Gewoon Barba non facit philosophum als onderschrift zettenquote:Op maandag 2 april 2018 01:22 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Vind je ?? misschien moet ik maar in mn onderschrift zetten.
Mannen met baarden mogen reageren, maar niet miepen als ik zeg dat ik het vies vindt.
ik heb hem al veranderdquote:Op maandag 2 april 2018 01:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Verander de TT even in gefrituurde tarantula of zo
ja!quote:
21:00quote:
Een rode badjasquote:Op maandag 2 april 2018 01:29 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
De vraag van vandaag —> Als de mogelijkheden onbeperkt waren, wat je zou willen leren ? (Dus niet een beroep)
quote:Op maandag 2 april 2018 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ging wel hard zeg, leek recordpoging van 21.00 wel
Jij zit op een springstok dan zou je een stuk rapper kunnenquote:Op maandag 2 april 2018 01:29 schreef SpringStok het volgende:
Jullie reageren te snel, gun mij puntjes!
quote:Op maandag 2 april 2018 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ging wel hard zeg, leek recordpoging van 21.00 wel
Russisch. Oh shit dat heb ik al gehad op school.quote:Op maandag 2 april 2018 01:29 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
De vraag van vandaag —> Als de mogelijkheden onbeperkt waren, wat je zou willen leren ? (Dus niet een beroep)
Alle talen vd wereld vloeiendquote:Op maandag 2 april 2018 01:29 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Had vannacht nog op z'n Russisch gedaanquote:Op maandag 2 april 2018 01:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Russisch. Oh shit dat heb ik al gehad op school.
Kwas gelukkig ook niet serieus... of op zoek.quote:Op maandag 2 april 2018 01:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon Barba non facit philosophum als onderschrift zetten
verborgen boodschapquote:
ja nou ja weet jequote:
Een leren rode badjasquote:
hmmm okéquote:
net5quote:Op maandag 2 april 2018 01:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
He jongens maar wat is nou de favo tv zender van een pedofiel?
stoer!quote:Op maandag 2 april 2018 01:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik zou graag willen leren een proffesioneel bokser te worden!
ehhh dat kinderprogramma wert ik veel hoe dat heetquote:Op maandag 2 april 2018 01:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zie mijn antwoordquote:Op maandag 2 april 2018 01:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ehhh dat kinderprogramma wert ik veel hoe dat heet
Is al gezegd Net 5quote:Op maandag 2 april 2018 01:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
kwestie van talent en ingestoken tijdquote:Op maandag 2 april 2018 01:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik zou graag willen leren een proffesioneel bokser te worden!
rtl7?quote:
Veronicaquote:
Ik wil leren gelukkig te zijn en te blijvenquote:
Rtl 9quote:
Precies beide ontbreekt denk ik, maar als mn mogelijkheden onbeperkt zijn.quote:Op maandag 2 april 2018 01:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kwestie van talent en ingestoken tijd
even denkenquote:
Uhuhquote:
het is kei warm elektrisch deken lig ik naast zweet me de pleuris lolquote:
Dat is heel mooi...quote:Op maandag 2 april 2018 01:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik wil leren gelukkig te zijn en te blijven
Npo 2?quote:Op maandag 2 april 2018 01:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ohja sbs9 bestaat volgens mij wel
Gewoon die deken eraf en op je meid gaan liggen, heeft zij het warm en koelt jouw rug gewoon af.quote:Op maandag 2 april 2018 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
het is kei warm elektrisch deken lig ik naast zweet me de pleuris lol
Oké als je van een voorwerp er oneindig veel mocht hebben wat zou dat zijn?quote:Op maandag 2 april 2018 01:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat is heel mooi...
Ppssstt... Maar dat was een antwoord geen nieuwe vraag !
Bingo!quote:
Jij weet wel meer niet over mij ..quote:Op maandag 2 april 2018 01:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wist niet dat je appelmoes
Ik wist dus niet dat je niet van baarden houdt.quote:Op maandag 2 april 2018 01:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jij weet wel meer niet over mij ..
quote:Op maandag 2 april 2018 01:41 schreef _--_ het volgende:
Haags denkt ik ben papa klb ofzo.![]()
direct boos enzo.
Rookworst of anders doekoesquote:Op maandag 2 april 2018 01:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oké als je van een voorwerp er oneindig veel mocht hebben wat zou dat zijn?
ja jammerquote:Op maandag 2 april 2018 01:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jij weet wel meer niet over mij ..
Schaaltjes/kommetje met roosjes erop of Swarovski kroonluchters (maar waar berg je dat)quote:Op maandag 2 april 2018 01:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja geld is wel de makkelijkste inderdaadquote:
Eurocenten. dan kon ik een pakhuis bouwen zoals Dagobert Duck.quote:Op maandag 2 april 2018 01:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
geldpakhuis met een valluik dan welquote:Op maandag 2 april 2018 01:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Eurocenten. dan kon ik een pakhuis bouwen zoals Dagobert Duck.
Geldt voor Haags en voor jou... vragen staat vrij.. ik geef bijna altijd antwoord.quote:Op maandag 2 april 2018 01:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik wist dus niet dat je niet van baarden houdt.
Ja kan ik dr meppenquote:
que?quote:Op maandag 2 april 2018 01:42 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Geldt voor Haags en voor jou... vragen staat vrij.. ik geef bijna altijd antwoord.
Je had het gewoon van te voren moeten melden.quote:Op maandag 2 april 2018 01:42 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Geldt voor Haags en voor jou... vragen staat vrij.. ik geef bijna altijd antwoord.
Valluik is een vereiste.quote:Op maandag 2 april 2018 01:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
geldpakhuis met een valluik dan wel
Ik heb geen meldingsplichtquote:Op maandag 2 april 2018 01:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je had het gewoon van te voren moeten melden.
gaat mijn pet ook te bovenquote:
Een valluik voor een vuillak zal dat toeval zijn?quote:
Neequote:Op maandag 2 april 2018 01:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een valluik voor een vuillak zal dat toeval zijn?
Jij. Antwoorde op je weet wel meer niet over mij ... ja jammer ! Nou vragen staat vrij!quote:
ja das waarquote:Op maandag 2 april 2018 01:45 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jij. Antwoorde op je weet wel meer niet over mij ... ja jammer ! Nou vragen staat vrij!
Dacht ik wel toetjesgodquote:
ja, ga ook zo.quote:Op maandag 2 april 2018 01:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Midsomer murders bijna af dan slapen![]()
Jullie ook gaarne
Ik heb nog een playlist van 35 nummersquote:Op maandag 2 april 2018 01:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Midsomer murders bijna af dan slapen![]()
Jullie ook gaarne
mooi zoquote:
Ah nog wel een uurtje of 3?quote:Op maandag 2 april 2018 01:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb nog een playlist van 35 nummers
volklorenquote:
ah zat dichtbijquote:
hermanquote:
wmb welquote:Op maandag 2 april 2018 01:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Kan de volgende tt iets met tarantulas zijn?
krijg ik rare gedachten bijquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |