nooit van mn leven dat ik foto’s van mezelf op fok! Ga zetten ,dan weet iedereen wie ik ben en kan ik niet meer anoniem zeiken op Mn ex of Mn werkquote:
Ja was een goed paasweekend man, ik heb je ex ook nog een paar keer volgeblaft daarna snuif genomen en haar nog een keer gepaald. Verder rustig aan.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:56 schreef jigggy het volgende:
Paasweekend was echt een topweekend ,heb een paar mooie feestjes gehad ,ben alleen nu vandaag weer aan het werk en echt compleet gesloopt ,wallen van hier tot Tokio ,en me vanochtend verslapen en daarom ook nog is niet geschoren, ik zie er vandaag echt niet vertoonbaar uit
ik kan er niet goed tegen om 3x om 06:15 pas naar bed te gaan met een giga hoeveelheid alchohol opquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:41 schreef Nobu het volgende:
Je verslapen als je een paar bakkies hebt gedronken in het weekend. Je bent toch geen bejaarde?
ai lekker man,hoe was het om door mijn mannenpap te roeren met je Swans? Volgende keer pakken we haar wel met zn 2quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:16 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja was een goed paasweekend man, ik heb je ex ook nog een paar keer volgeblaft daarna snuif genomen en haar nog een keer gepaald. Verder rustig aan.
Oh okee, ze heeft niets over je gezegd... wel over haar nieuwe vriend.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:48 schreef jigggy het volgende:
[..]
ai lekker man,hoe was het om door mijn mannenpap te roeren met je Swans? Volgende keer pakken we haar wel met zn 2
Gr
Te hard gaan op alcoholquote:
nog is niet geschorenquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:56 schreef jigggy het volgende:
Paasweekend was echt een topweekend ,heb een paar mooie feestjes gehad ,ben alleen nu vandaag weer aan het werk en echt compleet gesloopt ,wallen van hier tot Tokio ,en me vanochtend verslapen en daarom ook nog is niet geschoren, ik zie er vandaag echt niet vertoonbaar uit
Dat zijn de minst grote problemen van TSquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:21 schreef Anthonie1 het volgende:
TS heeft een drank en/of drugsprobleem.
Als een verslaafde zijn de minst grote problemen zijn...? Schulden bij een woekeraar? Drugs gestolen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn de minst grote problemen van TS
Hij werkt in een kleding zaak wat aangeeft dat zijn IQ behoorlijk beneden gemiddeld is en hij pretendeert hetero te zijn wat totaal niet geloofwaardig is als je als man zijnde in een kleding zaak werkt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:30 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Als een verslaafde zijn de minst grote problemen zijn...? Schulden bij een woekeraar? Drugs gestolen?
Aha. Ja kledingwinkels worden binnen niet al te lange tijd overbodig gemaakt door het internet en computers....quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij werkt in een kleding zaak wat aangeeft dat zijn IQ behoorlijk beneden gemiddeld is en hij pretendeert hetero te zijn wat totaal niet geloofwaardig is als je als man zijnde in een kleding zaak werkt.
Om maar even twee zeer voor de hand liggende problemen op te noemen.
100% hetero bro en heb een mbo4 gehaald ,vast contract op werk ,volgend jaar wil ik een hbo gaan doen en dat met 20 jaar dan doe ik het toch nog niet heel slechtquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij werkt in een kleding zaak wat aangeeft dat zijn IQ behoorlijk beneden gemiddeld is en hij pretendeert hetero te zijn wat totaal niet geloofwaardig is als je als man zijnde in een kleding zaak werkt.
Om maar even twee zeer voor de hand liggende problemen op te noemen.
Dat doe je zelf....quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:47 schreef jigggy het volgende:
[..]
ik kan er niet goed tegen om 3x om 06:15 pas naar bed te gaan met een giga hoeveelheid alchohol op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |