Een multitool lijkt me ook een zeer goede oplossing.quote:Op maandag 2 april 2018 09:36 schreef Gieliovd het volgende:
Multitool is optimaal voor deze klusjes.
Beitel kan.
Andere oplossingen wordt al gauw geklooi.
Dit is ook een goede oplossing! Het oplossen met een drempel multitoolquote:Op maandag 2 april 2018 09:56 schreef Knuppel1983 het volgende:
Plint doorzagen met dremel-achtig apparaat of door beitelen. Dan met een stevige spatel en hamer achter de plint slaan. Als je dit over de hele lengte doet is hij uiteindelijk los.
Zit het toch gespijkerd dan doe je hetzelfde, maar sla je na je spatel, een beitel voorlangs. Dan kun je wrikken zonder dat je beitel de muur beschadigd (je beitel zit klem tussen de plint en je zo breed mogelijke spatel).
Voor af en toe.quote:Op maandag 2 april 2018 10:11 schreef Antaris het volgende:
[..]
Een multitool lijkt me ook een zeer goede oplossing.
Ik zat al een beetje rond te kijken en er zijn veel verschillende types en merken. Zit er veel verschil in qua kwaliteit?
Voor optimale gebruik:quote:Op maandag 2 april 2018 10:11 schreef Antaris het volgende:
Een multitool lijkt me ook een zeer goede oplossing.
Ik zat al een beetje rond te kijken en er zijn veel verschillende types en merken. Zit er veel verschil in qua kwaliteit?
Wat voor merk is dat? Ik werk graag met hout en moet nog veel aan het huis doen, dus ik denk dat ik zo af en toe nodig heb.quote:Op maandag 2 april 2018 11:11 schreef blomke het volgende:
[..]
Voor optimale gebruik:
[ afbeelding ]
Mocht je dit niet willen, kan je ook de hele plint loshalen, het deel ertussen uit zagen en de twee overgebleven stukken terug plaatsen.
Fein. Als je hier in de buurt woont, wil ik het ook wel voor je doen met mijn Feinquote:Op maandag 2 april 2018 12:14 schreef Antaris het volgende:
[..]
Wat voor merk is dat? Ik werk graag met hout en moet nog veel aan het huis doen, dus ik denk dat ik zo af en toe nodig heb.
Mijn Lidl multitool van €30 doet het nog goedquote:Op maandag 2 april 2018 13:50 schreef Gieliovd het volgende:
Ach voor sporadisch gebruik is een Action ding voor 2 tientjes al snel goed. Voor de intensieve gebruiker is een Fein echt heerlijk.
Ik heb een Bosch blauw op accu. Niet ideaal maar voor mijn gebruik voldoet het.
Ik heb er ook een aangeschaft bij de Lidl. Ik ben erg benieuwd hoe handig het is. Ik heb genoeg te doen aan het huis, dus ik denk regelmatig nodig te hebben.quote:Op maandag 2 april 2018 16:06 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Mijn Lidl multitool van €30 doet het nog goed
Zover was ik al, maar bedankt voor het meedenken!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop