quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
mja door wie ?
mark blokt zichzelf nog teveel.
6 april seizoen 2quote:
staat dat op netflix?quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien, is ook weer goed!!
6 april dusquote:
s1 zeker welquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
maar heerlijke serie beter als de meeste amerikaanse series.
iedereen denkt toch altijd de eerste keer dat nattekat een vrouw is dus dat zou uitkomst biedenquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht dat er wat anders gekrompen was bij je haha
quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, heb de spaanse afleveringen gezien
lolquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
iedereen denkt toch altijd de eerste keer dat nattekat een vrouw is dus dat zou uitkomst bieden
same ik ken een een paar woordjes spreken door familie vroeger maar zit ergens verweg gestopt in de hersenkwab.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn Spaans is niet zo heel goed
haal er eens uit danquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
same ik ken een een paar woordjes spreken door familie vroeger maar zit ergens verweg gestopt in de hersenkwab.
quote:
Dat zijn echt egoïsten.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
een of ander kanjer mongool is voor de trein gesprongen in breda ik kan weer een wereld reis maken
tering honden iddquote:
morguh.quote:
hij zou beter even slapen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
#nattekat in da house. Shit gaan aan nu
Jij bent gewoon bang voor je titel.quote:
nee ik ga niet winnen deze rondequote:Op dinsdag 3 april 2018 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang voor je titel.
Gisteren was je nog strijdlustig.quote:
wanneer ?quote:
dat deed ik ook altijd.quote:
Het kwam goed want vandaag zat je de hele dag in de trein oid zei je.quote:
oh ja dat klopt beetje posten uit verveling.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het kwam goed want vandaag zat je de hele dag in de trein oid zei je.
Maar waarquote:
Ben nu al gaar.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat deed ik ook altijd.
een uur minder en je bent gaar.
Je gaat rekt mang...quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben nu al gaar.
En kan geen powernaps doen tot vanavond
Ik zie mogelijkheden voor vannachtquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben nu al gaar.
En kan geen powernaps doen tot vanavond
je hebt dus echt geluk gehad.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
net met drie Marokkaantjes in het tussen gedeelde van de trein heb gelukkig me spullen nog.
ja tussen blaak en centraal gelukkig maar klein stukje maar sag het al mis gaan moet je om via rotterdam gebeurt er zo iets.quote:
goed planquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon in elkaar beuken die mocros toch?
ze waren zestien ofzo dus had ze kunnen hebben maar ja messen trekkers zijn het ook vaak he.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon in elkaar beuken die mocros toch?
*bwork*quote:
het is wat 'te' zeg maar.quote:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:36 schreef PrisTheShiz het volgende:
Geslaagd voor boa theorie.
Nu nog praktijk
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:36 schreef PrisTheShiz het volgende:
Nu nog praktijk
hi markquote:
Had je eerder al moeten doen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:44 schreef m1st1g het volgende:
poffer moet ik nog echt gaan opletten ook voor aloa
Nu nog praktijk
Ff tussendoor. Ik zet gewoon mijn robot inquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een huis schoon te houden.
Jahoor zo'n "zuigrobot "quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ff tussendoor. Ik zet gewoon mijn robot in
gefeliciteerd kapitein generaal koekquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:36 schreef PrisTheShiz het volgende:
Nu nog praktijk
Mooi!quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:53 schreef m1st1g het volgende:
[youtube]https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1wr2CPFXXXXccXpXXq6xXFXXXC/VEVOR-Melkmachine-25L-Emmer-Capaciteit-550-W-Elektrische-Melkmachine-Enkele-Emmer-Zuiger-Draagbare-Melkmachine-voor-Koeien.jpg_640x640.jpg[/youtube]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |