OMG! I'm so sorry!quote:
quote:
You're on the shit list now missy!quote:Op maandag 2 april 2018 10:58 schreef Hexx. het volgende:
[..]
OMG! I'm so sorry!
Ik dacht dat ik laatste was omdat ik opeens nieuw deel openen zag.
Moeilijk, moeilijk. Het vertrouwen is weg hè...quote:
Nooooo!quote:Op maandag 2 april 2018 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moeilijk, moeilijk. Het vertrouwen is weg hè...
Ja, als het zo makkelijk was.quote:
la casa seizoen 2quote:
Het is je vergevenquote:Op maandag 2 april 2018 10:58 schreef Hexx. het volgende:
[..]
OMG! I'm so sorry!
Ik dacht dat ik laatste was omdat ik opeens nieuw deel openen zag.
Playing hard to be forgivingquote:Op maandag 2 april 2018 11:09 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Het is ook gemakkelijk. Alleen jij bent moeilijk
Ik ben eruit: een liedje zingen is wel genoeg.quote:
Please forgive me, I know not what I doquote:Op maandag 2 april 2018 11:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben eruit: een liedje zingen is wel genoeg.
Spaanse passie hequote:
Braaf!quote:Op maandag 2 april 2018 11:16 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Please forgive me, I know not what I do
Please forgive me, I can't stop loving you
Is hexx. een spaanse?quote:
ze speelt tokio in la casa di papel.quote:
Wie in wat?quote:Op maandag 2 april 2018 11:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ze speelt tokio in la casa di papel.
sweet memories aan mijn recreatie werk in liganoquote:
Deeltje maar.quote:Op maandag 2 april 2018 11:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik dat geweten had had ik wel om wat anders gevraagd.
lkkrquote:Op maandag 2 april 2018 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
sweet memories aan mijn recreatie werk in ligano
Wat? Vertel!quote:Op maandag 2 april 2018 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
sweet memories aan mijn recreatie werk in ligano
Had ik het geweten dan had ik om een dansje gevraagd.quote:Op maandag 2 april 2018 11:24 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Deeltje maar.
Ik heb anders de Amerikaanse nationaliteit
Kon beter maar mag niet klagen.quote:
Klopt. Maar ook te weinig voor een echte lading slaap.quote:Op maandag 2 april 2018 11:59 schreef m1st1g het volgende:
Dat was dan net iets meer dan een powernap.
zekerquote:Op maandag 2 april 2018 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Supergezond, hoe wij hier met slaap omgaan
Zekerquote:Op maandag 2 april 2018 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Supergezond, hoe wij hier met slaap omgaan
ik wel.quote:Op maandag 2 april 2018 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga die voordeur niet eens uit om 4:00.
quote:
ik deed ooit tien jaar geleden recreatie werk in Italie.quote:
met kleine kinderen?quote:Op maandag 2 april 2018 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik deed ooit tien jaar geleden recreatie werk in Italie.
oa maar ik was 19 kreeg vooral de pubers.quote:
dat is al beterquote:Op maandag 2 april 2018 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
oa maar ik was 19 kreeg vooral de pubers.
en ze kijken allemaal tegen je op dan mooi werk.
tofquote:Op maandag 2 april 2018 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
oa maar ik was 19 kreeg vooral de pubers.
en ze kijken allemaal tegen je op dan mooi werk.
jezusquote:Op maandag 2 april 2018 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
katya herin ik me nog goed 16 jaar Russisch blond haar dubbel D rijk.
op ee duffe dag in de ochtend vroeg ze me hoe laat de recreatie begon daarna twee weken aan blijven plakken.
sweet memories.quote:
Edele prrrrrrrrquote:
Je hebt eerder zo'n gat goedgemaakt.quote:Op maandag 2 april 2018 13:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
+/- 20 geloof ik. Maar jij staat er veel te veel voor.
Dat is de leven.quote:Op maandag 2 april 2018 13:13 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Het is een komen en gaan.
Ik heb nog 27 dagen en een paar uur.quote:Op maandag 2 april 2018 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt eerder zo'n gat goedgemaakt.
Ik weet 100% zeker dat ik vannacht minder geluk heb.quote:Op maandag 2 april 2018 13:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
In de tussentijd pak jij er 120 per dag.
Moet je dan de deur uit of heb je gezelschap?quote:Op maandag 2 april 2018 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat ik vannacht minder geluk heb.
Dat tweede.quote:Op maandag 2 april 2018 13:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Moet je dan de deur uit of heb je gezelschap?
Okquote:Op maandag 2 april 2018 13:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan willen we wel foto's zien want een fok!er met gezelschap is een hoax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op maandag 2 april 2018 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Hier een pic van mijn gezelschap van afgelopen nacht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Welke mensen?quote:Op maandag 2 april 2018 13:33 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Slapen die mensen nooit?
Jouw postcount nietquote:Op maandag 2 april 2018 13:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Bij jou gaat het ook al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te langzaam.
Ik gun gewoon niemand punten. Behalve mistig, want die wordt geplaagd door een scholier.quote:
jullie hebben mijn tips gehad daarover .quote:Op maandag 2 april 2018 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gun gewoon niemand punten. Behalve mistig, want die wordt geplaagd door een scholier.
Op het juiste moment online geweest.quote:
Niet nodig Nattekat. Vannacht ging hij na 1 puntje pakken al slapen.quote:Op maandag 2 april 2018 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gun gewoon niemand punten. Behalve mistig, want die wordt geplaagd door een scholier.
Tips? Waar?quote:Op maandag 2 april 2018 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jullie hebben mijn tips gehad daarover .
Heb ik vannacht niiet eens nodig gehad.quote:Op maandag 2 april 2018 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jullie hebben mijn tips gehad daarover .
Dat is mijn tweelingbroer. We wisselen elkaar gewoon af.quote:Op maandag 2 april 2018 13:37 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Diegene die hier bijna altijd lijken te zijn.
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op maandag 2 april 2018 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is mijn tweelingbroer. We wisselen elkaar gewoon af.
Het is een manier..quote:Op maandag 2 april 2018 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is mijn tweelingbroer. We wisselen elkaar gewoon af.
is dat w8 eens even ?quote:
En anders neem je er personeel voor in dienst om je postcount op te krikken.quote:Op maandag 2 april 2018 13:40 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Het is een manier..
like haagse die laat stagaires voor hem posten de eerste weken als een soort inwerking ritueel.quote:Op maandag 2 april 2018 13:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En anders neem je er personeel voor in dienst om je postcount op te krikken.
Het lijkt er wel op.quote:Op maandag 2 april 2018 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
like haagse die laat stagaires voor hem posten de eerste weken als een soort inwerking ritueel.
Mja.. Postcount intresseert mij alleen niet..quote:Op maandag 2 april 2018 13:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En anders neem je er personeel voor in dienst om je postcount op te krikken.
Dan moet je personeel aannemen dat uitzoekt wat de efficiëntste tijd is om te posten.quote:Op maandag 2 april 2018 13:48 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Mja.. Postcount intresseert mij alleen niet..
Doordeweeks, grofweg tussen 3.00 en 7.00.quote:Op maandag 2 april 2018 13:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan moet je personeel aannemen dat uitzoekt wat de efficiëntste tijd is om te posten.
quote:Op maandag 2 april 2018 13:40 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Het is een manier..
¤ 50, --per uur dan doe ik het wel voor je.quote:Op maandag 2 april 2018 13:52 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Doordeweeks, grofweg tussen 3.00 en 7.00.
Maar vind maar eens iemand die dan voor je gaat posten..
quote:Op maandag 2 april 2018 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk dat team dan.
Inmiddels een stuk groter.
Help ik word bang.quote:Op maandag 2 april 2018 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk dat team dan.
Inmiddels een stuk groter.
Als ik naar het team van Nattekat kijk is dat weggegooid geld..quote:Op maandag 2 april 2018 13:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
¤ 50, --per uur dan doe ik het wel voor je.
Dat komt alleen maar omdat ik nu nog niet betaald krijg om voor iemand te posten.quote:Op maandag 2 april 2018 13:58 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Als ik naar het team van Nattekat kijk is dat weggegooid geld..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Geregeldquote:Op maandag 2 april 2018 14:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Graag. Wel vermelden dat jij met geweld dreigt.
De dodetopicoorlogquote:Op maandag 2 april 2018 14:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Graag. Wel vermelden dat jij met geweld dreigt.
notes duren een.paar dagenquote:Op maandag 2 april 2018 15:03 schreef m1st1g het volgende:
Er staan nog steeds maar 7 notes. Volgens mij heb ik die allemaal gekregen in mijn eerste jaar.
Ik had 98 notes, maar nadat ik haags 20 euro heb toegeschoven heeft hij de meeste weggehaald.quote:Op maandag 2 april 2018 15:03 schreef m1st1g het volgende:
Er staan nog steeds maar 7 notes. Volgens mij heb ik die allemaal gekregen in mijn eerste jaar.
hier zou je niks over zeggenquote:Op maandag 2 april 2018 15:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had 98 notes, maar nadat ik haags 20 euro heb toegeschoven heeft hij de meeste weggehaald.
oh shit. sorry.quote:Op maandag 2 april 2018 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hier zou je niks over zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |