En hoewel ik ze vreselijk ga missen zijn ze gelukkig wel gewoon bij man thuis (waarvan wel een paar dagen op de opvang), dat is wel fijn.
 En hoewel ik ze vreselijk ga missen zijn ze gelukkig wel gewoon bij man thuis (waarvan wel een paar dagen op de opvang), dat is wel fijn. 

.
.

Sinds gisteren heb ik ook een dreumes
 Sinds gisteren heb ik ook een dreumes   

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het contrast tussen net-dreumesen en bijna-peuters zo extreem, het is nog groter dan het verschil tussen een newborn en een bijna-dreumesvind het dus nog wat lastig om mee te praten met Noudje tussen alle pratende lopende en bijdehante dreuters hier

Maar over een paar maanden zitten we er vast ook midden in

Ik ga komend weekend 3 dagen naar Londen met een vriendinDe maandag erna meteen een netwerk event waardoor ik pas na bedtijd thuis ben. Voel ik me dan ook wel rot over maar m'n vriend zegt dat ik dat niet moet doen dus luister ik braaf

gefeliciteerd!
 gefeliciteerd! 

+1quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:55 schreef Quoi het volgende:
Fijn om jullie ervaringen te lezen, vlindertje en Nouk!

)
 ) Maar goed, ik vergeet ook regelmatig dat ze over 2,5 maand alweer 2 wordt... Bizar.
 Maar goed, ik vergeet ook regelmatig dat ze over 2,5 maand alweer 2 wordt... Bizar.  

)
)
 Hij heeft nog wel even om er aan te wennen, denk ik. Mijn kleuter kan nog steeds niet opschieten
 Hij heeft nog wel even om er aan te wennen, denk ik. Mijn kleuter kan nog steeds niet opschieten  

Die pannen ook..... ze gaan zelfs mee onder de douche.
  Die pannen ook..... ze gaan zelfs mee onder de douche. 

. Ze hebben de stop/alarm-knop op dreumeshoogte gemonteerd. Dat wordt elke dag weer een uitdaging. En bedankt.
 . Ze hebben de stop/alarm-knop op dreumeshoogte gemonteerd. Dat wordt elke dag weer een uitdaging. En bedankt. 

Toen ik een keer in een lift stond die niet meer open ging (quote:Op donderdag 5 april 2018 09:02 schreef Quoi het volgende:
Ik ben zo blij met het nieuwe interieur van de lift in ons complex not. Ze hebben de stop/alarm-knop op dreumeshoogte gemonteerd. Dat wordt elke dag weer een uitdaging. En bedankt.
 ), moest je die alarmknop een x aantal seconden ingedrukt houden, misschien die van jullie ook wel?
 ), moest je die alarmknop een x aantal seconden ingedrukt houden, misschien die van jullie ook wel?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |