the passionquote:Om mijn stelling te laten ontzenuwen: Zijn er rages of volksgektes (voetbal iig niet) die de goedkeuring genieten van Maarten van Rossem?
Dat dacht ik ook even. Want zo hou je de aandacht in stand. Maar ik vind Maarten verder wel een posititeve bijdrage leveren op het gebied van programma's of lectuur.quote:Op maandag 2 april 2018 00:06 schreef poker4lifee het volgende:
misschien moeten die tweets je wat minder interesseren dan. dan hoef je er ook niet over te posten
Ja daar mee eens, maar Twitter is voor het leeuwendeel pure zeik toch?quote:Op maandag 2 april 2018 00:08 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook even. Want zo hou je de aandacht in stand. Maar ik vind Maarten verder wel een posititeve bijdrage leveren op het gebied van programma's of lectuur.
Het zou wat waard zijn wanneer er minder tijd verloren gaat aan wat hem allemaal NIET interesseert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paypal.me/taaladvies
quote:Op maandag 2 april 2018 00:12 schreef Taaladvies het volgende:
Maarten van Rossem_
Gelukkig heeft Nederland binnenkort een nieuwe Amerika-duider:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Trumprukker staat tegenwoordig al gelijk aan Amerika-kenner. Oke dan.quote:
Nederlandse media-meneren zijn meestal biased en kunnen zich onvoldoende inleven in Republikeinen en Conservatives omdat zij die simpelweg niet begrijpen. (Op Leon de Winter misschien na) Dit is een gat in de markt voor heldere geesten als Yernaz, die Trump en consorten wel op een faire manier kunnen duiden.quote:Op maandag 2 april 2018 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trumprukker staat tegenwoordig al gelijk aan Amerika-kenner. Oke dan.
haterquote:Op maandag 2 april 2018 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een negatief iets over the passion is altijd terecht!
Yernaz heeft echt bewezen een heldere geest te zijn ja door in een links appgroepje extreem provocatieve uitspraken te doen.quote:Op maandag 2 april 2018 00:32 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Nederlandse media-meneren zijn meestal biased en kunnen zich onvoldoende inleven in Republikeinen en Conservatives omdat zij die simpelweg niet begrijpen. (Op Leon de Winter misschien na) Dit is een gat in de markt voor heldere geesten als Yernaz, die Trump en consorten wel op een faire manier kunnen duiden.
Hij heeft bewezen een liefhebber te zijn van het debat. Dat linkse huilbabies dat niet kunnen handelen zegt meer over die linkse huilbabies dan over Yernaz.quote:Op maandag 2 april 2018 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yernaz heeft echt bewezen een heldere geest te zijn ja door in een links appgroepje extreem provocatieve uitspraken te doen ja.
Janken over commentaar op iets wat je geen ruk interesseert?quote:Op maandag 2 april 2018 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een negatief iets over the passion is altijd terecht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |