abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 2 april 2018 @ 00:12:38 #1
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178248187
In navolging van het "Rijden naar Rusland" topic leek het me wel verstandig om een apart topic te maken over Internationaal Daten. De genoemde website in dat topic, www.fdating.com werd nogal eens op de korrel genomen. Laten we hier eens verder gaan op dit onderwerp en allicht kunnen mensen die daadwerkelijk een relatie zijn aangegaan met iemand uit bv. Rusland of Oekraïne meer inzicht geven over de werkelijke motivaties van Russische vrouwen om op die datingsites zich aan te melden.

TS heeft de volgende visie:
- De ene helft van de dames is uit op een visa voor een Europees land en wil zsm je trouwen om uit haar eigen beroerde omgeving te geraken. Die dames pluk je er zo tussen uit. Ik heb al een paar gehad die wilden gelijk met je trouwen. Dus als je echt hopeloos bent, en je wilt koste wat het kost trouwen, ja dan kun je hier terecht. Maar dan ben je wel echt zielig bezig.
- De andere helft vindt Russische mannen zodanig lomp en partner onwaardig dat ze liever een Westerse man zoeken, omdat die in hun ogen veel (vrouw)vriendelijker zijn. Ongetwijfeld speelt een stukje economisch voorspoed ook wel een rol mee omdat wonen in Nederland tov Rusland natuurlijk een forse verbetering is. Maar ik ken in mijn eigen kennissenkring ook een paar stellen waarbij de dame uit een Oostblokland of Rusland is gekomen en dat gaat al jaren goed.

Aangezien mijn neef inmiddels in de Filipijnen zit en ook foto's en videootjes al heeft gestuurd denk ik persoonlijk dat online internationaal daten best mogelijk is, maar je moet gewoon wel uitkijken voor de scammers. Maar wie een beetje koppie koppie heeft en zich niet gek laat maken door foto's van modellen kan best succes hebben. Overigens laat ik de modellen juist altijd links liggen. Een foto zegt al heel wat, en als zo'n foto te gemaakt is, dan twijfel ik al. Spontane foto's van iemand op een bepaalde plek is betrouwbaarder.
  maandag 2 april 2018 @ 00:14:38 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178248228
Ik zeg. Doen!
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Beste/leukste mod 2022 maandag 2 april 2018 @ 00:16:11 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_178248252
De mentaliteit en karakter van dames uit zuid oost Azië is een groot verschil met Russische vrouwen in ieder geval. Dus om nou die vergelijking te trekken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_178248289
Zoals je zelf al zegt, je hebt ook daar vrouwen in alle soorten en maten. Van vrouwen die van goede wil zijn tot psychiatrisch patiënten tot rasechte gold diggers tot gewoon oplichters.

En alles wat daar tussenzit. Natuurlijk willen veel van die vrouwen een beter leven, maar de gemiddelde Nederlandse vrouw heeft ook liever een kerel die een paar keer bovenmodaal heeft dan iemand die 'n bijstandsuitkering heeft.

Het is zeker mogelijk, maar het is opletten geblazen en vooral realistisch blijven. Een 50-jarige man die in Nederland nog nooit een vrouw heeft gehad en 'n 18-jarig fotomodel uit Rusland, dat rammelt toch wel.

Ik zou er in elk geval voor zorgen dat je:
- zeker weet dat de dame is wie ze beweert te zijn en dat weet je niet na een paar foto's en filmpjes.
- met elkaar kunt communiceren (weleens gezien dat bv. een dame alleen Russische sprak en de kerel alleen Nederlands. Dat gaat 'm niet worden)
- je het 'n beetje realistisch houdt qua leeftijdsrange, geld dat je erin stopt, etc.

Filipijnse dame is overigens wel wat anders dan een Russische dame. Ik heb er zelf wel ervaring mee, maar dan niet via datingsites.
pi_178248461
Een eerste schiftingsmethode is de foto die je krijgt reverse image searchen op google. Krijg je dan al hits met dezelfde foto: RUN.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 2 april 2018 @ 00:34:15 #6
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178248552
Oh ik heb ook verteld aan de huidige dame waar ik dus wel mee match dat ik geen rijk persoon ben. Ik heb niet specifiek gepraat over de bijstand, maar wel over gewoon minimumloon. Kijk je hoeft natuurlijk niet gelijk je hele hebben en houwen daar neer te zetten. En bovendien, mocht het er van komen dat ze naar Nederland zou komen dan zijn we al weer een hele periode verder. Maar ze zei in haar reactie ook dat ze niet op zoek is naar een rijk persoon, maar gewoon een echte liefdevolle man voor een serieuze relatie. Op dat moment had ik zoiets van: Nu even kijken of het contact door blijft gaan of dat ze er ineens vanaf ziet. Maar dat is niet gebeurt. Een echte gold digger zou ineens een doodzieke oma hebben en 3 maand weg moeten.
  maandag 2 april 2018 @ 00:35:39 #7
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178248580
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Een eerste schiftingsmethode is de foto die je krijgt reverse image searchen op google. Krijg je dan al hits met dezelfde foto: RUN.
Ik heb geluk:

[ Bericht 31% gewijzigd door STING op 05-04-2018 11:09:12 ]
  maandag 2 april 2018 @ 00:39:13 #8
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178248658
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:36 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat daar geen hits uit komen, zegt nog niet alles hè.
Weet ik, maar aan die optie over reverse image search had ik nog niet gedacht. Aangezien dat dat een goede suggestie was gelijk even geprobeerd. :)
pi_178248712
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:36 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat daar geen hits uit komen, zegt nog niet alles hè.
Je weet het pas zeker als je d'r voor je hebt. Ik zou in elk geval zorgen dat je vooraf live contact hebt met de camera, niet enkel op door haar uitgekozen momenten en iets van 'n echt social media profiel.
pi_178248793
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:42 schreef Halcon het volgende:
Je weet het pas zeker als je d'r voor je hebt.
En zelfs dan kunnen Boris, Yevgeni en Vladimir nog achter haar staan, of in de auto zitten te wachten.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178248815
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En zelfs dan kunnen Boris, Yevgeni en Vladimir nog achter haar staan, of in de auto zitten te wachten.
Ja. Als dat zo is en ze spelen het slim genoeg, dan kom je daar natuurlijk pas achter op het moment dat je in de kofferbak ligt.
pi_178248837
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja. Als dat zo is en ze spelen het slim genoeg, dan kom je daar natuurlijk pas achter op het moment dat je in de kofferbak ligt.
Aan de andere kant: dan zou mevrouw waarschijnlijk een rijke vent aan de haak proberen te slaan. Is meer te halen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178248928
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Aan de andere kant: dan zou mevrouw waarschijnlijk een rijke vent aan de haak proberen te slaan. Is meer te halen.
Tsja, ik ken heel zijn dame niet, dus geen idee. Maar in andere contreien heeft men al gauw het idee dat mensen in het Westen allemaal rijk zijn.

Lang in België gewoond en daar zag je veel koppeltjes die de zogenaamde België-route volgden. Vaak vanwege de inkomenseis in Nederland. Daar zaten ook gewoon golddiggers tussen met kerels die echt niet veel te makken hadden.

Het is voor die dames natuurlijk ook maar net welk visje er hapt.
  maandag 2 april 2018 @ 01:26:33 #14
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178249289
Ik ben samen met een (niet lompe) Rus, maar we hebben elkaar niet via een datingsite ontmoet.

Ik denk dat over het algemeen een groot deel van de vrouwen zich inderdaad registreert met het oog op een 'betere' toekomst. Zolang je 'date' je niet om geld vraagt lijkt het me prima. Ga die kant op (uiteraard na live contact e.d.) en je ziet het wel. Anders heb je in ieder geval een mooie vakantie gehad en ben je weer een ervaring rijker. :P
  Beste/leukste mod 2022 maandag 2 april 2018 @ 01:27:42 #15
319979 Fok-it
All is well
pi_178249308
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:39 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Weet ik, maar aan die optie over reverse image search had ik nog niet gedacht. Aangezien dat dat een goede suggestie was gelijk even geprobeerd. :)
Dus je wilt mij vertellen dat jij een vrouw uit fucking Rusland opzoekt zonder haar foto te controleren? Hoe naïef ben je?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 2 april 2018 @ 03:11:16 #16
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178250068
quote:
15s.gif Op maandag 2 april 2018 01:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dus je wilt mij vertellen dat jij een vrouw uit fucking Rusland opzoekt zonder haar foto te controleren? Hoe naïef ben je?
Was ik al zover dan? Overigens heb ik van haar nu ook haar Facebook pagina gekregen. :)

En die foto oogt ook niet 'gemaakt' als zijnde scam.
100% zekerheid heb je natuurlijk nooit als je via internet iemand leert kennen, maar risico's lopen we altijd in het leven. Kan ook morgen onder de bus komen, moet ik daarom dan maar thuis blijven?
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 01:26 schreef Voszje het volgende:
Zolang je 'date' je niet om geld vraagt lijkt het me prima. Ga die kant op (uiteraard na live contact e.d.) en je ziet het wel. Anders heb je in ieder geval een mooie vakantie gehad en ben je weer een ervaring rijker. :P
Nope, tot dusver nog niet gebeurt. ;)
Als het zou 'mislukken' dan kun je niet stellen een 'mooie' vakantie te hebben gehad. Wel heb je dan tenminste de ervaring van het vliegen meegemaakt. :)

[ Bericht 20% gewijzigd door TechnoCat op 02-04-2018 03:17:37 ]
pi_178250084
Zou wel uitkijken met organen handel aldaar je zal niet de eerste zijn die verleidt wordt door een mooie vrouw voor zijn organen.
  Beste/leukste mod 2022 maandag 2 april 2018 @ 03:18:26 #18
319979 Fok-it
All is well
pi_178250095
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 03:11 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Was ik al zover dan? Overigens heb ik van haar nu ook haar Facebook pagina gekregen. :)

En die foto oogt ook niet 'gemaakt' als zijnde scam.
100% zekerheid heb je natuurlijk nooit als je via internet iemand leert kennen, maar risico's lopen we altijd in het leven. Kan ook morgen onder de bus komen, moet ik daarom dan maar thuis blijven?
Goeie vergelijking wel ja

Maar je moet het ook zelf weten, daar zeg ik niks over. Of je hebt een leuke vrouw leren kennen of ik kan me vermaken als je huiswaarts terug bent gekeerd. Prima. :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_178250099
quote:
19s.gif Op maandag 2 april 2018 03:16 schreef kiffer het volgende:
Zou wel uitkijken met organen handel aldaar je zal niet de eerste zijn die verleidt wordt door een mooie vrouw voor zijn organen.
Jij hebt meer verhalen?
  maandag 2 april 2018 @ 03:31:20 #20
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178250122
quote:
19s.gif Op maandag 2 april 2018 03:16 schreef kiffer het volgende:
Zou wel uitkijken met organen handel aldaar je zal niet de eerste zijn die verleidt wordt door een mooie vrouw voor zijn organen.
Dan kunnen ze er beter een jonger grietje neer zetten van een jaar of 20, zodat er een vent komt van een jaar of 22 a 23, die heeft wat jongere organen dan ik.

Je kunt ook overdrijven.
pi_178250141
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 03:31 schreef TechnoCat het volgende:
kunt ook overdrijv
Okay dan is inderdaad niet van toepassing maar in Rusland hoeft geen consensus voor organen gevraagd worden als je dood gaat op wat voor manier dan ook, alleen als familie uitdrukkelijk zegt het niet te willen maar dan moeten ze nog het ziekenhuis daar van op de hoogte te stellen.
  maandag 2 april 2018 @ 04:17:34 #22
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178250193
quote:
19s.gif Op maandag 2 april 2018 03:39 schreef kiffer het volgende:

[..]

Okay dan is inderdaad niet van toepassing maar in Rusland hoeft geen consensus voor organen gevraagd worden als je dood gaat op wat voor manier dan ook, alleen als familie uitdrukkelijk zegt het niet te willen maar dan moeten ze nog het ziekenhuis daar van op de hoogte te stellen.
Als ik daar om wat voor reden dan ook kom te overlijden en ze kunnen iemand anders leven redden door een orgaan van mij te gebruiken dat nog in orde is, dan mogen ze van mij. Als je daar gewoon een leven mee kan redden terwijl je zelf toch al dood bent, wat maakt het dan nog uit? Pak die nier, pak die lever. Liever een mensenleven ermee redden dan dat het in Nederland gecremeerd wordt. Daar maak ik me totaal niet druk om.

Ik zal eens op bed gaan, het is al alweer verdomd laat.
  maandag 2 april 2018 @ 12:09:12 #23
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178253679
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 03:11 schreef TechnoCat het volgende:

Nope, tot dusver nog niet gebeurt. ;)
Als het zou 'mislukken' dan kun je niet stellen een 'mooie' vakantie te hebben gehad. Wel heb je dan tenminste de ervaring van het vliegen meegemaakt. :)
Mwah, het zal dan misschien even balen zijn... Maar ik zou er niet direct mijn tijd in Rusland door laten verpesten. Er is zat moois te zien en te bezoeken. ;) Je moet altijd in je achterhoofd houden dat het niet is wat je van tevoren had verwacht.
pi_178253854
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 12:09 schreef Voszje het volgende:

[..]

Mwah, het zal dan misschien even balen zijn... Maar ik zou er niet direct mijn tijd in Rusland door laten verpesten. Er is zat moois te zien en te bezoeken. ;) Je moet altijd in je achterhoofd houden dat het niet is wat je van tevoren had verwacht.
Ja, niet te hard van stapel lopen. In feite je zo proberen in te stellen dat een leuke reis niet volledig afhangt van succes bij deze dame.

Het best zo snel mogelijk inschatten of de klik er is. Hopelijk klikt het, maar zo niet, dan niet je hele vakantie steken in iets wat niets meer gaat worden.
  maandag 2 april 2018 @ 12:43:45 #25
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178254405
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 12:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, niet te hard van stapel lopen. In feite je zo proberen in te stellen dat een leuke reis niet volledig afhangt van succes bij deze dame.

Het best zo snel mogelijk inschatten of de klik er is. Hopelijk klikt het, maar zo niet, dan niet je hele vakantie steken in iets wat niets meer gaat worden.
Dit. ^O^
  maandag 2 april 2018 @ 12:54:22 #26
123170 alors
zlata1234
pi_178254559
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:34 schreef TechnoCat het volgende:
Oh ik heb ook verteld aan de huidige dame waar ik dus wel mee match dat ik geen rijk persoon ben. Ik heb niet specifiek gepraat over de bijstand, maar wel over gewoon minimumloon. Kijk je hoeft natuurlijk niet gelijk je hele hebben en houwen daar neer te zetten. En bovendien, mocht het er van komen dat ze naar Nederland zou komen dan zijn we al weer een hele periode verder. Maar ze zei in haar reactie ook dat ze niet op zoek is naar een rijk persoon, maar gewoon een echte liefdevolle man voor een serieuze relatie. Op dat moment had ik zoiets van: Nu even kijken of het contact door blijft gaan of dat ze er ineens vanaf ziet. Maar dat is niet gebeurt. Een echte gold digger zou ineens een doodzieke oma hebben en 3 maand weg moeten.
Als zij dat papiertje maar heeft of legaal in NL kan zijn dan kan ze jou alsnog gewoon dumpen hoor. Dat ze nu niet opgeeft wil niet zeggen dat je geen bijbedoelingen heeft.

En je hebt dus bijstand, enig idee dat je haar dan niet hierheen kunt halen? Daarvoor moet je kunnen aantonen dat je een vast contract hebt en 120% van minimumloon verdient.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 2 april 2018 @ 13:01:52 #27
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178254688
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 12:54 schreef alors het volgende:

En je hebt dus bijstand, enig idee dat je haar dan niet hierheen kunt halen? Daarvoor moet je kunnen aantonen dat je een vast contract hebt en 120% van minimumloon verdient.
Misschien vertrekt TS dan wel naar Rusland. :P
  maandag 2 april 2018 @ 13:12:29 #28
123170 alors
zlata1234
pi_178254862
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:01 schreef Voszje het volgende:

[..]

Misschien vertrekt TS dan wel naar Rusland. :P
Alsof hij daar wel opeens werk gaat vinden. En ik geloof niet dat Russische vrouwen dermate geëmancipeerd zijn dat ze het wel zien zitten om hun man te onderhouden en zelf de man te spelen in huis.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 2 april 2018 @ 13:16:11 #29
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178254922
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:12 schreef alors het volgende:

[..]

Alsof hij daar wel opeens werk gaat vinden. En ik geloof niet dat Russische vrouwen dermate geëmancipeerd zijn dat ze het wel zien zitten om hun man te onderhouden en zelf de man te spelen in huis.
Ze zullen er ongetwijfeld wel tussen zitten, maar de meerderheid zal het niet zijn.
pi_178254993
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:01 schreef Voszje het volgende:

[..]

Misschien vertrekt TS dan wel naar Rusland. :P
Tja. Ik ken hem verder niet, maar als een vliegveld al ingewikkeld is, dan zie ik - ook gezien z'n bijstand - niet echt een hele fraaie basis om naar Rusland te gaan.

Vraag me ook af hoe hij daar inkomen gaat regelen in 'n provinciestad in Siberië. Iets zegt me dat de Russische overheid niet zo zit te wachten op immigranten die een uitkering willen.
pi_178255004
Ik ben inderdaad wel benieuwd naar je plannen, zij hierheen, jij daarheen? Met bijstand lijkt het me erg lastig. Maar wie weet heeft zij wel bakken met geld :P
  maandag 2 april 2018 @ 13:21:57 #32
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178255045
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja. Ik ken hem verder niet, maar als een vliegveld al ingewikkeld is, dan zie ik - ook gezien z'n bijstand - niet echt een hele fraaie basis om naar Rusland te gaan.

Vraag me ook af hoe hij daar inkomen gaat regelen in 'n provinciestad in Siberië. Iets zegt me dat de Russische overheid niet zo zit te wachten op immigranten die een uitkering willen.
Nee, daar heb je gelijk in. Zo'n uitkering gaat hij sowieso niet krijgen in Rusland.
pi_178255075
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:21 schreef Voszje het volgende:

[..]

Nee, daar heb je gelijk in. Zo'n uitkering gaat hij sowieso niet krijgen in Rusland.
Dan lijkt emigreren me al een vrij kansloos verhaal als je daar verder geen inkomen of perspectief op inkomen hebt.

Het is allemaal wat voorbarig natuurlijk, maar als haar perspectieven in Nederland dan ook zeer beperkt zijn, is het eigenlijk al een kansloze onderneming.
pi_178255110
Misschien wordt het wel een LAT-relatie.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 2 april 2018 @ 13:28:34 #35
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178255177
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan lijkt emigreren me al een vrij kansloos verhaal als je daar verder geen inkomen of perspectief op inkomen hebt.

Het is allemaal wat voorbarig natuurlijk, maar als haar perspectieven in Nederland dan ook zeer beperkt zijn, is het eigenlijk al een kansloze onderneming.
Tja, ligt er ook helemaal aan wat ze willen. Vooralsnog heeft TS haar niet eens ontmoet, dus misschien denken wij al veel verder dan überhaupt nodig. ;)
pi_178255280
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:28 schreef Voszje het volgende:

[..]

Tja, ligt er ook helemaal aan wat ze willen. Vooralsnog heeft TS haar niet eens ontmoet, dus misschien denken wij al veel verder dan überhaupt nodig. ;)
Heb je gelijk in.

Al maak je deze reis op basis van een contact op een dating site niet om Pokemon-kaarten te ruilen ter plaatse.

Ik heb zelf wel wat ervaring met relaties op lange afstand en moet zeggen dat dat al energie genoeg kost als er wel licht te zien is in de tunnel. Laat staan bij 'n donker weggetje waarvan je weet dat het doodloopt.
  maandag 2 april 2018 @ 13:39:38 #37
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178255453
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 12:54 schreef alors het volgende:

[..]

Als zij dat papiertje maar heeft of legaal in NL kan zijn dan kan ze jou alsnog gewoon dumpen hoor. Dat ze nu niet opgeeft wil niet zeggen dat je geen bijbedoelingen heeft.

En je hebt dus bijstand, enig idee dat je haar dan niet hierheen kunt halen? Daarvoor moet je kunnen aantonen dat je een vast contract hebt en 120% van minimumloon verdient.
Als ik het goed begrijp, heeft TS gewoon minimumloon. Voor sommige vrouwen uit die omgeving, is dat een luxe.

Verder vind ik het geen slecht idee om daar een vrouw te zoeken, als je met vrouwen hier niet echt een click heb. De vader van een kennis van me heeft dat gedaan. Die man is niet bepaald sociaal of gezellig, wel een harde werker en veel geld. Zij had een dochter en samen met haar ging hij vanuit Zuid-Oost Azie bij hem wonen. Voor haar was het even wennen, maar ze is allang blij om niet meer arm en verpauperd te zijn. Op een gegeven moment ging ze ook echt van die man houden en werd een moederfiguur voor de andere kinderen.

Voor mij is dit trouwens niet echt een optie, want ik ben niet rijk en blank.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 2 april 2018 @ 13:40:37 #38
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178255478
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heb je gelijk in.

Al maak je deze reis op basis van een contact op een dating site niet om Pokemon-kaarten te ruilen ter plaatse.

Ik heb zelf wel wat ervaring met relaties op lange afstand en moet zeggen dat dat al energie genoeg kost als er wel licht te zien is in de tunnel. Laat staan bij 'n donker weggetje waarvan je weet dat het doodloopt.
Daar heb je ook gelijk in.

Ik heb hier ervaring mee in de zin van dat ik wel in Nederland met mijn Russische man heb gewoond, maar we nu naar Rusland zijn gegaan. Alles heeft ons enorm veel energie gekost vanwege gedoe in Nederland en nu in Rusland weer die hele papierhandel... Maar goed, we willen samen zijn en dat is dan het licht aan het einde van de tunnel. Als dat er niet was, had het inderdaad allemaal maar weinig zin.
pi_178255803
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:40 schreef Voszje het volgende:

[..]

Daar heb je ook gelijk in.

Ik heb hier ervaring mee in de zin van dat ik wel in Nederland met mijn Russische man heb gewoond, maar we nu naar Rusland zijn gegaan. Alles heeft ons enorm veel energie gekost vanwege gedoe in Nederland en nu in Rusland weer die hele papierhandel... Maar goed, we willen samen zijn en dat is dan het licht aan het einde van de tunnel. Als dat er niet was, had het inderdaad allemaal maar weinig zin.
Het is allemaal niet zo simpel natuurlijk. Vaak is het al best lastig om 'n land binnen te komen en al voldoe je aan alle voorwaarden, dan is het vaak een heel gedoe en geregeld inderdaad.

Zelf ook gehad en eerlijk is eerlijk, als ik vooraf al zou weten dat het niet zou lukken, dan zou ik er niet eens meer aan beginnen. Is echt een vorm van jezelf kwellen dan.
  maandag 2 april 2018 @ 14:02:25 #40
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178255920
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is allemaal niet zo simpel natuurlijk. Vaak is het al best lastig om 'n land binnen te komen en al voldoe je aan alle voorwaarden, dan is het vaak een heel gedoe en geregeld inderdaad.

Zelf ook gehad en eerlijk is eerlijk, als ik vooraf al zou weten dat het niet zou lukken, dan zou ik er niet eens meer aan beginnen. Is echt een vorm van jezelf kwellen dan.
Helemaal met je eens.
pi_178261722
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Een eerste schiftingsmethode is de foto die je krijgt reverse image searchen op google. Krijg je dan al hits met dezelfde foto: RUN.
Heb je daar ervaring mee dan?
  maandag 2 april 2018 @ 18:49:00 #42
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178261913
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja. Ik ken hem verder niet, maar als een vliegveld al ingewikkeld is, dan zie ik - ook gezien z'n bijstand - niet echt een hele fraaie basis om naar Rusland te gaan.

Vraag me ook af hoe hij daar inkomen gaat regelen in 'n provinciestad in Siberië. Iets zegt me dat de Russische overheid niet zo zit te wachten op immigranten die een uitkering willen.
Whooooo jullie lopen veel te ver vooruit op de zaken.

Punt is simpel: Ik heb deze dame leren kennen op de genoemde site. Ik heb er nu al een tijdje contact mee en we hebben elkaar nu ook op Facebook staan. De bedoeling is in principe eerst dat ik daar heen ga, zodat we elkaar beter kunnen leren kennen. Dat kunnen we nu ook al, door berichten naar elkaar te sturen, eventueel te bellen, en dan als het eenmaal december is, dan elkaar ontmoeten. Hoe het vanaf dat moment dan verder gaat is natuurlijk afwachten. Maar dat geldt hier in Nederland net zo als je een 1e date hebt. Mocht het verder goed gaan, dan zal zij ongetwijfeld ook naar Nederland komen, en als het dan nog steeds goed zit, dan moeten we even kijken wat de mogelijkheden zijn. Wil ze emigreren? Zo ja, dan moeten we kijken wat de vereisten daarvoor zijn en wat dat allemaal ook voor haar betekend. Van beroep doet ze iets met "Mechanical Engineering", en van de foto's die ik gezien heb op haar Facebook pagina in elk geval als zijnde kantoorbaan. Kan dus een design functie zijn, of cataloguswerk, dat weet ik nog niet.

Maar dat is gehele gedachte hierachter.
In ieder geval haar toevoeging bij mijn berichtje op Facebook is op zich wel positief. :)
pi_178261948
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 18:34 schreef MCH het volgende:

[..]

Heb je daar ervaring mee dan?
Nee. Maar dat ligt voor de hand.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178262022
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 18:49 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Whooooo jullie lopen veel te ver vooruit op de zaken.

<knip>

Maar dat is gehele gedachte hierachter.
In ieder geval haar toevoeging bij mijn berichtje op Facebook is op zich wel positief. :)



[ Bericht 5% gewijzigd door STING op 05-04-2018 11:16:03 ]
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  maandag 2 april 2018 @ 19:29:00 #45
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178262793
Dus ze woont in een gesloten stad.
pi_178263056
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 18:49 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Whooooo jullie lopen veel te ver vooruit op de zaken.

Punt is simpel: Ik heb deze dame leren kennen op de genoemde site. Ik heb er nu al een tijdje contact mee en we hebben elkaar nu ook op Facebook staan. De bedoeling is in principe eerst dat ik daar heen ga, zodat we elkaar beter kunnen leren kennen. Dat kunnen we nu ook al, door berichten naar elkaar te sturen, eventueel te bellen, en dan als het eenmaal december is, dan elkaar ontmoeten. Hoe het vanaf dat moment dan verder gaat is natuurlijk afwachten. Maar dat geldt hier in Nederland net zo als je een 1e date hebt. Mocht het verder goed gaan, dan zal zij ongetwijfeld ook naar Nederland komen, en als het dan nog steeds goed zit, dan moeten we even kijken wat de mogelijkheden zijn. Wil ze emigreren? Zo ja, dan moeten we kijken wat de vereisten daarvoor zijn en wat dat allemaal ook voor haar betekend. Van beroep doet ze iets met "Mechanical Engineering", en van de foto's die ik gezien heb op haar Facebook pagina in elk geval als zijnde kantoorbaan. Kan dus een design functie zijn, of cataloguswerk, dat weet ik nog niet.

Maar dat is gehele gedachte hierachter.
In ieder geval haar toevoeging bij mijn berichtje op Facebook is op zich wel positief. :)

Kerel, ze werkt in de Russische ruimtevaart industrie. OAO ICC Reshetnev is een Russische satellietenbouwer. :D _O_

Zelfs al is het een administratieve baan en dan nog is het iets bij een van de betere firma's van RU. Maar zo te zien doet zij dingen die (verre) van administratie af liggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door STING op 05-04-2018 11:16:11 ]
  maandag 2 april 2018 @ 19:46:39 #47
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178263162
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 19:42 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Kerel, ze werkt in de Russische ruimtevaart industrie. OAO ICC Reshetnev is een Russische satellietenbouwer. :D _O_

Zelfs al is het een administratieve baan en dan nog is het iets bij een van de betere firma's van RU. Maar zo te zien doet zij dingen die (verre) van administratie af liggen.
Gruj0 en ruimtevaart ^O^
pi_178263200
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 19:42 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Kerel, ze werkt in de Russische ruimtevaart industrie. OAO ICC Reshetnev is een Russische satellietenbouwer. :D _O_

Zelfs al is het een administratieve baan en dan nog is het iets bij een van de betere firma's van RU. Maar zo te zien doet zij dingen die (verre) van administratie af liggen.
Krijgen ze daar zo slecht betaald dat ze liever met een Nederlandse steuntrekker willen leven?
pi_178263229
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 19:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Krijgen ze daar zo slecht betaald dat ze liever met een Nederlandse steuntrekker willen leven?
Sooooo!!!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_178263276
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 19:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Krijgen ze daar zo slecht betaald dat ze liever met een Nederlandse steuntrekker willen leven?
Het is de grootste satellietenbouwen van RU. Ze krijgen de meeste opdrachten van de staat en commercieel gezien krijgen ze ook veel opdrachten. Ik weet niet wat het loon is daar, maar het zal niet slecht zijn denk ik.

Misschien is de werkdruk hoog of weet ik veel wat. Dat kan wel een reden zijn om naar het buitenland te gaan kijken. Als je weg wilt bij zo'n bedrijf kan dat vast wel, maar kom je weer snel aan de bak bij een soortgelijk bedrijf? RU kent veel knappe koppen, dus veel concurrentie.

Ik wil TS de hoop niet ontnemen, er zijn zoveel redenen te bedenken waarom iemand weg zou willen.
pi_178263290
quote:
_O-
  maandag 2 april 2018 @ 20:09:31 #52
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178263612
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 19:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Het is de grootste satellietenbouwen van RU. Ze krijgen de meeste opdrachten van de staat en commercieel gezien krijgen ze ook veel opdrachten. Ik weet niet wat het loon is daar, maar het zal niet slecht zijn denk ik.

Misschien is de werkdruk hoog of weet ik veel wat. Dat kan wel een reden zijn om naar het buitenland te gaan kijken. Als je weg wilt bij zo'n bedrijf kan dat vast wel, maar kom je weer snel aan de bak bij een soortgelijk bedrijf? RU kent veel knappe koppen, dus veel concurrentie.

Ik wil TS de hoop niet ontnemen, er zijn zoveel redenen te bedenken waarom iemand weg zou willen.
Of het is gewoon een fake profiel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 2 april 2018 @ 20:35:37 #53
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178264188
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 13:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Voor mij is dit trouwens niet echt een optie, want ik ben niet rijk en blank.
Had je rijk geweest, dan was je echt niet aantrekkelijker hoor.
1 + 1 = blauw
pi_178265240
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 19:29 schreef Voszje het volgende:
Dus ze woont in een gesloten stad.
Jep. Ze woont in elk geval niet in Krasnoyarsk. Dus nu vraag ik me des te meer af hoe TS dit wil gaan doen als 'ie daar heen wil :+
  maandag 2 april 2018 @ 21:31:09 #55
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178265945
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 21:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jep. Ze woont in elk geval niet in Krasnoyarsk. Dus nu vraag ik me des te meer af hoe TS dit wil gaan doen als 'ie daar heen wil :+
Volgens mij is er in die stad bar weinig te doen. Als TS er al in mag. Ik weet in ieder geval dat je je er niet zou kunnen registreren als buitenlander. :P
pi_178265999
Kurwa. Te vroeg op posten gedrukt.

[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2018 21:33:17 ]
  maandag 2 april 2018 @ 21:34:11 #57
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178266035
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 21:32 schreef Toto69 het volgende:
Kurwa. Te vroeg op posten gedrukt.
Dat is Pools, suka blyad'.
pi_178266224
TS, allereerst wens ik je alle geluk en liefde van de wereld toe. Deze post is dus echt niet trollend of vervelend bedoeld. Maar ik wil wel mijn bevindingen posten.

Ten eerste:

Ze woont in een gesloten stad. Jij als Nederlander gaat daar niet zomaar binnenkomen. Sterker nog, ik denk dat het je helemaal niet lukt. Nou ja, dan kan zij nog naar Krasnoyarsk komen natuurlijk. Dat is niet zo ver. Maar toch wel een belangrijke voetnoot.

Ten tweede:

Haar foto's zien er niet extreem nep uit. Op zich zijn het best alledaagse selfies/foto's en is het overduidelijk dat het meisje in kwestie steeds dezelfde is op die foto's. Toch vind ik het sketchy.

Ten derde:

Ze is wel erg jong. Als je dit jaar afgestudeerd bent (fair enough, het is een flinke studie) ben je een keer een jaar of 25. Misschien 26. Er is dus best een behoorlijk leeftijdsverschil. Dat kan natuurlijk best, maar wederom is het wel de moeite waard om over na te denken. Jullie zitten toch in twee compleet verschillende levensfases. Nog los van de enorme afstand.

Ten vierde:

Heeft ze een kind? Zo ja, zit je daar zelf ook echt op te wachten?


Hoewel de persoon niet heel nep lijkt heb ik toch mijn twijfels. En die heb je zelf vast ook wel. Je bent oud en wijs genoeg om zelf keuzes te maken, maar ik hoop toch dat je eind dit jaar niet zomaar die kant op gaat.
  maandag 2 april 2018 @ 21:47:39 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178266414
Ik snap het verhaal over de gesloten stad niet, wat bedoelen jullie daarmee?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178266441
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 21:47 schreef Molo het volgende:
Ik snap het verhaal over de gesloten stad niet, wat bedoelen jullie daarmee?
Een Gesloten stad is een term uit de Sovjettijd voor een stad met reis- en verblijfsrestricties. De officiële naam is "ЗАТО" (spreek uit als zato), een afkorting voor Gesloten Bestuurlijk-Territoriale Formaties (Russisch: закрытые административно-территориальные образования, zakrytye administrativno-territorial'nye obrazovania). De bekendste gesloten steden zijn Mekka en Medina in Saoedi-Arabië, beiden enkel toegankelijk voor moslims.
  maandag 2 april 2018 @ 21:48:54 #61
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178266454
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 21:47 schreef Molo het volgende:
Ik snap het verhaal over de gesloten stad niet, wat bedoelen jullie daarmee?
In Rusland zijn nog steeds gesloten steden, vanwege bepaalde objecten in die betreffende stad.

Ja, wat Toto zegt dus.
  maandag 2 april 2018 @ 21:50:43 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178266499
Oh nooit geweten, ook van Medina en Mekka niet. Thanks for the info! ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178266617
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 21:50 schreef Molo het volgende:
Oh nooit geweten, ook van Medina en Mekka niet. Thanks for the info! ^O^
No problem.

Wat betreft de stad waar TS dan heen wil:

"Although you can now find it on maps of Krasnoyarsk Krai, you cannot just drive there without authorization. Visitors are only permitted by screened invitation. Before you will be permitted to visit, your hosts must submit a request to the Ministry of Atomic Energy and to Russian national security agencies for authorization, which can take up to two months. If approved, you'll receive a letter of invitation, which will be required for your visa application, which can take anywhere from a week to a month."

Ik kan geen situatie bedenken waarin TS daar binnen gaat komen. Want welke legitieme reden wil hij gaan gebruiken?
  Moderator maandag 2 april 2018 @ 21:55:22 #64
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178266623
TS, hoeveel diepe en persoonlijke gesprekken heb je al met haar gevoerd?
pi_178266672
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 21:55 schreef Toto69 het volgende:
Although you can now find it on maps of Krasnoyarsk Krai, you cannot just drive there without authorization. Visitors are only permitted by screened invitation
Het kan niet zo zijn dat ze tijdens haar vakantie (want dan spreken ze af) even uit de gesloten area gaat en dat ze ergens anders elkaar ontmoeten?
  maandag 2 april 2018 @ 21:57:58 #66
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178266699
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 21:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

No problem.

Wat betreft de stad waar TS dan heen wil:

"Although you can now find it on maps of Krasnoyarsk Krai, you cannot just drive there without authorization. Visitors are only permitted by screened invitation. Before you will be permitted to visit, your hosts must submit a request to the Ministry of Atomic Energy and to Russian national security agencies for authorization, which can take up to two months. If approved, you'll receive a letter of invitation, which will be required for your visa application, which can take anywhere from a week to a month."

Ik kan geen situatie bedenken waarin TS daar binnen gaat komen. Want welke legitieme reden wil hij gaan gebruiken?
Oh God.

Beter ontmoeten ze elkaar tijdens haar vakantie gewoon in Moskou ofzo.
pi_178266700
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 21:55 schreef Momo... het volgende:
TS, hoeveel diepe en persoonlijke gesprekken heb je al met haar gevoerd?
Ik denk dat hij daar in Rusland de diepte in wil gaan bij haar.
pi_178266716
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 21:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het kan niet zo zijn dat ze tijdens haar vakantie (want dan spreken ze af) even uit de gesloten area gaat en dat ze ergens anders elkaar ontmoeten?
As described above (die langere post) is dat wel een optie ja :Y.
Dat is niet zo ver van Krasnoyarsk af, 90 minuutjes of zo.
  maandag 2 april 2018 @ 21:59:33 #69
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178266750
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 21:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik denk dat hij daar in Rusland de diepte in wil gaan bij haar.
Even goed peilen hoe ze is ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178266762
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 21:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

As described above (die langere post) is dat wel een optie ja :Y.
Dat is niet zo ver van Krasnoyarsk af, 90 minuutjes of zo.
Kan me best wel voorstellen dat ze tijdens haar 35-dagen vakantie even elders heen gaat en dat ze elkaar dan ontmoeten. Wellicht woont haar familie ook buiten de stad waar ze voor haar werk zit.

Ze zal zelf als geen ander de toegangsregels kennen en dan weet ze idd ook wel dat TS daar niet binnen gaat geraken.
pi_178266793
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 22:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kan me best wel voorstellen dat ze tijdens haar 35-dagen vakantie even elders heen gaat en dat ze elkaar dan ontmoeten. Wellicht woont haar familie ook buiten de stad waar ze voor haar werk zit.

Ze zal zelf als geen ander de toegangsregels kennen en dan weet ze idd ook wel dat TS daar niet binnen gaat geraken.
Snap ik.
Maar dan kan ze ook naar Moskou toe zoals Voszje zegt. Voor TS ook een stuk makkelijker en minder eng.
pi_178266827
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 22:01 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Snap ik.
Maar dan kan ze ook naar Moskou toe zoals Voszje zegt. Voor TS ook een stuk makkelijker en minder eng.
Het lijkt erop dat haar familie niet in Moskou woont, maar in Krasnoyarsk. Ik snap dan wel dat ze daarheen gaat. Er zal voor haar meer zijn in haar vakantie dan alleen het gemak van TS. Even los van wat 'n trip naar Moskou haar gaat kosten.
  maandag 2 april 2018 @ 22:04:20 #73
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178266861
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 22:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat haar familie niet in Moskou woont, maar in Krasnoyarsk. Ik snap dan wel dat ze daarheen gaat. Er zal voor haar meer zijn in haar vakantie dan alleen het gemak van TS. Even los van wat 'n trip naar Moskou haar gaat kosten.
Maarrrr, als ze TS echt graag wil ontmoeten kan het natuurlijk ook gewoon van twee kanten komen. Uit het reistopic van TS begrijp ik dat de reis an sich voor hem al best een onderneming is, namelijk.
pi_178266890
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 22:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat haar familie niet in Moskou woont, maar in Krasnoyarsk. Ik snap dan wel dat ze daarheen gaat. Er zal voor haar meer zijn in haar vakantie dan alleen het gemak van TS. Even los van wat 'n trip naar Moskou haar gaat kosten.
True.
pi_178266946
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 22:04 schreef Voszje het volgende:

[..]

Maarrrr, als ze TS echt graag wil ontmoeten kan het natuurlijk ook gewoon van twee kanten komen. Uit het reistopic van TS begrijp ik dat de reis an sich voor hem al best een onderneming is, namelijk.
Het zou voor hem makkelijker zijn, maar zou haar 'n deel van d'r vakantie kosten, geld, tijd. Misschien vindt ze dat de man de moeite mag doen, heeft TS al aangedrongen op dat hij wel daarheen gaat, heeft ze er echt geen geld voor, schat ze de moeite die TS moet doen anders in, etc.
  maandag 2 april 2018 @ 22:09:45 #76
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178266995
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 22:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het zou voor hem makkelijker zijn, maar zou haar 'n deel van d'r vakantie kosten, geld, tijd. Misschien vindt ze dat de man de moeite mag doen, heeft TS al aangedrongen op dat hij wel daarheen gaat, heeft ze er echt geen geld voor, schat ze de moeite die TS moet doen anders in, etc.
Dat is waar. Wij hebben verder geen weet van de hoe of wat.
pi_178267030
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 22:09 schreef Voszje het volgende:

[..]

Dat is waar. Wij hebben verder geen weet van de hoe of wat.
Daarom.

Ben benieuwd. TS mag het hard van stapel lopen vinden, maar ik blijf van mening dat het geen kwaad kan om vooraf al na te denken over hoe kansrijk iets is.
  maandag 2 april 2018 @ 22:17:34 #78
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178267125
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 20:35 schreef Kamina het volgende:

[..]

Had je rijk geweest, dan was je echt niet aantrekkelijker hoor.
Wat bedoel je precies?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 3 april 2018 @ 07:09:30 #79
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178271252
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 22:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Dat je teveel zwelgt in zelfmedelijden en je denkt als een racist.
1 + 1 = blauw
pi_178271750
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 22:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daarom.

Ben benieuwd. TS mag het hard van stapel lopen vinden, maar ik blijf van mening dat het geen kwaad kan om vooraf al na te denken over hoe kansrijk iets is.
Ik denk dat TS beter in Europa kan kijken naar een vriendin. Dichterbij en niet zo moeilijk.
pi_178275205
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 13:39 schreef Keep_Walking het volgende:
Voor mij is dit trouwens niet echt een optie, want ik ben niet rijk en blank.
Alsof huidskleur uitmaakt wanneer je rijk bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2018 12:27:32 ]
pi_178275242
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 18:49 schreef TechnoCat het volgende:
Van beroep doet ze iets met "Mechanical Engineering", en van de foto's die ik gezien heb op haar Facebook pagina in elk geval als zijnde kantoorbaan. Kan dus een design functie zijn, of cataloguswerk, dat weet ik nog niet.
Dan is ze echt geen tiepmiep, eerder ingenieur.

Masteropleiding Mechanical Engineering
Een internetplatform waar robots hun kennis kunnen delen, een 3D-laserprinter waarmee microstructuren in glas kunnen worden geprint, een automatisch volgsysteem voor auto's om filevorming tegen te gaan. Mechanical Engineering is een breed en boeiend vakgebied. Als mechanical engineer bedenk, ontwerp, analyseer, maak en verbeter je producten, processen en systemen. Op grote schaal maar ook op nanometerniveau. Daarvoor moet je goed op de hoogte zijn van de laatste technologische ontwikkelingen en je moet in staat zijn je eigen werk in een maatschappelijke context te plaatsen. Spreekt dit je aan? Dan is Mechanical Engineering de geschikte masteropleiding voor jou.
https://www.tue.nl/studer(...)hanical-engineering/
  dinsdag 3 april 2018 @ 13:21:11 #83
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178276319
Ze werkt inderdaad bij een bedrijf dat blijkbaar satellieten maakt, om even een impressie te geven of deze vrouw, toch nog maar even twee foto's dan, van haar FB profiel: Het is duidelijk dat ze ontwerper is gezien die prints daar op haar bureau. Dat ziet er redelijk technisch uit. Dus dit is zeker geen laag opgeleid persoon. :)


Ze heeft al heel duidelijk aangegeven dat ze niet op zoek is naar een rijke man, ze zegt al 3 jaar vrijgezel te zijn en dat het haar maar niet lukt om een fatsoenlijke Russische man te leren kennen. Dat is op zich aannemelijk want Russische mannen staan er om bekend niet de meest vrouwvriendelijke mannen te zijn. Voor de rest woont ze niet in Krasnojarsk zelf maar in een dorpje even ten noorden daarvan genaamd Zjeleznogorsk. Net buiten Krasnojarsk is er een vliegveld en vanuit daar hoef ik niet eens naar Krasnojarsk zelf. Als zij mij oppikt van het vliegveld rijden we ongetwijfeld naar Zjeleznogorsk, waar ze woont.

Ze is geen 26, maar 33 jaar oud.

Ik zal niet ontkennen dat het vrij ongewoon is om op deze manier met iemand in contact te komen. Maar tot dusver denk ik bij mezelf, mwah, wat heb ik te verliezen? Ja, een retourtje Rusland, op zich ook een hele ervaring. Want natuurlijk zal ik wel een hoop foto's en videos' gaan maken. Of het nu uiteindelijk wat wordt of niet. Kan ik tenminste zeggen dat ik daar geweest ben. Wat mij aan deze dame gewoon opvalt is haar normale gedrag. Ik heb op FDating.com ook al dames gehad die begonnen gelijk over trouwen. Ik dacht, wegwezen....Die heb je er ook. Maar bij deze heb ik een goed gevoel en onze gesprekken weerspiegelen dat ook en merk dat ze me wel ziet zitten. En als we daadwerkelijk ontmoeten dan zien we wel. Ik vind het wel spannend. Bovendien, ik ben heel eerlijk, ze is zeker geen onaantrekkelijk dame, maar wel eentje zonder kapsones. Een goed opgeleide, goed gemonde, maar wel normale vrouw. Lijkt me helemaal prima. Het kan zelfs zijn dat we toch eerder gaan ontmoeten dan december want ze had er al over dat december wel erg ver weg is. Ik had zoiets van, het maakt mij niet uit. Ik moet wel wat zaken van te voren regelen, visa, inentingen, boeking voor de vlucht, wat voor bagage neem ik mee, al dat soort kleine dingetjes.

[ Bericht 5% gewijzigd door STING op 05-04-2018 11:08:52 ]
pi_178276572
Negeer de negatieve reacties, want international daten kan prima. Heb ruim 3 jaar een lange afstandsrelatie gehad, met een Chinese meid.

Ik had haar leren kennen via plentyoffish, dat is een gratis datingsite. Dus geen bemiddelingsbureau bij geweest ofzo. Gewoon online elkaar leren kennen, en uiteindelijk meerdere keren naar China geweest.

Ging gewoon goed, was ook geen gold-digger en wilde niet eens naar Nederland komen. Wat overigens wel een probleem was, want na drie jaar hebben wij de relatie beëindigd.

Nu heb ik het dus wat dichter bij huis gezocht: mijn huidige vriendin woont en werkt in Düsseldorf, dus dat is goed te doen voor een latrelatie.

Een lange afstandsrelatie, heeft trouwens wel echt grote nadelen. Dus als geen van beide wilt verhuizen, dan loopt je relatie uiteindelijk toch stuk.
pi_178276768
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:34 schreef TechnoCat het volgende:
Oh ik heb ook verteld aan de huidige dame waar ik dus wel mee match dat ik geen rijk persoon ben. Ik heb niet specifiek gepraat over de bijstand, maar wel over gewoon minimumloon. Kijk je hoeft natuurlijk niet gelijk je hele hebben en houwen daar neer te zetten. En bovendien, mocht het er van komen dat ze naar Nederland zou komen dan zijn we al weer een hele periode verder. Maar ze zei in haar reactie ook dat ze niet op zoek is naar een rijk persoon, maar gewoon een echte liefdevolle man voor een serieuze relatie. Op dat moment had ik zoiets van: Nu even kijken of het contact door blijft gaan of dat ze er ineens vanaf ziet. Maar dat is niet gebeurt. Een echte gold digger zou ineens een doodzieke oma hebben en 3 maand weg moeten.
Je kunt die vrouwen niet eens naar Nederland halen, want met je ( sociaal ) minimum inkomen verdien je niet genoeg om garant voor ze te staan.

Dus probeer eentje te zoeken met Europese nationaliteit, dan is dat geen probleem meer.
pi_178276807
Binnenkort krijgt TS wat schimmige figuren van de FSB aan de deur: "Hallo, waarom post u foto's van bouwtekeningen van geheime Russische satellieten op een Nederlands forum?". :+
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178276905
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 13:40 schreef Diqiu-Long het volgende:
Je kunt die vrouwen niet eens naar Nederland halen, want met je ( sociaal ) minimum inkomen verdien je niet genoeg om garant voor ze te staan.

Dus probeer eentje te zoeken met Europese nationaliteit, dan is dat geen probleem meer.
Als het hem (nog) niet te doen is om haar naar Nederland te halen (en dat heeft TS al meerdere keren aangegeven), dan maakt dat natuurlijk niet uit.
En daarmee is je tweede zin ook meteen niet van toepassing.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178276997
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 13:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als het hem (nog) niet te doen is om haar naar Nederland te halen (en dat heeft TS al meerdere keren aangegeven), dan maakt dat natuurlijk niet uit.
En daarmee is je tweede zin ook meteen niet van toepassing.
Dan kan hij beter direct ermee stoppen, want van een lange afstand relatie word niemand gelukkig. Als je toch niet de intentie hebt, om samen te gaan leven....

Bedoel een LAT-Relatie kan prima, maar op zo'n grote afstand hou je dat maar een paar jaar vol.
pi_178277016
Jas aan, scherm uit. Druk aan het werk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178277096
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 13:47 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dan kan hij beter direct ermee stoppen, want van een lange afstand relatie word niemand gelukkig. Als je toch niet de intentie hebt, om samen te gaan leven....

Bedoel een LAT-Relatie kan prima, maar op zo'n grote afstand hou je dat maar een paar jaar vol.
Wellicht wordt hij er wel gelukkig van? Ken jij hem? En al wordt hij er uiteindelijk niet gelukkig van, dan nog merkt hij dat vanzelf wel.
Hij wil dit nu kennelijk graag: laat hem.
Ik zou het persoonlijk ook niet doen, omdat het mij iig niet gelukkig zou maken, maar daarom zeg ik nog niet dat anderen het ook niet moeten doen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178277255
Daar word echt niemand gelukkig van hoor: dan heb je welgeteld 2x in het jaar sex, als ze het wel wilt....

En het kost handen vol geld, om op zijn minst 2x per jaar een maand naar Rusland te gaan. Ik weet zeker: daar word niemand gelukkig van, als er na een paar jaar geen uitzicht komt op samen wonen.
pi_178277529
Ach ja, gewoon een keertje gaan om elkaar eens in het echt te zien kan verder geen kwaad toch? Ja, het kost wat geld, soit, maar je hebt wel gelijk een leuke trip/ervaring. En dan weet je tenminste ook of het IRL klikt (want dat hoeft natuurlijk lang niet altijd zo te zijn).
pi_178277536
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 13:21 schreef TechnoCat het volgende:
Ze werkt inderdaad bij een bedrijf dat blijkbaar satellieten maakt, om even een impressie te geven of deze vrouw, toch nog maar even twee foto's dan, van haar FB profiel: Het is duidelijk dat ze ontwerper is gezien die prints daar op haar bureau. Dat ziet er redelijk technisch uit. Dus dit is zeker geen laag opgeleid persoon. :)


Ze heeft al heel duidelijk aangegeven dat ze niet op zoek is naar een rijke man, ze zegt al 3 jaar vrijgezel te zijn en dat het haar maar niet lukt om een fatsoenlijke Russische man te leren kennen. Dat is op zich aannemelijk want Russische mannen staan er om bekend niet de meest vrouwvriendelijke mannen te zijn. Voor de rest woont ze niet in Krasnojarsk zelf maar in een dorpje even ten noorden daarvan genaamd Zjeleznogorsk. Net buiten Krasnojarsk is er een vliegveld en vanuit daar hoef ik niet eens naar Krasnojarsk zelf. Als zij mij oppikt van het vliegveld rijden we ongetwijfeld naar Zjeleznogorsk, waar ze woont.

Ze is geen 26, maar 33 jaar oud.

Ik zal niet ontkennen dat het vrij ongewoon is om op deze manier met iemand in contact te komen. Maar tot dusver denk ik bij mezelf, mwah, wat heb ik te verliezen? Ja, een retourtje Rusland, op zich ook een hele ervaring. Want natuurlijk zal ik wel een hoop foto's en videos' gaan maken. Of het nu uiteindelijk wat wordt of niet. Kan ik tenminste zeggen dat ik daar geweest ben. Wat mij aan deze dame gewoon opvalt is haar normale gedrag. Ik heb op FDating.com ook al dames gehad die begonnen gelijk over trouwen. Ik dacht, wegwezen....Die heb je er ook. Maar bij deze heb ik een goed gevoel en onze gesprekken weerspiegelen dat ook en merk dat ze me wel ziet zitten. En als we daadwerkelijk ontmoeten dan zien we wel. Ik vind het wel spannend. Bovendien, ik ben heel eerlijk, ze is zeker geen onaantrekkelijk dame, maar wel eentje zonder kapsones. Een goed opgeleide, goed gemonde, maar wel normale vrouw. Lijkt me helemaal prima. Het kan zelfs zijn dat we toch eerder gaan ontmoeten dan december want ze had er al over dat december wel erg ver weg is. Ik had zoiets van, het maakt mij niet uit. Ik moet wel wat zaken van te voren regelen, visa, inentingen, boeking voor de vlucht, wat voor bagage neem ik mee, al dat soort kleine dingetjes.
Het lijkt mij niet dat jij die fatsoenlijke man bent. Anders zou deze post met foto's en commentaar niet bestaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door STING op 05-04-2018 11:19:47 ]
pi_178277850
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 13:57 schreef Diqiu-Long het volgende:
Daar word echt niemand gelukkig van hoor: dan heb je welgeteld 2x in het jaar sex, als ze het wel wilt....

En het kost handen vol geld, om op zijn minst 2x per jaar een maand naar Rusland te gaan. Ik weet zeker: daar word niemand gelukkig van, als er na een paar jaar geen uitzicht komt op samen wonen.
Okee, betweter.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178277914
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 14:23 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Okee, betweter.
Ik spreek uit ervaring: anders had ik wel iets anders gezegd. Maar je kunt natuurlijk lekker tv gaan kijken: hoe heten die programma's?

Verre liefde? Waar blijkbaar enkel Nederlandse vrouwen in voorkomen, die zelf een goede baan hebben. En dan vertrekken naar Afrika.
pi_178278050
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 14:27 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik spreek uit ervaring: anders had ik wel iets anders gezegd. Maar je kunt natuurlijk lekker tv gaan kijken: hoe heten die programma's?

Verre liefde? Waar blijkbaar enkel Nederlandse vrouwen in voorkomen, die zelf een goede baan hebben. En dan vertrekken naar Afrika.
Je eigen ervaring idd. Jij kan niet in zijn hoofd kijken. En ook met al die tv-programma's weet jij nog steeds niet wat er zich in zijn hoofd afspeelt.
Je kunt dus niet zeggen dat niemand gelukkig wordt bij zo'n relatie. Dat kun je namelijk niet weten. Dat soort relaties die wél goed gaan, komen niet in die tv-programma's; dat verkoopt namelijk niet.

Ik snap wat je bedoelt, maar gebruik dan andere woorden, zoals "ik vind..", "uit eigen ervaring heb ik gemerkt.." of "ik denk..". Niet het absoluut rotsvaste gegeven "niemand kan gelukkig worden", want dat kun jij niet onderbouwen met feiten.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178278303
Lezers snappen heus wel, dat het een mening is. Maar goed het is inderdaad mijn mening: echter ik heb ook wel wat mensen gezien, die daadwerkelijk zo'n relatie gehad hebben voor weet ik hoeveel jaren.

Dat ging dan aan en uit, om uiteindelijk na tig keer aan en uit gemaakt te hebben. Maar toch definitief uit elkaar te gaan.

En persoonlijk vind ik ook, dat jezelf in zo'n soort relatie al gauw zelf voor de gek bent het houden. Want ze zeggen niet voor niks: liefde maakt blind.

Natuurlijk is de ervaring onbetaalbaar: je bent in het buitenland geweest, meerdere reizen gemaakt. Dus dat is gewoon heel fijn, alleen het kost wel handen vol geld.

Maar ik begrijp de keuze, want Nederlandse vrouwen trekken mij zelf ook niet zo. Heb ook de voorkeur voor exotische vrouwen: met een Russische heb ik dus ook al eens de lakens gedeeld, maar die begon al snel over trouwen....

Dat was een au-pair die in Nederland was: oh dat is trouwens wel een voordeel, Russische dames zijn niet zo preuts als Filipijnse dames.
  dinsdag 3 april 2018 @ 14:42:17 #98
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_178278343
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 13:21 schreef TechnoCat het volgende:
Voor de rest woont ze niet in Krasnojarsk zelf maar in een dorpje even ten noorden daarvan genaamd Zjeleznogorsk.
Wat ook gewoon een gesloten stad is met 100k inwoners, waar jij dus ook niet kan komen. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 april 2018 @ 15:21:20 #99
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_178279461
Ik heb ook een tijdje met een Poolse man gedatet die in Ierland woont. Ik had behoorlijk moeite met de cultuurverschillen. Oostblok mannen zijn echte (jaloerse) mannetjes die willen zorgen voor hun vrouw en het slecht kunnen hebben als de vrouw te onafhankelijk is. Met name in het begin hebben we wel eens goeie ruzies gehad omdat ik het lef had iets (voor mezelf) te betalen of alleen iets te regelen.
Poolse vrouwen zijn ontzettend afhankelijk van de man. En de mannen zijn gewend hun ding te doen zonder (publiekelijk) teruggefloten te worden. Overleg is voor watjes, en de vrouwen hebben het maar te accepteren.
Daarbij kwam nog eens de afstand wat parten ging spelen, en we zagen elkaar nog redelijk vaak. De communicatie in een andere taal dan je moedertaal en dan ook nog eens via Whatsapp... Brrr
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:51:57 #100
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178281433
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 13:21 schreef TechnoCat het volgende:
Voor de rest woont ze niet in Krasnojarsk zelf maar in een dorpje even ten noorden daarvan genaamd Zjeleznogorsk. Net buiten Krasnojarsk is er een vliegveld en vanuit daar hoef ik niet eens naar Krasnojarsk zelf. Als zij mij oppikt van het vliegveld rijden we ongetwijfeld naar Zjeleznogorsk, waar ze woont.

Dat ze in Zheleznogorsk woont waren we al achter gezien haar werkgever. Maar, zoals al verscheidene keren benoemd is: Zheleznogorsk is een gesloten stad.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:04:02 #101
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178281679
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 07:09 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dat je teveel zwelgt in zelfmedelijden en je denkt als een racist.
Valt wel mee hoe racistisch ik ben hoor. Is het niet gewoon zo dat die vrouwen vooral een rijke blanke man willen? Zwelgen in medelijden klopt wel een beetje, maar wordt weer minder.

Maar ik hoef geen vrouw te halen uit het buitenland, een vriendin kan ik IRL regelen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_178282005
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Is het niet gewoon zo dat die vrouwen vooral een rijke blanke man willen?
Dat rijke is wat het hem doet. It's all 'bout the money zoals Meja ooit al zong.

  dinsdag 3 april 2018 @ 18:14:06 #103
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_178283024
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Valt wel mee hoe racistisch ik ben hoor. Is het niet gewoon zo dat die vrouwen vooral een rijke blanke man willen? Zwelgen in medelijden klopt wel een beetje, maar wordt weer minder.

Maar ik hoef geen vrouw te halen uit het buitenland, een vriendin kan ik IRL regelen.
Volgens mij is dat je eigen projectie. Vrouwen die achter rijke mannen aangaan zal het aan hun reet roesten wat voor huidskleur de man in kwestie heeft. Ze kijken al normaal gesproken niet eens naar de leeftijd van een man.

Tevens tvp voor dit topic. Een kennis van me is nu met zo'n Russische vrouw aan het chatten. Ik heb persoonlijk mijn twijfels. Hij heeft me foto's van haar laten zien en het lijkt me echt een te mooi om waar te zijn verhaal.
  One tough cookie dinsdag 3 april 2018 @ 18:53:19 #104
169210 liesje1979
pi_178283740
Het lijkt mij op die foto's meer alsof ze bij dat bedrijf op bezoek is. :@ En ik vind het een beetje vreemd dat je pas haar Facebook gevraagd hebt nadat je al aan het uitzoeken was hoe naar Rusland te komen. En als zij hetzelfde voelt als jij vind ik het raar dat ze jouw Facebook ook nog niet gevraagd had. Je zegt dat jullie veel berichten sturen en eventueel bellen maar hebben jullie al wel eens gevideochat?
pi_178283871
Nederlanders worden over het algemeen opgegroeid met het idee dat je compromissen moet sluiten als je met elkaar samenleeft. Russen kennen dat idee niet. Russinnen vatten een compromis op als een verlies. Dat geeft vaak nogal wat strijd als je langer in een relatie zit. Hou dat maar in je achterhoofd als ze weer zegt dat ze geen fatsoenlijke Rus kan vinden. En denk maar niet dat wanneer iemand goed opgeleid is, dit wel mee valt :') ze krijgen met de paplepel thuis ingegoten van hun moeder hoe ze mannen (hun vaders/broers) onder de duim moeten houden. Want het is goed mogelijk dat jij denkt "ze heeft geen kapsones en wil gelijk trouwen", maar ondertussen denkt zij "die aardige man kan ik wel laten doen wat ik zeg".

Er staan ook leuke/fijne/geweldige ervaringen tegenover dus wil je absoluut niet ontmoedigen. Het is al lastig genoeg dat naast je visum ze nog eens een keer een extra uitnodiging moet zien te regelen zodat je die stad in mag. Dat kan alleen maar als je heel veel persoonlijke gegevens aan haar geeft voordat je haar überhaupt ontmoet. Of je moet beslissen om ergens halverwege te ontmoeten (Moskou), en zelf je hotel regelen zodat je via hun de benodigde documenten voor het visum krijgt. Dat scheelt je dan ook weer een binnenlandse vlucht met wellicht een minder westers toestel.
Je zou zelfs al in de zomer een kort weekje/weekendje kunnen boeken en visum regelen (er zijn nu nog aanbiedingen, dat compenseert de hotelkosten weer) zodat je elkaar al eens hebt ontmoet als je van de winter langer wil gaan.
pi_178284001
Ik vind het ook aparte foto’s. Kan haar werkplek zijn, kan ook dat het in scène is gezet. Gelukkig kloppen de stopcontacten hier wel. :P

Maar TS geeft zelf ook al aan dat hij, als het fake blijkt te zijn of er geen klik is, wel een interessante vakantie heeft gehad. En ik denk dat je er zo ook in moet staan. Je kunt nooit alles checken. Maar wel kritisch blijven natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178284009
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
Het lijkt mij op die foto's meer alsof ze bij dat bedrijf op bezoek is. :@ En ik vind het een beetje vreemd dat je pas haar Facebook gevraagd hebt nadat je al aan het uitzoeken was hoe naar Rusland te komen. En als zij hetzelfde voelt als jij vind ik het raar dat ze jouw Facebook ook nog niet gevraagd had. Je zegt dat jullie veel berichten sturen en eventueel bellen maar hebben jullie al wel eens gevideochat?
Als het om een Social media check gaat zou TS de dame eens kunnen proberen op te zoeken bij www.odnoklassniki.ru (klasgenoten site die uit de hand is gelopen tot Facebook achtige vormen) of www.vkontakte.ru. Ook dat kan fake zijn natuurlijk maar is er wel al meer moeite gedaan op sites waar buitenlanders vaak niet snel over zullen beginnen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 19:09:49 #108
74056 crew  ToT
pi_178284028
Ik woon samen met mijn Filipijnse vriendin en in september krijgen we ons eerste kindje! *O* O+

We hebben elkaar online leren kennen, en idd ja; er zitten een hoop scammers enzo tussen, maar absoluut ook echt wel vrouwen die oprecht en eerlijk zijn.
pi_178284058
Aangezien het zo moeilijk lijkt haar woonplaats te bezoeken zou het nog niet eens zo gek zijn als jullie elkaar halverwege ontmoeten, bij voorbeeld in Moskou. Interessante stad om te bezoeken en elkaar te leren kennen.
Ze heeft 35 dagen vrij, kan ze vast wat besteden aan die reis.

Je hoeft toch niet bij het eerste bezoek al haar hele familie te zien?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:12:19 #110
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178284084
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 14:10 schreef Hexx. het volgende:
Het lijkt mij niet dat jij die fatsoenlijke man bent. Anders zou deze post met foto's en commentaar niet bestaan.
Ik pas me enkel aan aan het fatsoensniveau op dit forum. Dank u.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:51 schreef Voszje het volgende:

[..]

Dat ze in Zheleznogorsk woont waren we al achter gezien haar werkgever. Maar, zoals al verscheidene keren benoemd is: Zheleznogorsk is een gesloten stad.
Dat wist ik dus niet. Maar wat moet ik me voorstellen bij een 'gesloten stad'? Gaan ze elke inwoner die de stad in en uit rijdt controleren of zo? En zijn dergelijke steden ook niet afhankelijk van een beetje toerisme? Zou ik echt helemaal niet die stad in kunnen, of zou het wel kunnen na het verkrijgen van een specifiek document, een toegangsbewijs/permit zeg maar? Je hebt immers ook een visum nodig om Rusland binnen te komen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 13:40 schreef Diqiu-Long het volgende:
Je kunt die vrouwen niet eens naar Nederland halen, want met je ( sociaal ) minimum inkomen verdien je niet genoeg om garant voor ze te staan.
Ze heeft zelf al aangegeven dat ze maar haar opleiding hier heel snel een baan zou hebben. En voor de rest, wat weet jij van mijn financiële status? Afgezien dan van die bijstand, maar als het even kan wil ik daar ook niet de rest van m'n leven in blijven hangen. En volgens mij kun je ook nog altijd iemand garant laten staan. Als men puur kijkt naar inkomen en niet naar vermogen dan zou het idd zo moeten zijn dat ik iemand moet vragen garant te staan, voor de jaar ofzo die ze nodig heeft om de inburgeringsexamens te halen en uiteindelijk een permanente Nederlandse visum. Ik denk niet dat mijn vader daar zo moeilijk over zou doen. Maar, dat is allemaal nog verre toekomst, daar denk ik nog niet eens aan.
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:09 schreef ToT het volgende:
Ik woon samen met mijn Filipijnse vriendin en in september krijgen we ons eerste kindje! *O* O+

We hebben elkaar online leren kennen, en idd ja; er zitten een hoop scammers enzo tussen, maar absoluut ook echt wel vrouwen die oprecht en eerlijk zijn.
Ja, en toch het frappante blijft wel altijd dat mensen altijd zo negatief zijn. Ik vertelde dit verhaal vanmiddag ook zo even aan mijn moeder. Nou de 1e reactie was alweer negatief "Oh kijk maar uit, want daar zitten heel scammers en ze kunnen je wel ontvoeren". Zucht. Ik zei zo "ma, je kunt ook een keer zeggen, "leuk jongen, misschien wordt het wat, ze ziet er in elk geval leuk uit, maar kijk wel uit als je die kant op gaat.". Kijk zo'n reactie zou alweer heel anders overkomen. Mensen hebben zo snel hun voordelen al klaar liggen als het over specifieke topics gaat. Je opent zo'n topic met het idee om zinvolle informatie te krijgen en ervaringen, en die worden hier ook wel door sommigen gegeven, maar een hoop mensen hier zijn wel heel bevooroordeeld. Klein tikje jammer. Altijd dat negatieve. Als dat door blijft gaan, kap ik het onderwerp af en zie ik het wel. Dus let aub een beetje op wat je zegt, aangezien ik ook al een paar een moderator heb zien posten dat hij een hoop gescheld, domme opmerkingen heeft verwijderd. Is een stukje fatsoen dan niet te doen? Jeetje.

[ Bericht 26% gewijzigd door TechnoCat op 03-04-2018 19:34:10 ]
  One tough cookie dinsdag 3 april 2018 @ 19:13:36 #111
169210 liesje1979
pi_178284121
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Aangezien het zo moeilijk lijkt haar woonplaats te bezoeken zou het nog niet eens zo gek zijn als jullie elkaar halverwege ontmoeten, bij voorbeeld in Moskou. Interessante stad om te bezoeken en elkaar te leren kennen.
Ze heeft 35 dagen vrij, kan ze vast wat besteden aan die reis.

Je hoeft toch niet bij het eerste bezoek al haar hele familie te zien?
Ze wilde toch al de helft van de tickets betalen dus dat lijkt me een hele goede optie.
pi_178284151
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:12 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Dat wist ik dus niet. Maar wat moet ik me voorstellen bij een 'gesloten stad'? Gaan ze elke inwoner die de stad in en uit rijdt controleren of zo? En zijn dergelijke steden ook niet afhankelijk van een beetje toerisme? Zou ik echt helemaal niet die stad in kunnen, of zou het wel kunnen na het verkrijgen van een specifiek document, een toegangsbewijs/permit zeg maar? Je hebt immers ook een visum nodig om Rusland binnen te komen.
Zie R&P / Internationaal daten - Verstandig of toch maar niet
Zie ook https://nl.wikipedia.org/wiki/Zjeleznogorsk_(kraj_Krasnojarsk)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178284164
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:12 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Dat wist ik dus niet. Maar wat moet ik me voorstellen bij een 'gesloten stad'? Gaan ze elke inwoner die de stad in en uit rijdt controleren of zo? En zijn dergelijke steden ook niet afhankelijk van een beetje toerisme? Zou ik echt helemaal niet die stad in kunnen, of zou het wel kunnen na het verkrijgen van een specifiek document, een toegangsbewijs/permit zeg maar? Je hebt immers ook een visum nodig om Rusland binnen te komen.
Ik mag toch wel aannemen dat je vriendin, als inwoonster van die stad, antwoorden op deze vragen heeft of ingangen om het uit te zoeken?

Hoe hebben jullie jouw bezoek besproken? Heb je gezegd dat je naar haar woonplaats wil komen? Want dan is het vreemd als zij dit stuk belangrijke informatie niet noemde.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:18:51 #114
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178284228
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik mag toch wel aannemen dat je vriendin, als inwoonster van die stad, antwoorden op deze vragen heeft of ingangen om het uit te zoeken?

Hoe hebben jullie jouw bezoek besproken? Heb je gezegd dat je naar haar woonplaats wil komen? Want dan is het vreemd als zij dit stuk belangrijke informatie niet noemde.
Voor hetzelfde geldt weet ze het niet eens. Ik heb haar zojuist de vraag gesteld, nu maar even wachten op antwoord. Als het inderdaad het geval is, dan wordt het maar afspreken in Moskow. Gaan we daar lekker een weekje in een hotel zitten, ook best. Haar huis helemaal daar of in een hotel in Moskow is me om het even. :)
pi_178284263
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:18 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geldt weet ze het niet eens. Ik heb haar zojuist de vraag gesteld, nu maar even wachten op antwoord. Als het inderdaad het geval is, dan wordt het maar afspreken in Moskow. Gaan we daar lekker een weekje in een hotel zitten, ook best. Haar huis helemaal daar of in een hotel in Moskow is me om het even. :)
Maar wist zij eerder al dat jij naar haar woonplaats wilde komen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178284277
Zou toch raar zijn als jij een ticket boekt, denkt daar te kunnen logeren en op de dag van aankomst op een Russisch vliegveld erachter komt dat je daar niet terecht kunt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178284325
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:18 schreef TechnoCat het volgende:
Voor hetzelfde geldt weet ze het niet eens.
Het lijkt me héél erg onwaarschijnlijk dat ze niet weet dat ze in een gesloten stad woont.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178284431
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het lijkt me héél erg onwaarschijnlijk dat ze niet weet dat ze in een gesloten stad woont.
Misschien doelt TS op haar kennis van de precieze regelgeving. Maar als haar CV klopt is het een slimme meid en zou ze daar prima achter moeten kunnen komen en hem kunnen helpen bij benodigde aanvragen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:28:46 #119
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178284477
Laten we gewoon eens wachten op haar reactie over dit onderwerp. Want ze had inderdaad mij al gevraagd, waar gaan we afspreken? Kom ik bij jou, jij bij mij? Ik wou het netjes doen door te zeggen, ik kom wel bij jou. Wist niet dat de betreffende gesloten waren. Had daar ook nog nooit van gehoord.
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar wist zij eerder al dat jij naar haar woonplaats wilde komen?
Ja, dat wel.

Ja, deze was in begin nog wel oke, maar later werd het me allemaal TE Christelijk en uiteindelijk was dit het laatste bericht en toen heb ik gezegd, sorry ik kap het af. Dat zal hun traditie wel zijn blijkbaar, of dit is een verkapte golddigger. Gelijk willen trouwen? Hoe naief denk deze dame dat ik ben. Trouwen is iets heiligs, en dat je pas als je 100% zeker van elkaar bent, en niet uit gemakzucht, of voor een visa.
quote:
Gela , 04/02/2018 14:35,
xxx, imagine you won in the lottery it's me. You leave your house and move to me. You must not pay a rent. I will pay. You will save the money. If you would want to work, I will organize it for you first here. Because you will not need a visa. And marry me, you could live here a long time until we make documents to move to Netherlands. Probably my parents will buy us in Amsterdam a small flat. I want to see more photos of you. Send them on my e-mail xx@xx.ru


[ Bericht 42% gewijzigd door TechnoCat op 03-04-2018 19:40:42 ]
pi_178284608
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:09 schreef ToT het volgende:
Ik woon samen met mijn Filipijnse vriendin en in september krijgen we ons eerste kindje! *O* O+
Felicitaties geef ik je wel als je vriendin bevallen is. Spannend hoor, succes met alles wat komen gaat. T is erg mooi om mee te maken. En hopelijk nog mooier als het eenmaal zover is.
^O^
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 19:36:03 #121
74056 crew  ToT
pi_178284667
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:33 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Felicitaties geef ik je wel als je vriendin bevallen is. Spannend hoor, succes met alles wat komen gaat. T is erg mooi om mee te maken. En hopelijk nog mooier als het eenmaal zover is.
^O^
Thanks! :D
En, wat ik net ook nog niet verteld had, is dat we volgende maand ook gaan trouwen! *O*

Voor ik met haar ging chatten had ik al meerdere teleurstellingen gehad van golddiggers en meiden die veel te traditioneel waren (man moet werken, vrouw blijft thuis voor de kinderen zorgen en geld van de man vangen enz.) en zocht toen alleen maar iemand om nog wat mee te kletsen. Gewoon een penpal, en zij had in haar profiel ook ingesteld dat ze alleen een penpal wilde. :P
Maar ja; de vonk sloeg op een gegeven moment toch over he! :D
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 19:39:48 #122
74056 crew  ToT
pi_178284768
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:12 schreef TechnoCat het volgende:

Ja, en toch het frappante blijft wel altijd dat mensen altijd zo negatief zijn. Ik vertelde dit verhaal vanmiddag ook zo even aan mijn moeder. Nou de 1e reactie was alweer negatief "Oh kijk maar uit, want daar zitten heel scammers en ze kunnen je wel ontvoeren". Zucht. Ik zei zo "ma, je kunt ook een keer zeggen, "leuk jongen, misschien wordt het wat, ze ziet er in elk geval leuk uit, maar kijk wel uit als je die kant op gaat.". Kijk zo'n reactie zou alweer heel anders overkomen. Mensen hebben zo snel hun voordelen al klaar liggen als het over specifieke topics gaat. Je opent zo'n topic met het idee om zinvolle informatie te krijgen en ervaringen, en die worden hier ook wel door sommigen gegeven, maar een hoop mensen hier zijn wel heel bevooroordeeld. Klein tikje jammer. Altijd dat negatieve. Als dat door blijft gaan, kap ik het onderwerp af en zie ik het wel. Dus let aub een beetje op wat je zegt, aangezien ik ook al een paar een moderator heb zien posten dat hij een hoop gescheld, domme opmerkingen heeft verwijderd. Is een stukje fatsoen dan niet te doen? Jeetje.

Klopt, er zitten een hele hoop scammers tussen en mijn familie reageerde eerst ook niet al te positief, ook omdat ik al eerder ellende gehad heb met iemand van zo'n datingsite.
De toon waarop je feedback krijgt op je keuzes is idd wel heel erg belangrijk, zeker als het om je liefdesleven gaat.
Iemand in mijn familie was ook bang dat ik ontvoerd zou worden aangezien mijn vriendin op een hoek van een eiland woonde wat niet al te ver was van een eiland met moslimextremisten die vaak toeristen ontvoeren en losgeld er voor eisen.

Wegens grote schade van een typhoon van een paar jaar geleden aan het vliegveld daar ben ik overigens nog nooit naar haar eiland gegaan. We zijn 2x rond wezen reizen door haar land en hebben heel bijzondere dingen ervaren! *O* Prachtige koraalriffen en walvishaaien gezien, wichdoctors ( _O- Dat was een teleurstelling, maar door alle moeite die we er voor gedaan hadden was het juist een hilarisch avontuur), rijden op een quad/ATV naar 's werelds meest symmetrische vulkaan enz.

[ Bericht 3% gewijzigd door ToT op 03-04-2018 19:53:32 ]
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:44:12 #123
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178284871
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:39 schreef ToT het volgende:

[..]

Klopt, er zitten een hele hoop scammers tussen en mijn familie reageerde eerst ook niet al te positief, ook omdat ik al eerder ellende gehad heb met iemand van zo'n datingsite.
De toon waarop je feedback krijgt op je keuzes is idd wel heel erg belangrijk, zeker als het om je liefdesleven gaat.
Iemand in mijn familie was ook bang dat ik ontvoerd zou worden aangezien mijn vriendin op een hoek van een eiland woonde wat niet al te ver was van een eiland met moslimextremisten die vaak toeristen ontvoeren en losgeld er voor eisen.

Wegens grote schade van een typhoon van een paar jaar geleden aan het vliegveld daar ben ik overigens nog nooit naar haar eiland gegaan. We zijn 2x rond wezen reizen door haar land en hebben heel bijzondere dingen ervaren! *O*
Sowieso wil ik eerst iemand telefonisch gesproken hebben voordat ik er heen. Dus die dame waar ik het meeste contact mee heb, tot dusver via de chat en Facebook zal ik zeker nog een keer willen bellen. Het ziet er allemaal oke uit, maar goed, een scammer kan zonder problemen zo'n pagina maken en echt doen lijken.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 19:50:43 #124
74056 crew  ToT
pi_178285001
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:44 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Sowieso wil ik eerst iemand telefonisch gesproken hebben voordat ik er heen. Dus die dame waar ik het meeste contact mee heb, tot dusver via de chat en Facebook zal ik zeker nog een keer willen bellen. Het ziet er allemaal oke uit, maar goed, een scammer kan zonder problemen zo'n pagina maken en echt doen lijken.
Ja wij hebben ook geskyped enzo, wat wel erg moeilijk was omdat internetverbinding in de Filipijnen vaak echt bagger is, zelfs in Manila vaak.
Eerst had ik een andere Filipijnse schone met wie ik echt hele dagen zat te chatten, maar ze wilde niet Skypen
Pas na lange tijd wilde ze het doen en toen zag ik een hele groep jongeren om haar heen. Direct kreeg ik allemaal Skype verzoeken van nieuwe mailadressen waarin haar naam wel gebruikt werd. Ook zag ik in haar eigen Skype gegevens heel andere informatie dan wat ze op de site had gebruikt (ze was in de chat met mij een dame van midden 20 en van keurig niveau, maar in Skype stond dat ze een heet en ondeugend 18-jarig grietje was en dat soort onzin.)
Op dat moment schoot me ook te binnen dat ze wel echt HEEL erg vaak online was, maar dat ze heel vaak zowat alles vergat wat we een paar uur eerder besproken hadden.

Ik ga er van uit dat die lui allemaal samen werkten en om beurten met me zaten te chatten en deden alsof ze 1 persoon waren.
Toen ik eenmaal op de cam kwam, wilden al die grieten me voor zichzelf en maakten ze ter plekke nieuwe accounts aan onder de naam van die andere.

Overigens heb ik ook vaak zat gezien dat op die datingsites dezelfde foto's vaker gebruikt worden onder verschillende namen. Dit is volgens mij van de site zelf die zo wil laten lijken dat er veel meer dames ingeschreven staan dan werkelijk het geval is.
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:54:47 #125
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178285085
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:50 schreef ToT het volgende:
Lang verhaal
Had mijn neef ook. Die zit nu in de Filipijnen bij zijn Filipijnse vriendin :) . Maar op zich had die niet zoveel last van slechte internetverbindingen. Ze deden heel veel aan Video Chat via WhatsApp. Als ik dat bij deze dames nu ook eens voor elkaar kan krijgen dan ben ik alweer een stuk verder. Maar de dames hebben full time banen en dus is de tijd om te chatten beperkt. We zien wel.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 19:56:19 #126
74056 crew  ToT
pi_178285124
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:54 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Had mijn neef ook. Die zit nu in de Filipijnen bij zijn Filipijnse vriendin :) . Maar op zich had die niet zoveel van slechte internetverbinding. Ze deden heel veel aan Video Chat via WhatsApp. Als ik dat bij deze dames nu ook eens voor elkaar kan krijgen dan ben ik alweer een stuk verder. Maar de dames hebben full time banen en dus is de tijd om te chatten beperkt. We zien wel.
Dat ze banen hebben is in ieder geval al wel weer een goed teken, natuurlijk! :) Dan heb je iets minder het gevoel met een golddigger te maken te hebben die naar een sugardaddy op zoek is! :Y Maar idd, dat maakt het wel wat moeilijker natuurlijk.
  dinsdag 3 april 2018 @ 20:13:18 #127
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178285649
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat ze banen hebben is in ieder geval al wel weer een goed teken, natuurlijk! :) Dan heb je iets minder het gevoel met een golddigger te maken te hebben die naar een sugardaddy op zoek is! :Y Maar idd, dat maakt het wel wat moeilijker natuurlijk.
Tot dusver zijn de signalen wel ok. Als dit een golddigger zou zijn heb ik er in elk geval nog niets van gemerkt. Het feit dat ze zelfs de helft van de ticket wil betalen zegt ook al iets. Die FB pagina ziet er normaal uit. De foto's die er op staan ook. Mijn vermoeden zegt gewoon, oke, foto's zeggen niet alles, ze tonen misschien een 'blije dame' maar voor hetzelfde geldt schreeuwt ze van binnen van ellende, om wat voor reden dan ook. Wie weet? Maar dat doen zoveel mensen, zeker op Facebook. Alleen de leuke kanten tonen, doen alsof je leven helemaal top is, terwijl achter de coulissen een hoop drama afspeelt. Vandaar ook de opmerking van iemand hier die inderdaad ook wel correct is: Waarom zou zo'n dame met zo'n waarschijnlijk goed betaalde baan naar Nederland willen? De vraag is natuurlijk ook, al heeft ze een goed betaalde baan, misschien verdiend ze daar net zo veel als een minimumloner hier, alleen zijn de kosten veel lager. Er zijn nog genoeg dingen die ik niet weet, en als er ook maar 1 grond van twijfel bestaat stap ik niet in dat vliegtuig, zo simpel is het wel.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 20:17:50 #128
74056 crew  ToT
pi_178285805
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:13 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Tot dusver zijn de signalen wel ok. Als dit een golddigger zou zijn heb ik er in elk geval nog niets van gemerkt. Het feit dat ze zelfs de helft van de ticket wil betalen zegt ook al iets. Die FB pagina ziet er normaal uit. De foto's die er op staan ook. Mijn vermoeden zegt gewoon, oke, foto's zeggen niet alles, ze tonen misschien een 'blije dame' maar voor hetzelfde geldt schreeuwt ze van binnen van ellende, om wat voor reden dan ook. Wie weet? Maar dat doen zoveel mensen, zeker op Facebook. Alleen de leuke kanten tonen, doen alsof je leven helemaal top is, terwijl achter de coulissen een hoop drama afspeelt. Vandaar ook de opmerking van iemand hier die inderdaad ook wel correct is: Waarom zou zo'n dame met zo'n waarschijnlijk goed betaalde baan naar Nederland willen? De vraag is natuurlijk ook, al heeft ze een goed betaalde baan, misschien verdiend ze daar net zo veel als een minimumloner hier, alleen zijn de kosten veel lager. Er zijn nog genoeg dingen die ik niet weet, en als er ook maar 1 grond van twijfel bestaat stap ik niet in dat vliegtuig, zo simpel is het wel.
De lonen liggen daar bizar laag en met veel banen moet je je baas zelfs omkopen om de baan te krijgen; het is niet ongewoon dat je een half jaar lang gewoon gratis werkt en dat je loon dus in de pocket van de baas zelf verdwijnt.
Buiten dat zijn veel Filipijnse mannen enorm drank- en gokverslaafd, gaan ze vaak vreemd en gaan er vaak ook gewoon vandoor als ze een dame zwanger hebben gemaakt.
Veel dames met wie ik heb zitten chatten zeggen dat er tussen de Europeanen (en met name tussen de Duitsers) er enorm veel perverselingen zitten, maar dat de good guys die ze treffen wel echt veel beter zijn dan de gemiddelde Filipijnse man.
  dinsdag 3 april 2018 @ 20:19:28 #129
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178285859
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:17 schreef ToT het volgende:

[..]

De lonen liggen daar bizar laag en met veel banen moet je je baas zelfs omkopen om de baan te krijgen; het is niet ongewoon dat je een half jaar lang gewoon gratis werkt en dat je loon dus in de pocket van de baas zelf verdwijnt.
Buiten dat zijn veel Filipijnse mannen enorm drank- en gokverslaafd, gaan ze vaak vreemd en gaan er vaak ook gewoon vandoor als ze een dame zwanger hebben gemaakt.
Veel dames met wie ik heb zitten chatten zeggen dat er tussen de Europeanen (en met name tussen de Duitsers) er enorm veel perverselingen zitten, maar dat de good guys die ze treffen wel echt veel beter zijn dan de gemiddelde Filipijnse man.
Het gaat hier niet om Filipijnen hè, maar om Russen. :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 20:21:15 #130
74056 crew  ToT
pi_178285913
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:19 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om Filipijnen hè, maar om Russen. :)
Och ja, sorry! _O-

Ja nee in Rusland liggen de lonen ook een stuk lager dan hier (mijn broer heeft zitten daten met een directrice van een groot staalbedrijf daar), en ook Russische mannen schijnen nogal veel van wodka te houden en dames niet echt respectvol te behandelen. :)
pi_178286207
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:13 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Tot dusver zijn de signalen wel ok. Als dit een golddigger zou zijn heb ik er in elk geval nog niets van gemerkt. Het feit dat ze zelfs de helft van de ticket wil betalen zegt ook al iets. Die FB pagina ziet er normaal uit. De foto's die er op staan ook. Mijn vermoeden zegt gewoon, oke, foto's zeggen niet alles, ze tonen misschien een 'blije dame' maar voor hetzelfde geldt schreeuwt ze van binnen van ellende, om wat voor reden dan ook. Wie weet? Maar dat doen zoveel mensen, zeker op Facebook. Alleen de leuke kanten tonen, doen alsof je leven helemaal top is, terwijl achter de coulissen een hoop drama afspeelt. Vandaar ook de opmerking van iemand hier die inderdaad ook wel correct is: Waarom zou zo'n dame met zo'n waarschijnlijk goed betaalde baan naar Nederland willen? De vraag is natuurlijk ook, al heeft ze een goed betaalde baan, misschien verdiend ze daar net zo veel als een minimumloner hier, alleen zijn de kosten veel lager. Er zijn nog genoeg dingen die ik niet weet, en als er ook maar 1 grond van twijfel bestaat stap ik niet in dat vliegtuig, zo simpel is het wel.
Over het algemeen liggen lonen buiten Moskou een stuk lager. Anderzijds ze doet wel specialistisch werk. Er zijn/waren bijvoorbeeld ook van die ruimtevaart programma's waar Rusland en Europa samenwerken. In Noordwijk zit ook zo iets als ik me niet vergis.

Waarom ze weg zou willen? Russen zijn best wel reislustig. Gras is altijd groener aan de andere kant.

Verder is in die stad een plutonium reactor. En ergens vorig jaar een flinke brand geweest daar in de buurt.

Maar ik gok op een sterke kinderwens. Dan wordt al snel elk gevaar en slecht gedrag een punt van overweging.
  One tough cookie dinsdag 3 april 2018 @ 21:20:13 #132
169210 liesje1979
pi_178288167
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:54 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Had mijn neef ook. Die zit nu in de Filipijnen bij zijn Filipijnse vriendin :) . Maar op zich had die niet zoveel last van slechte internetverbindingen. Ze deden heel veel aan Video Chat via WhatsApp. Als ik dat bij deze dames nu ook eens voor elkaar kan krijgen dan ben ik alweer een stuk verder. Maar de dames hebben full time banen en dus is de tijd om te chatten beperkt. We zien wel.
Het zou voor mij echt een voorwaarde zijn om te videobellen. Dan kan je het beeld wat je van haar hebt koppelen aan de stem, alleen haar stem zegt niet dat het bij de foto;s hoort. Als dat niet kan omdat ze het te druk heeft zou het echt een no deal zijn. En het lijkt me voor een dame, die jou ook heel graag wil ontmoeten een kleine moeite en het minste wat ze voor je kan doen. Ik zou dit gewoon afdwingen en niet maar hopen of ze hier een keer tijd voor heeft.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 21:36:28 #133
74056 crew  ToT
pi_178288824
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:20 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Het zou voor mij echt een voorwaarde zijn om te videobellen. Dan kan je het beeld wat je van haar hebt koppelen aan de stem, alleen haar stem zegt niet dat het bij de foto;s hoort. Als dat niet kan omdat ze het te druk heeft zou het echt een no deal zijn. En het lijkt me voor een dame, die jou ook heel graag wil ontmoeten een kleine moeite en het minste wat ze voor je kan doen. Ik zou dit gewoon afdwingen en niet maar hopen of ze hier een keer tijd voor heeft.
Sowieso! :Y
Maar veel dames daar zijn ook bang om te videobellen, omdat veel mannen het maar om één reden willen doen, met name als je er direct tijdens de eerste chat met haar over begint.

Als een Filipijnse dame juist tijdens de eerste chat direct met je wil Skypen, draait het weer altijd om geld. Dat gedram om geld gebeurt op Skype zodat ze denken dat je geen bewijs hebt om hen op die datingsite te laten bannen voor die reden.
Ze beginnen dan ook meteen van "I love you" enzo, tijdens de allereerste of misschien 2e chat. :')
pi_178288855
- Chatten -
- whatsapp video en meters maken over een lange tijd
- voor een koffie afspreken in Amsterdam oid. Of voor jezelf ergens naartoe gaan op een aardig ticket in Europa / Azie omdat je t leuk vindt en elkaar daar ontmoeten. En dan in de eerste plaats je eigen plan trekken en geen hoge verwachtingen hebben.

Ik reisde wel redelijk wat, dus als er zoiets was dan kwam t weleens zo uit, ook met gewone kennissen en vrienden.
pi_178289126
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:54 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Had mijn neef ook. Die zit nu in de Filipijnen bij zijn Filipijnse vriendin :) . Maar op zich had die niet zoveel last van slechte internetverbindingen. Ze deden heel veel aan Video Chat via WhatsApp. Als ik dat bij deze dames nu ook eens voor elkaar kan krijgen dan ben ik alweer een stuk verder. Maar de dames hebben full time banen en dus is de tijd om te chatten beperkt. We zien wel.
Alsof je met een fulltime baan nooit een weekend of een avond vrij hebt. Ze heeft ook tijd om te chatten met je, hoeft ze alleen nog beeld erbij aan te zetten. Ik snap dat ze dat niet bij het eerste contact wil, maar als jullie plannen maken om elkaar te ontmoeten lijkt me dit een heel logische vervolgstap.

Als ze dat blijft afhouden zou ik mijn twijfels krijgen over haar intentie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 3 april 2018 @ 23:59:23 #136
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178292778
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Valt wel mee hoe racistisch ik ben hoor. Is het niet gewoon zo dat die vrouwen vooral een rijke blanke man willen? Zwelgen in medelijden klopt wel een beetje, maar wordt weer minder.

Maar ik hoef geen vrouw te halen uit het buitenland, een vriendin kan ik IRL regelen.
Sommige vrouwen zullen vast op rijk uit zijn, anderen op een kleurtje of niet, maar naar mijn ervaring vinden mensen gelukkig ogende mensen het fijnst om hun tijd mee te delen. Succes past daar prima bij, hoe je dat ook wil invullen.
1 + 1 = blauw
  woensdag 4 april 2018 @ 00:37:00 #137
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178293113
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 23:59 schreef Kamina het volgende:

[..]

Sommige vrouwen zullen vast op rijk uit zijn, anderen op een kleurtje of niet, maar naar mijn ervaring vinden mensen gelukkig ogende mensen het fijnst om hun tijd mee te delen. Succes past daar prima bij, hoe je dat ook wil invullen.
Geluk is voor mij voldoende.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 4 april 2018 @ 02:27:14 #138
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178293504
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Geluk is voor mij voldoende.
Ga ervoor met alles dat je hebt.
1 + 1 = blauw
  FOK!fotograaf woensdag 4 april 2018 @ 10:37:09 #139
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_178297189
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Och ja, sorry! _O-

Ja nee in Rusland liggen de lonen ook een stuk lager dan hier (mijn broer heeft zitten daten met een directrice van een groot staalbedrijf daar), en ook Russische mannen schijnen nogal veel van wodka te houden en dames niet echt respectvol te behandelen. :)
Geen ervaring met Russen wel met Oost-Europeanen. Het is qua relatie ook allemaal een grote schijnvertoning, de mannen zuipen en doen hun ding, de vrouwen moeten mooi en volgzaam zijn en uiterlijk vertoon (zeker qua geld) is heel belangrijk. Mannen zijn relatief dominant en vrouwen manipulatief, maar dan achter gesloten deuren.

Iemand zei dat vrouwen opgevoed worden om de mannen onder de duim te houden, dat is ook echt zo.
Als vrienden zijn ze leuk, als relatie een ander verhaal.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 11:05:59 #140
74056 crew  ToT
pi_178297746
quote:
7s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:37 schreef fraubitch het volgende:

[..]

Geen ervaring met Russen wel met Oost-Europeanen. Het is qua relatie ook allemaal een grote schijnvertoning, de mannen zuipen en doen hun ding, de vrouwen moeten mooi en volgzaam zijn en uiterlijk vertoon (zeker qua geld) is heel belangrijk. Mannen zijn relatief dominant en vrouwen manipulatief, maar dan achter gesloten deuren.

Iemand zei dat vrouwen opgevoed worden om de mannen onder de duim te houden, dat is ook echt zo.
Als vrienden zijn ze leuk, als relatie een ander verhaal.
_O- Alle stereotypen kloppen dus! :D
  Moderator woensdag 4 april 2018 @ 11:11:35 #141
441859 crew  Lenny77
pi_178297825
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Alsof je met een fulltime baan nooit een weekend of een avond vrij hebt. Ze heeft ook tijd om te chatten met je, hoeft ze alleen nog beeld erbij aan te zetten. Ik snap dat ze dat niet bij het eerste contact wil, maar als jullie plannen maken om elkaar te ontmoeten lijkt me dit een heel logische vervolgstap.

Als ze dat blijft afhouden zou ik mijn twijfels krijgen over haar intentie.
Hier ben ik het volledig mee eens. Baan of niet, ergens heb je toch wel tijd om te chatten met beeld?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 4 april 2018 @ 14:25:49 #142
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_178301802
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:17 schreef ToT het volgende:

[..]

De lonen liggen daar bizar laag en met veel banen moet je je baas zelfs omkopen om de baan te krijgen; het is niet ongewoon dat je een half jaar lang gewoon gratis werkt en dat je loon dus in de pocket van de baas zelf verdwijnt.
Buiten dat zijn veel Filipijnse mannen enorm drank- en gokverslaafd, gaan ze vaak vreemd en gaan er vaak ook gewoon vandoor als ze een dame zwanger hebben gemaakt.
Veel dames met wie ik heb zitten chatten zeggen dat er tussen de Europeanen (en met name tussen de Duitsers) er enorm veel perverselingen zitten, maar dat de good guys die ze treffen wel echt veel beter zijn dan de gemiddelde Filipijnse man.
Als je daar een vrouw zoekt kun je er beter een keer naartoe gaan en wat rondreizen. Als je gewoon normaal doet krijg je vanzelf genoeg aandacht van normale vrouwen. Denk aan winkelmedewerksters, receptionistes. Het is jammer dat hun wanhoop om daar weg te komen zoveel pervs trekt.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 14:32:52 #143
74056 crew  ToT
pi_178301954
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 14:25 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Als je daar een vrouw zoekt kun je er beter een keer naartoe gaan en wat rondreizen. Als je gewoon normaal doet krijg je vanzelf genoeg aandacht van normale vrouwen. Denk aan winkelmedewerksters, receptionistes. Het is jammer dat hun wanhoop om daar weg te komen zoveel pervs trekt.
Nou, als je er een weekje of 2 naar toe gaat, moet je hopen dat je in die tijd de juiste aantreft.
Met een datingsite kun je eerst met een paar dames kletsen en kijken of er met 1 van hen echt een klik is. Langzaam meer over proberen te weten te komen en dan kun je beslissen of je elkaar wil ontmoeten of niet om nader kennis te maken. :) Vond ik een veiligere manier dan flink geld uitgeven en maar zien of je iets tegenkomt wat je leuk vindt.
pi_178303152
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 13:57 schreef Diqiu-Long het volgende:
Daar word echt niemand gelukkig van hoor: dan heb je welgeteld 2x in het jaar sex, als ze het wel wilt....

En het kost handen vol geld, om op zijn minst 2x per jaar een maand naar Rusland te gaan. Ik weet zeker: daar word niemand gelukkig van, als er na een paar jaar geen uitzicht komt op samen wonen.
KEN JE BETER NAAR DE HOEREN GAAN
pi_178303208
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:21 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

KEN JE BETER NAAR DE HOEREN GAAN
Dat wilde ik nog net niet zeggen ;)
pi_178303239
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:24 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Dat wilde ik nog net niet zeggen ;)
:) was ook een geintje. Maar het kost wel een hoop geld 2x per jaar die richting op gaan, met alles erop en eraan, vooral als er geen uitzicht is op samenwonen.
pi_178306918
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 13:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als het hem (nog) niet te doen is om haar naar Nederland te halen (en dat heeft TS al meerdere keren aangegeven), dan maakt dat natuurlijk niet uit.
En daarmee is je tweede zin ook meteen niet van toepassing.
Het kan wel of niet je bedoeling zijn, maar als je 'n relatie hebt, wil je op een gegeven moment bij elkaar zijn i.p.v. telkens op en neer reizen. Elkaar een keer per jaar zien tijdens haar vakantie, dat gaat 'm op termijn niet worden.

Een relatie lijkt me wel het doel van zo'n datingsite.
  donderdag 5 april 2018 @ 01:47:18 #148
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178316044
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Alsof je met een fulltime baan nooit een weekend of een avond vrij hebt. Ze heeft ook tijd om te chatten met je, hoeft ze alleen nog beeld erbij aan te zetten. Ik snap dat ze dat niet bij het eerste contact wil, maar als jullie plannen maken om elkaar te ontmoeten lijkt me dit een heel logische vervolgstap.

Als ze dat blijft afhouden zou ik mijn twijfels krijgen over haar intentie.
Om eerlijk te zijn heb ik dat ook nog niet echt aangekaart. We chatten wel via Facebook messenger, maar het zal uiteindelijk vanzelf wel duidelijk worden, aangezien ik toch niet die kant op kan omdat die steden afgesloten zijn, wacht ik gewoon rustig af of zij hier wil komen of niet.
  One tough cookie donderdag 5 april 2018 @ 01:57:55 #149
169210 liesje1979
pi_178316067
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 01:47 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn heb ik dat ook nog niet echt aangekaart. We chatten wel via Facebook messenger, maar het zal uiteindelijk vanzelf wel duidelijk worden, aangezien ik toch niet die kant op kan omdat die steden afgesloten zijn, wacht ik gewoon rustig af of zij hier wil komen of niet.
Waarom niet? (aangekaart?) Dit soort dingen kun je maar beter snel genoeg doen. Afwachten of ze naar Nederland wil komen, welke zin heeft dat? Kan je niet beter zo snel mogelijk weten wat voor vlees je in de kuip hebt? Je wilde haar al bezoeken voor je haar op facebookchat had, Of überhaupt op Facebook.
  donderdag 5 april 2018 @ 02:16:07 #150
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178316096
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 01:47 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn heb ik dat ook nog niet echt aangekaart. We chatten wel via Facebook messenger, maar het zal uiteindelijk vanzelf wel duidelijk worden, aangezien ik toch niet die kant op kan omdat die steden afgesloten zijn, wacht ik gewoon rustig af of zij hier wil komen of niet.
Niet alle steden zijn gesloten, Zheleznogorsk is gesloten. Jullie zouden dus wel gewoon in Krasnoyarsk af kunnen spreken, bijvoorbeeld. Ik neem aan dat als je die kant op zou gaan, zij jou toch al ontmoet op het vliegveld.
pi_178316103
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 01:47 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn heb ik dat ook nog niet echt aangekaart. We chatten wel via Facebook messenger, maar het zal uiteindelijk vanzelf wel duidelijk worden, aangezien ik toch niet die kant op kan omdat die steden afgesloten zijn, wacht ik gewoon rustig af of zij hier wil komen of niet.
Hoe zit het met haar FB pagina dan? Is die al ouder of recent aangemaakt?

Je zou haar naam ook nog op deze pagina's kunnen checken https://www.marketingfact(...)k-moimir-livejournal ^O^
  donderdag 5 april 2018 @ 02:19:44 #152
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178316110
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 02:17 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Hoe zit het met haar FB pagina dan? Is die al ouder of recent aangemaakt?

Je zou haar naam ook nog op deze pagina's kunnen checken
Bestaat al een tijd, niet recent aangemaakt in elk geval. :)

Hoe moet ik haar zoeken op de link die jij plaatst?
Ehmm... even zien: kan ook gewoon googlen op haar Russische naam, kom sowieso hier uit:


quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 01:57 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Waarom niet? (aangekaart?) Dit soort dingen kun je maar beter snel genoeg doen. Afwachten of ze naar Nederland wil komen, welke zin heeft dat? Kan je niet beter zo snel mogelijk weten wat voor vlees je in de kuip hebt? Je wilde haar al bezoeken voor je haar op facebookchat had, Of überhaupt op Facebook.
Hallo zeg, het is nog maar net sinds kort dat ik weet dat buitenlanders niet in die steden kunnen komen. Dus in haar laatste FB-messenger reactie heeft ze gezegd dat ze wel naar Nederland wou komen. Ik vind het prima, maar zij moet er natuurlijk wel tijd voor hebben. Ze is wel full time aan het werk, en als zij hier al heen komt dan wordt dat natuurlijk niet voor een paar dagen. Alhoewel ik wel wat bedenkingen krijg bij die laatste reactie van haar, die zag er namelijk zo uit:
quote:
Hi, [mijnnaam], I'm glad to receive a message from you. Yes, you're right, I work in a space company. Yes, this work is very interesting for me. The blue clothes on me are special clothes for flying. I came there to fly **. [mijnnaam], and again you're right, I live in a closed city, and it will be very difficult for you to come to visit me ....... You can come to my house in my city only if you will become my husband ...... Only then I will be able to acquaint you with my relatives and show the place where I was born. I understand your question about my emigration. I will answer. I am a happy woman, I have a wonderful son, wonderful work, my relatives are alive and well ... but I have not found love in Russia ..... and if you are my happiness, I am ready to move to you. I hope you understand me? ..... By the way, does anyone know about our acquaintance? About me? Of course, I would really like to visit you in the Netherlands))
** was een vraag over een speciale blauwe pak dat ze aan had bij een bedrijf of amusementsgelegenheid genaamd "Sky Fly".

Welnu, ik heb eerder met een andere dame contact gehad die er op letterlijk op aandrong om maar naar Rusland te komen en te trouwen. Hup, die heb ik gelijk afgedaan. Zelfs na 40 berichten heen en weer, toen ze daar zo over begon had ik zoiets van, niks daarvan. Zoals zij het hier omschrijft zou je bijna hetzelfde denken echter ik denk eerder wat zij bedoeld is dat als we getrouwd zouden zijn dat we dan zonder problemen naar haar geboortestad kunnen gaan en ook haar familie kunnen bezoeken. Echter zie ik hier een soort van kip/ei principe. Ze zegt hier: Pas als ik met haar wil trouwen dan kunnen we naar haar huis. Alleen dan zou ik me al afvragen, waar zou er er dan getrouwd moeten worden als ik niet eens in die stad kan? En denk maar niet dat zij hier in Nederland zo maar even met mij kan trouwen. Of het moet al ergens anders in Rusland gebeuren. Anyway: sowieso wordt er niet direct getrouwd. En dat is nu de reden dat ik even een wat afwachtende houding aanneem, ik heb overigens wel gevraagd, wanneer ze dan naar Nederland zou willen komen, maar voor de rest laat ik het daar even bij hangen. Het kan natuurlijk puur informatief zijn, immers de cultuur is daar wat anders en deze dame brengt het ook heel anders dan die vorige, die drong er gewoon op aan. Zij zegt alleen maar "als we getrouwd zouden zijn". Alleen, net wat ik zei, waar zou dat dan moeten gebeuren? Even theoretisch gezien.

Hoe vatten jullie deze tekst op?

[ Bericht 8% gewijzigd door STING op 05-04-2018 11:08:22 ]
pi_178316131
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 02:19 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Bestaat al een tijd, niet recent aangemaakt in elk geval. :)

Hoe moet ik haar zoeken op de link die jij plaatst?

klik op die link en je ziet een Top 5 sociale netwerken in Rusland,daar kan je toch verder zoeken?

Ik kijk denk ik te veel naar het programma Catfish,vind het allemaal maar vaag overkomen hoor ;)
pi_178317650
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 02:19 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Bestaat al een tijd, niet recent aangemaakt in elk geval. :)

Hoe moet ik haar zoeken op de link die jij plaatst?
Ehmm... even zien: kan ook gewoon googlen op haar Russische naam, kom sowieso hier uit:


[..]

Hallo zeg, het is nog maar net sinds kort dat ik weet dat buitenlanders niet in die steden kunnen komen. Dus in haar laatste FB-messenger reactie heeft ze gezegd dat ze wel naar Nederland wou komen. Ik vind het prima, maar zij moet er natuurlijk wel tijd voor hebben. Ze is wel full time aan het werk, en als zij hier al heen komt dan wordt dat natuurlijk niet voor een paar dagen. Alhoewel ik wel wat bedenkingen krijg bij die laatste reactie van haar, die zag er namelijk zo uit:

[..]

** was een vraag over een speciale blauwe pak dat ze aan had bij een bedrijf of amusementsgelegenheid genaamd "Sky Fly".

Welnu, ik heb eerder met een andere dame contact gehad die er op letterlijk op aandrong om maar naar Rusland te komen en te trouwen. Hup, die heb ik gelijk afgedaan. Zelfs na 40 berichten heen en weer, toen ze daar zo over begon had ik zoiets van, niks daarvan. Zoals zij het hier omschrijft zou je bijna hetzelfde denken echter ik denk eerder wat zij bedoeld is dat als we getrouwd zouden zijn dat we dan zonder problemen naar haar geboortestad kunnen gaan en ook haar familie kunnen bezoeken. Echter zie ik hier een soort van kip/ei principe. Ze zegt hier: Pas als ik met haar wil trouwen dan kunnen we naar haar huis. Alleen dan zou ik me al afvragen, waar zou er er dan getrouwd moeten worden als ik niet eens in die stad kan? En denk maar niet dat zij hier in Nederland zo maar even met mij kan trouwen. Of het moet al ergens anders in Rusland gebeuren. Anyway: sowieso wordt er niet direct getrouwd. En dat is nu de reden dat ik even een wat afwachtende houding aanneem, ik heb overigens wel gevraagd, wanneer ze dan naar Nederland zou willen komen, maar voor de rest laat ik het daar even bij hangen. Het kan natuurlijk puur informatief zijn, immers de cultuur is daar wat anders en deze dame brengt het ook heel anders dan die vorige, die drong er gewoon op aan. Zij zegt alleen maar "als we getrouwd zouden zijn". Alleen, net wat ik zei, waar zou dat dan moeten gebeuren? Even theoretisch gezien.

Hoe vatten jullie deze tekst op?
Ik zou niet meer reageren op het hele trouwen gebeuren. Gewoon verder gaan met chatten alsof dat niet gebeurt is. Als ze er op door blijft hameren, dan weet je dat het niet pluis is.

[ Bericht 1% gewijzigd door STING op 05-04-2018 11:08:12 ]
pi_178317918
quote:
5s.gif Op donderdag 5 april 2018 08:24 schreef KP het volgende:

[..]

Op dat account staan alleen maar reposts. Dat is toch opmerkelijk.
Frappant, zelfs.
pi_178317972
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 01:47 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn heb ik dat ook nog niet echt aangekaart. We chatten wel via Facebook messenger, maar het zal uiteindelijk vanzelf wel duidelijk worden, aangezien ik toch niet die kant op kan omdat die steden afgesloten zijn, wacht ik gewoon rustig af of zij hier wil komen of niet.
Je waait wel alle kanten op he. Van het plannen van een autoreis naar Rusland nu naar ‘ik wacht wel af of ze ooit naar NL wil komen’.

Natuurlijk kun jij wel bij haar in de buurt komen, alleen blijkbaar niet in haar stad.

En nu kunnen we hier wel allemaal gaan roepen dat zij een golddigger is, maar ik krijg steeds meer het idee dat jij ook niet erg duidelijk bent naar haar toe over wat jij zou willen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178317985
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 02:19 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Bestaat al een tijd, niet recent aangemaakt in elk geval. :)

Hoe moet ik haar zoeken op de link die jij plaatst?
Ehmm... even zien: kan ook gewoon googlen op haar Russische naam, kom sowieso hier uit:


[..]

Hallo zeg, het is nog maar net sinds kort dat ik weet dat buitenlanders niet in die steden kunnen komen. Dus in haar laatste FB-messenger reactie heeft ze gezegd dat ze wel naar Nederland wou komen. Ik vind het prima, maar zij moet er natuurlijk wel tijd voor hebben. Ze is wel full time aan het werk, en als zij hier al heen komt dan wordt dat natuurlijk niet voor een paar dagen. Alhoewel ik wel wat bedenkingen krijg bij die laatste reactie van haar, die zag er namelijk zo uit:

[..]

** was een vraag over een speciale blauwe pak dat ze aan had bij een bedrijf of amusementsgelegenheid genaamd "Sky Fly".

Welnu, ik heb eerder met een andere dame contact gehad die er op letterlijk op aandrong om maar naar Rusland te komen en te trouwen. Hup, die heb ik gelijk afgedaan. Zelfs na 40 berichten heen en weer, toen ze daar zo over begon had ik zoiets van, niks daarvan. Zoals zij het hier omschrijft zou je bijna hetzelfde denken echter ik denk eerder wat zij bedoeld is dat als we getrouwd zouden zijn dat we dan zonder problemen naar haar geboortestad kunnen gaan en ook haar familie kunnen bezoeken. Echter zie ik hier een soort van kip/ei principe. Ze zegt hier: Pas als ik met haar wil trouwen dan kunnen we naar haar huis. Alleen dan zou ik me al afvragen, waar zou er er dan getrouwd moeten worden als ik niet eens in die stad kan? En denk maar niet dat zij hier in Nederland zo maar even met mij kan trouwen. Of het moet al ergens anders in Rusland gebeuren. Anyway: sowieso wordt er niet direct getrouwd. En dat is nu de reden dat ik even een wat afwachtende houding aanneem, ik heb overigens wel gevraagd, wanneer ze dan naar Nederland zou willen komen, maar voor de rest laat ik het daar even bij hangen. Het kan natuurlijk puur informatief zijn, immers de cultuur is daar wat anders en deze dame brengt het ook heel anders dan die vorige, die drong er gewoon op aan. Zij zegt alleen maar "als we getrouwd zouden zijn". Alleen, net wat ik zei, waar zou dat dan moeten gebeuren? Even theoretisch gezien.

Hoe vatten jullie deze tekst op?
Blijkbaar moet je getrouwd zijn om zonder al te veel gedoe haar stad in te komen.
Dat is alles. En trouwen kan overal in Rusland, als het maar buiten die stad is.

Als je haar huis wil zien moet je die stad in. Voor familie en vrienden is het handiger om jou in haar stad te ontmoeten. En als je dat zonder teveel papier werk wil regelen is het het handigst om te trouwen, geeft zij aan.

Ik zie haar nergens pushen tot een huwelijk, ze lijkt me ook niet echt enthousiast daarover. Lijkt het ook prima te vinden de tijd te nemen elkaar te leren kennen en ze wil evt wel naar NL komen daarvoor. Maar jij vroeg hoe je toegang kon krijgen en zij geeft je antwoord.

[ Bericht 1% gewijzigd door STING op 05-04-2018 11:08:04 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178318148
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 08:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Blijkbaar moet je getrouwd zijn om zonder al te veel gedoe haar stad in te komen.
Dat is alles. En trouwen kan overal in Rusland, als het maar buiten die stad is.

Als je haar huis wil zien moet je die stad in. Voor familie en vrienden is het handiger om jou in haar stad te ontmoeten. En als je dat zonder teveel papier werk wil regelen is het het handigst om te trouwen, geeft zij aan.

Ik zie haar nergens pushen tot een huwelijk, ze lijkt me ook niet echt enthousiast daarover. Lijkt het ook prima te vinden de tijd te nemen elkaar te leren kennen en ze wil evt wel naar NL komen daarvoor. Maar jij vroeg hoe je toegang kon krijgen en zij geeft je antwoord.
Dit inderdaad. Hier zou ik niet teveel achter zoeken.

quote:
5s.gif Op donderdag 5 april 2018 08:24 schreef KP het volgende:
Op dat account staan alleen maar reposts. Dat is toch opmerkelijk.
Dit is wel een beetje vreemd ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2018 09:01:27 ]
  donderdag 5 april 2018 @ 10:08:39 #159
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178318968
Ik heb nu wel haar WhatsApp nummer gekregen, en we appen nu ook. Dat is alweer een stap vooruit in plaats van achteruit. Nu nog als het even kan als ze vrij is dit weekend kijken of ze te porren valt voor een video chat via WhatsApp, dan weet ik 100% zeker dat het zij gewoon echt is. Alhoewel ik dat nu ook voor 95% denk gezien de gesprekken die we al gehad hebben via de App.

Maar eh, kan een buitenlander die enkel op Visa naar Rusland reist daar zo maar trouwen met een Russin? En wat voor gevolgen heeft dat in Nederland dan?

Dat is even nieuwe materie om in te duiken. :)
quote:
11s.gif Op donderdag 5 april 2018 09:55 schreef KP het volgende:
Ze heeft 28 volgers waarvan er 13(!) geband zijn. De overige volgers zijn ook voornamelijk repost-accounts.
Daar kijk ik dan niet van op, want dat stemt dan aardig overeen met haar opmerking over al die botte Russische mannen.
  donderdag 5 april 2018 @ 10:08:40 #160
16505 KP
KwaliteitsPoster
pi_178318969
quote:
11s.gif Op donderdag 5 april 2018 09:55 schreef KP het volgende:

[..]

Ze heeft 28 volgers waarvan er 13(!) geband zijn. De overige volgers zijn ook voornamelijk repost-accounts.
En foto 15 en 16 zijn terug te vinden op een vage Hebreeuwse bruidensite...
There's a #filosofie spirit in everyone.
  donderdag 5 april 2018 @ 10:10:25 #161
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178318998
quote:
3s.gif Op donderdag 5 april 2018 10:08 schreef KP het volgende:

[..]

En foto 15 en 16 zijn terug te vinden op een vage Hebreeuwse bruidensite...
Welke foto's zijn dat, en op welke site?

Ze heeft wel geprobeerd de afgelopen 3 jaar een relatie te krijgen, maar is haar nooit gelukt. Dat een vrouw op een datingsite staat is op zich niet ongewoon. Maar "Hebreeuws"...??
  donderdag 5 april 2018 @ 10:17:45 #162
16505 KP
KwaliteitsPoster
pi_178319146
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 10:16 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Website not found..... verkeerde link?
Gefixt.
There's a #filosofie spirit in everyone.
  donderdag 5 april 2018 @ 10:19:49 #163
16505 KP
KwaliteitsPoster
pi_178319195
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 10:08 schreef TechnoCat het volgende:
Daar kijk ik dan niet van op, want dat stemt dan aardig overeen met haar opmerking over al die botte Russische mannen.
Acht van de dertien zijn vrouwen...
There's a #filosofie spirit in everyone.
  donderdag 5 april 2018 @ 10:21:23 #164
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178319227
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 10:19 schreef KP het volgende:

[..]

Acht van de dertien zijn vrouwen...
Waar zien jullie eigenlijk de 'gebande' personen, want ik zie ze niet.

quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 10:17 schreef KP het volgende:

[..]

Gefixt.
Dank u. Heb de tekst even door een vertaler gehaald. Ze schrijft daar 30 te zijn. Ze is nu 33, dus dat staat er blijkbaar al een tijdje. Ehmm....mja, wat er van te vinden. Ze is dus wel blijkbaar wel erg op zoek geweest naar iemand. Zelfs op een Hebreeuwse site. Hebreeuws?? Ik zit zo te denken, maar dat is toch een hele oude taal dat niet meer gebruikt wordt, of door de Joden werden gebruikt. Hoe zat dat ook alweer?

[ Bericht 24% gewijzigd door TechnoCat op 05-04-2018 10:26:30 ]
pi_178319747
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 02:19 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Bestaat al een tijd, niet recent aangemaakt in elk geval. :)

Hoe moet ik haar zoeken op de link die jij plaatst?


[..]

Hallo zeg, het is nog maar net sinds kort dat ik weet dat buitenlanders niet in die steden kunnen komen. Dus in haar laatste FB-messenger reactie heeft ze gezegd dat ze wel naar Nederland wou komen. Ik vind het prima, maar zij moet er natuurlijk wel tijd voor hebben. Ze is wel full time aan het werk, en als zij hier al heen komt dan wordt dat natuurlijk niet voor een paar dagen. Alhoewel ik wel wat bedenkingen krijg bij die laatste reactie van haar, die zag er namelijk zo uit:

[..]

** was een vraag over een speciale blauwe pak dat ze aan had bij een bedrijf of amusementsgelegenheid genaamd "Sky Fly".

Welnu, ik heb eerder met een andere dame contact gehad die er op letterlijk op aandrong om maar naar Rusland te komen en te trouwen. Hup, die heb ik gelijk afgedaan. Zelfs na 40 berichten heen en weer, toen ze daar zo over begon had ik zoiets van, niks daarvan. Zoals zij het hier omschrijft zou je bijna hetzelfde denken echter ik denk eerder wat zij bedoeld is dat als we getrouwd zouden zijn dat we dan zonder problemen naar haar geboortestad kunnen gaan en ook haar familie kunnen bezoeken. Echter zie ik hier een soort van kip/ei principe. Ze zegt hier: Pas als ik met haar wil trouwen dan kunnen we naar haar huis. Alleen dan zou ik me al afvragen, waar zou er er dan getrouwd moeten worden als ik niet eens in die stad kan? En denk maar niet dat zij hier in Nederland zo maar even met mij kan trouwen. Of het moet al ergens anders in Rusland gebeuren. Anyway: sowieso wordt er niet direct getrouwd. En dat is nu de reden dat ik even een wat afwachtende houding aanneem, ik heb overigens wel gevraagd, wanneer ze dan naar Nederland zou willen komen, maar voor de rest laat ik het daar even bij hangen. Het kan natuurlijk puur informatief zijn, immers de cultuur is daar wat anders en deze dame brengt het ook heel anders dan die vorige, die drong er gewoon op aan. Zij zegt alleen maar "als we getrouwd zouden zijn". Alleen, net wat ik zei, waar zou dat dan moeten gebeuren? Even theoretisch gezien.

Hoe vatten jullie deze tekst op?
Dat je geen respect voor haar hebt, door hier openlijk haar naam, foto's en werkplek te posten. Mensen lekker mee laten zoeken, maar zelf je naam wel weghalen.
Of ze nu echt is of niet, niet sjiek.

[ Bericht 2% gewijzigd door STING op 05-04-2018 11:07:46 ]
pi_178319869
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 10:15 schreef KP het volgende:
Wit jurkje, zwarte strik en de foto ernaast. Site:
Hurray for Google translate.
quote:
Ik ben beleefd, goed opgeleid en weet hoe ik moet geven Ik ben erg geïnteresseerd in koken, in het gezelschap van mijn zoon, ik wil een echte man, tot 43 jaar en meer.

De volledige details en alle meisjes hier en in mijn zwembad, inclusief telefoon en e-mail, en alle meisjes die het hele jaar alleen voor $ 259 zullen registreren. Slechts één betaling!


[ Bericht 7% gewijzigd door STING op 05-04-2018 11:10:16 ]
pi_178319933
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 10:21 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Waar zien jullie eigenlijk de 'gebande' personen, want ik zie ze niet.

[..]

Dank u. Heb de tekst even door een vertaler gehaald. Ze schrijft daar 30 te zijn. Ze is nu 33, dus dat staat er blijkbaar al een tijdje. Ehmm....mja, wat er van te vinden. Ze is dus wel blijkbaar wel erg op zoek geweest naar iemand. Zelfs op een Hebreeuwse site. Hebreeuws?? Ik zit zo te denken, maar dat is toch een hele oude taal dat niet meer gebruikt wordt, of door de Joden werden gebruikt. Hoe zat dat ook alweer?
Wordt in Israël gesproken en daar zitten de nodige Russen ook. Heeft ze zelf misschien joods bloed of zoekt ze misschien een huwelijkspartner in Israël?
De tekst kan oud zijn. Aanpassing van de pagina is gedoe en jonger trekt meer aan, dus dat kan iets van het bureau zelf zijn en niet iets wat zij beslist zeg maar.
  donderdag 5 april 2018 @ 10:59:51 #168
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178319944
TS, ik zou de gegevens allemaal weghalen, jij bent ook makkelijk te vinden zo.
With the stars as her umbrella
  donderdag 5 april 2018 @ 11:00:52 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178319961
Autisme straalt er op de foto van TS wel af iig O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178320063
Links naar persoonlijke / naar persoon herleidbare gegevens mogen hier weggelaten worden. Bedankt.
  donderdag 5 april 2018 @ 11:28:19 #171
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178320304
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 10:08 schreef TechnoCat het volgende:

Maar eh, kan een buitenlander die enkel op Visa naar Rusland reist daar zo maar trouwen met een Russin? En wat voor gevolgen heeft dat in Nederland dan?

Dat is even nieuwe materie om in te duiken. :)

Ja, je kunt in Rusland trouwen als je met een visum komt. Volgens mij maakt het niet eens uit welk visum, maar met een privévisum zou je altijd goed zitten. Maar goed, volgens mij mag het zelfs met een toeristenvisum. Dat kan je partner dan wel even checken.

Je hebt een bewijs nodig van je huwelijkse staat, dus dat je niet op dit moment al getrouwd bent. Wanneer je het document hebt laten voorzien van een apostille, kun je het meenemen naar Rusland om daar te laten vertalen. De eerste pagina van je paspoort dient ook te worden vertaald. Beide vertalingen moeten genotariseerde vertalingen zijn.

Voor Nederland heeft dit als gevolg dat je gewoon getrouwd bent, maar dat is daar dan niet bekend. Je zult je huwelijk dus moeten laten registreren.
pi_178320356
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 10:08 schreef TechnoCat het volgende:
Ik heb nu wel haar WhatsApp nummer gekregen, en we appen nu ook. Dat is alweer een stap vooruit in plaats van achteruit. Nu nog als het even kan als ze vrij is dit weekend kijken of ze te porren valt voor een video chat via WhatsApp, dan weet ik 100% zeker dat het zij gewoon echt is. Alhoewel ik dat nu ook voor 95% denk gezien de gesprekken die we al gehad hebben via de App.

Maar eh, kan een buitenlander die enkel op Visa naar Rusland reist daar zo maar trouwen met een Russin? En wat voor gevolgen heeft dat in Nederland dan?

Dat is even nieuwe materie om in te duiken. :)
Ik begrijp niet zo goed dat je dat al niet eerder gedaan hebt eerlijk gezegd. Je begint nu wel na te denken over trouwen, maar je zit vooralsnog niet eens in een financiële situatie dat je haar en haar zoon deze kant op kan halen. Dan ben je of niet zo snugger of je bent erg lichtvoetig dit pad aan het bewandelen. In het niet zo snuggere geval heb je naast een taalbarriere en cultuurverschil ook nog eens een niveauverschil. Niet de beste basis, tenzij jullie beide niet zo een probleem hebben met zo een scheve basis, maar het zet jou denk ik wel in een kwetsbaarder licht.
Indien het lichtvoetigheid betreft, dan ben je denk ik ook niet zo snugger bezig. In Rusland geldt die tikkende klok nog erger en zij is bereidt om met haar zoon alles achter te laten. Dat is nogal wat en een andere insteek dan goh, leuk bekkie. Eens kieken of het klikt. In dat opzicht ben jij in een veel luxere positie dan zij. Behandel dat asjeblieft met respect en houdt haar niet onnodig aan het lijntje, als je niet zeker bent dat je deze hele heisa echt op de hals wil halen. En als je dat denkt te willen, ook echt de daad bij het woord te voegen. Dat doe je o.a. door je de cultuur en de regels te verdiepen. Dat geeft een betere basis en waarschijnlijk ook een iets betere balans als je zo een relatie aangaat en goed wil houden.
  donderdag 5 april 2018 @ 15:58:10 #173
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178325213
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 11:33 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed dat je dat al niet eerder gedaan hebt eerlijk gezegd. Je begint nu wel na te denken over trouwen, maar je zit vooralsnog niet eens in een financiële situatie dat je haar en haar zoon deze kant op kan halen. Dan ben je of niet zo snugger of je bent erg lichtvoetig dit pad aan het bewandelen. In het niet zo snuggere geval heb je naast een taalbarriere en cultuurverschil ook nog eens een niveauverschil. Niet de beste basis, tenzij jullie beide niet zo een probleem hebben met zo een scheve basis, maar het zet jou denk ik wel in een kwetsbaarder licht.
Indien het lichtvoetigheid betreft, dan ben je denk ik ook niet zo snugger bezig. In Rusland geldt die tikkende klok nog erger en zij is bereidt om met haar zoon alles achter te laten. Dat is nogal wat en een andere insteek dan goh, leuk bekkie. Eens kieken of het klikt. In dat opzicht ben jij in een veel luxere positie dan zij. Behandel dat asjeblieft met respect en houdt haar niet onnodig aan het lijntje, als je niet zeker bent dat je deze hele heisa echt op de hals wil halen. En als je dat denkt te willen, ook echt de daad bij het woord te voegen. Dat doe je o.a. door je de cultuur en de regels te verdiepen. Dat geeft een betere basis en waarschijnlijk ook een iets betere balans als je zo een relatie aangaat en goed wil houden.
Vandaar ook dit topic, om inderdaad na te gaan of het überhaupt verstandig is om 'internationaal te daten', want ik weet ook niet alles. Trouwen stond niet eens in de agenda, maar er werd tijdens gesprekken zo vaak naar gerefereerd dat je je toch het één en het ander gaat afvragen. En kan ik het van te voren ruiken dat een stad afgesloten is? Maar blijkbaar mag je dit dus hier niet vragen en moet je alles zelf eerst uitzoeken. Het lijkt Tweakers wel. Daar kunnen ze de DNS ook beter gewoon verleggen naar Google.

Ik zit niet te wachten op domme opmerkingen en constante vooroordelen. Wat ik hier graag zou willen zien gewoon mensen die er ervaring mee hebben en dat willen delen en laat de rest, die er geen ervaring mee en enkel uit is op trollen en eikelen uit het topic wegblijven en ergens anders in een zandbak gaan spelen.

Blijkbaar heb ik ergens een link gepost die herleid naar mijn informatie? Geen idee, zou kunnen.
En dan is het drama dat ik wat informatie post over iemand heel ver weg, die niemand kent, alleen maar om er achter te komen, is het een scam of niet? Dat was in dat geval de vraagstelling. En daar gaat men nu nog even over zeuren? Over de privacy van een onbekend persoon, terwijl het internet vol staat met miljarden foto's van mensen en profielen op honderden media sites. Het staat al openbaar, dus openbaarder dan dit kan het niet.

Weet je wat, ik zet er een punt achter. En hoe alles gaat aflopen, komen jullie niet meer te weten. Ben er klaar mee, met dat gepieber.
pi_178325264
Dus je bent boos op fok en zet er nu een punt achter.

Nou ja, het is waarschijnlijk het beste voor haar.
pi_178325343
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:58 schreef TechnoCat het volgende:
Weet je wat, ik zet er een punt achter. En hoe alles gaat aflopen, komen jullie niet meer te weten. Ben er klaar mee, met dat gepieber.
Denk nog maar eens aan ons terug als alles straks niet helemaal volgens je eigen inschattingen blijkt te lopen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178325484
Wel een beetje "Ik krijg niet te horen wat ik wil horen dus dan houdt het op" mentaliteit. Jammer.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  donderdag 5 april 2018 @ 16:16:23 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178325507
Gelukkig is hij wel lekker afgevallen de laatste tijd, is toch weer een hoop minder zorgen O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178325589
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:58 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Vandaar ook dit topic, om inderdaad na te gaan of het überhaupt verstandig is om 'internationaal te daten', want ik weet ook niet alles. Trouwen stond niet eens in de agenda, maar er werd tijdens gesprekken zo vaak naar gerefereerd dat je je toch het één en het ander gaat afvragen. En kan ik het van te voren ruiken dat een stad afgesloten is? Maar blijkbaar mag je dit dus hier niet vragen en moet je alles zelf eerst uitzoeken. Het lijkt Tweakers wel. Daar kunnen ze de DNS ook beter gewoon verleggen naar Google.
Mijn punt is meer dat je dus al gericht op internationaal gaat daten, terwijl je eigenlijk nog geen idee hebt over de invulling daarvan en dat je daarin dus ook wezenlijk van insteek verschilt met zulke dames. Dus niet dat je vragen hebt, maar dat het pas gaat lopen als de vrouwen duidelijk zijn over hun intenties (trouwen).

quote:
Ik zit niet te wachten op domme opmerkingen en constante vooroordelen. Wat ik hier graag zou willen zien gewoon mensen die er ervaring mee hebben en dat willen delen en laat de rest, die er geen ervaring mee en enkel uit is op trollen en eikelen uit het topic wegblijven en ergens anders in een zandbak gaan spelen.
Ik trol niet en reageer vanuit de nodige ervaring. Ben zelf het resultaat van zoiets multicultureels, heb een relatie met een kaaskop en vrienden en (inter)nationale collega's die ook intercultureel daten en getrouwd zijn enzo.

quote:
Blijkbaar heb ik ergens een link gepost die herleid naar mijn informatie? Geen idee, zou kunnen.
En dan is het drama dat ik wat informatie post over iemand heel ver weg, die niemand kent, alleen maar om er achter te komen, is het een scam of niet? Dat was in dat geval de vraagstelling. En daar gaat men nu nog even over zeuren? Over de privacy van een onbekend persoon, terwijl het internet vol staat met miljarden foto's van mensen en profielen op honderden media sites. Het staat al openbaar, dus openbaarder dan dit kan het niet.
Dat jij het geen probleem zou vinden als je persoonlijke informatie ergens open staat is prima en jouw keuze. Haar geef je echter niet de keuze. Lekker makkelijk lullen ook, want jij woont niet in Rusland in een gesloten stad met potentieel gevoelige informatie bevattend werk als inkomen. Als haar werkgever haar googlet en tegenkomt op deze site met de nodige anti-Russische reacties, LGHBT-issues en support en andere daar gevoelig liggende dingen, dan kan dat verstrekkende gevolgen hebben voor haar en daarmee ook voor jou.

quote:
Weet je wat, ik zet er een punt achter. En hoe alles gaat aflopen, komen jullie niet meer te weten. Ben er klaar mee, met dat gepieber.
Snap dat het niet leuk is, maar beter dat wij hier jou een reality check geven dan zoals haar werkgever die de link naar hier tegenkomt. Hoop dat je je goed gaat inlezen over de cultuur en de regels enzo en wens je succes en liefde
  donderdag 5 april 2018 @ 16:35:52 #179
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_178325833
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 16:20 schreef Scary_Mary het volgende:

Dat jij het geen probleem zou vinden als je persoonlijke informatie ergens open staat is prima en jouw keuze. Haar geef je echter niet de keuze. Lekker makkelijk lullen ook, want jij woont niet in Rusland in een gesloten stad met potentieel gevoelige informatie bevattend werk als inkomen. Als haar werkgever haar googlet en tegenkomt op deze site met de nodige anti-Russische reacties, LGHBT-issues en support en andere daar gevoelig liggende dingen, dan kan dat verstrekkende gevolgen hebben voor haar en daarmee ook voor jou.

Amen, het blijft me verbazen hoe makkelijk mensen met de privacy van anderen omgaan, maar zodra het henzelf treft beginnen ze te piepen.
pi_178325922
Ennnn... stampvoetend boos weglopen. Alsof alle reacties uit haatberichten en belachelijk maken bestonden. Er waren zat users die (kritisch) met je meedachten TS. Beetje ondankbaar, dit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 5 april 2018 @ 17:06:58 #181
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178326493
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 16:20 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat jij het geen probleem zou vinden als je persoonlijke informatie ergens open staat is prima en jouw keuze. Haar geef je echter niet de keuze. Lekker makkelijk lullen ook, want jij woont niet in Rusland in een gesloten stad met potentieel gevoelige informatie bevattend werk als inkomen. Als haar werkgever haar googlet en tegenkomt op deze site met de nodige anti-Russische reacties, LGHBT-issues en support en andere daar gevoelig liggende dingen, dan kan dat verstrekkende gevolgen hebben voor haar en daarmee ook voor jou.
Waar staan anti Russische leuzen, zijn we aan het luchtvissen ofzo?

Gooi hier eens quote heen die echt typisch 100% anti-Russisch is.
Dat lijkt me ook niet bepaald FOK beleid om negatief uit te spreken over andere landen.
Dat ze er andere gewoonten op nahouden, dat is prima bespreekbaar, om in bepaalde situaties daar mee weten om te gaan of twee soorten tradities of cultuur bij elkaar te brengen.
quote:
1s.gif Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2433469

/7/25#p178325264]donderdag 5 april 2018 16:00[/url] schreef WodanIsGroot het volgende:

Dus je bent boos op fok en zet er nu een punt achter.

Nou ja, het is waarschijnlijk het beste voor haar.
Niet op Fok, maar op sommige zouteloze reacties hier.
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 16:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ennnn... stampvoetend boos weglopen. Alsof alle reacties uit haatberichten en belachelijk maken bestonden. Er waren zat users die (kritisch) met je meedachten TS. Beetje ondankbaar, dit.
Met die mensen kon ik ook wel normaal communiceren, maar niet met mafketels er tussendoor met al hun vooroordelen en domme opmerkingen. Blijf dan gewoon weg.

[ Bericht 32% gewijzigd door TechnoCat op 05-04-2018 17:13:09 ]
pi_178326595
Is de liefde met de Russische weer over?
  donderdag 5 april 2018 @ 17:13:27 #183
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178326598
nope.
pi_178326918
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 17:06 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Waar staan anti Russische leuzen, zijn we aan het luchtvissen ofzo?

Gooi hier eens quote heen die echt typisch 100% anti-Russisch is.
Dat lijkt me ook niet bepaald FOK beleid om negatief uit te spreken over andere landen.
Dat ze er andere gewoonten op nahouden, dat is prima bespreekbaar, om in bepaalde situaties daar mee weten om te gaan of twee soorten tradities of cultuur bij elkaar te brengen.
Anti-Russische leuzen zie je natuurlijk genoeg in de reacties en in een subforum als NWS waarschijnlijk ook wel. Op de FP staan genoeg berichten die niet neutraal genoeg hoeven te zijn om derhalve als anti-Russisch opgevat kunnen worden. Kun je van alles van vinden, maar dat verandert geen kut aan dat het er daar nu eenmaal wat anders aan toegaat en onze mening hier een stuk minder relevant is voor hun leven daar.
En daarom dus ook de tip om je wat meer in de cultuur en de situatie daar in te lezen, zodat je wat meer context krijgt. Omdat het hen mede gevormd heeft tot wat ze nu zijn en het hun dagelijkse leven beïnvloedt. Dat is niet ineens weg als ze hier wonen en je samen zo een dagelijks leven gaat delen.
pi_178327738
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:58 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Vandaar ook dit topic, om inderdaad na te gaan of het überhaupt verstandig is om 'internationaal te daten', want ik weet ook niet alles. Trouwen stond niet eens in de agenda, maar er werd tijdens gesprekken zo vaak naar gerefereerd dat je je toch het één en het ander gaat afvragen. En kan ik het van te voren ruiken dat een stad afgesloten is? Maar blijkbaar mag je dit dus hier niet vragen en moet je alles zelf eerst uitzoeken. Het lijkt Tweakers wel. Daar kunnen ze de DNS ook beter gewoon verleggen naar Google.

Ik zit niet te wachten op domme opmerkingen en constante vooroordelen. Wat ik hier graag zou willen zien gewoon mensen die er ervaring mee hebben en dat willen delen en laat de rest, die er geen ervaring mee en enkel uit is op trollen en eikelen uit het topic wegblijven en ergens anders in een zandbak gaan spelen.

Blijkbaar heb ik ergens een link gepost die herleid naar mijn informatie? Geen idee, zou kunnen.
En dan is het drama dat ik wat informatie post over iemand heel ver weg, die niemand kent, alleen maar om er achter te komen, is het een scam of niet? Dat was in dat geval de vraagstelling. En daar gaat men nu nog even over zeuren? Over de privacy van een onbekend persoon, terwijl het internet vol staat met miljarden foto's van mensen en profielen op honderden media sites. Het staat al openbaar, dus openbaarder dan dit kan het niet.

Weet je wat, ik zet er een punt achter. En hoe alles gaat aflopen, komen jullie niet meer te weten. Ben er klaar mee, met dat gepieber.
Een beetje voorzichtigheid kan toch geen kwaad? Wat denk je als er een of andere trol van dit forum haar gaat benaderen? Ik zou het persoonlijk niet willen uitleggen.

Je komt wat onzeker over door van alles open en bloot te gooien en bevestigingen te vragen. Dat is helemaal niet nodig. Probeer gewoon op te letten, en voor de rest gebruik je positiviteit om iets moois van je leven te maken.

Russische gastvrijheid is ongeëvenaard. Maar gedraag je als een goede gast.
pi_178330132
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:58 schreef TechnoCat het volgende:

Weet je wat, ik zet er een punt achter. En hoe alles gaat aflopen, komen jullie niet meer te weten. Ben er klaar mee, met dat gepieber.
Prima.

De afloop kunnen we wel raden. Deze dame heeft wsl. niet zo gek veel aan 'n bijstandstrekker die haar privacy te grabbel gooit.

En mocht ze dat anders zien, no way dat je met een bijstandsuitkering deze dame permanent naar Nederland krijgt. Zo'n plan is al even realistisch als 'n trip naar die stad daar, midden in de winter met 'n Vectra uit 2001 .

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 05-04-2018 23:43:15 ]
  donderdag 5 april 2018 @ 22:34:20 #187
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178334779
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 17:29 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Anti-Russische leuzen zie je natuurlijk genoeg in de reacties en in een subforum als NWS waarschijnlijk ook wel. Op de FP staan genoeg berichten die niet neutraal genoeg hoeven te zijn om derhalve als anti-Russisch opgevat kunnen worden. Kun je van alles van vinden, maar dat verandert geen kut aan dat het er daar nu eenmaal wat anders aan toegaat en onze mening hier een stuk minder relevant is voor hun leven daar.
En daarom dus ook de tip om je wat meer in de cultuur en de situatie daar in te lezen, zodat je wat meer context krijgt. Omdat het hen mede gevormd heeft tot wat ze nu zijn en het hun dagelijkse leven beïnvloedt. Dat is niet ineens weg als ze hier wonen en je samen zo een dagelijks leven gaat delen.
En toch stonden die hier niet, helemaal geen anti Russische leuzen. Ja, ik wou graag wat meer informatie weten. En ja goed, ik had contact toevallig met deze dame en dan automatisch, door de verhalen, ga je je toch afvragen, is ze een scammer of niet. Dan staat haar profiel gewoon inderdaad open op die website, dus nee, ik voel me niet bezwaard om puur die informatie hier te delen om suggesties te vragen en wat anderen er van denken.

Maar als je reacties krijgt zoals hierboven zoals "labiele bijstandstrekker" en "Autisten zijn net even boven pedofielen" en je bent maar een "perv", ja dat gaat gewoon echt buiten proporties te ver. Ondanks de goede bedoelingen van de anderen, zijn het altijd de kleine groepen die de boel verpesten en daarom heb ik hier geen zin meer in. Ik dank de overige mensen die wel mee dachten, maar voor de rest laat ik het hierbij.
pi_178335274
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:34 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

En toch stonden die hier niet, helemaal geen anti Russische leuzen.
Zelfs al zou dat echt zo zijn, dan zit je nog met zoals eerder genoemd andere onderwerpen die niet zomaar ok gevonden worden. Kritiek op de Russische regering, vermeende feiten zoals dat de Russen verantwoordelijk zouden zijn voor de gifgasaanval in het VK, pro-homorechten, platform bieden aan openheid over homoseksualiteit e.d., etc. zijn dingen die we hier prima kunnen bespreken. Daar ligt dat niet zo makkelijk en dan zou een periodieke websearch naar hun personeel haar werkgever het idee kunnen geven dat zij zich ophoudt met mensen die niet pro-Rusland en pro-Russische normen en waarden zijn, omdat haar naam hier op het forum wordt genoemd door een user. Of het waar is of niet, het kan haar imago schaden.

quote:
Ja, ik wou graag wat meer informatie weten. En ja goed, ik had contact toevallig met deze dame en dan automatisch, door de verhalen, ga je je toch afvragen, is ze een scammer of niet. Dan staat haar profiel gewoon inderdaad open op die website, dus nee, ik voel me niet bezwaard om puur die informatie hier te delen om suggesties te vragen en wat anderen er van denken.
Het was wel duidelijk dat jij geen problemen hebt om haar informatie hier te delen. Zij kiest zelf voor een datingwebsite, waar geen politiek gevoelige dingen staan. Dat het dan een risico is dat mensen aan de haal gaan met bepaalde info is ook een keuze. Maar dat geeft jou niet het recht om het dan ook maar te doen en informatie uit privégesprekken daar ook nog eens vrolijk bij te kwakken.

quote:
Maar als je reacties krijgt zoals hierboven zoals "labiele bijstandstrekker" en "Autisten zijn net even boven pedofielen" en je bent maar een "perv", ja dat gaat gewoon echt buiten proporties te ver. Ondanks de goede bedoelingen van de anderen, zijn het altijd de kleine groepen die de boel verpesten en daarom heb ik hier geen zin meer in. Ik dank de overige mensen die wel mee dachten, maar voor de rest laat ik het hierbij.
Kun je nagaan als jij dit al vervelend vindt, wat het voor haar en haar imago en werk zou kunnen betekenen dat ze tussen zulke termen gepost wordt hier. Dat ze genoemd wordt door iemand die niet alleen daarmee vergeleken wordt, maar ook twijfelt of ze geen scammer is.
pi_178335452
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:34 schreef TechnoCat het volgende:

Ik dank de overige mensen die wel mee dachten, maar voor de rest laat ik het hierbij.
Alweer?
  donderdag 5 april 2018 @ 23:47:08 #190
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_178336698
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:52 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Zelfs al zou dat echt zo zijn, dan zit je nog met zoals eerder genoemd andere onderwerpen die niet zomaar ok gevonden worden. Kritiek op de Russische regering, vermeende feiten zoals dat de Russen verantwoordelijk zouden zijn voor de gifgasaanval in het VK, pro-homorechten, platform bieden aan openheid over homoseksualiteit e.d., etc. zijn dingen die we hier prima kunnen bespreken. Daar ligt dat niet zo makkelijk en dan zou een periodieke websearch naar hun personeel haar werkgever het idee kunnen geven dat zij zich ophoudt met mensen die niet pro-Rusland en pro-Russische normen en waarden zijn, omdat haar naam hier op het forum wordt genoemd door een user. Of het waar is of niet, het kan haar imago schaden.

Fok staat al op een internationaal forum zoals reddit bekend voor haar bepaalde thematiek.
https://www.reddit.com/r/(...)en_op_het_fok_forum/
pi_178337194
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 23:47 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Fok staat al op een internationaal forum zoals reddit bekend voor haar bepaalde thematiek.
https://www.reddit.com/r/(...)en_op_het_fok_forum/
In de OP staat een quote die denk ik juist beter over zou kunnen komen in Rusland _O-
pi_178339588
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:34 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

En toch stonden die hier niet, helemaal geen anti Russische leuzen. Ja, ik wou graag wat meer informatie weten. En ja goed, ik had contact toevallig met deze dame en dan automatisch, door de verhalen, ga je je toch afvragen, is ze een scammer of niet. Dan staat haar profiel gewoon inderdaad open op die website, dus nee, ik voel me niet bezwaard om puur die informatie hier te delen om suggesties te vragen en wat anderen er van denken.

Maar als je reacties krijgt zoals hierboven zoals "labiele bijstandstrekker" en "Autisten zijn net even boven pedofielen" en je bent maar een "perv", ja dat gaat gewoon echt buiten proporties te ver. Ondanks de goede bedoelingen van de anderen, zijn het altijd de kleine groepen die de boel verpesten en daarom heb ik hier geen zin meer in. Ik dank de overige mensen die wel mee dachten, maar voor de rest laat ik het hierbij.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  vrijdag 6 april 2018 @ 08:04:13 #193
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178339714
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 02:19 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Bestaat al een tijd, niet recent aangemaakt in elk geval. :)

Hoe moet ik haar zoeken op de link die jij plaatst?
Ehmm... even zien: kan ook gewoon googlen op haar Russische naam, kom sowieso hier uit:

[..]

Hallo zeg, het is nog maar net sinds kort dat ik weet dat buitenlanders niet in die steden kunnen komen. Dus in haar laatste FB-messenger reactie heeft ze gezegd dat ze wel naar Nederland wou komen. Ik vind het prima, maar zij moet er natuurlijk wel tijd voor hebben. Ze is wel full time aan het werk, en als zij hier al heen komt dan wordt dat natuurlijk niet voor een paar dagen. Alhoewel ik wel wat bedenkingen krijg bij die laatste reactie van haar, die zag er namelijk zo uit:

[..]

** was een vraag over een speciale blauwe pak dat ze aan had bij een bedrijf of amusementsgelegenheid genaamd "Sky Fly".

Welnu, ik heb eerder met een andere dame contact gehad die er op letterlijk op aandrong om maar naar Rusland te komen en te trouwen. Hup, die heb ik gelijk afgedaan. Zelfs na 40 berichten heen en weer, toen ze daar zo over begon had ik zoiets van, niks daarvan. Zoals zij het hier omschrijft zou je bijna hetzelfde denken echter ik denk eerder wat zij bedoeld is dat als we getrouwd zouden zijn dat we dan zonder problemen naar haar geboortestad kunnen gaan en ook haar familie kunnen bezoeken. Echter zie ik hier een soort van kip/ei principe. Ze zegt hier: Pas als ik met haar wil trouwen dan kunnen we naar haar huis. Alleen dan zou ik me al afvragen, waar zou er er dan getrouwd moeten worden als ik niet eens in die stad kan? En denk maar niet dat zij hier in Nederland zo maar even met mij kan trouwen. Of het moet al ergens anders in Rusland gebeuren. Anyway: sowieso wordt er niet direct getrouwd. En dat is nu de reden dat ik even een wat afwachtende houding aanneem, ik heb overigens wel gevraagd, wanneer ze dan naar Nederland zou willen komen, maar voor de rest laat ik het daar even bij hangen. Het kan natuurlijk puur informatief zijn, immers de cultuur is daar wat anders en deze dame brengt het ook heel anders dan die vorige, die drong er gewoon op aan. Zij zegt alleen maar "als we getrouwd zouden zijn". Alleen, net wat ik zei, waar zou dat dan moeten gebeuren? Even theoretisch gezien.

Hoe vatten jullie deze tekst op?
Trouwen doe je in Rusland doorgaans wat eerder in een relatie dan hier. Daar moet je niet teveel achter zoeken, je bent ook zo weer gescheiden. Als je samen onder een dak gaat wonen ga je trouwen. En dat hoeft geen superduur feest te zijn of zo.
Lees je een beetje in in de gewoontes van dat volk.
pi_178504860
Zijn er nog updates?

Ik zie niet voor mij hoe jij dit ziet. Je kan haar niet hierheen halen.

Zij jou misschien wel daarheen, maar je moet de taal leren en op jouw leeftijd doe je dat niet zo gauw meer. Ze heeft een kind dat waarschijnlijk nog geen Engels kan, terwijl jij wel een soort van vaderfiguur zou moeten vervullen. De vraag is dan nog wat jij daar voor werk zou kunnen doen. Waarschijnlijk geen 9-5 kantoorbaan maar (zwaar) fysiek werk.

Ik zeg het niet graag, maar deze hele operatie lijkt me kansloos vanaf het moment dat je eraan begon. Ik geloof trouwens niet dat ze geen nette man in Rusland kan vinden. Alleen bij haar werkgever al werken er talloze nette mannen die niet allemaal zijn getrouwd.

En hoe je hier met haar privacy omgaat is om te huilen. Foto's, gesprekken, CV alles.
Vroeg of laat zal ze achter dit topic komen. Met GT weet ze direct hoe en wat jij allemaal over haar hebt geschreven.

Ik zou het als ik jou was dichter bij huis zoeken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')