:
SpiekerJozef 11 (+2)
ToT 9
Mubassie 7
Sigaartje 6 (+4)
iamredleader 6 (+1)
sjoemie1985 6
NothingHappened 4
marcel.de 4
Rob310 4
Plompzakker 4
devzero 3
PartyHard 2
DaMart 1
Karstman 1
Witchybitch 1
BB-King 1
Klopt dit zo?![]()
Oh eh, dit overvalt me een beetje, ik win hier nooit. Maar ik ga even op zoek naar een leuke foto.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
Nieuwe, in het teken van de Giro. Veel succes en inspiratie!
Vergeet ik je helemaal te bedanken!quote:Op zondag 6 mei 2018 19:03 schreef ToT het volgende:
Nummer 1, Sigaartje met:
[..]
Nummer 2, SpiekerJozef met:
[..]
Nummer 3, iamredleader met:
[..]
Tussenstand:
SpiekerJozef 11 (+2)
ToT 9
Sigaartje 8 (+4)
Mubassie 7
iamredleader 6 (+1)
sjoemie1985 6
DaMart 4
NothingHappened 4
marcel.de 4
Rob310 4
Plompzakker 4
devzero 3
PartyHard 2
Karstman 1
Witchybitch 1
BB-King 1
De Sigaar krijgt een DM!![]()
Jamie Lannister te fiets ontdekt Sam Tarly die Jon Snow stiekem in een kruiwagen de stad in wil smokkelen.![]()
Ik word altijd zo sombrero van de giroEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |