Het is vrij triest dat mensen als jij inmiddels zo geconditioneerd zijn dat ze altijd met Pavlov reacties komen zodra er kritische vragen over een door de media breeduit gepropageerde lezing worden gesteld.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"ik wil niemand overtuigen, alleen maar dat je je eigen onderzoek doet."
Letterlijk zin 1 uit het aluhoedje handboek.
Sowieso voor die duizenden gesneuvelden...echt misselijk ditquote:Op dinsdag 3 april 2018 23:28 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dit nogal beledigend voor de mensen die in deze vliegtuigen zaten.
Ik wel hoor. Ik speelde bij een vriendinnetje op die dag en haar moeder riep dat de derde wereldoorlog zou beginnen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:29 schreef tralalala het volgende:
Gewoon al bijna 17 jaar geledenEr zitten kleuters in dit topic die het tweede vliegtuig niet live in de tweede toren hebben zien vliegen.
Rare moeke dan.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ik speelde bij een vriendinnetje op die dag en haar moeder riep dat de derde wereldoorlog zou beginnen.
lekker 2 miljard aan verzekeringsgeld cashenquote:Op dinsdag 3 april 2018 23:30 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Ze willen ons beflikkeren rechtstandig Van Merwijk.
Waren er toen ook al aardbevingen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ik speelde bij een vriendinnetje op die dag en haar moeder riep dat de derde wereldoorlog zou beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |